Hop til indhold
FORTE

Diana, rigtig sød og smuk. Meeen....ADVARSEL!

Recommended Posts

Hej 

DIANA

har lige været hos denne skønhed. Billederne er ægte. Hun er rigtig sød og charmerende.

Jeg tog en halv time med blandet bolsjer. Hendes BJ er faktisk ret godt. Meget vådt, hun bruger hånden og drejer hovedet rundt mens hun gør det. Efter min mening er hun ret lækker. Sexen var ret godt, Dog var det lidt svært at kommunikere med hende  

Desværre blev det ligepludseligt til en lidt kedelig oplevelse da hun begyndte at græde fordi hun gerne ville hjem. Vi snakkede lidt om det og jeg fik mega dårlig samvittighed og blev ked af det og hun trøstede mig lidt tilbage. 

Jeg opfodrede hende til at tage hjem og stoppe som gp når hun nu havde på den måde. Det må være forfærdeligt!

Hun fortalte at hun havde brug for pengene.  Jeg ved godt at der altid er chance for at de piger man køber i virkeligheden ikke er super meget med på den men jeg blev lige konfronteret med virkelighedens skinbarlig kynisme. 

 

Hvis I skal besøge hende så vil jeg opfordrer jer til at være meget blide og forstående over for hende. Hun har det lidt hårdt. Så er I advaret. Men hun er ret sød og smuk som tidligere nævnt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MSørensen
FORTE skrev, for 13 minutter siden:

Jeg opfodrede hende til at tage hjem og stoppe som gp når hun nu havde på den måde. Det må være forfærdeligt!

Desværre er det nok sådan at hun ikke selv bestemmer, hvor hun skal hjem. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Iscenesat Virkelighed skrev, for 27 minutter siden:

Jeg håber at hun fik sine 800 kr, dét ville da være det mindste! 

Desværre er det nok mindre  en halvdelen der går til hende selv:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 32 minutter siden:

Jeg håber at hun fik sine 800 kr, dét ville da være det mindste! 

Hvis det først var efter deres tid sammen at hun brød sammen, så er jeg da enig. Men hvis hun afbrød det hele ved at bryde sammen lige når de var gået i gang, så er jeg altså mindre enig. Fuld respekt til pigen og det hun gør, det mener jeg, men man betaler jo ikke for at trøste dem.. fuld respekt for det kan være hårdt, men det er sgu lige så hårdt for mig at skulle trøste hende, og nærmest få dårlig samvittighed.. altså jeg ville få det fucking skidt og mærkeligt, og ærligt nok ikke have lyst til at være der da det ville give en et væld af skyldfølelse omkring det man nu gør i sin fritid, og det er absolut ikke meningen. Det er jo glædespiger..

Ærligt ville jeg have det endnu mere dårligt, og være totalt forvirret som bare pokkers, hvis jeg skulle betale fuld pris for den oplevelse. Hun skal betales efter sine ydelser, helt klart, hvilket hun også havde givet lidt af, men der skal vel ikke betales for en hel oplevelse i min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart ved jeg ikke lige hvorledes denne sag skal debatteres og hvilke vinkler der kan komme frem.  Men det eneste der nok ikke interesserer mig er de forudbetalte penge. Jeg håber da at de fleste i den beskrevne situation ville rette fokus mod pigens ve og vel, og slet ikke tænke på pengene. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood

Hej

Vil lige komme med en kommentar her... Hvis Vi møder en pige der som Diana tydeligt viser ubehag med sit virke som gp'er bør man uanset betalt ydelse, bakke pænt ud, og lade penge være penge. Jeg kunne ALDRIG finde på at kræve penge retur i en sådan situation. Tvært om, ville jeg give lidt ekstra som plaster på såret. Vi må huske der er mange piger som ufriviligt befinder sig i en gælds klemme hos en kynisk bagmand, som Whoisyourdaddy og MSørensen ganske rigtigt nævner. Hvis man så ovenikøbet som kunde forlanger pengene retur er man sku ikke bedre end bagmanden.:angry: Jeg havde også Pigen i kikkerten, men dropper nu projektet :(

Rigtig trist historie og rigtigt taklet af Forte.

Mike E.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
FORTE skrev, 1 time siden:

Hvis I skal besøge hende

Hvis :shock: ... Om jag gör det, ska jag allvarligt fundera över min empatiska förmåga.

 

 

WhatComesAround skrev, 1 time siden:

Ren nysgerrighed - hun endte vel ikke med at tage dine penge med sig?

