Hop til indhold
Guest Sweex

Golden shower, hvorfor?

Recommended Posts

Når pigerne har det på menuen, er det så ikke altid dem som pisser på manden?

Kender i nogle piger der reklamerer med at manden må pisse på dem, eventuelt i deres åbne mund.

Eller er sidstnævnte noget man højest kan blive tilbudt som en mulighed, piger ikke vil skilte med at de tilbyder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 21/8/2017 at 19:48:

Når pigerne har det på menuen, er det så ikke altid dem som pisser på manden?

Kender i nogle piger der reklamerer med at manden må pisse på dem, eventuelt i deres åbne mund.

Eller er sidstnævnte noget man højest kan blive tilbudt som en mulighed, piger ikke vil skilte med at de tilbyder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

der altstå rigtig mange som tilbyder sig til dig. måske ikke så meget som omvendt men der er altså ikke få. led rundt og du finder nogle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Tjah det er jo ikke alt man behøver, at forstå.

Nogle ting skal man bare acceptere, sålænge det ingen bliver skadet.

Personligt forstår jeg heller ikke 'golden showers' og det der er værre, men jeg nyder da hvis en pige sprøjter når jeg slikker hende (har kendt et par varme sprøjte tøser i min tid).

Heldigvis har vi alle hver især vores præferencer mht. sex og hvilke typer vi tænder på.

Jeg kunne aldrig finde på at dømme andre, der foretrækker noget helt andet end hvad jeg er til, altså sålænge jeg ikke bliver direkte involveret.

Eksempelvis  er jeg små irriteret over at så mange ellers flotte piger/kvinder klipper sig super korthårede (ofte i absurde barberede asymmetriske klipninger) eller sværger til strittende skurebørste frisurer.

But then again: Not my problem

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne vi ikke bringe stripen på fissen tilbage syntes det er pænere med behøring oppe på fissen syntes dog også helt glatbarberet er pænt men lidt hår hvis det er trimmet er lækkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CamillaErotica
TheVoice skrev, den 19/8/2017 at 20:52:

Det fremprovokere jo en eller anden seksuelfølelse sikkert blandet med noget andet. Det andet kunne måske handle lidt om magt/underkastelse ydmygelse m.v.  

Præcis! Det er i hvert fald derfor at JEG tænder på at blive pisset på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CamillaErotica
Rejsenetværk skrev, den 21/8/2017 at 19:48:

Når pigerne har det på menuen, er det så ikke altid dem som pisser på manden?

Kender i nogle piger der reklamerer med at manden må pisse på dem, eventuelt i deres åbne mund.

Eller er sidstnævnte noget man højest kan blive tilbudt som en mulighed, piger ikke vil skilte med at de tilbyder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja jeg reklamerer med det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Camilla

Dit svar giver ligesom anledning til at poste links til de annoncer for piger som modtager urin - dem er der vist ikke mange af.

Så lad os få dem frem i lyset :)

Camilla hos Club Erotica

http://www.cluberotica.dk/node/54

Post gerne links til de piger I finder, der annoncerer for at det modtager urin.

Jeg synes også godt at pigerne kan gøre det selv, uden at det bliver opfattet som utidig reklame.

Det er jo ment til almindelig oplysning for interesserede, og pigerne køber jo også annoncer for deres ydelser, som der derfor lige så godt også kan linkes til-

Synes jeg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det har vel noget med ydmygelse og underdanighed at gøre - men her ud over kan det nok ikke lade sig gøre hverken at forklare eller forstå noget, som man ikke selv tænder på eller interesserer sig for.

Hvordan skulle man kunne forklare, hvorfor man godt kan lide spegepølse eller hvorfor man interesserer sig for veterantog?

Kun én af disse tre ting - spegepølse, tis og veterantog - er jeg selv til. Gæt hvilken. ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 7 timer siden:

 

Det har vel noget med ydmygelse og underdanighed at gøre - men her ud over kan det nok ikke lade sig gøre hverken at forklare eller forstå noget,

Det kan have noget med ydmygelse og underdanighed at gøre, men det behøver det ikke at have ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Sweex skrev, den 19/8/2017 at 16:36:

Der er mange sex fettisch jeg ikke kan forstå, men godt kan acceptere som værende sexede. Så er der de underlige og lidt anderledes og så er der golden shower...

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad folk kan få ud af at blive pisset på. Jeg accepterer alle former for sex fettischer, så længe det ikke er noget med børn. så det er ikke for skabe en diskussion om hvor vidt folk er afsporet. Jeg håber bare at nogen kan forklare mig hvad man får ud af at blive pisset på.

