Hop til indhold

Recommended Posts

Første gang jeg har oplevet dette: Hun bruger stopur. Når den ringer (i mit tilfælde efter 30 min) så er festen definitivt ovre. Lige meget om man er kommet eller ej. Lidt et turnoff må jeg sige. 

Er det normalt med stopur?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

cyklisten skrev, for 13 timer siden:

Første gang jeg har oplevet dette: Hun bruger stopur. Når den ringer (i mit tilfælde efter 30 min) så er festen definitivt ovre. Lige meget om man er kommet eller ej. Lidt et turnoff må jeg sige. 

Er det normalt med stopur?

Har jeg aldrig oplevet hos hende...vist heller ikke andre steder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
cyklisten skrev, for 13 timer siden:

Første gang jeg har oplevet dette: Hun bruger stopur. Når den ringer (i mit tilfælde efter 30 min) så er festen definitivt ovre. Lige meget om man er kommet eller ej. Lidt et turnoff må jeg sige. 

Er det normalt med stopur?

Der er også den mulighed at hun har presset dig ind lige før en anden aftale, eller hun kan have haft et andet ærinde hun skulle efter dig.

jeg oplevede intet tidspres eller stopur, der var dejlig klassisk musik under seancen....helt perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, den 19. februar 2018 at 07:46:

Hej 

I øjeblikket har de ( eller hun) 2  annoncer. De er næsten identiske - men dog ikke helt.  

Er der en der ved om det er 2  - eller den sammen. Og i givet fald hvem er der så nu.

Er det hende der har hår forneden? på det ene billede anes lidt.

Men det ser da ikke ud til at være meget - Er det det?

Der er hår som kvinder nu engang har hår når de ikke fjerner det. Og det er den tungekyssende med de små pæne bryster der er i Danmark lige nu . Ikke den anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke altid give vejret skylden. 

Men når det er varmt bliver man liderlig af varmen og de lette kjoler pigerne har på. 

Når det er koldt bliver man liderlig ved tanken om at putte sig ind til en varm kvindekrop. 

Dyrt under alle omstændigheder. 

Har, inspireret af de gode anmeldelser, herunder de mange tungekys og den friske sved i armhulen, været en tur forbi Lina. 

Og hun er sgu bare lige min kop te. 

Vi havde en rigtig god time - og det er et fund til de 1000 kr. 

jeg fortalte hende om min fetish for at slikke hendes armhuler, så det fik jeg lov til. Meget kinky og ophidsende. Nogle piger synes det kilder og kan ikke have det, men Lina tog det pænt, og gned min pik med den modsatte hånd. VI kom godt rundt i den time der var booket med forskellige stillinger og hygge. Første udløsning kom efter 10 minutter. vi havde aftalt at jeg kunne sidder overskrævs på hende og sprøjte på brysterne og i - ta da - i armhulen. Mand, det er sgu lækkert. Anden udløsning på hendes lår / varme. Vi lå i ske og jeg pumpede og kæmpede alt hvad jeg kunne for at nå udløsningen. Da den var tæt på rev jeg kondomet af og forsatte med hånden til den sprøjtede. Jeg klaskede helt sammen bagefter.....

Lina er absolut godkendt, og der skal nok komme en tur 2 på et tidspunkt

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...