Hop til indhold
ppd

Alle kvinder er enten bi- eller homoseksuelle. Punktum.

Recommended Posts

Den kvindelig krop er meget mere begærlig end den mandlige.

Resultatet af undersøgelsen viste, ud fra deres biologiske reaktioner, at 82 % af alle kvinderne blev opstemte af at se på både mænd og kvinder i seksuelle sammenhænge.Blandt de kvinder som havde kategoriseret sig som værende heteroseksuel, blev 74 % også meget opstemte af at se kvinder i en seksuel sammenhæng.

http://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/forskningsprojekt-alle-kvinder-er-enten-bi-eller-homoseksuelle

Fyre tænder ikke på at se 2 mænd sammen og som Jeppe K. siger: "2 pikke som banker sammen". Ja nogle finder det ligefrem frastødende .Hvorimod kvinder. Unge som fuldvoksne har ikke noget imod at kærtegne hinanden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa jeg må bekende at jeg er lesbisk, jeg er kun til kvinder, og gerne flere samtidig, og hvis de leger sammen når jeg er helt færdig udnyttet brugt tømt - så ok, for mig, jeg forstår ikke dragningen mod en af samme køn, men jeg respekterer det, oh anerkender at det kan være sådan for nogen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, så længe der er kvinder der nyder at dyrke sex med mænd, herunder også mig, så må forskerne gerne konkludere alverdens omkring deres bi- og homotenser. En ting er studier og teori, noget andet er den virkelige verden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu synes jeg at det er en "slippery slope" at udtale sig på et helt køns vegne - men må da nok sige, at kvinder ikke er opdraget med at der er noget forkert eller tabubelagt ved at se på andre kvinder - også når de er nøgne - hvilket måske er grunden til, at vi finder det nemmere at tænde på vores eget køn - også uden at det derfor betyder, at vi partout SKAL være bisexuelle eller homosexuelle.. Derimod er der så megen tabu forbundet med at se på andre fyre (selvom I nok alle har kigget diskret i svømmehal eller træningscentret - om ikke andet så for at sammenligne jer selv vis a vis størrelse ;) )

Mennesket er et sexuelt dyr - og det er en god ting.. jeg selv nyder lige så meget at se en nøgen kvinde som at se en nøgen fyr, men nu er jeg så også bisexuel :P Men har haft veninder, der så absolut aldrig kunne finde på at være sammen med en anden kvinde - og de skal nu heller ikke skydes i skoene, at de ikke er hetero, når de nu udelukkende ER til mænd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener, at enhver kvinde, der ikke føler sig opstemt af at kigge på min krop, må være homoseksuel.. Bum!

Det er i øvrigt påfaldende som antallet af homoseksuelle kvinder er steget de seneste år. Flere og flere kvinder frasiger sig kødets glæder hos virile personer som jeg selv. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 1 time siden:

Nu synes jeg at det er en "slippery slope" at udtale sig på et helt køns vegne - men må da nok sige, at kvinder ikke er opdraget med at der er noget forkert eller tabubelagt ved at se på andre kvinder - også når de er nøgne - hvilket måske er grunden til, at vi finder det nemmere at tænde på vores eget køn - også uden at det derfor betyder, at vi partout SKAL være bisexuelle eller homosexuelle.. Derimod er der så megen tabu forbundet med at se på andre fyre (selvom I nok alle har kigget diskret i svømmehal eller træningscentret - om ikke andet så for at sammenligne jer selv vis a vis størrelse ;) )

Mennesket er et sexuelt dyr - og det er en god ting.. jeg selv nyder lige så meget at se en nøgen kvinde som at se en nøgen fyr, men nu er jeg så også bisexuel :P Men har haft veninder, der så absolut aldrig kunne finde på at være sammen med en anden kvinde - og de skal nu heller ikke skydes i skoene, at de ikke er hetero, når de nu udelukkende ER til mænd :)

Mænd kigger på kvinder. - Hvad kigger kvinder på? - Også på kvinder.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 1 minut siden:

Mænd kigger på kvinder. - Hvad kigger kvinder på? - Også på kvinder.

Og på mænd - rigtig meget på mænd :P:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo en klar og åbenlys mangel i forudsætningerne. Det er fint at vise nogle nøgle kvinder og mænd, herunder sikkert noget hed sex, men.......tænkt tænke hvad tænder egentligt på ?

Når man spørger dem svarer det at de tænder de vildt meget på intelligens, så..... burde disse test ikke også indeholder lidt klog snak i ført nobelt tøj ?  :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk, at dette er et spændende emne, for jeg tror vitterlig på, at der er én eller anden grundlæggende forskel i mænd og kvinders seksualitet på det punkt. 

Jeg anser mig selv for 100% heteroseksuel. Jeg tænder på mænd! På maskulinitet, dybe stemmer (jaja, Voice og intelligens selvfølgelig :D) og så er jeg pikfikseret, så en kvinde ville aldrig kunne tilfredsstille mig på den måde seksuelt. B) 

Men på trods af det, ville jeg faktisk godt kunne hoppe i kanen med en - i mine øjne - flot og smækker kvinde, hvis hun f.eks var helt vild efter mig og min krop :DB)  Og endda uden at finde tanken forfærdelig grænseoverskridende eller traumatiserende. Det synes jeg er tankevækkende, for jeg tror ikke at nogen heteroseksuel mand ville sige det samme om en anden mand? Er jeg helt væk fra vinduet her? 

Kvinder finder det jo også generelt mere naturligt at være kærlige (også fysisk) overfor hinanden sådan uden, at der er noget seksuelt i det. 