WhatComesAround skrev, for 28 minutter siden:

Det er jo glædespiger..

WhatComesAround skrev, for 38 minutter siden:

Ærligt ville jeg have det endnu mere dårligt, og være totalt forvirret som bare pokkers, hvis jeg skulle betale fuld pris for den oplevelse. Hun skal betales efter sine ydelser, helt klart, hvilket hun også havde givet lidt af, men der skal vel ikke betales for en hel oplevelse i min mening.

Men också människor med känslor!!

Ærligt skulle jag have det endnu mer dåligt hvis jag jeg forhandlede prisen efter en sådan upplevelse!

Jag tänker nog mer på pigen än 800 dkk...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay rooolig nu med helte kappen her. Først og fremmest, så ville jeg da heller aldrig tage pengene tilbage - man har betalt og man ved der ikke er fortrydelsesret på disse service.

Når det så er sagt, så synes jeg stadig at der skal være (og er allerede) en vis professionalisme i branchen, så hvis man ikke vil støtte de kriminelle bagmænd så tror jeg egentlig at man helt skal stoppe med denne hobby? MEN det jeg forudtagede var faktisk at pigen efter at have grædt ved hans skulder tog pengene og gik.

Og det er da ærgerligt at jeg skal fremstå mere kynisk end jeg egentlig er, men jeg synes det er dybt uprofessionelt og ja, ikke mine penge værd, at skulle græde ud hos kunden.. ingen tvivl at man da vil trøste en person der har det skidt, men det burde have været afklaret inden hun tog ud til en. Altså nu er jeg personen der har meget respekt og pli overfor deres arbejde, fordi jeg også regner med de respekterer mig og mine lyster. Gråd er ikke en del af det, selvom det er syndt for hende.

Når det er sagt, så er det vel også bare hvad vi hver især synes om det vi og de laver,  og er helt enig i at forte gjorde det helt rigtige, især at sige hun skulle revurdere det hun laver. Og så er der ikke andet end at sige tak for advarslen, det er meget rart så dem der vil besøge hende ved de skal være forsigtige og andre kan tage stilling om det er det de ønsker.

Redigeret af WhatComesAround

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Køb sex af danske piger, hvis betaling har fundet sted, og GP begynder at reagere på at have det skidt, så må man anstændigvis blot sige øv, trøste så godt som situationen tillader, og som Forte så godt gjorde, oplyse potentielle kunder, på Eroguide,  om at Dana har det skidt med at være i salgsex branchen, og derfor fortjener vores respekt i en sådan høj grad at vi ikke opsøger hende. 

Stakkels pige...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest durchgefickt

Jeg besøgte netop en anden pige samme sted (Elisia som jeg netop har anmeldt), der var ingen bad vibes. Heller ikke tidligere hos Angelina samme sted... Får tanken, at der ikke nødvendigvis er tale om tvang i den forstand at nogen tvinger Diana til at gøre det hun gør, selv om det givetvis forekommer. Det kan jo være selvvalgt (men tvunget af omstændighederne) og at hun så alligevel har det skidt med det.

I øvrigt enig i Fortes måde at håndtere den ærgerlige situation på, godt skuldret.

Dr. D

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, for 7 timer siden:

Desværre blev det ligepludseligt til en lidt kedelig oplevelse da hun begyndte at græde fordi hun gerne ville hjem. Vi snakkede lidt om det og jeg fik mega dårlig samvittighed og blev ked af det og hun trøstede mig lidt tilbage. 

 

Respekt & thumbs up !!!

Mike Eastwood skrev, for 5 timer siden:

Rigtig trist historie og rigtigt taklet af Forte.

Jeg kunne simpelthen ikke være mere enig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja og så må vi - ansvarkigeog sociale velfungerende kunder, lade være med at besøge hende for hun har det svært i branchen, et goddag og farvel besøg med håndtryk og tårer et sgu for dyrt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det dog synd for pigen. Får det fysisk dårligt af at læse sådan en beretning. Dog underligt at hun så er endt et sted hvor der ellers kun har været erfarne og professionelle piger (Går ud fra det er i højhuset i Rødovre/Brøndby). Angelina Wild, Dolly, Elisia m.fl. Piger som virker 110% afklarede. Det har naturligvis ikke en kæft med stedet at gøre. Tænker bare højt.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er direkte underligt at hun var i dk..... Hvis man er ung, så er man lidt mere spontan, det kunne lyde som en rigtigt god ide at tage til dk og tjene nogle hurtigt penge, så er der ikke så langt til handling... når man så står i det så kan det være det ikke var så god ide alligevel. Med andre ord, det var måske ikke så gennemtænkt. Der kan også være faktorore som vi ikke kender til. Men unanset hvad så er det godt at pigen er hjemme igen, uden at Kende noget som helst til hende så lyder det som en god beslutning.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

