Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst Achilleus anmeldelse af Episk Massage, tænkte jeg at det må jeg også prøve.

Jeg fik en aftale istand med Mai fra Episk Massage. Stedet var fint, diskret i et industri kvarter, og Mai stod klar i døren. Jeg har også set set reklamerne på hjemmesiden med de meget spændstige piger :) og efter at have set hvad Achilleus skrev forventede jeg det værste (undskyld Mai), men jeg blev glædeligt overrasket. Mai ser sød ud :)

Vi talte lige kort sammen og jeg fortalte jeg er meget nervøs/genert. Mai tilbød mig lidt kropsmassage så jeg kunne slappe lidt af.

Da kropsmassagen var overstået gik Mai i gang med den Episke massage... og for helvede! det er sgu Episk! Jeg tror det kan kurere impotens, verdenskrige og alle mulige andre dårligdomme. Jeg var tæt på at komme rigtigt mange gange men Mai fangede det hver gang og skiftede rytme og teknik.

Det bør skrives ind i grundloven at Episk massage er en menneskeret en gang om måneden! - Jeg kommer helt sikkert igen.

 

https://www.episkm.com/

Redigeret af demting
tilføjet link
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
demting skrev, for 44 minutter siden:

Efter at have læst Achilleus anmeldelse af Episk Massage, tænkte jeg at det må jeg også prøve.

Jeg fik en aftale istand med Mai fra Episk Massage. Stedet var fint, diskret i et industri kvarter, og Mai stod klar i døren. Jeg har også set set reklamerne på hjemmesiden med de meget spændstige piger :) og efter at have set hvad Achilleus skrev forventede jeg det værste (undskyld Mai), men jeg blev glædeligt overrasket. Mai ser sød ud :)

Vi talte lige kort sammen og jeg fortalte jeg er meget nervøs/genert. Mai tilbød mig lidt kropsmassage så jeg kunne slappe lidt af.

Da kropsmassagen var overstået gik Mai i gang med den Episke massage... og for helvede! det er sgu Episk! Jeg tror det kan kurere impotens, verdenskrige og alle mulige andre dårligdomme. Jeg var tæt på at komme rigtigt mange gange men Mai fangede det hver gang og skiftede rytme og teknik.

Det bør skrives ind i grundloven at Episk massage er en menneskeret en gang om måneden! - Jeg kommer helt sikkert igen.

Hejsa - vi må vist bede om link eller andet, så vi kan pejle os ind på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
denventende skrev, 1 time siden:

Hejsa - vi må vist bede om link eller andet, så vi kan pejle os ind på stedet

Du skal vist lige forbi Louis Nielsen.:shock:

Der link under anmeldelsen.:)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, den 8/29/2017 at 18:35:

Er det ikke i København??  

Der er flere forskellige byer.

Nogen der har prøvet Episk Massage i Århus/Tranbjerg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
demting skrev, den 29/8/2017 at 15:48:

Efter at have læst Achilleus anmeldelse af Episk Massage, tænkte jeg at det må jeg også prøve.

Jeg fik en aftale istand med Mai fra Episk Massage. Stedet var fint, diskret i et industri kvarter, og Mai stod klar i døren. Jeg har også set set reklamerne på hjemmesiden med de meget spændstige piger :) og efter at have set hvad Achilleus skrev forventede jeg det værste (undskyld Mai), men jeg blev glædeligt overrasket. Mai ser sød ud :)

Vi talte lige kort sammen og jeg fortalte jeg er meget nervøs/genert. Mai tilbød mig lidt kropsmassage så jeg kunne slappe lidt af.

Da kropsmassagen var overstået gik Mai i gang med den Episke massage... og for helvede! det er sgu Episk! Jeg tror det kan kurere impotens, verdenskrige og alle mulige andre dårligdomme. Jeg var tæt på at komme rigtigt mange gange men Mai fangede det hver gang og skiftede rytme og teknik.

Det bør skrives ind i grundloven at Episk massage er en menneskeret en gang om måneden! - Jeg kommer helt sikkert igen.

 

https://www.episkm.com/

Jeg var forbi idag.

Helt fantastisk oplevelse.

Hvis man skal finde et andet ord udover "episk", så må det være  "orgasme kontrol ". Dette mestrer den søde massøse til det fuldkomme .

Jeg har aldrig før prøvet, så mange gange, at være så tæt på en udløsning som jeg var her. Og når så tiden kommer, hvor hun "fyrer" raketten af, så et det helt ubeskriveligt dejligt.

Mai: Tak for en af de bedste oplevelser jeg indtil dato har fået.

Gentagelse: Et liv uden episk massage, er ikke et liv. Så 100 % sikkert, at jeg kommer igen ;-)

PS:

Jeg er ikke PR Chef for dette sted, selvom min anmeldelse måske kunne tolkes sådan.

