Hop til indhold
cumonface

Falske annoncer ( hvorfor )

Recommended Posts

Hej alle. Nu da det sted hvor jeg altid bare kunne gå hen når trangen var der i øjeblikket er lukket har jeg brug for mere information.

Har som før nævnt været glad får alle de anmeldelser jeg har kunne læse i dette forum men stadig er der noget jeg mangler mere svar på. Jeg vil gerne hjælpe til med anmeldelser  men er stadig på ukendt farvand.

Det jeg lige nu gerne vil vide lidt mere om er " hvorfor der er så mange falske annoncer " Jeg er med på at mange gange vil man bare lokke os til at dukke op i håb om at pigerne er gode nok.

Men er der andet det kunne være fordi. Jeg tænker misbrug af ens telefon nummer, overfald eller andet. Tak til alle der vil bidrage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 2 minutter siden:

Hej alle. Nu da det sted hvor jeg altid bare kunne gå hen når trangen var der i øjeblikket er lukket har jeg brug for mere information.

Har som før nævnt været glad får alle de anmeldelser jeg har kunne læse i dette forum men stadig er der noget jeg mangler mere svar på. Jeg vil gerne hjælpe til med anmeldelser  men er stadig på ukendt farvand.

Det jeg lige nu gerne vil vide lidt mere om er " hvorfor der er så mange falske annoncer " Jeg er med på at mange gange vil man bare lokke os til at dukke op i håb om at pigerne er gode nok.

Men er der andet det kunne være fordi. Jeg tænker misbrug af ens telefon nummer, overfald eller andet. Tak til alle der vil bidrage.

Alt efter hvad du mener med falske annoncer, så tror jeg i de tilfælde hvor billeder er falske, evt. også lave priser mv. blot er et forsøg på at få folk indenfor i butikken, i håbet om at pikken så få lov at bestemme og manden bliver og lægger sine penge dér ..........de falske annoncer (nok kun ganske få) hvor der er tale om misbrug af oplysninger eller mailadresse siger jo sig selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 18 minutter siden:

Alt efter hvad du mener med falske annoncer, så tror jeg i de tilfælde hvor billeder er falske, evt. også lave priser mv. blot er et forsøg på at få folk indenfor i butikken, i håbet om at pikken så få lov at bestemme og manden bliver og lægger sine penge dér ..........de falske annoncer (nok kun ganske få) hvor der er tale om misbrug af oplysninger eller mailadresse siger jo sig selv ;)

Præcis.

Mandens liderlighed > Pigen passer ikke til billederne = Køb af sex hos dem der bruger falske billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

 Tak for dit input . Er lidt i tvivl om hvad du mener med dette. "De falske annoncer (nok kun ganske få) hvor der er tale om misbrug af oplysninger eller mailadresse siger jo sig selv ;) "

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 17 minutter siden:

 

Jeg mente at der har været tråde om enkelte annoncer på kun et par få linjer udelukkende er ude efter at man skriver til den angivne mail og så bliver du spammet med mails om alt muligt mærkeligt......måske enda med links der kan indeholde virus, men den slags er heldigvis ikke normalen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...