I had a similar experience a few years ago at Bergthorasgade with a Polish girl named Sofie, about 26-29 years of age. She insisted on me wearing 2 condoms (!) and after the first round she told me that she regretted that she had taken on this "job" and that her own mother had persuaded her to do it so they could afford an apartment. I told her I could leave immediately (I had paid for an hour) if she gave me a partial refund, but she said she needed the money. Then I gave her my side of the story, that my life was no walk in the park and these moments with working girls are pretty much the only things I have to look forward to in life. Then she started showing sympathy for me and we agreed that I should stay for a second round. During the second round she even asked me to massage her pussy (I had massaged it during the foreplay of the first round) and I could tell she was quite enjoying the sex even though she tried hard to convince herself that she didn't.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet nøjagtigt det samme med en meget populær dansk pige på et velrenommeret sted (Sexyclub). Come on, vi ved vel alle inderst inde at dette job på ingen måde er rart for søde, unge og pæne piger. Det på trods af at hun altid nød vores sex intenst og typisk kom et par gange.

Pigerne er typisk tvunget eller lokket ud i det pga. ulykkelige omstændigheder. Bilder man sig selv andet ind er man naiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 49 minutter siden:

Jeg ved ikke om det er direkte underligt at hun var i dk.....

Så vidt jeg ved, er der en hel generation af yngre mennesker i Spanien og Italien, der spises af med løse, midlertidige ansættelser, selv om de er veluddannede og måske har ledelsesansvar. 1000 euro generationen, som den kaldes. (Det er den typiske månedsløn).

I Sydøsteuropa tjener man typisk 50% mindre end det. Så her er der tale om 500 euro generationen, så at sige.

Så det er ikke underligt, at en køn pige føler sig fristet til at tjene en månedsløn om dagen i Danmark (efter at hendes pimp har fået 50%, forstås). Det er næsten mere underligt, at der ikke er flere der gør det. Men de har også mange andre Vesteuropæiske lande at arbejde i, så det er måske lidt tilfældigt, hvor de ender henne. Danmark tog en del ungarske flygtninge i forbindelse med opstanden i 1956, så derfor har ungarske pimps og piger haft landsfæller som kunne hjælpe dem i Danmark, det er måske forklaringen på, hvorfor ungarere har været så velrepræsenteret i Danmark i mange år, efterhånden.

Jeg tror ikke på at ungarere er udsat for human trafficking. De fortæller mig en del ting, men aldrig et de ikke er her af egen fri vilje. Det er et spørgsmål om penge: Da krisen ramte i Grækenland, blev de tyske FKK's pludselig peppet op med græske piger, og de er bestemt ikke ringe.

Human trafficing finder sandsynligvis sted i forbindelse med nogle af nigerianerne på Istedgade, men ud over afrikanere - som jeg i øvrigt har minimal erfaring med - så tror jeg ikke at det forekommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har prøvet nøjagtigt det samme med en meget populær dansk pige på et velrenommeret sted (Sexyclub). Come on, vi ved vel alle inderst inde at dette job på ingen måde er rart for søde, unge og pæne piger. Det på trods af at hun altid nød vores sex intenst og typisk kom et par gange.

Pigerne er typisk tvunget eller lokket ud i det pga. ulykkelige omstændigheder. Bilder man sig selv andet ind er man naiv. 

I suppose you never tried the legendary Gina Faith...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh hvor det knuser mit hjerte at læse sådan noget. Jeg har oplevet et par gange at piger har brudt sammen overfor mig efter at have været sammen med gæster og fået fortalt dem at nu er det på tide hun tager sine ting og stopper. Det er en helt anden situation med de udenlandske kunne jeg forestille mig, så jeg håber hun snarest kommer ud af det. Dejligt du skriver en anmeldelse om at mændene skal være opmærksomme og betænksomme når de er sammen med hende ❤️ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, den 31/7/2017 at 15:53:

Hej 

DIANA

har lige været hos denne skønhed. Billederne er ægte. Hun er rigtig sød og charmerende.

