Hop til indhold

Recommended Posts

Thaimig skrev, for 13 timer siden:

Ja Nok er nok den smukkeste Thai fortiden, men nok ærgerlig, Nok fløj til Vejle, så Århus Nokker igen bagud som sædvanligt, så Nok om det, men Nok får vi ikk i Århus :wub:

Arh, Thaimig. Jeg har osse besøgt Nok hos Winner, og ja, hun er dejlig, sød, smilende og alt det andet nævnte. Fuld tilfredshed hos mig. Men Gib hos PP tog nu prisen ved mig. Lidt slankere, osse pænt store bryster, smil og grin og god konversation over hele linien! ;-)  Hendes ydelser er fuldstændig de samme som Nok's -  og hun sluger osse hver en dråbe og tømmer dig helt. Derefter "truer" hun med at kysse dig dybt, så du kan smage din egen "medicin"! Hahaha. Deruudover kan du godt forhandle dig til at veninden osse deltager, hvis hun har tid, for en extra 500 mand. Denne minder i statur om Nok - hed Thong - men da det var i juli, så ved jeg ikke, om hun stadig er der. Men Gib er i hvert fald - hun har fast opholdstilladelse, åbenbart.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 13 minutter siden:

Arh, Thaimig. Jeg har osse besøgt Nok hos Winner, og ja, hun er dejlig, sød, smilende og alt det andet nævnte. Fuld tilfredshed hos mig. Men Gib hos PP tog nu prisen ved mig. Lidt slankere, osse pænt store bryster, smil og grin og god konversation over hele linien! ;-)  Hendes ydelser er fuldstændig de samme som Nok's -  og hun sluger osse hver en dråbe og tømmer dig helt. Derefter "truer" hun med at kysse dig dybt, så du kan smage din egen "medicin"! Hahaha. Deruudover kan du godt forhandle dig til at veninden osse deltager, hvis hun har tid, for en extra 500 mand. Denne minder i statur om Nok - hed Thong - men da det var i juli, så ved jeg ikke, om hun stadig er der. Men Gib er i hvert fald - hun har fast opholdstilladelse, åbenbart.

Hejsa.

PP hvor er det 

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 1 minut siden:

Hejsa.

PP hvor er det 

 

VH 

Selv hejsa.

Det er i Thorvaldsensgade i centrum Århus. PP Thaimassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 22 timer siden:

Ja Nok er nok den smukkeste Thai fortiden, men nok ærgerlig, Nok fløj til Vejle, så Århus Nokker igen bagud som sædvanligt, så Nok om det, men Nok får vi ikk i Århus :wub:

 
@Thaimig - Ja, Nok betyder jo fugl på thai, så hun kan flyve hvorhen hun vil. Og Beer smager jo som bekendt himmelsk og har gjort mig svimmel flere gange.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der kan hjælpe? Er BEER stadigvæk i Vejle? Jeg ringede 2 gange for  at få en aftale med BEER men der var intet svar.:|

Del dette indlæg


Link til indlæg
STFen skrev, for 13 timer siden:

Er der nogen, der kan hjælpe? Er BEER stadigvæk i Vejle? Jeg ringede 2 gange for  at få en aftale med BEER men der var intet svar.:|

Hey! Fik du fat i hende ? 

Og vel også lidt sent at ringe  - åbnings tider er vel fra 9 - 21 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Hej Stfen 

Jo da...Beer er stadigvæk på klinikken 

Har været forbi idag 

Redigeret af keep it simpel
Ændring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg har været på besøg ved ved Beer i dag. Det er nok det bedste jeg nogensinde har prøvet. Hun er en rigtig sød pige og levere rigtig god service. Hun er i Danmark indtil jul.. Hun er alle pengene værd.

Don Olsen

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...