Hop til indhold
Thaiuser

Thai Massage i Malmø - anbefalinger søges

Recommended Posts

Jeg kommer i kraft at mit arbejde jævnligt i Malmø, og kan jo ikke lade være med at lægge mærke til de mange thamassage steder. På Nobelvägen ligger de næsten side om side og jeg har også set flere på Lundavägen.

Nu er vi jo ikke ligefrem underforsynet med thaimassage steder i København, men jeg må da indrømme at jeg tit har overvejet at ringe på et af stederne og prøve lykken. Endnu er det dog blevet ved tanken.

Er der mon nogen her på forum som har nogen erfaringer eller anbefalinger i Malmø?

Jeg er rimeligt overbærende med at massagen ikke behøver at være tip-top-spitzenklasse, men det skal heller ikke kun handle om sex. Og jeg vil hellere have en god håndtrold end kedelig maskinsex. For mig er det den samlede oplevelse der tæller. En sød imødekommende pige 25-45 år, ikke snyd med tid, og en hæderlig massage med mulighed for minimum en håndtrold er hvad jeg søger.

Kan nogen anbefale noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Ahem....  

Sexköp - i vilket alla former av Happy Ending ingår - är olagligt i Sverige, straffet är böter eller fängelse.  Är massösen underårig (<18 år) riskerar du fängelse i minst två, troligen fyra månader.

Skall vi verkligen diskutera olagligheter på EG?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Lillemand

Helt rigtigt

Lige præcis Sverige, der vil det nok være klogest ikke at skrive noget om hvilke ulovlige tjenester man kan være heldig at blive tilbudt.

Og nu er det jo også sådan at det ikke er ulovligt at sælge sex i Sverige, men det er ulovligt at købe sex.

Hvis man således anmelder en seksuel ydelse som man har modtaget for penge i Sverige, så er det i virkeligheden en selv som man har anmeldt for at begå lovbrud.

Det er muligvis ret risikofrit at gøre anonymt hjemmefra Danmark, men er det nu alligevel klogt at gøre det, jeg synes det ikke.

Ikke mindst af hensyn både til de, i dette tilfælde svenske thaiklinikker hvor disse ydelser måtte ydes i det skjulte, såvel som vores mandlige svenske medsammenvorne, der formentlig af gode grunde allerhelst er foruden en sådan omtale.

Det kan hurtigt både skræmme kunderne væk, lukke butikken, og tiltrække ordensmagtens uønskede interesse.

Alt dette på grund af måske tankeløse anmeldelser i forum på Eroguide.dk

Skulle det nu forekomme at svensk politi selv synes at de har fornuftigere at tage sig til, end at overvåge thai massageklinikker?

Så kan der hurtigt komme et  moral politisk pres på dem for at tage sig af sagen, hvad enten de selv ønsker det eller ikke.

Så jeg synes at vi skal lade være med at anmelde sporbare købesex oplevelser i Sverige.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha.. men hvis nogen kender nogen som engang har hørt om noget, så hører jeg gerne om det.

Og så nøjes jeg med at nyde massagen og måske en..... cola, så vi selvfølgelig ikke skal debattere ulovligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo sådan at:

1. Politiet selvf. godt er indforstået med at thaistederne ofte yder ekstra, men de udgører noget slags frizone. Sandsynligt fordi det er meget svært at gøre noget ved det.

2. I hvert fald halvdelen af thaistederne giver ekstra, formentlig op til 80 %. Så de er altså ikke svære at finde.

3. God massage og ekstra ydelser af nogen grund synes uforenelige i Sverige. Det er meget lettere i Kbh at finde begge af høj kvalitet på samme klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Lige præcis Sverige, der vil det nok være klogest ikke at skrive noget om hvilke ulovlige tjenester man kan være heldig at blive tilbudt.

....

Ikke mindst af hensyn både til de, i dette tilfælde svenske thaiklinikker hvor disse ydelser måtte ydes i det skjulte, såvel som vores mandlige svenske medsammenvorne, der formentlig af gode grunde allerhelst er foruden en sådan omtale.

Det kan hurtigt både skræmme kunderne væk, lukke butikken, og tiltrække ordensmagtens uønskede interesse.

....

Så jeg synes at vi skal lade være med at anmelde sporbare købesex oplevelser i Sverige.

Jeg forstår hvad du siger, det er slet ikke det.

Men jo i grunden sjovt at vi ikke har den samme reservation i forhold til at skrive om sexkøb fra forskellige piger på danske thaimassagesteder, hvor man jo også må sige at stederne lever i en risiko for myndighedernes interesse lige så snart det er en anden pige end indehaveren af stedet der sælger seksuelle ydelser.

Men sådan er der jo så meget, som man siger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Thaiuser

For en del år siden skrev jeg faktisk en tråd på Hedomax.com, der forfægtede det synspunkt at det ikke var i orden at skrive om seksuelle ydelser hos Thaiklinikker, der ikke annoncerede hermed - den kogte over den tråd.

Men siden har jeg fået en større forståelse for at det jo altså er offentlige massageklinikker, hvor de selv afgør om de vil sælge ekstra eller ikke.

Hvis de gør kan de altså også blive anmeldt i forum for det.

Problemstillingen er en anden i Sverige, der er det et strafferetsligt spørgsmål, mens det i Danmark højest er et spørgsmål om der bliver betalt skat eller ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 12 timer siden:

@Thaiuser

For en del år siden skrev jeg faktisk en tråd på Hedomax.com, der forfægtede det synspunkt at det ikke var i orden at skrive om seksuelle ydelser hos Thaiklinikker, der ikke annoncerede hermed - den kogte over den tråd.

