Hop til indhold
Guest Achilleus

Episk massage - Mille

Recommended Posts

Guest Achilleus

Som stor fan af edging/pik-pirring var jeg flere gange faldet over hjemmesiden, der reklamerede med Episk massage: https://www.episkm.com/ Og som andre herinde havde jeg set billeder/film på deres hjemmeside af slanke kvinder der frækt masserer mænds stive lem.

For et par måneder siden tog jeg mig endelig sammen og kontaktede "Mille" i Kolding angående et besøg, og det rent praktiske/administrative kom fint og rimeligt hurtigt i stand via mail. Prisen lå/ligger på 1000-1200 kr afhængigt af ønsker omkring forskellige typer af olie (Info: Der er altid olie med, selv i den billigste pris).

Dagen kom, og jeg mødte spændt op på adressen i Kolding. Her blev jeg overrasket over at kunne konstatere, at Milles Klinik var/er en del af et større "alternativt behandlerhus". Jeg synes dette er vigtigt at nævne, da det for mig trak ned i forhold til diskretion. Der sad andre folk og ventede i et venteværelse (som skulle besøge de andre behandlere), og som jeg har skrevet i en anden tråd herinde, så følte jeg at alle vidste, at jeg skulle ind til "malke damen" :-) Er dog temmelig overbevist om, at ingen af de andre klienter vidste/ved hvad der rent faktisk foregår i det værelse jeg blev ledt hen til, men igen, diskret synes jeg bestemt ikke stedet er.

Selvom jeg var klar over, at billederne/filmene på deres hjemmeside selvfølgelig blot var en reklame for episk massage, og derfor havde nedtonet min forventning til pigens udseende, ja så må jeg ærligt sige at jeg blev ret skuffet. "Mille" er vitterligt ikke jordens flotteste kvinde (Vil ikke gå i detaljer, men hun er ret kraftig, hvilket jeg personligt har det lidt svært med, da jeg selv er en ret lille person). Men jeg overvandt den tvivl der i et øjeblik indfandt sig, og fulgte med hende ind i hendes "værelse".

Her blev jeg straks bedt om at smide tøjet og lægge mig på ryggen på briksen i rummet. Og da vi begyndte at tale mere sammen slappede jeg også mere af. Mille er en ægte jyde, helt nede på jorden, og lod til at tage det hele ganske roligt, så og sige. Og så er hun vældig rar. Hun fortalte om den megen erfaring hun har som episk massør, og om de mange tilbagevendende kunder der kommer osv. Og da hun begyndte at røre mine ædle dele kunne jeg måske godt forstå hvorfor. Hun bad mig lukke øjnene, glemme at hun var der, og bare slappe af. Og det lykkedes ganske godt. 

Jeg har svært ved at beskrive hendes teknikker, eftersom jeg ikke rigtigt så dem (studér hjemmesiden), men ganske stille og roligt fik hun masseret min pik ganske stor ! Hun vekslede (selvfølgelig) mellem teknikkerne, men noget jeg særligt bemærkede og nød var, når hun fokuserede på pikhovedet. Det var meget pirrende, og var det ikke fordi hun samtidig med den anden hånd trykkede over penisroden for ligesom at forhindre min orgasme, ja så var jeg sgu nok kommet ret hurtigt. Jeg fik nogle lidt pudsige og behagelige fornemmelser i bryst og fødder når hun gjorde det. Til sidst kunne jeg dog ikke holde det tilbage og kom ret kraftigt. Det var dog ikke (for mig) en multiorgasmisk oplevelse, som hjemmesiden ellers omtaler. Men vi talte afslappet (før og efter) om hvordan nogle af hendes andre klienter kunne komme både to og tre gane på den time det varer.

Vil jeg anbefale Mille? Ja, med forbehold: Glem alt om slanke smukke piger... men kan du det, så synes jeg det er en lækker oplevelse, og jeg kunne sagtens finde på at vende tilbage igen. Det trækker alligevel meget at vide, at man skal Kolding og have "masseret" sin pik i en hel time, og intet andet gøre end blot at ligge og tage i mod :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
fisker skrev, for 1 minut siden:

Mange tak for anmeldelsen, det lyder tillokkende, men om jeg skal afsted, er lidt tvivlsomt.

Forstår dig udmærket :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde bestilt tid i Randers, og taget fri fra job, men fik en en mail om det desværre ikke kunne blive til noget pga. noget personligt (altså hos massøren) ... så jeg tog et andet sted hen til Madame M.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Achilleus
demting skrev, den 18/8/2017 at 19:30:

Jeg havde bestilt tid i Randers, og taget fri fra job, men fik en en mail om det desværre ikke kunne blive til noget pga. noget personligt (altså hos massøren) ... så jeg tog et andet sted hen til Madame M.

Årh, hende vil jeg virkelig gerne også besøge :-) Smider du en anmeldelse af dit besøg hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal jeg nok hvis det bliver til noget... jeg synes aflysningen var lidt underlig, og jeg skal lige have det til at passe ind med ny fridag osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Popper
demting skrev, for 18 timer siden:

Det skal jeg nok hvis det bliver til noget... jeg synes aflysningen var lidt underlig, og jeg skal lige have det til at passe ind med ny fridag osv.

Hej

det er mig der er mai

min onkel lå og var ved at dø

han er død nu

jeg beklager hvis det var en mærkelig grund til at aflyse

mai

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver nødt til lige at præcisere at det er MIG der synes det var underligt, og Mai faktisk havde skrevet til mig omkring årsagen og HAR tilbudt mig både ny tid og kompensation (allerede inder er overhovedet er skrevet noget her på EG) - Så tak for det, og jeg kondolerer.

Så mit første udfald bliver jeg nødt til at tage til efterretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Popper skrev, den 21/8/2017 at 06:19:

Hej

det er mig der er mai

min onkel lå og var ved at dø

han er død nu

jeg beklager hvis det var en mærkelig grund til at aflyse

mai

Jeg kondolerer :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Popper
Popper skrev, den 21/8/2017 at 06:19:
Popper skrev, den 21/8/2017 at 06:19:

mai

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Popper
Popper skrev, den 21/8/2017 at 06:19:

mai

 

Redigeret af Popper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Popper
Popper skrev, den 21/8/2017 at 06:19:

 

 

Redigeret af Popper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Popper
Popper skrev, den 21/8/2017 at 06:19:

 

 

Redigeret af Popper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de gode anmeldelser særlig om kolding...

kunne dog godt tænke mig at høre om man mærker ændringer efter eptisk massage, da Mille påstår at hun vil kunne få mig til at holde længere??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...