Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/search/beer?region=DK&type=any

fantastisk lille str. 152 cm rigtig køn pige . massage okay syntes jeg og sexen helt fin , sut på bananen uden gummi og sex med . rigtig sød pige og ganske glimrende engelsk talende . sagde massage i tlf og spurgte til mere da jeg ankom  og hun sagde med et smil i give you all :-) . fik massage og sex , en time 1000 kr ganske billig syntes jeg for hun er helt klar temmelig lækker . hun har været her en måned og tager hjem oktober

Redigeret af Rooster
Adresse fjernet
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som Bee fra Randers, og må da en tur forbi :)  Spurgte du til anal ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nedenstående tråd fortæller bl.a. om Beer og anal:

"Der er en pige nu der går under navnet Beer hun er lidt til den kraftige side / har en god bred røv så hvis du er til anal så prøv hende hun kan tage fra også selvom jeg er til den store side. Plejer at give lidt ekstra drikkepenge så er det ligesom at det glider lidt bedre. Stak hende 1200 sidste gang så var der vild anal og god massage."

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været et smut forbi Beer igen Thai massage i Vejle. jeg kan kun gentage min tidligere anmeldelse af hende naturlige bryster. Det klarede hun godt, og tog hele ladningen i munden.Hun var pisse lækker. Det var bare toppen. 100 procent super Beer.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg var forbi Beer i dag. Skulle egentlig have været på varedevej 54 - men var taget til Kolding på Låsbygade.

Det var andet gang med Beer på 14 dage - og hold da op servicen bliver endnu bedre når hun kender en. Jeg gider aldrig mere end 15 minutter men så skal der også være gang iden :-) ...Så lækker indlevelse fra hende - superfransk til roden - frække sorte kys - så skønt...

Og så få lov efter sex at afslutte med at mega fransk - jeg så på ingen måde at hun spyttede det ud igen....

500 kr for 15 minutter  - godt givet ud - og å har man råd til sådan en tur 2 - 3 gange i måneden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Naturligvis er Beer i Vejle 

det jeg skrev var at den anden pæne thai kvinde på Vardevej 54 

som jeg ville ha besøgt var taget til Kolding på Låsbygade 

så kan der vist ikke ske flere misforståelser på dette :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor henne i Vejle holder de til? Er der 2 piger på adressen?

 

Til 500 kan jeg da godt prøvekøre et par stykker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

JA - naturligvis er ANAL med i de kr 500,- - ligeså får man en times limousine kørsel med Beer bagefter i den samme pris.

 

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man kan få en time med det hele for 1000kr vil jeg da også gå ud fra man kunne få det hele for 500kr i et kvarter.

På forhånd undskyld, men jeg er ny blandt dette univers, især thai!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sad og læste om hende,og hun lyder okay. Jeg har aldrig været på stedet før. Hvis jeg vil kommer der,skal jeg så ringe først ? Eller bare komme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotcoc..k skrev, for 12 timer siden:

Jeg sad og læste om hende,og hun lyder okay. Jeg har aldrig været på stedet før. Hvis jeg vil kommer der,skal jeg så ringe først ? Eller bare komme

Der er nødvendigt at bestille tid,hvis man vil være sikker på hvem man får. Sidst prøvede jeg bare at komme forbi, og håbede Beer ville være ledig,men hun var desværre optaget. Det gav mig dog mulighed for at afprøve en slank skønhed, pigen er smuk og sod,men hun er ikke god til massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre

Har haft 2 møder med Beer og kan bekræfte at der bliver gået til den, første gang for mig var 30 min da jeg ankom ret sent en søndag aften. 2. gang var en eftermiddagsseance, hvor jeg havde bestilt 1 time med FP, hun genkendte mig 2. gang så allerede der klikkede det. Så meget at hun uden at kny af sig selv gav sorte kys til mig ( havde badet umiddelbart inden ), fed sex efter massagen, tungekys og GFE i metermål, kommer helt sikkert igen så snart jeg får mulighed. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg endelig fået en aftale med Beer og til min store glæde, ser jeg at hun er identisk med NOK fra Winner i Århus. Så nu ved jeg, at jeg får fuld valuta for pengene - men det lyder også vældigt positivt i denne tråd. Håber hun kan besvare gejsten til i morgen formiddag :-P

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bekræfte de positive anmeldelser af Beer herinde.  Har besøgt hende tre gange nu og er hver gang blevet mødt af en smilende og imødekommende pige. Bestilt FP hver gang og absolut fræk og hed sex hvergang. Masser af tungekys..blow job uden helt til roden...og så rider hun pikken som en drøm... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt og anmeldt denne skønne kvinde, da hun var hos Winner i Århus og navnet var Nok.

Det var en af de vildt gode oplevelser. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jet har besøgt Beer de sidste 2-3 måneder, og jeg har allerede haft mange gode stunder med hende. Hun er en anderledes oplevelse. Altid i godt humør. Altid giver hun sig selv 100%. Jeg oplever, at penge transaktionen er sekundær... Og det er vel en ægte GFE. Det tales aldrig om enkelt ydelser. Jeg er sgu vild med hende stil, og det tænder mig helt vildt.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hotcoc..k skrev, for 36 minutter siden:

Så er der igen nye billeder af Nok. Man må sige, at hun har den dejligste naturlige og sexede krop. Jeg er i hvert fald solgt!:)            https://annoncelight.dk/showad/227697

Ja Nok er nok den smukkeste Thai fortiden, men nok ærgerlig, Nok fløj til Vejle, så Århus Nokker igen bagud som sædvanligt, så Nok om det, men Nok får vi ikk i Århus :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...