Hop til indhold
FORTE

Diana, rigtig sød og smuk. Meeen....ADVARSEL!

Recommended Posts

Den planlagte dejlige oplevelse kollapser totalt, når den skræmmende socialrealisme kommer helt tæt på.

Der er med garanti en hel del udenlandske piger, som er bedre til at holde masken, så den danske mand forlader stedet i god naiv tro om en gensidig skøn oplevelse hos en glad frimodig pige. Jeg brækker mig!

Hvor mange gange skal jeg sige det? Hvis du vil gøre et forsøg på at fastholde en grad af samvittighed, etik, moral og respekt, bør du smide skyklapperne og: 

  1. Lad være med at besøge udenlandske piger!
  2. Lad være med at besøge piger til discountpriser!
  3. Lad være med at besøger piger, som holder åbent 24/7! 

Øhh hallo Einstein.. i alle tre tilfælde er der en indlysende overhængende risiko for at der er noget, som er helt galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kreds
Bukowsky Revival skrev, for 1 time siden:

Tja man kan ikke få pengene tilbage, men man burde selvfølgelig prøve i det mindste enten at lirke eller snige pikken i havn. Ellers er der jo tale om et gigantisk tab. Og hvad hvis man kun har et meget stramt luder budget osv. Det er jo ikke kun de handlede piger som er belastede.

Seriøst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
serviceM skrev, for 7 timer siden:

Hvor mange gange skal jeg sige det? Hvis du vil gøre et forsøg på at fastholde en grad af samvittighed, etik, moral og respekt, bør du smide skyklapperne og: 

  1. Lad være med at besøge udenlandske piger!
  2. Lad være med at besøge piger til discountpriser!
  3. Lad være med at besøger piger, som holder åbent 24/7! 

I alle tre tilfælde er der en indlysende overhængende risiko for at der er noget, som er helt galt.

Lige en kende for unuanceret og generaliserende efter min smag.

Jeg er dog enig med dig så langt, at hvis alle 3 parametre (udenlandsk pige, discountpriser og døgnåbent) optræder i én og samme annonce, så bør alle alarm-lamper være tændt. Og jeg er enig i at døgnåbent som advarsels-parameter er fornuftigt - uanset pigens nationalitet.

Men ...

For en udenlandsk pige, som ikke kører hverken discountpriser eller holder døgnåbent, er det da ikke givet, at hun er i kløerne på skumle bagmænd.

Og selv hvis en udenlandsk pige kører med lidt lavere priser end majoriteten, så kan jeg heller ikke umiddelbart se at det er 100% ensbetydende med at pigen ikke kan være her i den profession af helt egen fri vilje. Det kan blot være af konkurrence-hensyn, at hun sætter prisen en tand lavere, indtil hun er et mere etableret navn i branchen. Der må alt andet lige være adskillige eksempler herpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har treffet ett antal piger fra utlandet som jeg vet er 100 procent self employed och er game för denne business. Jeg er helt enig med det XXXfootlover skrev.

Visse piger fra utlandet ska icke vare i Danmark på arbete, helt enig, men generaliseringar er icke min smag. 

Jeg har treffet danske piger som kanske icke skulle vare i denne biz. Men er det. Även på visse etablerede danske klinikker. Så i min värld er det icke så enkelt. 

Det finns alarmsignaler då något er fejl. Jeg försöker följe desse alarmsignaler vare sig det er en dansk pige eller en pige fra utlandet. 

hälsningar A

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 15 timer siden:

For en udenlandsk pige, som ikke kører hverken discountpriser eller holder døgnåbent, er det da ikke givet, at hun er i kløerne på skumle bagmænd.

Og selv hvis en udenlandsk pige kører med lidt lavere priser end majoriteten, så kan jeg heller ikke umiddelbart se at det er 100% ensbetydende med at pigen ikke kan være her i den profession af helt egen fri vilje.

Enig. Det er ikke givet. Og det er ikke 100% .