PRØV DET.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Frisk skrev, for 2 minutter siden:

Hvilken afdeling arbejder Mai i ? 

Den der ligger nord for Århus.

Det kan ses af link længere oppe i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Popper
Vendelbo773 skrev, Lige nu:

Den der ligger nord for Århus.

Det kan ses af link længere oppe i denne tråd.

Nord for randersRanders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg førsøgte ellers at finde det - men på deres side er det ikke så let at se hvem der er hvor.

Gad vide om personen i Kolding er lige så talentfuld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bruger de stadigvæk gummihandsker? Hvis ja, så er der ikke nogen grund til at besøge dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Lba900 skrev, for 15 minutter siden:

Bruger de stadigvæk gummihandsker? Hvis ja, så er der ikke nogen grund til at besøge dem.

Ved Mai (Randers Nord) er der ingen gummi handsker.

Hvad de andre steder gør er mig ikke bekendt.

Men det bedste råd er nok, at spørge den enkelte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, den 29/8/2017 at 17:21:

Tør man spørge om hvordan hun ser ud?

Jo, men det er sådan set lige meget synes jeg. :) Det er ikke det, det kommer an på her.

Steenborg skrev, den 29/8/2017 at 17:56:

Du skal vist lige forbi Louis Nielsen.:shock:

Der link under anmeldelsen.:)

Det tilføjede jeg fordi jeg havde glemt det

Lba900 skrev, for 17 timer siden:

Bruger de stadigvæk gummihandsker? Hvis ja, så er der ikke nogen grund til at besøge dem.

Nej som Vendelbo773 skriver brugte Mai i hvert fald ikke handsker.

@Vendelbo773 Jeg ved ikke om det har betydning, men måske fortjener Mai en separat anmeldelse ?

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
demting skrev, for 1 time siden:

Jo, men det er sådan set lige meget synes jeg. :) Det er ikke det, det kommer an på her.

 

Jeg vil give dig ret. Men grunden til at jeg spurgte vær fordi jeg har en i min nære omgangs kreds ved samme navn som også er massør. Og jeg ville meget nødig rande ind i hende. Men nu har jeg snakket med Mai og det er ikke hende som ser kender.

Hun virker i øvrigt til at være en meget sød og sympatisk kvinde så jeg skal helt sikkert prøve det

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
demting skrev, for 3 timer siden:

Jo, men det er sådan set lige meget synes jeg. :) Det er ikke det, det kommer an på her.

Det tilføjede jeg fordi jeg havde glemt det

Nej som Vendelbo773 skriver brugte Mai i hvert fald ikke handsker.

@Vendelbo773 Jeg ved ikke om det har betydning, men måske fortjener Mai en separat anmeldelse ?

 

Mht anmeldelse så har du ret. 

Men det må blive næste gang jeg kigger forbi:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, den 01/09/2017 at 19:56:

Jeg var forbi idag.

Helt fantastisk oplevelse.

Hvis man skal finde et andet ord udover "episk", så må det være  "orgasme kontrol ". Dette mestrer den søde massøse til det fuldkomme .

Jeg har aldrig før prøvet, så mange gange, at være så tæt på en udløsning som jeg var her. Og når så tiden kommer, hvor hun "fyrer" raketten af, så et det helt ubeskriveligt dejligt.

Mai: Tak for en af de bedste oplevelser jeg indtil dato har fået.

Gentagelse: Et liv uden episk massage, er ikke et liv. Så 100 % sikkert, at jeg kommer igen ;-)

PS:

Jeg er ikke PR Chef for dette sted, selvom min anmeldelse måske kunne tolkes sådan.

PRØV DET.

Kunne du mærke nogen forskel bagefter? Eller er det mere i øjeblikkets oplevelse? og hvad er prisen ?

Redigeret af t.hansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
t.hansen skrev, for 7 timer siden:

Kunne du mærke nogen forskel bagefter? Eller er det mere i øjeblikkets oplevelse? og hvad er prisen ?

Før at det er langtidsvirkende tror Jeg, at man skal have flere " behandlinger".

1000 kr for 1 time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken langtidsvirkning kan man evt. håbe på ?

Jeg gætter nok mest på at de fleste af os skal være tilfredse med at nyde at få sjoveren masseret i en time med mindst en (gerne flere) udløsing(er).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Frisk skrev, for 28 minutter siden:

Hvilken langtidsvirkning kan man evt. håbe på ?

Jeg gætter nok mest på at de fleste af os skal være tilfredse med at nyde at få sjoveren masseret i en time med mindst en (gerne flere) udløsing(er).

At du på sigt bliver bedre til at styre Hvornår at du får udløsning og måske i et større antal end idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...