Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde den udsøgte fornøjelse at besøge Amazing Kimberly torsdag 10/8 sent på eftermiddagen. Men det er faktisk først nu - her en uge senere - at jeg overhovedet er i stand til at skrive om det. Så suveræn en oplevelse var det.

Efter min mening har Kimberly de flotteste og mest hypnotiserende annonce billeder af samtlige piger.
Allerede fra første gang, jeg så hendes annonce, vidste jeg, at jeg bare måtte møde hende - og mindst af 1 times varighed, da jeg elsker at have god tid.

Over en længere periode har vi derfor sendt sms beskeder med spørgsmål og svar til hinanden, men ikke rigtigt været i stand til at få sat et møde op. Det lykkedes så endeligt den omtalte torsdag, hvor den langsomt opbyggede spænding over endeligt at skulle møde hinanden resulterede i en række sjove sms beskeder, der var så fjantede, at man skulle tro at vi begge havde været teenagere.

Jeg var kommet i så god tid til den meget centralt men rimeligt diskret beliggende adresse nær Københavns Hovedbanegård, at jeg havde tid til at gå på en café i nærheden, købe en danskvand og nyde eftermiddags-solen. Dejlig optakt.

Straks efter at jeg havde ringet på dørtelefonen blev jeg lukket ind. Og nåede op til 5. sal langt hurtigere end jeg havde regnet med og heldigvis langt mindre forpustet end frygtet. Døren blev åbnet - og WOW! - der stod den skønne Kimberly jo så kun iført lækkert lingeri og høje hæle. Vidunderlig smuk og super sødt smilende. 

Efter lidt kysseri gik vi igennem den flotte lille lejlighed til det lyse værelse, hvor resten af mødet skulle finde sted. Kimberly havde et stort glas iskoldt vand klar til mig, som jeg straks skyllede ned. Dejligt. Jeg blev også tilbudt øl med videre, men takkede pænt nej hertil. Vi havde jo allerede via sms alle detaljer på plads, så afregningen var hurtig og i store sedler. Af med tøjet, mens vi snakkede om lejligheden og solen og så i bad på et flot lille badeværelse. Rigtig god start.

Der var fantastisk god kemi imellem os fra første sekund - thank God -, så da vi stod tæt på hinanden gik vores hænder straks på opdagelse på hinanden, mens kyssene hurtigt blev mere og mere intense, våde og dybe. Jeg havde taget mine boxershorts på efter badet, og kunne på ingen måde skjule begejstringen. Kimberly trådte et halvt skridt tilbage fra mig og kiggede frækt ned på bulen, hvorefter hun smilede frækt til mig. Hun satte sig på sengen med spredte ben, tog fat i kanten på mine boxershorts og trak mig hen til hende. Og kiggede så igen åh så frækt op på mig. Hvorefter hun trak mine boxershorts halvt ned på lårene af mig. Vi grinede lidt over hvor vanvittig stiv jeg allerede var. Meget befriende. Og så gik hun ellers igang med et suverænt godt blowjob, meget varieret, til tider dybt, godt med spyt, dejlige sutte lyde og fræk øjenkontakt undervejs. Fantastisk!

Den omgang oral sex måtte jeg bare gengælde. Så helt af med mine boxershorts, gik jeg på knæ og tog langsomt hendes sko af. Her blev jeg så lidt forsinket. For - wow! - selv hendes fødder er perfekte, så de blev tilbedt efter alle kunstens regler. Mens Kimberly så ud til at nyde hvert et sekund.

Naturligvis fik Kimberly's meget flotte og ægte bryster med helt perfekte brystvorter også meget opmærksomhed, inden jeg endelig skulle se hendes guddommelige fisse. Og sjældent har jeg set noget mere indbydende. Fik hende hurtigt ud på kanten af sengen med mig knælende udenfor, og gik så langsomt igang med at tilbede hende oralt i den første af adskillige stillinger.

Og ................................ resten af detaljerne får I ikke. De bliver pænt mellem Kimberly og jeg. :wub:

Efter vi begge var færdige, snakkede vi en del og kom vidt omkring i emner som uddannelse, familie, rejser og fremtid med mere. Så vi endte med at gå over den aftalte tid inden vi kyssede hinanden farvel, hvor jeg samtidigt fortalte hende, at jeg meget gerne ville besøge hende igen. Det var hun rigtigt glad for at høre og ville også meget gerne se mig igen.

Det er den suverænt bedste GFE, som jeg har oplevet.
Så fantastisk at jeg hér en uge senere stadig befinder mig på en lyserød sky. 
:wub:

Jeg kommer 100% sikkert til at se denne enestående polske gudinde igen og igen og igen.
Amazing Kimberly er for mig "the perfect GFE match". <3
Og vi er da også allerede i fuld gang med at sætte næste møde op. :)

Redigeret af XXXfootlover
  • Synes godt om 17
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
brian skrev, for 23 minutter siden:

Kanon anmeldelse....tak :) kender du Ca. Priser ?