Det er netop derfor, jeg skriver, der er overhængende risiko, for at det er tilfældet. Men hvorfor gamble med dårlige odds. Don't go there.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle jer der snakker om, hvis man tror at det er frivilligt er man naiv for bagmanden står der også, og at besøge udenlandske GP'er o.s.v. giver moralske skrupler til eftertanke. Dårlige odds, baah, hvis en pige ikke vil, så får stedet hurtigt så dårlig omdømme så de må lukke ned og erklære konkurs, så er det altså ud i lufthavnen med en billet hjem, de fås for under 1000,- tur normalt inden for rimlig distance. Altså trådstarters point er jo bare en tøs der brød sammen på et tidspunkt under akten.

Er i fuldstændig bankelamme oveni krydderen eller hvad. De piger har selv sagt ja til at give sex services på et tidspunkt i deres liv, i og med at de i første indstands overhovedet er egnede til det. Der er ligesom en balance mellem køber klientel og GP, hvilket gør at hjulet kan dreje. Jeg tænker, tøj, billeder, shopping, rejse, veninder, pc, cash. Med mindre der er tale om paskonfiskering, afpresning, hvilket jeg vil kategorisere under groft rufferi, så kan jeg selv slet ikke blive klog på emnet, når det vil resulterer i en fuldstændig modvillig og uoplagt pige, hvis hun ikke kan lægge pengene tilside efter hvor meget hun tjener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er heller min erfaring at der er nogen der er i kløerene på skumle bagmænd men det handler om at tjene penge men altid af desperation ikke fordi de skal tjene til en gucci taske når hun siger at hendes mor er syg eller mangler sted at bo så er det nok sandt jeg tror ikke der er nogen som helst ikke én der gør dette af glæde kun fordi de bliver nødt til at tjene penge så når der er en græder eller er ked af det og føler sig tryg nok til at sige det til dig så skal du selvfølgelig også lytte også det er i sidste ende hende der bestemmer ikke dig og ja hun kunne måske bedre bruge pengene end dig ellers ville hun ikke lave det job så kommer der alle mulige kommentarer om at du havde betalt så skal du også bare kneppe hende det er umenneskeligt hvis de bliver behandlet godt af gentlemen som du gjorde kan de godt klare det men ikke hvis der kommer svin og bare vil pule løs det siger sig selv jeg tror absolut at ingen gør det fordi de bare har lyst til det men det er glansbilledet vi kunder dog er der også meget snyd hvis de ser de kan udnytte dig så prøver nogle meget få at gøre det virkelig få men også fordi de er i virkelige pengeproblemer livet er kompliceret og verden er rå så derfor er det også kompliceret fordi der skal meget til for at gør dette arbejde som disse meget unge og meget smukke piger gør <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luilei12 skrev, for 17 timer siden:

Er heller min erfaring at der er nogen der er i kløerene på skumle bagmænd men det handler om at tjene penge men altid af desperation ikke fordi de skal tjene til en gucci taske når hun siger at hendes mor er syg eller mangler sted at bo så er det nok sandt jeg tror ikke der er nogen som helst ikke én der gør dette af glæde kun fordi de bliver nødt til at tjene penge så når der er en græder eller er ked af det og føler sig tryg nok til at sige det til dig så skal du selvfølgelig også lytte også det er i sidste ende hende der bestemmer ikke dig og ja hun kunne måske bedre bruge pengene end dig ellers ville hun ikke lave det job så kommer der alle mulige kommentarer om at du havde betalt så skal du også bare kneppe hende det er umenneskeligt hvis de bliver behandlet godt af gentlemen som du gjorde kan de godt klare det men ikke hvis der kommer svin og bare vil pule løs det siger sig selv jeg tror absolut at ingen gør det fordi de bare har lyst til det men det er glansbilledet vi kunder dog er der også meget snyd hvis de ser de kan udnytte dig så prøver nogle meget få at gøre det virkelig få men også fordi de er i virkelige pengeproblemer livet er kompliceret og verden er rå så derfor er det også kompliceret fordi der skal meget til for at gør dette arbejde som disse meget unge og meget smukke piger gør <3

Sorry FriendlyGhost.... alt for mange manglende kommaer og punktummer til at set for alvor giver mening. Jeg kan dog se at intentionen virker ok, men for fanden da, sæt dog en støtteindsamling op til det der amu-kursus i minimal tegnsætning. Jeg spytter gerne godt i puljen og det mener jeg virkelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...