Hop til indhold

Recommended Posts

Guest R KH

Så blev det endelig min tur ... var lidt spændt på stedet - altså lokalerne - men der var rent og det lugtede hverken af ris eller skimmelsvamp - badeværelset havde dog lidt ... men pyt med det  - jeg fik mit bad - og fil vasket olie og sved af kroppen.... Cream er først og fremmest sød og dejlig - og det er rart - senere under massagen bliver hun fræk og sexet og hun slikkede mig dejligt mens hun (med kondom på fingrene) legede med mit stramme .... det var godt og jeg måtte stoppe hende.... hun grinede lidt og satte sig derefter på hug - det syn ... da hun kæmpede sig ned over pikken - har jeg set så mange gange før - men billedet her har sat sig fast - Wauw ...og så tog hun fat - bemærkede at jeg havde en stærk Pik og hun kunne læne sig så meget tilbage at modstanden blev intens og jeg holdt ikke længe der ... hun var lidt øm da hun sank ned over mig ... men det virkede også frækt ... og måske et fint trick ift at føle man har en god pik ... he he .... jeg kommer igen ... nær det nok ikke i denne runde - men så når hun kommer retur .... nej - jeg når en tur mere inden hun smutter ... det knald kommer (næsten) på højde med mit første knald med en thai ... Nam fra Hedemannsgade 4 (flere år siden) som siden rejste og stadig er savnet ... Tak Cream - ses igen og I andre må gemme lidt til mig - hun er for skøn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvad Thailand gør rigtigt, men landet frembringer i hvert fald nogle rigtigt dejlige kvinder.

 

... Og selv med den målestok er cream i top :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det allerbedste er, at hun er så naturlig sød - ikke påtaget. Og så er jeg i øvrigt enig i, at hun har skruet op for det frække.

Så igen - hvorfor gå over åen efter vand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Man kan få super - måske også mega (hun hedder jo Cream) jeg fravalgte dog begge, men hun spurgte hvad jeg ville have - og jeg bad om den helt sikre....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 2 timer siden:

Hvor længe er hun i Århus i denne omgang ?

September har jeg hørt.

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
R KH skrev, for 17 timer siden:

Enig - hun smutter i september 

Først -  tak for svarene.

Dernæst er det 1/9 eller 31/9 eller måske midt imellem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Frisk skrev, for 55 minutter siden:

Først -  tak for svarene.

Dernæst er det 1/9 eller 31/9 eller måske midt imellem ?

Jeg vil gæt på senest midt September, da hun jo ankom midt Juni ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Jeg fik ikke præcise dato - så jeg kan ikke bidrage med konkret svar ... men gad godt en tur mere - bliver i så godt humør ved tanken om den kvinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 23 timer siden:

Hvordan ser cream ud?

Og hvad koster det hos hende?

 

Velholdt thai-dame, der vel er i de øvre 30'ere, men absolut fit for en kvinde på den alder. 

Massage og HJ: 500.

Massage og fransk: 800. 

Må indrømme, at jeg ikke er nået til FP endnu, men der skal jeg afgjort på et tidspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 4 timer siden:

 

Velholdt thai-dame, der vel er i de øvre 30'ere, men absolut fit for en kvinde på den alder. 

Massage og HJ: 500.

Massage og fransk: 800. 

Må indrømme, at jeg ikke er nået til FP endnu, men der skal jeg afgjort på et tidspunkt. 

Jeg ved godt der er skrevet meget om Cream - men nu spørger jeg alligevel ;-) :

Kan / vil Cream give en god fast / hård oliemassage inden man når til afslutningen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved godt der er skrevet meget om Cream - men nu spørger jeg alligevel ;-) :

Kan / vil Cream give en god fast / hård oliemassage inden man når til afslutningen ?

Nej 

Men lover at du bliver træt i lem når du går. 

venligst 8000

ps nu har du spurgt i mange thai tråde. Ligefra Gedser til Skagen gad ikke rode efter en anmeldelse, for jeg finder nok ingen.men kom nu ind i kampen og prøv en omgang. Det er lettere at hjælpe hvis du har noget at sammenligne med.

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thai-fan skrev, for 10 timer siden:

 

Velholdt thai-dame, der vel er i de øvre 30'ere, men absolut fit for en kvinde på den alder.

Massage og HJ: 500.

Massage og fransk: 800.

Må indrømme, at jeg ikke er nået til FP endnu, men der skal jeg afgjort på et tidspunkt.

Det må jeg nok sige, Thai-fan at du ikk har prøvet FP med Cream :ph34r:

Nå men så har du noget tilgode :P Thaisex starter hos Cream :D

og jeg som troede man startede med FP :P splitte mine bremser :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 45 minutter siden:

Hvad hedder klinikken hun er på?

 

Chaba eller Mali Chr kiersplads Aarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Fuld Pakke er standard pris i Aarhus 1kg og jeg kan stadig mærke hende stramme indre og ydre skamlæber snige sig ned over min pik og mærke at hun læner sig lidt tilbage og udbryder - Wauw din pik er stærk ... lad mig bare sige at hun fik den til at stå rank som da jeg var 17 og den gør det i øvrigt igen bare ved at skrive dette ... hun er for vild og så alligevel engle sød - pas på hende og mød hende med varmt hjerte ... hendes ord :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Cream her i sidste uge til endnu en dejlig behandling

Jeg skulle hilse alle de dejlige mænd og sige tak fordi i er søde og rare

Og for øvrigt rejser hun hjem den 12. sept, så hvis i har lyst skal i skynder jer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Ja - jeg sagde til hende at det først blev næste gang - men jeg kan ikke - jeg må ned og slå min egen rekord i hvor længe jeg kan kneppe denne skønne kvinde - det kræver sin mand at holde spermen tilbage .... nå hun sidder der på hug adræt som en 17 årig .... uha uha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt information til alle:

Cream er i dag rejst hjem til Thailand og hun kommer nok ikke tilbage før efter jul. Hun skulle ellers først havde taget hjem på Tirsdag.

Jeg skulle hilse fra Cream til alle som har besøgt hende.

Redigeret af GladForKvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...