Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Eron
XXXfootlover skrev, 1 time siden:

:rolleyes:

Okay, jeg giver op.

(Dvs. præcis samme svar til samme bruger på samme undren tilbage i medio august 2017 :ph34r:)

det kunne jo også pege på at du er lidt umeddelsom ;-) 

Så skriv da forfanden hvorfor det er godt at respekterer ikke at angive prisen, når pigen ikke gør det - og hvilke grunde pigen kan have til at hendes pris ikke bliver offentlig ? Belær os du kære kloge @XXXfootlover - istedet for at give op

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Jogge skrev, for 14 timer siden:

Jeg forstår nu ikke, hvorfor man i en anmeldelse ikke må oplyse ting, der ikke står i annoncen:huh:.

jeg syntes der er al mulig grund til at forklare og opklare - vi skal da ikke marginaliserer hinanden her inde  - jeg venter pænt på xxxfodelskers overvejelser - jeg vil oplyses

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 39 minutter siden:

jeg har skrevet og spurgt og svaret er -- ---

:rolleyes:

Og det nye er ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 34 minutter siden:

det kunne jo også pege på at du er lidt umeddelsom ;-) 

Så skriv da forfanden hvorfor det er godt at respekterer ikke at angive prisen, når pigen ikke gør det - og hvilke grunde pigen kan have til at hendes pris ikke bliver offentlig ? Belær os du kære kloge @XXXfootlover - istedet for at give op

:rolleyes: 

Det handler udelukkende om at vedkommende bruger og du ikke vil respektere min og andres personlige holdning til ikke at ville oplyse en gp's priser, når de ikke fremgår af gp'ens annonce. Jeg skylder hverken dig eller vedkommende bruger yderligere forklaringer.

Iøvrigt giver vedkommendes kommentar ingen mening, da det vedrører meget mere en given gp's uoplyste priser.

Ønsker du yderligere info så søg på andre tråde bl.a. vedr. Kimberly ... det kan du vel finde ud af på egen hånd ???

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, 1 time siden:

jeg syntes der er al mulig grund til at forklare og opklare - vi skal da ikke marginaliserer hinanden her inde  - jeg venter pænt på xxxfodelskers overvejelser - jeg vil oplyses

Det er der så også rig mulighed for både i denne og en lang række andre tråde bl.a vedr. Kimberly, hvis ikke det altså er for meget forlangt at antage at du nok er i stand til at anvende søgefunktionen.

Og ellers er der jo en ganske glimrende sektion til den slags holdningsprægede emner: https://www.eroguide.dk/forum/forum/52-generel-debat/ - hvilket må siges at være temmelig oplagt, da det faktisk intet har at gøre med Kimberly isoleret set, men enhver gp, som måtte ønske ikke at oplyse om vedkommendes priser i sin annonce.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu får jeg sq snart migræne. Ring til hende og spørg hvis i er så nysgerrige. Måske i vil kildes under hagen eller ha en finger stukket i røven. Hvad ved jeg. Måske er det med i prisen måske ikke. 8 simple cifre og i er blevet meget klogere. Lad nu den prissnak ligge. Vel hellere høre nogle flere oplevelseshistorier :) 

Redigeret af underdog40
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 35 minutter siden:

Nu får jeg sq snart migræne. Ring til hende og spørg hvis i er så nysgerrige. Måske i vil kildes under hagen eller ha en finger stukket i røven. Hvad ved jeg. Måske er det med i prisen måske ikke. 8 simple cifre og i er blevet meget klogere. Lad nu den prissnak ligge. Vel hellere høre nogle flere oplevelseshistorier :) 

Lige præcis.

Håber du har bedre held til at banke budskabet ind i skallen på dem, der bare ikke vil fatte, hvor simpelt det er at kontakte Kimberly. :ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...