Hop til indhold
Guest Calletti

Naturlige bryster - nu med silikone

Recommended Posts

Guest Calletti

Jeg ville ønske, at det var første gang jeg følte mig snydt af piger, det tror silikone føles som den ægte vare. Skuffelsen er dog særligt stor, når de danske klinikker lyver (forventer trods alt større ærlighed end på eroguide....måske lige med undtagelse af det der med alderen).

Besøgte Sofie og glædede mig umådeligt meget til en ægte D......jeg kan bare ikke med silikone. Totalt turn off her hos Calletti. Fred være med silikone, men hold dog op med at tro at man kan lyve sig til den ægte vare. 

Efter kig på Mon-Cherie hjemmeside undrede jeg mig godt nok over hvor silikoneagtige Sofies bryster så ud, men eftersom der er tale om klinik valgte jeg at tro på beskrivelsen. Det kommer så ikke til at ske igen.

Ingen anmeldelse af Sofie, men et stort Øv til Mon Cherie!! Jeg ved ikke hvem i tror i gør en tjeneste.

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 27 minutter siden:

Umiddelbart så ser det da rimeligt ud til at være silicone bryster, på det ene billede. 

Ja, der er intet at tage fejl af. Der står endda "naturlig D skål". Jeg har før oplevet at når der står "ægte ..." så kan det bare betyde at størrelsen er korrekt. Men her er det åbenlyst løgn. Mærkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk den er lidt sjov. I annoncen står der 

Citat

Min stolthed er min naturlig D skål.

Hun har jo sikkert haft en D skål før de fik lidt hjælp. Jeg synes ikke man direkte lyver, synes mere det er en kreativ måde at fortælle at D skålen er hendes naturlige størrelse (de er altså ikke blevet større efter lidt hjælp)

Men jeg kan sagtens forstå, at de fleste nok ikke læser det således, men mon ikke det vil være svaret, hvis pigen kommer på banen ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Calletti En Mutter står jo altså ikke og mærker på en piges bryster når hun starter. Hvis hun oplyser at hun har naturlige bryster - så er det jo det der bliver skrevet. 

Jeg kan godt forstå at det må være en øv oplevelse - men det kan aldrig blive Mon-Cheries skyld.....at en pige oplyser noget urigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Calletti må kigge på billederne lidt bedre fremover... eller spørge herinde.

Der er mange eksperter på området... jeg stiller gerne op for at hjælpe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

@Calletti En Mutter står jo altså ikke og mærker på en piges bryster når hun starter. Hvis hun oplyser at hun har naturlige bryster - så er det jo det der bliver skrevet. 

Jeg kan godt forstå at det må være en øv oplevelse - men det kan aldrig blive Mon-Cheries skyld.....at en pige oplyser noget urigtigt.

Måske man skulle ansætte en der foretog faktatjek på det skrevne ord og virkelighedens verden. Hvis det stillingsopslag kommer til syne, må i godt lige vinke med flaget :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 34 minutter siden:

men det kan aldrig blive Mon-Cheries skyld.....at en pige oplyser noget urigtigt.

Det er vist alment kendt, at annonce teksterne ikke altid er helt faktuelt korrekte. Der er vel ikke andet at sige end "Det har de fleste lært at leve med".  Det giver nok ikke meget mening at debattere ansvar. 

Jeg kan såmænd også godt forstå, at manden blev skuffet, men alt afhængig af præferencer kan man jo også blive skuffet, hvis pigen tydeligvis vejer mere en den oplyste vægt, ser ældre ud end alderen, skriver hun er en humørbombe der elsker sex, og virker lidt stram tantet, eller billederne er taget på en god dag igennem et "slankespejl" osv osv.  

Sådan er det jo, og det bliver jo ikke anderledes. Dette emne er jo ofte fremme, og der er ikke meget der tyder på at teksterne og billederne bliver meget andet en appetitvækker hvor der ses igennem fingre med lidt "kunstnerisk frihed". :) 

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for nyligt været sammen med en pige hvor jeg ikke havde opdaget noget før vi vel havde været nøgne en times tid, hendes bryster var dejlig bløde, det var først da lyset faldt så jeg kunne se nogle små ar, at jeg lige var nød til at spørge og hun fortalte mig hun havde nogle små implantater, men det gjorde ikke mig noget, det vigtigste er at pigen er glad for dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med de danske klinikkers annoncer:

 

28 år = 38-42 år

Ægte D-skål = Silikonebryster

Vaskeægte D-skål =Ægte bryster

Strandbabe= Husmortype med topmave

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er synd og uberettiget at hænge Mon Cherie ud, og jeg er sikker på at de retter fejlen. Det er nok et af de steder, der på grund af branchens generelle moral må lyve om alder, men ellers er det et af byens mest regulære lysthuse, hvor sandsynligheden for er god oplevelse er absolut i top.

