Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan nu godt forstå hun er rejst, sådan som hun blev behandlet, af chefen og kollegaen.

jeg vil i hvert fald ikke støtte den butik mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ganske vist, "chefer" og i den her branche hedder de noget andet, er stride bavianer mod det oftest rigtig søde personale, som Vi gerne vil serviceres af. Måske er det så her hos Chaba jeg kan finde min eftersøgte thaipige.

Har de åben søndag altså nu i dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jdawn skrev, den 9/9/2017 at 20:56:

Jeg kan nu godt forstå hun er rejst, sådan som hun blev behandlet, af chefen og kollegaen.

jeg vil i hvert fald ikke støtte den butik mere.

 Jdawn det må du meget gerne uddybe ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyden33 skrev, for 4 timer siden:

 Jdawn det må du meget gerne uddybe ? 

 

Jeg kan hjælpe med en forklaring. Cream er blevet beskyldt af kollegaen at hun snyder kunderne, da det er lige omvendt og hende som har chaba tror på cream kollega. Det er derfor hun tog hjem før tiden, og hun kommer ikke tilbage til chaba/mail thaimassage, men et nyt sted efter jul.

 

Redigeret af GladForKvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, det er da trist, at der skal gå fnidder i den på den måde :-(

 

Jeg håber i hvert fald at se hende igen her i Århus, da hun absolut hører til toppen af thai her i byen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GladForKvinder skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan hjælpe med en forklaring. Cream er blevet beskyldt af kollegaen at hun snyder kunderne, da det er lige omvendt og hende som har chaba tror på cream kollega. Det er derfor hun tog hjem før tiden, og hun kommer ikke tilbage til chaba/mail thaimassage, men et nyt sted efter jul.

 

Er det stadigvæk Cat der tjener pengene 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har ikke besøgt chaba længe og har ikke planlagt at besøge stedet lige pt, så mit indlæg her skal ikke ses som et forsvar ad klinikken. Faktisk synes jeg ikke det er en de førende klinikker i byen. Massagen foregår på en madras i en småfugtig kælder hvor spindelvæv kunne ses i alle fire hjørner af værelset, i hvert fald da jeg var der, så jeg har ingen interesse i at forsvare dette sted.

Men jeg tror man skal passe på med at tro på hvad de søde thaipiger fortæller os. De fleste thaipiger er golddiggere, jo de er søde, jo de siger alt det vi kan lide at høre, flere af dem siger jo de elsker os, de savner os så meget, ja de giver os fantastisk service, og ja jeg nyder det, men ærlige er de ikke altid ;) Hvide løgne er en del af den thailandske kultur og fænomenet er velbeskrevet og velkendt.  Men sålænge de gør mig glad og giver god service besøger jeg dem, men jeg er bevidst om "spillet" i det game.

Jeg har kendt en del thaipiger også på det mere personlige plan og er stadig på fortrolig fod med et par stykker. At en thaipige i Århus ryger uklar med "Mutter" er ikke en sjældenhed. Det sker ofte, og altid er det et spørgsmål om penge. Thaipigen har en version og "Mutter" har en anden, de mener begge at den ene part har snydt den anden. Hvad sandheden er, har jeg aldrig taget stilling til, da jeg ikke kan eller vil gøre mig til dommer over en sag jeg ikke kender til, og jeg har heller ikke pr automatik 100 % troet på hvad thaipigen har sagt til mig om sagen heller.

Når en thaipige nogle gange skifter klinik skyldes det nogle gange at hun ragede uklar med "Mutter" på den gamle klinik.

Jeg ved godt at Cream virker sød og charmerende og at hun kan trylle næsten enhver mand om hendes lillefinger. Men at gøre hendes kamp til ens kamp på forummet her, at gøre sig til dommer i en sag man kun kender fra hendes side,  synes jeg ikke virker kløgtigt, og viser vel nærmere at man har deponeret sin fornuft godt oppe i Creams yndige røv, hvis jeg skal sige det direkte. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 14 timer siden:

 

Jeg ved godt at Cream virker sød og charmerende og at hun kan trylle næsten enhver mand om hendes lillefinger. Men at gøre hendes kamp til ens kamp på forummet her, at gøre sig til dommer i en sag man kun kender fra hendes side,  synes jeg ikke virker kløgtigt, og viser vel nærmere at man har deponeret sin fornuft godt oppe i Creams yndige røv, hvis jeg skal sige det direkte. :)

 

Gode, afbalancerede ord. 

Cream er absolut en forførende GP, men også godt en type, man fornemmer kan rage uklar med andre. 

Generelt, så er det da sikkert fint med noget luftforandring ind imellem, også i den verden. Og ja, klinikken er godt nok ikke en af de mest tiltrækkende, rent fysisk. Så måske var det bare på tide, at parterne gik hver sin vej alligevel :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået at vide hos Chaba, at Cream ikke kommer tilbage. Der er formodentligt sket noget i familien.

Er der nogen af Jer med god kontakt, der ved, om der er planer om, at hun skal komme tilbage senere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Upcoming guy skrev, for 7 timer siden:

Jeg har fået at vide hos Chaba, at Cream ikke kommer tilbage. Der er formodentligt sket noget i familien.

Så vidt jeg har fulgt med i Tråden, syntes jeg at ku forstå, at Cream vil søge nye veje i Århus

Så derfor vil jeg tro, du nok ikk sku spørge Chaba tilrådes, men send evt en pm til de gode

og garvede Århus folk ;) er sikker på nogen der, har forbindelse til den altid savnet Cream :wub:

Jeg fik dsv. Aldrig hendes line el anden forbindelse, vil ellers gerne <3

Hun er skú en ener og godt for Århus :wub: 

Nu begynder Mindetårer at trille, så vist på tide jeg klikker, Udgiv dit svar :P 

Go aften Århus, what ever you are :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...