Hop til indhold

Recommended Posts

Melissa på Frederiksberg - er et besøg værd.❤️

Jeg har ikke set  anmeldelser af denne skønne kvinde - som jeg har besøgt flere gange.

Hun er smuk - har et ansigt så dejlig , med de smukkeste brune øjne, der intenst følger dig - så allerede her er du fortabt.

Hendes dejlige fyldige læber der blidt kysser dig velkommen - overgår alt.

Hun har store dejlige stramme bryster ( er lidt i tvivl om de er fyldt ud ) 

og en bagdel så dejlig, - een der virkelig kan ryste den ind og op. At kysse hendes velduftende skød er en ren fornøjelse.

 Jeg nyder hvert sekund i hendes nærværelse. Hun giver mig nydelse for hver en øre , - og jeg kan varmt anbefale hende.

Hun passer på sig selv - og mig , og det er jeg glad for. Men ellers er der ingen begrænsninger i hendes ydelser.

https://annoncelight.dk/showad/222730

Varm anbefaling fra Skorpio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Tror det er Brunella/nadia der har lidt forskellige alias, men anmeldt en del gange, som reelt positivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melissa og Brunella er to forskellige piger der holder til på samme adresse. Begge er meget søde og imødekommende, men jeg har aldrig besøgt Melissa. Brunella derimod er min absolutte favorit med topkarakter på alle parametre, jeg er dog ikke i tvivl om at Melissa er et besøg værd.

Nadia - navnet er nyt for mig, men en af pigerne kan naturligvis godt ha' en annonce med det navn

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Balshoi skrev, for 5 timer siden:

Melissa og Brunella er to forskellige piger der holder til på samme adresse. Begge er meget søde og imødekommende, men jeg har aldrig besøgt Melissa. Brunella derimod er min absolutte favorit med topkarakter på alle parametre, jeg er dog ikke i tvivl om at Melissa er et besøg værd.

Nadia - navnet er nyt for mig, men en af pigerne kan naturligvis godt ha' en annonce med det navn

Mvh
B

OK, Troede det var samme pige sry. har kun besøgt Brunella og er enig i hun er et besøg værd. Måske det var Melissa der tog i mod sidst jeg var hos Brunella, det må undersøges næste gang ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...