Hop til indhold
TheVoice

Pjece omkring indtægter fra prostitution

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 42 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad det er for nogle 'mange' hjælpe organisationer der tager rundt for at tilbyde støtte osv.....jeg kender kun til kompetance centret som laver direkte opsøgende arbejde.

Gadejuristen og bla Liva Rehab skal søge fra år til år - og de får bestemt ikke penge hver gang...langt fra. Exit prostitution er nedlagt. Prostitution er ikke en 'økonomisk populær' gren at give offentlig støtte til.

Det er jeg ikke enig i. Muligt at de ikke laver meget for pengene, det er jo netop problemet som jeg ser det, men der uddeles en del puljemidler til formålet. Men det er sandsynligvis - som jeg også prøvet at sige - nytteløst - og det ville da også overraske mig hvis ret mange var reelt opsøgende, men hvis projektmagerne (altså dem, der får pengene) kan skaffe nogle frivillige, så er det muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Finn1101 Både Liva og Gadejuristen laver meget for pengene. Jeg ved at Liva ikke fik forlænget deres projekt mht at hjælpe aktive GP'ere ud af prostitution i 2017. Exit er også helt væk. Gadejuristen er afhængige af private donationer. At Reden får alt alt for meget og er en helt anden sag. De henvender sig ikke rigtigt til den 'almindelige' GP.

Liva har i 2017 startet op med et hjælpe projekt for sugarbabes. Desværre med Tanja rahm som ansat i projektet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

@Finn1101 Både Liva og Gadejuristen laver meget for pengene. Jeg ved at Liva ikke fik forlænget deres projekt mht at hjælpe aktive GP'ere ud af prostitution i 2017. Exit er også helt væk. Gadejuristen er afhængige af private donationer. At Reden får alt alt for meget og er en helt anden sag. De henvender sig ikke rigtigt til den 'almindelige' GP.

Liva har i 2017 startet op med et hjælpe projekt for sugarbabes. Desværre med Tanja rahm som ansat i projektet. 

Jeg tager ikke stilling til enkeltorgansationer, der er givetvis nogen der gør det godt, og det er ikke altid dem, der får pengene. Min holdning er generel og dækker hele det sociale område. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...