Hop til indhold
underdog40

Pigerne og deres tatoveringer

Recommended Posts

Nu er det min tur til at give den som Gammelsmølf :) 

Men hold da op...Det er godt nok ikke nemt og finde en GP uden tusser op og ned af ben, ryg, nakke, hænder og jeg skal komme efter dig. Er det et trademark for branchen eller blot en afspejling af samfundsbilledet? De piger/kvinder jeg kender, har måske en Hello Kitty her og en sommerfugl der. Men man skulle jo tro at flere af pigerne i branchen er medlemmer af den japanske Yakuza. Nuvel, det kan da være meget pænt. Men slap dog lige lidt af med den fyldepen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Det bliver jo vel generalt svære og svære at finde yngre kvinder og mænd for den sags skyld der ikke har tattoos selv er jeg nu helt pjattet med dem og indrømmer også gerne der kommer mere og mere blæk på min krop ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood

Syntes absolut også der er mange piger/ fyre. ( vi må lige huske ligestillingen ):lol: der er alt for overmalet. Jeg er overbevist om, de kommer til at fortryde, når de bliver gamle og ekstra grå:D

Tusser kan være rigtigt smukke hvis de er små, diskrete og pikante:wub: men, bevares folk må selv bestemme. jeg vælger bare fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 10 minutter siden:

Det bliver jo vel generalt svære og svære at finde yngre kvinder og mænd for den sags skyld der ikke har tattoos selv er jeg nu helt pjattet med dem og indrømmer også gerne der kommer mere og mere blæk på min krop ;)

Tusser pynter sjældent på en grim pige - og hvad skal en pæn pige med tusser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Endnu engang lever fordommene i bedste velgående på EG......

Selvfølgelig er Tattos en ting som ikke er for alle - men at mene ( temmeligt fordomsfuldt ) at det er en GP ting, er jo direkte håbløst umoderne og vidner om en seriøs manglende indsigt i hvad der er 'oppe i tiden', virkeligt mange ( og meget smukke/kloge osv ) kvinder har dem efterhånden.... men GP'ere de tilhører vel en særligt smagsløs nedre kategori af kvinder.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kigge på verdensmesterskaben i svømning i Budapest lige nu. Ikke mange af de piger er GP'er tror jeg. Men mange tatovringer:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Endnu engang lever fordommene i bedste velgående på EG......

Selvfølgelig er Tattos en ting som ikke er for alle - men at mene ( temmeligt fordomsfuldt ) at det er en GP ting, er jo direkte håbløst umoderne og vidner om en seriøs manglende indsigt i hvad der er 'oppe i tiden', virkeligt mange ( og meget smukke/kloge osv ) kvinder har dem efterhånden.... men GP'ere de tilhører vel en særligt smagsløs nedre kategori af kvinder.... 

Trine... du har ikke læst Underdogs indlæg ordentligt ;) Han nævner ikke kun GP'er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Mike Eastwood Han skriver da 'at flere af pigerne i branchen ligner medlemmer af yakuza'..... Og 'om det er et trademark' for branchen.... så jo det syntes jeg nu nok at han gør....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood

Kunne det tænkes, at det er en konstatering, og ikke en fordom???:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

At konstatere en fordom gør det sq ikke mindre fordomsfuldt. 

Jeg kan forstå at man er til den ene eller anden type piger buttede/tynde/små bryster/store bryster osv osv.... Men jeg kommer aldrig nogensinde til at forstå hvordan at GP gæster kan være så fordumsfulde - slet ikke når de samme gæster bliver udsat for SÅ mange fordomme ude i den alm verden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Jernsvinet skrev, for 51 minutter siden:

Tusser pynter sjældent på en grim pige - og hvad skal en pæn pige med tusser?

Nu er det jo heller ikke altid bare for at pynte men mere noget personligt og hvad jeg køber ikke kust og hænger op det kan jo blive stjålden så jeg går rundt med det på kroppen istedet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Er det et trademark for branchen eller blot en afspejling af samfundsbilledet? 

Det er blot en afspejling af den tid og de modestrømninger der er oppe i tiden.  I gamle dage var tatoo nok forbeholdt sømænd, kriminelle, ufaglærte - kort sagt var det mest udbredt i de socialt lavere klasser - sådan er det ikke længere, og har ikke været det længe.

Men bortset fra det, skulle det nok ikke være så svært endda at finde en dejlig GP,  uden at de har så mange tatoveringer som du skriver.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Små bryster, store bryster.

Ingen tatoveringer, mange tatoveringer.