Men siden har jeg fået en større forståelse for at det jo altså er offentlige massageklinikker, hvor de selv afgør om de vil sælge ekstra eller ikke.

Hvis de gør kan de altså også blive anmeldt i forum for det.

Problemstillingen er en anden i Sverige, der er det et strafferetsligt spørgsmål, mens det i Danmark højest er et spørgsmål om der bliver betalt skat eller ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

A'hva?

Der er ingen skattemæssig forskel på at sælge massageydelser eller seksuelle ydelser, og ingen skattemæssig forskel på om man aflønner pigers salg af massageydelse sort eller hvidt eller pigers salg af seksuelle ydelser sort eller hvidt.

Det er derimod en strafferetlig forskel om man som indehaver af en klinik gør sig skyldig i at sælge egne seksuelle ydelser eller andre pigers seksuelle ydelser. Det første er ikke rufferi, det andet er rufferi. Så kan det så rent retsligt være et praktisk spørgsmål om det beviselige i hvorvidt indehaveren får procenter af salget af den seksuelle ydelse eller kun af salget af massageydelse, som gør at de fleste steder holder sig under radaren for hvornår myndighederne har beviser tilstrækkelige for at kunne tage sagerne op. Men det er jo så her at jeg vil hævde at skriverierne her på Erogouide kan være ligeså meget indicier for myndighederne i Danmark om hvor organiseret salget af sex er på et givent massagested, som de ville kunne være det i forhold til myndighederne i Sverige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart Thaiuser, jeg har heller ikke påstået andet.

Jeg fremhæver alene at det er et strafferetsligt spørgsmål i Sverige for kundens vedkommende, hvis denne skriver at han har købt sex i Sverige, og han kan straffes med bøde eller fængsel i Sverige for det.

For pigerne som har solgt ham sex, er det alene et spørgsmål om de betaler skat, eller ikke.

I Danmark gør hverken Kunden eller pigerne noget ulovligt, og sælger pigerne sex, de bliver omtalt herfor, ja så er det jo deres problem om de betaler skat eller ikke.

De har en offentlig klinik, hvor så nogle ydelser ikke står på menu kortet, men kan fås alligevel mange steder.

De rene bordeller reklamerer dog åbent med at de sælger sex, og skat kan læse med at de gør det - måske skulle thai stederne bare gøre det også.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 17 timer siden:

Ahem....  

Sexköp - i vilket alla former av Happy Ending ingår - är olagligt i Sverige, straffet är böter eller fängelse.  Är massösen underårig (<18 år) riskerar du fängelse i minst två, troligen fyra månader.

Skall vi verkligen diskutera olagligheter på EG?

Forstår ikke hvorfor  man ikke diskutere ulovligheder i Sverige på sitet her?  Mulige svensk forbud gælder i Sverige og ikke i Danmark.

Det er vel også OK at berette om seksuelle ydelser på svenske klinikker da det kun er køberen der begår noget ulovligt. Og køberen her eller på andre steder med anmeldelser er altid anonym.

Eller har jeg helt misforstået problemet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Saucy

Problemet er at der nok er en grund til at mandlige svenske kunder til købesex hos thai piger på thaiklinikker i Sverige, ikke bidrager i forum her på EG med anmeldelser af samme.

Der er ingen grund til at danske kunder hos samme i Sverige, så skriver anmeldelser når de er hjemme i Danmark igen, og i sikkerhed for svensk lov, ifølge hvilken de har begået et lovbrud ved at købe sex i Sverige.

Jeg er ret sikker på at vores svenske venner her på EG, ikke vil finde det hjælpsomt hvis vi begynder på det.

Den der lever stille lever godt, og det er vel i et eller andet omfang noget man er nødt til som svensk, hvis man vælger at købe sex i Sverige.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Som Rejse skriver:

De som skriver om sexköp i Sverige på EG eller andra forum hjälper den Svenska polisen, och gör livet svårare för oss på den svenska sidan, vare sig det är sexkunder, kunder som köper massage men inte sex, eller massöser.

Spaning på internet och darknet är en central del av polisens underrättelseverksamhet när det gäller handel med sex, vapen och droger.  

Är det så svårt att förstå det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

nak geJ

Citat

Der er ingen grund til at danske kunder hos samme i Sverige, så skriver anmeldelser når de er hjemme i Danmark igen, og i sikkerhed for svensk lov, ifølge hvilken de har begået et lovbrud ved at købe sex i Sverige.

Jeg kan nu nemt finde anmeldelser der er rimelig direkte og hvor folk tilsyneladende efterlader eget navn

Søg efter"Chuti Thai Massage Gothenburg" og find anmeldelse af Ingemar Ø. "Tjejer med känsla för full servise det finns mycket goda möjligheter för det lilla extra." Det er helt klart hvad der menes.

Det virker nu rimeligt hysterisk. Mon ikke de tager ligeså afslappet på det som danske politi, selvom en ulovlighed er ligeså ulovlig om der skrives om den eller ej.

Bare tjek thaianmeldelser her på stedet. Der er konstant hint om at den og den massør på den og den klinik er i DK i 3 måder på turistvisum for at tjene penge. Ulovligt og ingen myndigheder gider gøre noget ved det selvom det er åbenlyst. Dansk politi i en nøddeskal og mon ikke svenskerne er ligedan? (Forhåbentlig ikke med handel med narko og våben)

Bare skriv løs og lad folket vide hvordan det foregår i Sverige.

Redigeret af Saucy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...