Jeg tog en halv time med blandet bolsjer. Hendes BJ er faktisk ret godt. Meget vådt, hun bruger hånden og drejer hovedet rundt mens hun gør det. Efter min mening er hun ret lækker. Sexen var ret godt, Dog var det lidt svært at kommunikere med hende  

Desværre blev det ligepludseligt til en lidt kedelig oplevelse da hun begyndte at græde fordi hun gerne ville hjem. Vi snakkede lidt om det og jeg fik mega dårlig samvittighed og blev ked af det og hun trøstede mig lidt tilbage. 

Jeg opfodrede hende til at tage hjem og stoppe som gp når hun nu havde på den måde. Det må være forfærdeligt!

Hun fortalte at hun havde brug for pengene.  Jeg ved godt at der altid er chance for at de piger man køber i virkeligheden ikke er super meget med på den men jeg blev lige konfronteret med virkelighedens skinbarlig kynisme. 

 

Hvis I skal besøge hende så vil jeg opfordrer jer til at være meget blide og forstående over for hende. Hun har det lidt hårdt. Så er I advaret. Men hun er ret sød og smuk som tidligere nævnt!

Puuh - sgu ikke en rar oplevelse. Så godt du skriver det. Og så godt du handlede som du gjorde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

som louie også nævner ang  bagmænd snakken. de er tvunget hertil af omstændigheder såsom dårlig økonomi , overforbrug, etc.  normalt ikke af lysly bagmænd.

de har nok en tlf dame som nupper 50% , men mest af de penge går nu til huslejer , telekort annoncer , tab af leje når de bliver smidt ud fordi vi mænd måske ikke var diskrete ved døren/trappen. tab ved flybiletter når pigen ikke dukker op etc.

om det skal være 50% eller 40% , men på middelmåde piger skal man ikke meget længere ned før det kun lige løber rundt.  samt risiko tillæg da det jo er ulovligt. 

vi mænd skulle være glade for tlf damerne da ca 80% af disse piger aldrig kunne få muligheden får at tjene en månedløn om dagen.

 

"Vi må huske der er mange piger som ufriviligt befinder sig i en gælds klemme hos en kynisk bagmand"

ville være lykkelig hvis jeg kunne få nogle fakta som bakker op omkring denne påstand når det drejer sig om europæiske piger .

og ja ... føler voldsomt med denne pige ,men jeg har også set mange gucci tasker og grådighed og kæmpe overforbrug. 

/soft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike Eastwood skrev, den 31/7/2017 at 17:37:

Hej

Vil lige komme med en kommentar her... Hvis Vi møder en pige der som Diana tydeligt viser ubehag med sit virke som gp'er bør man uanset betalt ydelse, bakke pænt ud, og lade penge være penge. Jeg kunne ALDRIG finde på at kræve penge retur i en sådan situation. Tvært om, ville jeg give lidt ekstra som plaster på såret. Vi må huske der er mange piger som ufriviligt befinder sig i en gælds klemme hos en kynisk bagmand, som Whoisyourdaddy og MSørensen ganske rigtigt nævner. Hvis man så ovenikøbet som kunde forlanger pengene retur er man sku ikke bedre end bagmanden.:angry: Jeg havde også Pigen i kikkerten, men dropper nu projektet :(

Rigtig trist historie og rigtigt taklet af Forte.

Mike E.

 

Tja man kan ikke få pengene tilbage, men man burde selvfølgelig prøve i det mindste enten at lirke eller snige pikken i havn. Ellers er der jo tale om et gigantisk tab. Og hvad hvis man kun har et meget stramt luder budget osv. Det er jo ikke kun de handlede piger som er belastede. Stort set de fleste i branchen har vel et eller andet i bagagen som sikkert let kan give anledning til tårer i ny og næ. Som punter er man nødt til at sætte sig ud over dette - ellers burde man ret beset slet ikke frekventere. De psykiske men og smerter skal såmænd blot arbejdes væk. Hvis du blot går og viser medfølelse kan det meget vel blot forstærke pigens problemer. Og hvad så med den næste som kommer og puler grundigt igennem? Det er dobbeltmoralsk hvis vi som brugere ikke er bevidste om, at hvert stød i dåsen kan være med til at påføre men og smerte. Hvis man ikke kan leve med dette skal man ikke frekventere! Dog lettere sagt end gjort. Har selv engang i Polen haft en lignende oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...