Der er noget til alle og enhver smag, men at generalisere en hel gruppe piger/kvinder ved at sætte dem i bås som værende prostituerede pga deres valg af personlig stil, er knap så smart :) jeg håber ikke en af dine nærmeste vælger at springe ud med en masse blæk på kroppen :) 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood

Du godeste:D:shock: hvor der dog er gået fnidder i denne tråd.... Jeg associerer til Borgen. Gad i øvrigt godt vide om Pia K. har trusser. Undskyld.. tusser:wacko::lol:

Redigeret af Mike Eastwood

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Ved du hvad @Mike Eastwood Du må kalde det Borgen eller hvad du vil.

Jeg Kan virkeligt godt forstå at man ikke er til det ene eller det andet - men man kan altså ikke forvente at man kan stemple tattoverede kvinder som lavere rangerende og at man så ikke bliver konfronteret med den fordom.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt det er jo kunst på kroppen. Hvorfor dømme andre på det. Vis en person syntes at det er flot at få en tusse. Fred være med det. Hvorfor dømme status ud fra en tatoo. Syntes selv det er frækt og flot på en kvinde krop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, 1 time siden:

jeg køber ikke kust og hænger op det kan jo blive stjålden så jeg går rundt med det på kroppen istedet :P

Som regel er det jo bare lavet efter en skabelon - så det er nok lige højtravende nok at kalde det kunst - jeg ville nærmere kalde det fidusmaling eller reproduktion ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mike Eastwood

Kære Trine

Tatoverede mennesker er absolut ikke lavere rangerede end andre. Det tror jeg heller ikke Underdog mente med sit indlæg.;)

Redigeret af Mike Eastwood

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu glad for, at jeg ikke i ungdommen fik tatoveret f.eks en stor smilende sol på maven. I dag ville den have været elipseformet med et underligt skævt smil :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 17 minutter siden:

Ved du hvad @Mike Eastwood Du må kalde det Borgen eller hvad du vil.

Jeg Kan virkeligt godt forstå at man ikke er til det ene eller det andet - men man kan altså ikke forvente at man kan stemple tattoverede kvinder som lavere rangerende og at man så ikke bliver konfronteret med den fordom.

 

Nu føler jeg lidt du ligger ord i munden på TS.. Han har da ikke dømt dem som lavere rangerende.. Hmm.. Bare at han ikke synes det er pænt og at mange piger i branchen har mange tusser.. Synes du det rangere kvinder lavere at de arbejder i branchen eller hvor ser du han nævner noget lignende.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@JenniferRomantica Jeg læser hans indlæg som nedsættende - jeg har i et tidligere indlæg redegjort for hvilke bemærkninger i TS oplæg som jeg finder nedsættende.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er nu glad for, at jeg ikke i ungdommen fik tatoveret f.eks en stor smilende sol på maven.  I dag ville den have været elipseformet med et underligt skævt smil :)

- det er sgu det bedste du længe har fyret af :)

Måske månen tynger solen lidt :mrgreen:

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tre tusser i alt.. Den mest synlige er der faktisk mange der ikke ligger mærke til før anden eller tredje besøg.. Hvor de så spørger mig "er den der ny?".. Jeg tror måske deres fokus har lagt andet steds ved det første besøg.. Hehe.. 

Jeg har selv et stort ønske om at få mange flere men det skal være noget personligt og noget som jeg synes giver mening og derfor kommer det ikke til at ske lige nu i hvertfald.. Mine tusser har faktisk gjort at jeg kan købe smøger uden at skulle vise id.. Bare lige der har de tjent sig ind igen mener jeg.. Hahaha.. 

Især en af dem jeg har allerede giver nogle gode grin i den her branche fordi der står "Daddy's Girl" ned af siden.. Spørg mig lige hvor tit jeg er blevet spurgt "who's your daddy".. Hahaha.. 

Personligt er jeg af den mening at hvis personen er sød nok så burde man kunne se bort fra tusserne.. Men jeg er også klar over at sådan ligger landet ikke når det drejer sig om sexkøbsbranchen.. I hvertfald ikke for det meste.. Men ja jeg tror bestemt det er et udtryk for nutidens trend mere end bare et udtryk for branchen generelt.. Jeg har skam også mødt mange søde piger der ikke har tusser i den her branche.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 19 minutter siden:

Jeg er nu glad for, at jeg ikke i ungdommen fik tatoveret f.eks en stor smilende sol på maven. I dag ville den have været elipseformet med et underligt skævt smil :D

Jeg vil gerne tilbyde min assistance i at evt tegne den på maven med kuglepen....bare for lige at teste om smilet nu også vil være sårn rigtigt skævt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...