Jeg har været der masser af gange, og selvfølgelig har nogle oplevelser været bedre end andre, men det er et sted som jeg altid har følt mig pænt behandlet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Måske man skulle ansætte en der foretog faktatjek på det skrevne ord og virkelighedens verden. Hvis det stillingsopslag kommer til syne, må i godt lige vinke med flaget :) 

Jeg giver min stemme til underdog40 ... formentligt overkvalificeret, men absolut dedikeret ... og naturligvis altsammen til vores fælles bedste. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da selvfølgelig ikke iorden når klinikker skriver direkte forkerte oplysninger på objektiv målbare elementer. Skriv da endelig at hun er verdens sødeste babe osv. Men da ikke om brysternes ægthed, alder og oprindeligt køn mm. Det er ikke iorden uanset om det er danske eller udenlandske klinikker. 

Og selvfølgelig kan klinikken stilles til ansvar over for pigernes beskrivelse. Klinikken har jo et ry og en goodwill som de lever godt på, og på samme måde må de også tage den badwill de får ved fejlagtige annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hej <3,

Først og fremmest, så er vi kede af, at du har følt dig snydt af Sofies bryster, eller om de er ægte eller ej. Sofie har selv kaldt dem for naturlige, fordi hun selv mener at de føles naturlige. Der står ikke om de er ægte eller ej. Hun er ny, og vi har ikke været opmærksom på, at ord betyder flueknepperi i den branche. Det er vores fejl, det beklager vi meget :huh:.

Nu er det sådan, at når pigerne søger ind på et bordel i det her tilfælde Mon-Cherie, så foregår det ikke som på et godt gammeldags hestemarked, hvor vi beder pigerne om at smide tøjet, så vi kan gå dem igennem, fx brysterne. Vi beder dem såmænd heller ikke om at åbne munden, så vi kan tjekke tænderne :D. Det er også for galt, det kan vi godt se, men vi tror, at det måske kan give problemer i.h.t. loven. Pigerne er deres egen forretning.

Men for en god ordens skyld, så er vi interesseret i at vide, hvornår du besøgte Sofie?

Nyd nu det der skulle blive en enlig svale af en sommerdag :P.

Med venlig hilsen

Mon-Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Mon Cherie skrev, for 4 timer siden:

Hej <3,

Først og fremmest, så er vi kede af, at du har følt dig snydt af Sofies bryster, eller om de er ægte eller ej. Sofie har selv kaldt dem for naturlige, fordi hun selv mener at de føles naturlige. Der står ikke om de er ægte eller ej. Hun er ny, og vi har ikke været opmærksom på, at ord betyder flueknepperi i den branche. Det er vores fejl, det beklager vi meget :huh:.

Nu er det sådan, at når pigerne søger ind på et bordel i det her tilfælde Mon-Cherie, så foregår det ikke som på et godt gammeldags hestemarked, hvor vi beder pigerne om at smide tøjet, så vi kan gå dem igennem, fx brysterne. Vi beder dem såmænd heller ikke om at åbne munden, så vi kan tjekke tænderne :D. Det er også for galt, det kan vi godt se, men vi tror, at det måske kan give problemer i.h.t. loven. Pigerne er deres egen forretning.

Men for en god ordens skyld, så er vi interesseret i at vide, hvornår du besøgte Sofie?

Nyd nu det der skulle blive en enlig svale af en sommerdag :P.

Med venlig hilsen

Mon-Cherie

Tak for svar!

Jeg er uenig i at der er tale om flueknepperi når pigens profiltekst så tydeligt understreger, at der er tale om naturlige bryster. 

Derudover må jeg så arbejde med min naivitet - jeg forestillede mig ikke at klinikker tjekker babser, tænder og skostørrelse - dog havde jeg en forestilling om at nye piger fik en form for intro til arbejdet på klinik (bla god stil ift måden at præsentere sig selv).

Jeg må ringe i forvejen en anden gang hvis jeg lader mig friste af en tur til Mon Cherie. 

Nyd solen nede i jeres hyggelige kælder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hej igen,

Vi spørger til størrelse, og normalt fortøller pigerne automatisk størrelse, om de er ægte eller uægte, der er ingen, der bed mærke i ordet naturlige. I denne branche kan ord blive vendt og drejet og analyseret, og man sidder ofte og tænker, at jamen, der  var sgu da ingen bagtanke e.lign. men beskyldningerne udebliver ikke, så jo ord kan i denne branche meget hurtigt blive til flueknepperi. Men på hjemmesiden er ændret, der mangler dog på div. sider, hor Sofie har en profil. 

Når nye piger starter, så bliver de præsenteret for div. regler og den slags, ja og også god stil, men i sidste ende, og det er faktisk ekstrem vigtig, pigerne er deres egen forretning og derudover myndige. De er ikke ansatte.

Hvornår besøgte du Sofie?

Mvh.