Mange tak for din fine respons.

Jeg har dog det princip, at hvis ikke pigen oplyser priser med videre i sin annonce, så gør jeg det heller ikke, da det i modsat fald ville være respektløst overfor pigen.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for din lækker anmeldelse.

Er helt klar til at book tid hos den lækker pige.

Ifølge billederne er hun en lækker gobid. 

Kim

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 8 timer siden:

Mange tak for din fine respons.

Jeg har dog det princip, at hvis ikke pigen oplyser priser med videre i sin annonce, så gør jeg det heller ikke, da det i modsat fald ville være respektløst overfor pigen.

Jamen så syntes jeg desværre det er begrænset hvad jeg kan bruge din ellers fine anmeldelse til. Vi taler jo netop om en prostituert der tager penge for sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 1 minut siden:

Jamen så syntes jeg desværre det er begrænset hvad jeg kan bruge din ellers fine anmeldelse til. Vi taler jo netop om en prostituert der tager penge for sex. 

:) mon ikke der er et tlf nr :rolleyes: 

så kan man jo ringe ang priser :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis
Jogge skrev, for 23 minutter siden:

Jamen så syntes jeg desværre det er begrænset hvad jeg kan bruge din ellers fine anmeldelse til. Vi taler jo netop om en prostituert der tager penge for sex. 

Pjat med dig. Det er vel ok ikke at oplyse om noget der ikke er officielt eller skrevet. 

Måske du kunne skrive PM til anmelder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
brian skrev, for 11 timer siden:

Kanon anmeldelse....tak :) kender du Ca. Priser ?

 

XXXfootlover skrev, for 10 timer siden:

Mange tak for din fine respons.

Jeg har dog det princip, at hvis ikke pigen oplyser priser med videre i sin annonce, så gør jeg det heller ikke, da det i modsat fald ville være respektløst overfor pigen.

 

Jogge skrev, for 2 timer siden:

Jamen så syntes jeg desværre det er begrænset hvad jeg kan bruge din ellers fine anmeldelse til. Vi taler jo netop om en prostituert der tager penge for sex. 

:rolleyes: 

Jeg beklager, men jeg kan på ingen måde følge dit ræsonnement .. at fordi der er tale om penge for sex, så er det helt i orden at behandle pigen respektløst, f.eks. ved at oplyse om priser med videre, selvom pigen bevidst har fravalgt at oplyse herom i hendes annonce-tekst. Are you f*cking kidding me?

Bevares, du kan gøre præcis, som du har lyst til i dine anmeldelser / kommentarer, men jeg har ikke tænkt mig at gå på kompromis med mine grundholdninger / principper - blot fordi der måtte være personer i dette forum, der har en anden opfattelse af god opførelse og respekt end jeg selv i mødet med andre mennesker (prostituerede eller ej).

Derfor kan du også være helt sikker på, at min respekt for pigerne betyder langt mere for mig - og sikkert også for pigerne - end hvorvidt jeg får "et like" fra dig og ligesindede på en given anmeldelse. Og så er den ikke ret meget længere. ;)

Redigeret af XXXfootlover
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at du også deler min begejstring for Kimberly, @XXXfootlover:) . Dejligt at du også havde en god oplevelse sammen med den overskønne tøs.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja @underdog40, det kan man vist roligt sige. :) 

Virkeligheden overgik mange mange gange forventningens glæde - og den var ellers tårnhøj.

Jeg glæder mig helt vildt til at se Amazing Kimberly igen. :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 58 minutter siden:

 

 

:rolleyes: 

Jeg beklager, men jeg kan på ingen måde følge dit ræsonnement .. at fordi der er tale om penge for sex, så er det helt i orden at behandle pigen respektløst, f.eks. ved at oplyse om priser med videre, selvom pigen bevidst har fravalgt at oplyse herom i hendes annonce-tekst. Are you f*cking kidding me?

Bevares, du kan gøre præcis, som du har lyst til i dine anmeldelser / kommentarer, men jeg har ikke tænkt mig at gå på kompromis med mine grundholdninger / principper - blot fordi der måtte være personer i dette forum, der har en anden opfattelse af god opførelse og respekt end jeg selv i mødet med andre mennesker (prostituerede eller ej).

Derfor kan du også være helt sikker på, at min respekt for pigerne betyder langt mere for mig - og sikkert også for pigerne - end hvorvidt jeg får "et like" fra dig og ligesindede på en given anmeldelse. Og så er den ikke ret meget længere. ;)

Jeg var ikke klar over at man var respektløs hvis man i en anmeldelse skriver ting der ikke fremgår af annoncen, jeg troede faktisk at det netop var et af formålene med at skrive en anmeldelse. 

Men iøvrigt, som før nævnt, så er det en fin anmeldelse du har skrevet.