Nu er det jo sådan at nogle tænder på det varme champagne og ka kigge op i Venus mens det gøres og så der dem som elsker at bli pirret med det. Så det handler nok om graden af hvor kinky man er og hvilke former for fetisch man får stå pik af og udløsning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, 1 time siden:

Nu er det jo sådan at nogle tænder på det varme champagne og ka kigge op i Venus mens det gøres og så der dem som elsker at bli pirret med det. Så det handler nok om graden af hvor kinky man er og hvilke former for fetisch man får stå pik af og udløsning 

Tidligere i denne tråd har jeg lagt en længere beskrivelse af min en-gangs-oplevelse med en pige, der tissede på mig. Her bare i korthed: Det havde ikke meget med sex at gøre. Jeg fik ikke stå-pik af det - selv om pigen bestemt så meget sexet ud. - Det var nysgerrighed fra min side. - En oplevelse, der skulle prøves. - Lidt en provokation over for mig selv. - Det var morsomt. - En sjov leg. - Jeg vil nærmest sige, at jeg oplevede tillid og venskab med pigen. - Nu har jeg prøvet det. - Det er ikke farligt. - Jeg er ikke blevet afhængig af det. - Men det kunne da godt være, at jeg igen en dag kunne finde på, at gentage det. - Bare for sjovs skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Pigeforskeren skrev, for 12 timer siden:

Tidligere i denne tråd har jeg lagt en længere beskrivelse af min en-gangs-oplevelse med en pige, der tissede på mig. Her bare i korthed: Det havde ikke meget med sex at gøre. Jeg fik ikke stå-pik af det - selv om pigen bestemt så meget sexet ud. - Det var nysgerrighed fra min side. - En oplevelse, der skulle prøves. - Lidt en provokation over for mig selv. - Det var morsomt. - En sjov leg. - Jeg vil nærmest sige, at jeg oplevede tillid og venskab med pigen. - Nu har jeg prøvet det. - Det er ikke farligt. - Jeg er ikke blevet afhængig af det. - Men det kunne da godt være, at jeg igen en dag kunne finde på, at gentage det. - Bare for sjovs skyld. 

Din oplevelse er da helt ok og fedt du vil prøve det. Man tænder jo forskelligt på de forskellige sexformer og så den jo ik længere. Dejlig dag kære ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er meget som vi ikke forstår, der er mange lyster som jeg absolut ikke har lyst til, men for mig må andre gøre hvad de lyster så længe de er jævnbyrdige, enige og ikke bryder loven.

Jeg er en af dem, som meget gerne modtager golden shower fra en domina og helt afhængig af omstændigheden kan det være belønning, straf eller en ydmygende handling.

En dygtig domina evener at skabe den rette stemning og hun ved hvornår slaven skal belønnes med hendes tis eller hvornår han skal ydmyges.

Men jeg ved også at de som ikke er til SM/BDSM har meget svært ved at forstå og accepterer det, og det gælder flere af de ting som indgår i et domina / slave forhold.

Som mit profil navn sige så er en af mine lyster spanking og relativ hård spanking. Forstår dominaen langsomt at frembringe en rus af endorfiner, andrilin og hvad det ellers er, så kan hun bringe mig der hen hvor jeg ikke ønsker at piskningen skal stoppe g are kan tage imod mere og mere.

Tal/skriv ikke, og slet ikke nedsættende, om det du ikke forstår men beret om det du finder glæde og lyst i!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, den ‎28‎-‎08‎-‎2017 at 17:06:

Der er meget som vi ikke forstår, der er mange lyster som jeg absolut ikke har lyst til, men for mig må andre gøre hvad de lyster så længe de er jævnbyrdige, enige og ikke bryder loven.

Jeg er en af dem, som meget gerne modtager golden shower fra en domina og helt afhængig af omstændigheden kan det være belønning, straf eller en ydmygende handling.

En dygtig domina evener at skabe den rette stemning og hun ved hvornår slaven skal belønnes med hendes tis eller hvornår han skal ydmyges.

Men jeg ved også at de som ikke er til SM/BDSM har meget svært ved at forstå og accepterer det, og det gælder flere af de ting som indgår i et domina / slave forhold.

Som mit profil navn sige så er en af mine lyster spanking og relativ hård spanking. Forstår dominaen langsomt at frembringe en rus af endorfiner, andrilin og hvad det ellers er, så kan hun bringe mig der hen hvor jeg ikke ønsker at piskningen skal stoppe g are kan tage imod mere og mere.

Tal/skriv ikke, og slet ikke nedsættende, om det du ikke forstår men beret om det du finder glæde og lyst i!

 

Kære SpankingSub

Det var dog et rigtigt godt indlæg du skrev der, så jeg ville ikke nøjes med at give dig en like. Men fortsætte lidt i dit spor...

Når jeg sidder og læser mine mails, så ser jeg tit at mange gerne vil have det det skal være lidt anderledes...de har prøvet det der kærstesex..fransk/dansk det har de prøvet i x antal år med konen/kærsten og det er da meget godt, men der må da være noget mere? er der ikke mere? noget spændene? noget anderledes?

Mange sidder med fantasier, som er hemmelige, de tør ikke give udtryk for dem, og hvis de gjorde, så ville de blive mødt, med den manglende forståelse som nogle skrivere her på stregen giver udtryk for,...så de sidder måske i årvis og tager tilløb, til at prøve noget andet.

Måske kunne det være en ide at acceptere andres sexuelle lyster end ens egen, så længe det foregår mellem to ligeværdige partnere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...