Jeg synes i hvert fald, at det er en interessant forskel - som jeg tror, at der er. Også selvom alle heteroseksuelle kvinder ikke nødvendigvis er som mig, og måske under ingen omstændigheder ville kunne være sammen med en anden kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vi vil se en udvikling hvor flere og flere kvinder bevidst bestemmer sig for at herefterdags skal de være lesbiske og kun til kvinder. Eftersom det åbenbart er nemmere for kvinder at nyde en af samme køn end hvad det er for mænd og eftersom mænd bliver ved og ved med at være dumme, overlegne, bombastiske og at undertrykke kvinder.
Jeg kender flere unge kvinder der simpelt hen bare har taget skridtet fordi de altså ikke gider mere. Der findes tilmed bøger og tusinde af blogs om hvordan man skal gøre.
Her et lille citat fra det store Internettet:

"C'mon ... you know you wanna!

As a bisexual woman, I spend a lot of time considering the positive and negative qualities of both men and women. Each group has their pros and cons, but there are definitely some days when guys become such a hassle that I think, "Screw it, it's girls only for me from now on." 

If we're being honest, all of us women have those days. When we've been burned one time to many by men and we've said, maybe even jokingly, how much easier it would be to become a lesbian and never have to deal with them again. 

You might be thinking, but wait! It doesn't work that way! You're either gay or straight, and as Lady Gaga famously sang, you were Born That Way. But a recent study from the Essex University psychology department said that while straight men are straight, no question, heterosexual women — whatever we ourselves might think — are always secretly attracted to their own sex, too.

That's right! According to the study, all women are either gay or bisexual, but NEVER straight. 

So without further ado, here at the 10 reasons why giving up on men and becoming a lesbian isn't such a bad idea."

 

Og så følger 10 grunder at give op mænd for good.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror vi vil se en udvikling hvor flere og flere kvinder bevidst bestemmer sig for at herefterdags skal de være lesbiske og kun til kvinder. 

Oh well, mere til mig... B):D 

Jeg synes nu ikke, at mænd er så værst igen - altså brodne kar findes vel på begge sider, men jeg kan i hvert fald ikke undvære dem. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nikita Darling

For mit eget vedkommende lever jeg vist meget godt op til de forskelle omkring eget køn, som du nævner.  Jeg er nok mere typen der godt kunne gå i seng med en kvinde, der af uransagelige årsager skulle mene, at jeg bare en lækker haps, hvis det var et meget stort ønske for hende  (Altså en jeg ikke følte mig specielt tiltrukket af)

Omvendt kan jeg såmænd godt synes, at nogle mænd har en flot fysisk fremtoning, men det er squtte nok til at dele seng med dem. :D Jeg kunne måske nok overtales til at en trekant MMF. Men..  sålænge jeg endnu aldrig har prøvet en KKM, bliver det næppe aktuelt. 

Der er vist ikke så meget bi i mig. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

.Jeg er nok mere typen der godt kunne gå i seng med en kvinde, der af uransagelige årsager skulle mene, at jeg bare en lækker haps, hvis det var et meget stort ønske for hende  (Altså en jeg ikke følte mig specielt tiltrukket af)

Fnis... Du er et meget storsindet og gavmildt menneske. :P;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 30 minutter siden:

Jeg tror vi vil se en udvikling hvor flere og flere kvinder bevidst bestemmer sig for at herefterdags skal de være lesbiske og kun til kvinder. Eftersom det åbenbart er nemmere for kvinder at nyde en af samme køn end hvad det er for mænd og eftersom mænd bliver ved og ved med at være dumme,

Det er jo ikke til at vide, men jeg er sikkert på, at der altid vil være kvinder og mænd der elsker det særlige spil der er imellem kvinder og mænd. Kønnenes forskelligheder  kan sagtens nydes uden at vi taler undertrykkelse eller lign. 

Ser jeg lidt på udviklingen siden kvinder fik gode uddannelser, gode jobs m.v. er der jo meget der tyder på, at en særlig gruppe mænd, ligesom fravælges - Mænd i dag skal med andre ord have en del at byde ind med, Jeg ser ikke samme tendens i mænds valg af partner eller bare noget b-venne-noget. 

I relation til det med at mænd bare bliver ved og ved med at være dumme, , tænker jeg at det måske handler lidt om en forventning til at mænd burde have større indsigt i kvinders adfærd, væremåder, følelser og i det hele taget bedre til at tolke kvinders ord hentydninger og ikke mindst deres behov (her tænkes også udenfor sengen :))

Lidt provokerende kan man sige "At så længe manden føler at sexlivet fungerer, så er der reelt ingen problemer, blot lidt bagateller som får hende til at blive lidt hysterisk fra tid til anden) :D  Kvinder ser nok mere på helheder end mænd, og i deres univers hænger alt jo sammen, det gør det sjældent i mændenes univers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 5 minutter siden:

Fnis... Du er et meget storsindet og gavmildt menneske. :P;) 

Vi er jo ikke ude i en gavebod, hvor hele nabolagets "forsømte" kvinder kan komme rendende i et virvar. :D I øvrigt er det sgu også en dejlige følelse, lejlighedsvis at sige nej tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Nikita Darling skrev, for 10 timer siden:

 

Men på trods af det, ville jeg faktisk godt kunne hoppe i kanen med en - i mine øjne - flot og smækker kvinde, hvis hun f.eks var helt vild efter mig og min krop :DB)  Og endda uden at finde tanken forfærdelig grænseoverskridende eller traumatiserende.

Kan man bestille tid til en trekant? :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 28 minutter siden:

Kan man bestille tid til en trekant? :P:P

Jajada! Jeg ringer, hvis det pludselig skulle ske, at en flot og smækker kvinde bare ikke kan leve uden at have onduleret mig... B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...