Hop til indhold
mogms

Glory hole med surprice!

Recommended Posts

Nogle gange sidder man lige og overvejer situationen en ekstra gang mht om man skal dele sine oplevelser ud i det erotiske købemarked. Simpelthen fordi det er lidt pinligt at man er faldet for fristelsen og så oven i købet taget ved røven samtidig.

Nå, men gør det alligevel, da jeg mener ikke det er ok at køre en forretning på den måde.

Jeg så denne annonce på AL: https://annoncelight.dk/showad/234391

Ringede og snakkede med en kvindelig stemme med Sjællandsk købe accent og bred lokal udtale. Allerede der skulle jeg måske have gennemskuet et eller andet var lusket.

Nå men jeg dukker op på adressen, går ind i en forgang til lejligheden og der er totalt sort. Den lyse stemme guider mig til hullet og jeg beder om lidt lyst for at finde de 500 for et blow frem.

Jeg bliver tilbudt at trække det forreste tykke gardin til side så der kan komme lidt lys ind. Jeg betaler og stikker min bedste ven ind i hullet. Da opdager jeg at vedkommende bag det let gennemsigtige gardin sidder foran et meget lyst vindue der gør at jeg faktisk kan se alt. Det jeg så står og iagttager er en meget veltrænet overtatoveret fyr der monterer min ven i et slags fugtigt rør og begynder at pumpe frem og tilbage, mens der bliver lavet gryntelyde. Jeg er helt paf og tænker om jeg skal løbe min vej med bukserne nede om knæene eller bare tage det som den vildeste surrealistiske oplevelse ever.

Vælger lidt den sidste løsning og beklager efter 5 min at det nok ikke lige er min dag mht finalen. Hiver den nu pænt olierede fyr retur og iagttager et meget veltrænet og behåret mandeben gennem hullet. Siger pænt tak og sidder 1 minut senere i bilen og må skrupgrine af det hele... Hold nu k... et scam, men ok udført og havde jeg ikke set det, var jeg nok kommet igen da hele konceptet jo er lidt frækt... Er slet ikke homofob, men havde ikke lige regnet med at dette skulle ske for mig....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen dukker op i ny og næ.

Ofte bliver teksten ændret, men det er samme koncept.

Der er flere indlæg vedrørende Gloryhole tøs Horsens.

Men tak for at du tog en for holdet:) Havde også egentlig regnet med at det var et scam ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld men hahahaha! Var det mon det tatoverede muskelbundt der talte med lys stemme og sagde grynte lyde? LOL!

Tak for deleren og dermed advarslen. 

Utroligt hvad man kan blive udsat for. 

Nå men bortset fra det, hvad var det så for et instrument du stak dilleren i og var det noget der kunne minde om den ægte vare?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare sjovt og fedt og sjovt og cool og sjovt og hylende morsomt, når man tør dele noget rigtig pinligt! :D Har jeg personligt selv gjort herinde, og det er da befriende at kunne grine lidt af sig selv og de situationer, man ender i. Og dele så alle andre kan få sig et godt grin også - tak så meget! :D 

mogms skrev, for 2 timer siden:

 Det jeg så står og iagttager er en meget veltrænet overtatoveret fyr 

Han skriver trods alt i annoncen, at han er fitness freak... B):D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 47 minutter siden:

Nå men bortset fra det, hvad var det så for et instrument du stak dilleren i og var det noget der kunne minde om den ægte vare?

Det var vel noget i den stil her: ;)

 

Autoblow.gif

Eller den her

Unknown.jpg

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 26 minutter siden:

Er det bare mig eller ser de 'tortur-instrumenter' ikke bare vildt skøre ud? Hahaha!

Der er en masse om den øverste på nettet (Autoblow2) ;) den skulle efter sigende være det tætteste du kommer på den virkelige vare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

Der er en masse om den øverste på nettet (Autoblow2) ;) den skulle efter sigende være det tætteste du kommer på den virkelige vare.

Jeg har prøvet en håndfuld forskellige af den slags, dog ikke Autoblow2, og jeg vil sige, at der stadig er umådeligt langt til den ægte vare. :P Den dag de kan lave en, der kigger på mig med frække øjne, mens den er i gang, så kan det være, at jeg ændrer mening. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sku ret sjovt. 

Lidt ærgerligt at være faldet for sådan et trick..... Og så endda to gange :/

Nå, men så får de heller ikke flere af mine penge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
F4k skrev, for 41 minutter siden:

Det er sku ret sjovt. 