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 4 minutter siden:

Jeg var ikke klar over at man var respektløs hvis man i en anmeldelse skriver ting der ikke fremgår af annoncen, jeg troede faktisk at det netop var et af formålene med at skrive en anmeldelse. 

Men iøvrigt, som før nævnt, så er det en fin anmeldelse du har skrevet.

:rolleyes:

Okay, jeg giver op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal jeg ellers ikke blande mig i denne diskussion, men der står faktisk en pris i en af de anmeldelser, hun selv linker til i sin annonce, så nogen større hemmelighed er der altså ikke tale om.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 46 minutter siden:

Nu skal jeg ellers ikke blande mig i denne diskussion, men der står faktisk en pris i en af de anmeldelser, hun selv linker til i sin annonce, så nogen større hemmelighed er der altså ikke tale om.

Der er ingen diskussion, hvis det er det du tror. Ovenstående subjektive anmeldelse er min, og jeg har allerede tilkendegivet at jeg ikke oplyser priser / mulige ydelser / etc, når pigen ikke annoncerer hermed. Og så er den ikke længere.

Hvorvidt der væves i priser i nogen af de tidligere anmeldelser af Kimberly blander jeg mig ikke i, men at hoppe til den konklusion at sige at hendes priser ikke er nogen hemmelighed er nok at stramme den. De få anmeldelser det drejer sig om ligger enten et stykke tilbage i tid, er noget i tvivl om pris og/eller ydelse for samme, hvorfor du altså IKKE har noget fuldstændigt billede af hverken prisniveau eller mulige ydelser.

Men bortset fra det kan jeg ikke se problemet. Er man interesseret kan man - som oplyst i anviste annonce eller tråden hér - kontakte hende på:

  • telefon
  • email
  • PM

Så hvor svært kan det være??? ;)

Redigeret af XXXfootlover
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@XXXfootlover thank You for some nice words about me and our meeting! <3 You are so sweet :wub:

XXXfootlover skrev, for 4 timer siden:

Men bortset fra det kan jeg ikke se problemet. Er man interesseret kan man - som oplyst i anviste annonce eller tråden hér - kontakte hende på:

  • telefon
  • email
  • PM

Så hvor svært kan det være??? ;)


And for everyone: Really You can call me, send me the sms or mail.... I won't bite hehehe :) really!!

If I wont respond on same day, try to send me txt one more time... do not hesitate to contact me :P:D;)

I wish You a lovely day like I have ...  :wub:

 

KIMBERLY

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Amazing Kimberly skrev, for 18 minutter siden:

@XXXfootlover thank You for some nice words about me and our meeting! <3 You are so sweet :wub:


And for everyone: Really You can call me, send me the sms or mail.... I won't bite hehehe :) really!!

If I wont respond on same day, try to send me txt one more time... do not hesitate to contact me :P:D;)

I wish You a lovely day like I have ...  :wub:

 

KIMBERLY

Love your profile photo ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amazing Kimberly skrev, for 23 timer siden:

@XXXfootlover thank You for some nice words about me and our meeting! <3 You are so sweet :wub:


And for everyone: Really You can call me, send me the sms or mail.... I won't bite hehehe :) really!!

If I wont respond on same day, try to send me txt one more time... do not hesitate to contact me :P:D;)

I wish You a lovely day like I have ...  :wub:

KIMBERLY

@Amazing Kimberly My pleasure, babe! :wub:

And thank you again for our 2nd totally amazing meeting yesterday!!! <3

I will be back ... soon!! :wub:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
XXXfootlover skrev, den 2017-08-20 at 18:23:

I will be back ... soon!! :wub:

Hehe... someone is hooked ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Now I see why you are hooked!!! 

Didn't plan this, I just happend to be in CPH today with some time to spare. The cosmos was in balance, so she had time for me.:D

She is quite breathtaking with a smile, body and personality that made my brain paralyzed in the besinning. One hour goes sooo fast, so today i start engineering a time stop machine :rolleyes:

Now I know the true meaning of Carpe Diem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 33 minutter siden:

Now I see why you are hooked!!! 

Didn't plan this, I just happend to be in CPH today with some time to spare. The cosmos was in balance, so she had time for me.:D

She is quite breathtaking with a smile, body and personality that made my brain paralyzed in the besinning. One hour goes sooo fast, so today i start engineering a time stop machine :rolleyes:

Now I know the true meaning of Carpe Diem :D

Told you my friend. :)

Happy to know that you had a good time with the polish goddess. Being a gentleman you get so much in return. And yes an hour goes SO fast. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 20 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. 

 

Nogen der ved om hun tilbyder megafransk?

Det gør hun ikke. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 7 minutter siden:

Det gør hun ikke. 

Tak for svaret. Tror dog stadig jeg vil håbe hun er i Kbh næste gang jeg kommer forbi.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...