Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endeligt lidt tid til at besøge Ten igen, det er jo ikke første gang ( sikkert heller ikke sidste )

Sendte sms og forudbestilte FP.

Velankommet og ført ind på briksen, gik og kikkede på Ten vuggende røv i stram kort kjole.

Massagen var som altid tilpas hård, især med fokus på ryg og baller :D

Efterfølgende leg, hvor Ten som altid er pivfræk, noget af en stønner og vild med sex.

Fik fuld valuta for pengene, samt 55min, og må sige jeg nok kommer igen;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Kan sige stort ja til at Ten er i topklasse, bestilte tid sidste uge tirsdag morgen og kiggede så forbi samme dag kl 15.

Ankom til en sød og veloplagt Ten, blev vasket og lagde mig på brixen.

Ten kom ind, begynde på en dejlig hård nakke, skulder og ryg massage, senere længere ned til benene/numsen og alt var perfekt.

Derefter stillede hun sig ved mit hoved, jeg trak så hendes trusser til siden og begyndte at slikke hende mens hun stod der for enden, endte med at hun kom i en dejlig orgasme, derefter op på brixen med hende, hede kys og pilleri, slikke hende igen i forskellige stillinger, både missen og hende liderlige numse, igen kom hun højlydt, derefter blev jeg slikket/suttet i en dejlig lang periode og endte så i en 69er hvor hun igen overgav sig i hendes 3 orgasme, denne her noget stærkere og højlydt end de andre, så igen lidt kæl/kys og Ten satte sig så op og red min pik til en super dejlig orgasme.

Begge var vi herefter helt færdige, godt svedig skulle jeg i bad, mødte her den anden massage pige på stedet og en thai fyr som var på besøg, begge kiggede de lidt da jeg der kom valsende i bar røv og stadig stiv pik.

Fik badet min krop, tøj på, betalte Ten 1000kr for herligheden og aftalte at vi helt sikkert skulle ses igen.

Konklution, god massage, gigant god og højlydt sex.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig. Ten lover fuld tilfredshed, og det får man.

God massage. Efter noget massage leger hendes fingre lidt, og så rager du lidt her og der. Superfransk, Sex i alle stlllinger. Som du vil.

På et tidspunkt lå hun på maven, jeg sad over hendes lår, uheldigvis med pikken presset mod hendes numsehul, læner mig frem og drejer hendes ansigt.

Mest fordi så kunne jeg lige kikke op på uret....  ;):D som hun forøvrigt ikke minder dig om hele tiden.

Fik til slut et super lækkert blowjob op af væggen. Det med væggen kan dog ikke anbefales, for den er ikke stabil, og noget faldt ned udenfor. (klir og vand)

En kvinde tørrede op udenfor da vi var færdige... men smilede dog.

Tog bad både før og efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Lyder som noget der skal spares sammen til og prøves :-)

Mr Comeagain, vil hun ikke have den indenfor;-)  altså kan hun tage ind anal, og kan superfransk ende i mega, eller tager hun den ud inden

 

mvh Madsp

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ten ER skøn og hun skal ikke "prøves" ...Hun skal OPLEVES ! 

Hun er til alt det frække incl. anal og superfransk også Mega ( hvis det betyder hvad jeg tror ) 

Hun kan tale dansk men det er "nemmere" på engelsk som hun taler aldeles glimrende :-)

Men pas på fordi hun er så dejlig !!! at man ikke har lyst til at besøge andre når man først har oplevet hende:wub: ( selvfølgelig er det MIN opfattelse)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Herrrman Jeg regner med at du mener Mega :-Pbetyder at man må komme i munden på hende under en superfransk altså et blow uden kondom.

Jeg har nu også været en tur forbi hende, og det var et fantastisk lækker lidt vild knald. Hun brummer meget når man masserer hende indvendigt med det men hun så fint sutter op fra slap.

Jeg må indrømme at jeg valgte at bruge kondom til selve indføringen, på trods af at den vist var ved at komme ind uden under forspillet.

