Hop til indhold
Joey Joe Joe

Sugar-diller

Recommended Posts

Min diller dufter så dejlig af missesaft fra en 21 årig sugarbabe :D

For jeg har nemlig bollet med en sugarbabe uden gummi idag :)

Det er så meget bedre end GP'er. En anbefaling til alle, der ikke har prøvet sugardating endnu!

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, 1 time siden:

Det er så meget bedre end GP'er. En anbefaling til alle, der ikke har prøvet sugardating endnu!

Så må du jo hellere dele med os hvem hun var ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden:

Ja... må indrømme at jeg har dyrket så meget ubeskyttet sex i mit, at jeg længere kan komme og ringe over det længere. Men dejligt at høre, at du nu også har prøvet ubeskyttet sex. :)

Jeg har dog ikke prøvet det med sugarbabe, men kan næppe forstille mig, at føles anderledes end at gøre det med eksempelvis en kæreste eller en anden person hvor man et passende kendskab til modpartens seksuelle adfærd.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Brugbarheden af din "anmeldelse" vil jeg vurdere til NUL ...

Men, godt for dig - rimeligt ligegyldigt for resten, der ikke aner hvem du taler om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 10 timer siden:

.. så må vi bare  håbe på, at hun ikke har løjet om p-pille eller andet.. ;) Kunne blive kompliceret. 

Hvad er sandsynligheden for det? Hvad er dit bud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, for 4 timer siden:

Brugbarheden af din "anmeldelse" vil jeg vurdere til NUL ...

Men, godt for dig - rimeligt ligegyldigt for resten, der ikke aner hvem du taler om.

Brugbarheden af din kommentar vurderer jeg til lavere end NUL ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 15 timer siden:

Ja... må indrømme at jeg har dyrket så meget ubeskyttet sex i mit, at jeg længere kan komme og ringe over det længere. Men dejligt at høre, at du nu også har prøvet ubeskyttet sex. :)

Jeg har dog ikke prøvet det med sugarbabe, men kan næppe forstille mig, at føles anderledes end at gøre det med eksempelvis en kæreste eller en anden person hvor man et passende kendskab til modpartens seksuelle adfærd.  

Du er mit nye forbillede "Voice". Du kommer ind foran Chuck Norris ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Hvad er sandsynligheden for det? Hvad er dit bud?

50/50 :lol: Det ved jeg da ikke, det var en spøg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 20/8/2017 at 23:02:

Man kan jo lige som ikke bruge dit indlæg til noget som helst når der ikke bliver vedlagt et link. Hvad er en anmeldelse værd uden ??  Du kunne jo for min skyld lige så godt have anmeldt et måltid mad uden at fortælle hvor du havde fået det. Hvad skal man bruge det til andet end at få hårrejsning over at din diller dufter af mis, og at du evt har fået gonnere

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, 1 time siden:

Man kan jo lige som ikke bruge dit indlæg til noget som helst når der ikke bliver vedlagt et link. Hvad er en anmeldelse værd uden ??  Du kunne jo for min skyld lige så godt have anmeldt et måltid mad uden at fortælle hvor du havde fået det. Hvad skal man bruge det til andet end at få hårrejsning over at din diller dufter af mis, og at du evt har fået gonnere

Dog kan man bruge din kommentar til endnu mindre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må give de andre ret, en anmeldelse er altså lidt flad når man ikke aner hvem der bliver snakket om.

En filmanmelder vurdere jo heller ikke en film uden og fortælle hvilken film han snakker om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 23/8/2017 at 03:47:

Og hvor er det irriterende at der er personer herinde, som skal svare igen! 

Især når det Youngheart skriver er fuldstændig sandt, vi kan ikke bruge denne anmeldelse til noget som helst. Udover at vi alle nu ved at du har fået fedtet rotten med en 21årige, som ingen af os ved hvem er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
knyffens skrev, for 3 timer siden:

Og hvor er det irriterende at der er personer herinde, som skal svare igen! 

Især når det Youngheart skriver er fuldstændig sandt, vi kan ikke bruge denne anmeldelse til noget som helst. Udover at vi alle nu ved at du har fået fedtet rotten med en 21årige, som ingen af os ved hvem er. 

Den bedste at undgå at blive svaret igen er at lade være med at skrive overflødige kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 20/8/2017 at 23:02:

Kom til at tænke på, at når nu din diller dufter af missesaft så er det vel fordi du endnu ikke har vasket den efter du har haft sex. Hvis nu sugarbaben heller ikke har vaskes sin mis efter sex, så kunne det jo godt være at det ikke var missesaft din diller lugter af.:wacko: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er jo bare for dum at høre på!! Hvis du ikke forstår en hentydning, eller begrebet "anmeldelse" burde du bare lade være med at skrive noget. Min kommentar fortæller da i det mindste hvad DU burde have gjort for at det kunne kaldes en anmeldelse, men det forstår du jo nok ikke !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk sig at have lavet 502 indlæg, og stadig ikke vide hvad en anmeldelse går ud på...gud fri mig vel hvor det siger meget om dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...