Mon-Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon Cherie skrev, for 5 timer siden:

Hej <3,

Først og fremmest, så er vi kede af, at du har følt dig snydt af Sofies bryster, eller om de er ægte eller ej. Sofie har selv kaldt dem for naturlige, fordi hun selv mener at de føles naturlige. Der står ikke om de er ægte eller ej. Hun er ny, og vi har ikke været opmærksom på, at ord betyder flueknepperi i den branche. Det er vores fejl, det beklager vi meget .

 

Jeg er personligt ligeglad om brysterne er hjulpet lidt på vej med silikone. Om nedenstående hjælper det segment, der af uransagelige årsager bare ikke kan med silikone bryster, må stå hen i det uvisse. 

Nu har man så rettet det til Brysterne er en nusselysten D skål. :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mon Cherie, der er ikke enighed om, hvad "ægte" betyder. Det kan betyde "uden implantater", men også "det er den oplyste størrelse" (sammenlign med "alder" og "ægte alder").

"Naturlig" har derimod ikke noget med "følelse" at gøre. Man kan ikke sige at noget unaturligt er naturligt, bare fordi man synes det føles sådan. Det er simpelt hen en misforståelse af hvad ordet objektivt betyder. Men det er menneskeligt at fejle, selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

ahem

jeg kan se, at jeg har lidt for hurtig til at sende sidste indlæg uden at gennemlæse indlægget for tastefejl, men rettelser er vist ikke muligt, so sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

@Mon Cherie, der er ikke enighed om, hvad "ægte" betyder. Det kan betyde "uden implantater", men også "det er den oplyste størrelse" (sammenlign med "alder" og "ægte alder").

"Naturlig" har derimod ikke noget med "følelse" at gøre. Man kan ikke sige at noget unaturligt er naturligt, bare fordi man synes det føles sådan. Det er simpelt hen en misforståelse af hvad ordet objektivt betyder. Men det er menneskeligt at fejle, selvfølgelig.

Helt enig! Men nu skriver de jo også at de retter fejlen. Mon Cherie er på min liste over i alt 6 bordeller og 1 thaimassagested, hvor jeg aldrig er gået skuffet eller ærgerlig fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon Cherie skrev, for 13 timer siden:

[,,,]

Nu er det sådan, at når pigerne søger ind på et bordel i det her tilfælde Mon-Cherie, så foregår det ikke som på et godt gammeldags hestemarked, hvor vi beder pigerne om at smide tøjet, så vi kan gå dem igennem, fx brysterne. Vi beder dem såmænd heller ikke om at åbne munden, så vi kan tjekke tænderne :D. Det er også for galt, det kan vi godt se, men vi tror, at det måske kan give problemer i.h.t. loven. Pigerne er deres egen forretning.

Men for en god ordens skyld, så er vi interesseret i at vide, hvornår du besøgte Sofie? [,,,]

En eller anden samtale og vurdering finder der vel sted? Det både tror og håber jeg da, og jeg formoder at bl.a. dette er årsagen til at man trygt kan besøge jer; at en pige ikke bare kan booke et værelse og få en vagt?

Nu bruges der jo en del silikone hos Mon Cherie, og personligt har jeg ikke noget imod det, jeg har nydt sådanne fortrin hos Trine, Katja, Marlene og andre gennem årene, men omvendt er det jo almindelig kendt at nogle mænd ikke kan med silikonebryster, og derfor bør det selvfølgelig oplyses, især for de piger, hvor man har en anledning til at tro at de har ægte bryster, og selvfølgelig kan ordet naturlige ikke bruges, højst at de føles naturlige. 

I skriver at det bliver rettet, og så er alt jo godt, men så skriver i at I gerne vil vide, hvornår Calleti besøgte jer - og så er det at jeg vil sige at det synes jeg ikke at han skal svare på. Hvorfor er I interesserede i at vide dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det stikker jo helt af.

Jeg er som udgangspunkt tilhænger af ærlig og nøgtern markedsføring. Fair nok at tatoveringer retousheres bort, for at beskytte pigerne mod uheldig genkendelse.  Men man bør selvfølgelig ikke skilte med naturlige bryster, hvis realiteten er at de er hjulpet på vej.

Men omvendt er branchen jo til en vis grad omgæret af lidt kreativ markedsføring, altså lettere positive omskrivninger. Og det er jo så ikke en skid anderledes end hvis jeg ønsker at købe en støvsuger. Og med det mener jeg at vi som regel er nogenlunde herre over hvor naive vi ønsker at være. Man kan lukke øjnene og tro på at alt hvad man læser er sandt. Men hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det som regel også tilfældet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nok nødt til at tilføje for god ordens skyld, at jeg ikke ville have det fjerneste imod at besøge Sofie hos Mon-Cherie .. tværtimod.

Kreativ og/eller utilsigtet markedsføring eller ej. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...