Hop til indhold
Guest Hankatten75

Fik sendt annoncelight-link til svigermor

Recommended Posts

Guest Hankatten75

Ohh, shit..skulle sms'e et link til svigermor på sms. Kopierede det, og trykte send. Havde desværre ikke fået kopieret rigtigt, for afsted røg et link til annoncelight. Det er nu 10 min siden. Fik skrevet med det samme at hun bare skulle slette det, og fik sendt det rigtige...puha, håber ikke hun fik trykket på linket :shock::shock::shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh dear... :huh: lyder lidt farligt.. hvis hun ser det, så sig at det var et link, en kammerat sendte til dig... sh*t happens :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Hahahaha :D

Ja, shit happens. Giv en ven skylden og sig det til konen med det samme. Og få en af dine single venner til at sende dig linket. Så kan du vist redde den uden videre bekymringer. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75

Ja, jeg har allerede en meget plausibel historie klar...har dog stadig lidt hjertebanken, samt lidt rystende hænder!! En brøler af de store!

Redigeret af Hankatten75
stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Hankatten75 skrev, for 2 minutter siden:

Ja, jeg har allerede en meget plausibel historie klar...har dog stadig lidt hjertebanken, samt lidt rystende hænder!! En brøler af de store!

Du kan da altid gå i clinch med svigermor... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75
Visti-Vistisen skrev, for 9 minutter siden:

Kunne være at hun takker dig for linket. :P

Tvivler!!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75
Mikaell skrev, for 3 minutter siden:

Kan vi se hvilket link det er du har sendt? Så kan vi andre vurdere om den er slem 

Fik slettet alt på min mobil med det samme, inkl den sms. Så desværre. Kan faktisk ikke huske hvorfor jeg kopierede det til at begynde med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, for 6 minutter siden:

Fik slettet alt på min mobil med det samme, inkl den sms. Så desværre. Kan faktisk ikke huske hvorfor jeg kopierede det til at begynde med.

Ja, panik er letforståeligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, for 24 minutter siden:

Ja, jeg har allerede en meget plausibel historie klar...har dog stadig lidt hjertebanken, samt lidt rystende hænder!! En brøler af de store!

Hvad vil du så sige, hvis hun klikker på linket ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 4 minutter siden:

Det var da endnu værre hvis svigermorren sendte at link retur til sin egen side på AL.......:shock:

Hvorfor :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder er absolut ikke naive når det kommer til sådanne bommerter. Så jeg tror desværre at Hankatten får problemer hvis det link bliver åbnet. Men krydser dog fingre for at den helt store katastrofe ikke indtræder :)                                                                                                                                                                                                                                                                               

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, Lige nu:

Kvinder er absolut ikke naive når det kommer til sådanne bommerter. Så jeg tror desværre at Hankatten får problemer hvis det link bliver åbnet. Men krydser dog fingre for at den helt store katastrofe ikke indtræder :)                                                                                                                                                                                                                                                                               

Det gælder vist ikke kun kvinder. Mænd er ej heller naive, når det tikker en forkert sms ind på mobilos. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det gælder vist ikke kun kvinder. Mænd er ej heller naive, når det tikker en forkert sms ind på mobilos. 

Det har du sikkert meget ret i :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fagre nye verden :huh:

I gamle dage skete den slags nok ikke:

20110303_003.JPG

http://seniorklubbennesa.dk/post_110303.html

Det kan stadig lade sig gøre at sende et brev med posten :)

I øvrigt en god lille historie:

Kugleposten

http://www.rundetaarn.dk/gang-i-gaden-en-webudstilling/4750-2/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75

Hejsa

Tak for indlæg og sjove indslag. Har ikke hørt fra svigermor... endnu :shock: Nej, tror faktisk at jeg nåede at afværge med den hurtigste sms i verden lige bagefter. Skal ikke se hende før om et par uger. og nej, hun er ikke hot, og har ingen AL profil. 

God aften derude, og kig jer godt for før I trykker send!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, for 17 timer siden:

Hejsa

Tak for indlæg og sjove indslag. Har ikke hørt fra svigermor... endnu :shock: Nej, tror faktisk at jeg nåede at afværge med den hurtigste sms i verden lige bagefter. Skal ikke se hende før om et par uger. og nej, hun er ikke hot, og har ingen AL profil. 

God aften derude, og kig jer godt for før I trykker send!

De fleste kvinder jeg kender ville med det samme klikke på det link som man opfordrer dem til IKKE at klikke på. Det er ofte noget nysgerrige af sig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, den 20/8/2017 at 12:48:

Ohh, shit..skulle sms'e et link til svigermor på sms. Kopierede det, og trykte send. Havde desværre ikke fået kopieret rigtigt, for afsted røg et link til annoncelight. Det er nu 10 min siden. Fik skrevet med det samme at hun bare skulle slette det, og fik sendt det rigtige...puha, håber ikke hun fik trykket på linket :shock::shock::shock:

Hahahaha. :D Ja undskyld, ved godt du nok ikke kan se det morsomme i det, men tak for den gode underholdning. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 9 timer siden:

De fleste kvinder jeg kender ville med det samme klikke på det link som man opfordrer dem til IKKE at klikke på. Det er ofte noget nysgerrige af sig ;) 

Det ville jeg nok også gøre :D I den sjove afdeling, har jeg hørt at svigermor nu endeligt har fået sit ønske opfyldt: en kombineret have- og ommøblerings-flytte-mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, den 8/20/2017 at 20:32:

Hejsa

Tak for indlæg og sjove indslag. Har ikke hørt fra svigermor... endnu :shock: Nej, tror faktisk at jeg nåede at afværge med den hurtigste sms i verden lige bagefter. Skal ikke se hende før om et par uger. og nej, hun er ikke hot, og har ingen AL profil. 

God aften derude, og kig jer godt for før I trykker send!

Det kan være hun har en profil om et par uger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...