Super service, lidt slidt pige der kan sit håndværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

 Det er svært at være sikker på alderen, hun kan ligne en på mellem 35 og 50, alt efter hvad der er slitage eller misbrug, synes det er svært at vurdere.

Hun er stadigvæk pæn, normal slank, ok plastik bryster, lidt dirtygirl tudser og med en godt trænet fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, for 2 timer siden:

 Det er svært at være sikker på alderen, hun kan ligne en på mellem 35 og 50, alt efter hvad der er slitage eller misbrug, synes det er svært at vurdere.

Hun er stadigvæk pæn, normal slank, ok plastik bryster, lidt dirtygirl tudser og med en godt trænet fisse.

Hun er så vidt jeg husker ud fra tidligere oplysninger tæt på 40 år ... 

Og hvis hun er normalt slank så har hun taget lidt på siden sidst jeg så hende, men det ville heller ikke være en skade til. Personligt synes jeg hun var langt flottere før hun fik lavet bryster. Jeg er ikke fan af dem ... men jeg er stor fan af hendes ydelser og den indlevelse man får på hendes gode dage :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm jeg må have været meget uheldig de 3 gange jeg har besøgt ten fordi der var det overpris samt ud efter 40 min og meget dårlig behandling. Det er så 1 år siden mit seneste besøg hvor vi aftalte fp. 800 kroner  fattigere og ude af døren efter 25 min. Det blev kort massage og derefter blev der flået i pølsen til jeg kom. Havde endda bestilt tid hos hende og var kørt 2 timer kun for hende... :angry:

Hun får ikke en fjerde chance... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

p6d 

fik du held til at knalde hende?

Jeg har ikke haft held til at få en aftale i stand den sidste tid.

Man kommer jo helt til at savne hendes fantastiske massage, gode service og alt det frække hun kan (^_-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I morgen tirsdag må helt sikkert blive en fantastisk dag, har booket 2 timer med Ten som opvarmning til fodbold kampen senere.

jeg har besøgt Ten lige fra hendes tid i Fredericia og aldrig gået skuffet hjem, tror ikke man finder en lige så liderlig og lækker thaipige ret mange steder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
p6d skrev, den 10/11/2017 at 09:24:

har lige bestildt tid i dag ser frem til det 

 

Zifa1971 skrev, for 3 timer siden:

I morgen tirsdag må helt sikkert blive en fantastisk dag, har booket 2 timer med Ten som opvarmning til fodbold kampen senere.

jeg har besøgt Ten lige fra hendes tid i Fredericia og aldrig gået skuffet hjem, tror ikke man finder en lige så liderlig og lækker thaipige ret mange steder 

zifa, Hvad må du gi for sådan 2 timer.

Er hun stadigvæk på Højbanetorvet?

eller kan man få andre aftaler med hende (^_-) med og uden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, for 55 minutter siden:

 

zifa, Hvad må du gi for sådan 2 timer.

Er hun stadigvæk på Højbanetorvet?

eller kan man få andre aftaler med hende (^_-) med og uden

Madspeter.Hun er stadig på højbanetorvet, jeg aftaler pris når jeg ankommer, ved hendes priser er forskellige alt afhængig om det er faste kunder eller ej.

Hvis du er fast kunde og der er kemi er jeg sikker på du kan skræddersy en aftale. Altid med 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte for første gang gå skuffet videre fra Ten 

Mødte op som aftalt men desværre til en lukket dør og slukket lys, en anden kunde stod ved døren og måtte også gå skuffet videre. 

Gudskelov er Vejle jo fyldt med thai steder på hver en gade så et nyt sted blev fundet, desværre havde skuffelsen sat sit præg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
frække67 skrev, for 4 timer siden:

Er der nogle det vil sende Ten mobil nr. Til mig i pb????

Hvorfor?

er det ikke smartest, at kontakte hende når hun reelt annoncerer?

Jeg kender ikke hendes arbejdsmønster eller hende, men hun har ikke annonceret på AL de sidste 4 dage.  Det kan der være, at der er en årsag til. 

Hold øje på AL og kontakt hende, når hun annoncerer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...