Lidt ærgerligt at være faldet for sådan et trick..... Og så endda to gange :/

Nå, men så får de heller ikke flere af mine penge :)

Har du været der 2 gange ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
F4k skrev, for 2 minutter siden:

Ja...... :/

Ok og du opdagede intet ? Men hvis det var et par frække oplevelser så er det jo også fint nok (set med mine øjne) ;)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdagede absolut intet. 

Stod og snakkede med hende bagefter endda. 

Den første gang tilbød hun analyse hvor man kunne holde om hofterne gennem tæppet. 

Hvordan de har fikset den aner jeg ikke, men det var ikke kærestens hofter. Det var de alt for små og smalle til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wishbone32 skrev, for 46 minutter siden:

Så i skal altså ikke tilbage og have lige en tur mere? :D

Bare for at se om det nu også kan være rigtigt :D

Det tror jeg, jeg vil lade andre om at vurdere..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F4k skrev, for 11 timer siden:

Det er sku ret sjovt. 

Lidt ærgerligt at være faldet for sådan et trick..... Og så endda to gange :/

Nå, men så får de heller ikke flere af mine penge :)

Hey F4k!

Tak for kommentaren. Er glad for at jeg ikke står alene her. Tror heller ikke at jeg kommer igen...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mogms skrev, den 28/8/2017 at 18:28:

Nogle gange sidder man lige og overvejer situationen en ekstra gang mht om man skal dele sine oplevelser ud i det erotiske købemarked. Simpelthen fordi det er lidt pinligt at man er faldet for fristelsen og så oven i købet taget ved røven samtidig.

Nå, men gør det alligevel, da jeg mener ikke det er ok at køre en forretning på den måde.

Jeg så denne annonce på AL: https://annoncelight.dk/showad/234391

Ringede og snakkede med en kvindelig stemme med Sjællandsk købe accent og bred lokal udtale. Allerede der skulle jeg måske have gennemskuet et eller andet var lusket.

Nå men jeg dukker op på adressen, går ind i en forgang til lejligheden og der er totalt sort. Den lyse stemme guider mig til hullet og jeg beder om lidt lyst for at finde de 500 for et blow frem.

Jeg bliver tilbudt at trække det forreste tykke gardin til side så der kan komme lidt lys ind. Jeg betaler og stikker min bedste ven ind i hullet. Da opdager jeg at vedkommende bag det let gennemsigtige gardin sidder foran et meget lyst vindue der gør at jeg faktisk kan se alt. Det jeg så står og iagttager er en meget veltrænet overtatoveret fyr der monterer min ven i et slags fugtigt rør og begynder at pumpe frem og tilbage, mens der bliver lavet gryntelyde. Jeg er helt paf og tænker om jeg skal løbe min vej med bukserne nede om knæene eller bare tage det som den vildeste surrealistiske oplevelse ever.

Vælger lidt den sidste løsning og beklager efter 5 min at det nok ikke lige er min dag mht finalen. Hiver den nu pænt olierede fyr retur og iagttager et meget veltrænet og behåret mandeben gennem hullet. Siger pænt tak og sidder 1 minut senere i bilen og må skrupgrine af det hele... Hold nu k... et scam, men ok udført og havde jeg ikke set det, var jeg nok kommet igen da hele konceptet jo er lidt frækt... Er slet ikke homofob, men havde ikke lige regnet med at dette skulle ske for mig....

He he..tak for advarslen. Har også tænkt på hvad der var bag forhænget, for konceptet tiltaler mig jo, men havde lidt på fornemmelsen der foregik noget lusk, da billeder jo var hugget fra nettet. I bund og grund er det jo noget svineri at snyde godtroende mænd på den måde. Kunne endda forstå det hvis det var en skide god piksutter af en mand der stod på den anden side (uden for mange skægstubbe), men at det foregår i en fleshligt er jo bare for meget, så kunne man jo lige så godt være blevet hjemme og hygge sig med sin egen. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 9 timer siden:

Annoncen er slettet nu, det kan være de læser med herinde :-P

Den er nærmest på en til to gange om ugen. Den er bare blevet lavet om og uden billeder nu. En helt anden tekst, men tydeligvis den samme og så i Horsens bag et sort tæpppe i privat lejlighed. Har været på 2 gange inden for de sidste 5-6 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 12 timer siden:

Den er nærmest på en til to gange om ugen. Den er bare blevet lavet om og uden billeder nu. En helt anden tekst, men tydeligvis den samme og så i Horsens bag et sort tæpppe i privat lejlighed. Har været på 2 gange inden for de sidste 5-6 dage

Nu annoncen på igen :D

https://annoncelight.dk/showad/234497

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...