Hop til indhold

Recommended Posts

dongding skrev, den 18/6/2018 at 12:20:

Soo far away :-(

I am sorry but it is a nice place and private

And i also have a friend with me Delia!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelique skrev, for 22 timer siden:

I am sorry but it is a nice place and private

And i also have a friend with me Delia!!

Don't worry at all. Not all of us live in the same cave as dingdong :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, den 17/8/2017 at 17:00:

Jeg har også besøgt hende og skrevet om dette besøg i en tidligere tråd. Hendes annonce, som er ligesom at læse en lovtekst, siger en del om pigen. Hun er kommanderende og usympatisk. Efter vores seance var overstået, blev jeg overfuset og da jeg gav igen af samme skuffe, bedte hun mig tage tøjet, forlade lejligheden øjeblikkelig og gå nøgen ud i opgangen for at tage tøj på derude. Da jeg naturligvis nægtede dette, tændte hun helt af. Jeg har efter næsten 20 års erfaring i branchen aldrig oplevet noget lignende. Pigebarnet er ganske enkelt syg i roen. 

I kan finde andre tråde herinde, hvor hun kommenterer på anmeldelser og sviner sine kritikere til.

Min anbefaling er at holde sig væk.

 

Tak for advarslen

Del dette indlæg


Link til indlæg
WomanCheck skrev, den 23/6/2018 at 11:46:

Mulțumesc pentru avertizare

Lover blow i must be really sick because i dont remember when that happend.Tell to the person that puts u to write this bullshit about me that i am not here to steal nobody's customers.

And i think all the guys see that u keep insisting with this everytime i come back here...so please save yourself from being patetic....and all these childish drama!!!! 

Grow up Man !!!!!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altså nogle tråde der bare bliver ved med at gi´ :) 

Redigeret af underdog40
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...