Guest Hankatten75 Skrevet 20. August, 2017 Ohh, shit..skulle sms'e et link til svigermor på sms. Kopierede det, og trykte send. Havde desværre ikke fået kopieret rigtigt, for afsted røg et link til annoncelight. Det er nu 10 min siden. Fik skrevet med det samme at hun bare skulle slette det, og fik sendt det rigtige...puha, håber ikke hun fik trykket på linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 20. August, 2017 Oh dear... lyder lidt farligt.. hvis hun ser det, så sig at det var et link, en kammerat sendte til dig... sh*t happens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 20. August, 2017 Hahahaha Ja, shit happens. Giv en ven skylden og sig det til konen med det samme. Og få en af dine single venner til at sende dig linket. Så kan du vist redde den uden videre bekymringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hankatten75 Skrevet 20. August, 2017 (edited) Ja, jeg har allerede en meget plausibel historie klar...har dog stadig lidt hjertebanken, samt lidt rystende hænder!! En brøler af de store! Redigeret 20. August, 2017 af Hankatten75 stavning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 20. August, 2017 Hankatten75 skrev, for 2 minutter siden: Ja, jeg har allerede en meget plausibel historie klar...har dog stadig lidt hjertebanken, samt lidt rystende hænder!! En brøler af de store! Du kan da altid gå i clinch med svigermor... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 20. August, 2017 Kunne være at hun takker dig for linket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikaell 54 Skrevet 20. August, 2017 (edited) Kan vi se hvilket link det er du har sendt? Så kan vi andre vurdere om den er slem Redigeret 20. August, 2017 af Mikaell 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hankatten75 Skrevet 20. August, 2017 Visti-Vistisen skrev, for 9 minutter siden: Kunne være at hun takker dig for linket. Tvivler!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hankatten75 Skrevet 20. August, 2017 Mikaell skrev, for 3 minutter siden: Kan vi se hvilket link det er du har sendt? Så kan vi andre vurdere om den er slem Fik slettet alt på min mobil med det samme, inkl den sms. Så desværre. Kan faktisk ikke huske hvorfor jeg kopierede det til at begynde med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 20. August, 2017 Hankatten75 skrev, for 6 minutter siden: Fik slettet alt på min mobil med det samme, inkl den sms. Så desværre. Kan faktisk ikke huske hvorfor jeg kopierede det til at begynde med. Ja, panik er letforståeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9280 Skrevet 20. August, 2017 Hankatten75 skrev, for 24 minutter siden: Ja, jeg har allerede en meget plausibel historie klar...har dog stadig lidt hjertebanken, samt lidt rystende hænder!! En brøler af de store! Hvad vil du så sige, hvis hun klikker på linket ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 269 Skrevet 20. August, 2017 Det var da endnu værre hvis svigermorren sendte at link retur til sin egen side på AL....... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9280 Skrevet 20. August, 2017 Randersmand skrev, for 4 minutter siden: Det var da endnu værre hvis svigermorren sendte at link retur til sin egen side på AL....... Hvorfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 20. August, 2017 Hvis hun er lækker, kan du da håbe på lidt afpresning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9280 Skrevet 20. August, 2017 Der blev så stille, gud ved om Hankatten er er blevet indkaldt til familiesamråd ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1033 Skrevet 20. August, 2017 Kvinder er absolut ikke naive når det kommer til sådanne bommerter. Så jeg tror desværre at Hankatten får problemer hvis det link bliver åbnet. Men krydser dog fingre for at den helt store katastrofe ikke indtræder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9280 Skrevet 20. August, 2017 Big3lover skrev, Lige nu: Kvinder er absolut ikke naive når det kommer til sådanne bommerter. Så jeg tror desværre at Hankatten får problemer hvis det link bliver åbnet. Men krydser dog fingre for at den helt store katastrofe ikke indtræder Det gælder vist ikke kun kvinder. Mænd er ej heller naive, når det tikker en forkert sms ind på mobilos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1033 Skrevet 20. August, 2017 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Det gælder vist ikke kun kvinder. Mænd er ej heller naive, når det tikker en forkert sms ind på mobilos. Det har du sikkert meget ret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 190 Skrevet 20. August, 2017 Brug det til en god snak om købesex - bright side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 8557 Skrevet 20. August, 2017 (edited) Fagre nye verden I gamle dage skete den slags nok ikke: http://seniorklubbennesa.dk/post_110303.html Det kan stadig lade sig gøre at sende et brev med posten I øvrigt en god lille historie: Kugleposten http://www.rundetaarn.dk/gang-i-gaden-en-webudstilling/4750-2/ Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 20. August, 2017 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hankatten75 Skrevet 20. August, 2017 Hejsa Tak for indlæg og sjove indslag. Har ikke hørt fra svigermor... endnu Nej, tror faktisk at jeg nåede at afværge med den hurtigste sms i verden lige bagefter. Skal ikke se hende før om et par uger. og nej, hun er ikke hot, og har ingen AL profil. God aften derude, og kig jer godt for før I trykker send! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 7843 Skrevet 21. August, 2017 Hankatten75 skrev, for 17 timer siden: Hejsa Tak for indlæg og sjove indslag. Har ikke hørt fra svigermor... endnu Nej, tror faktisk at jeg nåede at afværge med den hurtigste sms i verden lige bagefter. Skal ikke se hende før om et par uger. og nej, hun er ikke hot, og har ingen AL profil. God aften derude, og kig jer godt for før I trykker send! De fleste kvinder jeg kender ville med det samme klikke på det link som man opfordrer dem til IKKE at klikke på. Det er ofte noget nysgerrige af sig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 620 Skrevet 21. August, 2017 Hankatten75 skrev, den 20/8/2017 at 12:48: Ohh, shit..skulle sms'e et link til svigermor på sms. Kopierede det, og trykte send. Havde desværre ikke fået kopieret rigtigt, for afsted røg et link til annoncelight. Det er nu 10 min siden. Fik skrevet med det samme at hun bare skulle slette det, og fik sendt det rigtige...puha, håber ikke hun fik trykket på linket Hahahaha. Ja undskyld, ved godt du nok ikke kan se det morsomme i det, men tak for den gode underholdning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9280 Skrevet 21. August, 2017 Bear skrev, for 9 timer siden: De fleste kvinder jeg kender ville med det samme klikke på det link som man opfordrer dem til IKKE at klikke på. Det er ofte noget nysgerrige af sig Det ville jeg nok også gøre I den sjove afdeling, har jeg hørt at svigermor nu endeligt har fået sit ønske opfyldt: en kombineret have- og ommøblerings-flytte-mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9282 Skrevet 23. August, 2017 Hankatten75 skrev, den 8/20/2017 at 20:32: Hejsa Tak for indlæg og sjove indslag. Har ikke hørt fra svigermor... endnu Nej, tror faktisk at jeg nåede at afværge med den hurtigste sms i verden lige bagefter. Skal ikke se hende før om et par uger. og nej, hun er ikke hot, og har ingen AL profil. God aften derude, og kig jer godt for før I trykker send! Det kan være hun har en profil om et par uger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg