Hop til indhold
Ælling

Dårlig gangbang-kultur

Recommended Posts

Som nævnt er jeg ikke nogen gangbang-fyr, men foranlediget af dette indlæg kunne jeg ikke lade være med at skrive til en pige, der tilbød gangbang. Valget faldt tilfældigt på Maria30, der holder to sessioner af hver en times varighed, og med en times pause.

På mit spørgsmål om det er et max antal deltagere, svarer hun, at hun nemt kan klare 10 mænd(!) ad gangen. Det koster kr. 800 at deltage (pr. session, altså ikke for begge gange).

En session på 1 time, og med 10 mænd kan jeg da nemt forestille mig at det kræver en vis køkultur - eller kamp - men måske er det netop kampen om at komme til, som tiltaler mange gang-bang mænd?

Jeg kan sagtens se idéen for damen (2x10x800 = kr. 16.000), men har måske lidt vanskeligere ved at se det for herrernes side, altså medmindre det er hanekampen, som man betaler for, men så er det med køkulturen jo et håbløst ønske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været til 2 gangbang.
Første gang var vi 4 mænd om 1 pige. 2 af mændene var godt oppe i åren, så de tog sig nogle pauser. Når de var klar igen flyttede vi 2 andre os så de kunne komme til - ingen problemer der.

Anden gang jeg var til GB var 3 piger og 13-14 mænd. Det skulle man virkelige holde sig til og være "fremme i skoene" for at komme til. Kunne godt se at det var svært for dem der var lidt mere tilbageholdene.

Hvis man ikke syntes det er frækt at se andre mænd knalde en pige og hellere vil have hende for sig selv, skal man nok ikke tage til GB, uden at have aftalt med arrangeøren om hvordan det bliver styret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem skrev, den 23/8/2017 at 19:31:

Ja I vejle I dag var der sku ikke mange der tog hensyn til andre

Man skal ikke tro at alle er lige der ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 3/9/2017 at 16:59:

Som nævnt er jeg ikke nogen gangbang-fyr, men foranlediget af dette indlæg kunne jeg ikke lade være med at skrive til en pige, der tilbød gangbang. Valget faldt tilfældigt på Maria30, der holder to sessioner af hver en times varighed, og med en times pause.

På mit spørgsmål om det er et max antal deltagere, svarer hun, at hun nemt kan klare 10 mænd(!) ad gangen. Det koster kr. 800 at deltage (pr. session, altså ikke for begge gange).

En session på 1 time, og med 10 mænd kan jeg da nemt forestille mig at det kræver en vis køkultur - eller kamp - men måske er det netop kampen om at komme til, som tiltaler mange gang-bang mænd?

Jeg kan sagtens se idéen for damen (2x10x800 = kr. 16.000), men har måske lidt vanskeligere ved at se det for herrernes side, altså medmindre det er hanekampen, som man betaler for, men så er det med køkulturen jo et håbløst ønske.

jeg ved godt det er noget tid siden du har skrevet dette her men jeg vil gerne lige have lov til at vise de andre hvad jeg svarede dig....

synes der var lidt du glemte at sige..

Hej søde Finn1101 :wub:

Jeg har altid et maks antal tilmeldte til mine GB, antallet er 10, Det skal så siges at det nærmest er mere en regel end undtagelse at nogen melder fra og nogle blot aldrig dukker op..

I min tid her i branchen og gennem de mange GB som jeg selv har afholdt, har der aldrig været et såkaldt Kø-problem, både fordi at deltager inklusiv mig selv er meget hensyntagende, og fordi at jeg sagtens kan klare mere end 3 af gangen.

Hos mig er der altid plads til alle, og alle får en god oplevelse.. inklusiv mig selv

Desuden gør jeg altid noget ekstra ud af at helt nye føler sig velkommen og tilfredse med deres deltagelse...

P.S Prisen er 800.- pr deltager, pr. arrangement ( dvs 1 time, da disse GB er fordelt over 2 gange a 1 time pr. stk. )

Knus Maria<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Krone skrev, den 5/9/2017 at 18:45:

Man skal ikke tro at alle er lige der ;)  

Hvis der er en der er i gang hele tiden så sig : hvis du ikke snart flytter sig får du den i røven !

Så er der køkultur )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...