Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Piraten
Indisk prinsesse skrev, Lige nu:

 

Ja du har ret, men jeg syntes altså det er så banligt, men det er måske bare mig. hahha

Barnligt eller ej, det er jo den eneste måde vi mænd har til at sikre os at piger lever op til vores forventninger og jeres annoncer. Jeg forstår så ikke at du bliver anmeldt, da det klart fremgår af din annonce at du ikke ønsker at blive skrevet om.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indisk prinsesse

 

Piraten skrev, for 9 timer siden:

Barnligt eller ej, det er jo den eneste måde vi mænd har til at sikre os at piger lever op til vores forventninger og jeres annoncer. Jeg forstår så ikke at du bliver anmeldt, da det klart fremgår af din annonce at du ikke ønsker at blive skrevet om.

vh. Piraten

Ja det er korrekt, men det skal ikke blive personligt, som nogle har gang i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Indisk prinsesse skrev, Lige nu:

 

Ja det er korrekt, men det skal ikke blive personligt, som nogle har gang i. 

Det har du fuldstændigt ret i. Jeg finder det også usmageligt, men sådan er vi jo så forskellige. Jeg kan forsikre dig om at vi mænd godt kan skelne imellem objektive og subjektive vurderinger

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Indisk prinsesse skrev, for 14 minutter siden:

 

Ja du har ret, men jeg syntes altså det er så banligt, men det er måske bare mig. hahha. Har anmodet om min profil blir slettet, så i kan altid finde mig i mine annoncer. jeg er på romantica knus jenna

Jeg undrer mig ofte over at nogen vælger at få slettet deres profil, fordi der er lidt negativ karma. Det er en ret voldsom reaktion. De piger der kan håndtere mosten, og give igen i samme tone ( og det mesterer du jo fint) er yderst berigende for siden. Men dit valg ;) 

Jeg vil give dig helt ret i at nogle af indlæggene er meget upolerede. Men hver fugl synger met sit næb. 

Ofte er bitre/nedladende/hadske anmeldelser fostret af egne problemer af forskellig art. Du ved, det bedste forsvar er et angreb, siger et gammelt ordsprog. Det er så det eneste ordsprog jeg ikke synes er korrekt. F. eks. kan jeg rigtig godt lide dette: Vil fugl som hest fjærte, da må røv revne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indisk prinsesse
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Jeg undrer mig ofte over at nogen vælger at få slettet deres profil, fordi der er lidt negativ karma. Det er en ret voldsom reaktion. De piger der kan håndtere mosten, og give igen i samme tone ( og det mesterer du jo fint) er yderst berigende for siden. Men dit valg ;) 

Jeg vil give dig helt ret i at nogle af indlæggene er meget upolerede. Men hver fugl synger met sit næb. 

Ofte er bitre/nedladende/hadske anmeldelser fostret af egne problemer af forskellig art. Du ved, det bedste forsvar er et angreb, siger et gammelt ordsprog. Det er så det eneste ordsprog jeg ikke synes er korrekt. F. eks. kan jeg rigtig godt lide dette: Vil fugl som hest fjærte, da må røv revne. 

 

Haha, ja men jeg orker ikke alt det her, jeg har også et alm arbejde og et liv ved siden af :D Men jeg gir dig fuldstændig ret i det du skriver ;):P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Indisk prinsesse skrev, for 3 minutter siden:

Haha, ja men jeg orker ikke alt det her, jeg har også et alm arbejde og et liv ved siden af :D Men jeg gir dig fuldstændig ret i det du skriver ;):P 

Du kan jo bare lade være med at kommentere på det du ikke orker. Manglende modspil udsulter en tråd. 

Men hej, hej. :arrow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 38 minutter siden:

Barnligt eller ej, det er jo den eneste måde vi mænd har til at sikre os at piger lever op til vores forventninger og jeres annoncer. Jeg forstår så ikke at du bliver anmeldt, da det klart fremgår af din annonce at du ikke ønsker at blive skrevet om.

vh. Piraten

Mèn det er nyt, at hun har tilføjet det til sin annonce, så de pågældende mænd har næppe været klar over, at det var over hendes grænse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indisk prinsesse skrev, for 1 time siden:

Tak :wub:

Selvfølgelig ikke tag dig af folks pis. Måske er det også en eller anden idiot der sidder, og prøver af give dig et dårlig ry. Jeg synes det var dejligt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 19 timer siden:

Barnligt eller ej, det er jo den eneste måde vi mænd har til at sikre os at piger lever op til vores forventninger og jeres annoncer. Jeg forstår så ikke at du bliver anmeldt, da det klart fremgår af din annonce at du ikke ønsker at blive skrevet om.

vh. Piraten

Det er jo så ik noget som stod i hende annonce før, men noget hun har opdateret med på hendes annoncer efter hun er blevet anmeldt af så mange for hende meget dårlige møder/stunder.

At hun så nu her kommer herind og opfører sig som en tør på 16 viser meget godt om hvem hun er.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Jung skrev, for 36 minutter siden:

Det er jo så ik noget som stod i hende annonce før, men noget hun har opdateret med på hendes annoncer efter hun er blevet anmeldt af så mange for hende meget dårlige møder/stunder.

At hun så nu her kommer herind og opfører sig som en tør på 16 viser meget godt om hvem hun er.

Jung

Jeg bøjer mig for at de fleste anmeldelser er af negativ art, der er vel kun en positiv anmeldelse, og hun derefter beder om ikke at blive skrevet om. Jeg ved ikke om det repræsenterer alle hendes kunder, men noget kunne da tyde på at hun har et attitude problem. Jeg medgiver derfor at din og andres advarsel er på sin plads.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...