Guest funmand

Barbara - advarsel

36 indlæg i denne tråd

Guest funmand
Skrevet (edited)

Brødre hold jer væk fra barbara hun holder ikke det hun lover.... 

Tager ikke folk seriøs og yder heller ikke optimal service... det er meget maskinelt og hurtig hurtig oplevelse...

Dette beskriver jeg af min egen oplevelse samt andre venners vurderinger... 

Hun har en rigtig god krop men hvis man ikke lever op til en hvis standard kan alt blive forgæves for jer... 

Måske har nogle af jer fået en god oplevelse ud af barbara men jeg har besøgt mange andre kvinder som giver meget bedre service 

God sommer derude 

Redigeret af funmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
funmand skrev, for 40 minutter siden:

Hun har en rigtig god krop men hvis man ikke lever op til en hvis standard kan alt blive forgæves for jer... 

Jeg er måske dum. Men hvad er det lige du mener med den sætning? Skal jeg forstå det sådan, at hvis man selv er en lækkertus, bliver man belønnet. Og hvis man ligner en smadret havelåge, får man en lorteoplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest funmand

Hej underd

Der er ingen dumme spørgsmål...

Man kan vurdere en kvinde på mange måder.... i min verden er en fed oplevelse ikke lig med en god krop... 

Især hvis man ligger en sum penge for en kvinde skal den også udrette en god service... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
funmand skrev, for 3 timer siden:

det er meget maskinelt og hurtig hurtig oplevelse...

Fik du ikke den tid du havde betalt for ? ( Hvor lang tid købte du ? ) Der har været andre her som er blevet brændt af, men ikke nogen der har haft dårlige oplevelser. Måske er hun blevet kørt træt. Øv. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Vi alle har forskellig oplevelser med den samme GP, der er en del kemi I spil, så det er naturligt at ikke alle er oppe og ringe over den samme pige. Men hvis du ligefrem laver en advarsel så bør det være lidt mere konkret. 

Kan du ikke uddybe lidt hvad det er du advare imod?

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest funmand

Hej grayn 

Alle mennesker er ikke ens, mange kan fortolke og vurdere på hver sin måde... 

Hvis du læser mit første indslag nævner jeg advarsel til hvad man kan komme ud for..

Det kan godt være nogle herinde efter første eller anden får en bedre oplevelse hos hende... 

Faget bliver ikke taget seriøst af hende, afæren foregår under standard og maskinelt... det vil jeg ikke betale for..

Nogle kan måske herinde være fan af denne metode.. men i betragtning af man ligger en sum penge mener jeg service skal være i top.... 

Jeg blev selv brændt af, efter 4. Dagen lykkedes det mig... det heller ikke optimalt... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ærgerligt, at både du og dine venner har haft kedelige oplevelser med hende. Det er også ærgerligt, hun ikke er så god til at holde aftaler. Ikke at det skal forekomme som en undskyldning, men hun er VIRKELIG populær! Sidst hende og jeg sås, der på de 2 timer vi sås, var der seriøst ild i hendes telefon både mht. beskeder og opkald. Det var på et plan, jeg ikke har oplevet før hos en GP. Og så kan det godt ske, at et par aftaler godt kan falde lidt ind i hinanden i få perioder (hun er dog langt fra typen, der tager 100 aftaler på én dag). 

Det er ikke for at sige, at du, dine venner eller andre selv kan være skyld i en service under middel, men man hører om klienter, der ikke ligefrem har haft en god attitude overfor de GP'ere, de besøger eller endda har opført sig direkte dårligt. Her snakker jeg ikke specifikt om Barbara, men rent generelt. 

Jeg skal ikke kunne sige, hvordan hun er overfor dig eller andre, men overfor mig er hun det skønneste menneske. Hun er absolut en af de mest fantastiske og inspirerende piger, jeg har mødt i år, og det omhandler både piger i branchen og privaten (og de kan tælles på flere hænder). Nu har jeg lært hende lidt at kende ud over det seksuelle, og der er hun et rigtig godt menneske med en masse virkelig gode værdier. Og rent seksuelt er hun lige så god (hvertfald overfor mig), hvilket hun allerede viste mig ved det første møde, hvor jeg var blown away over den service, hun ydede samt over hendes udseende, som er spot on ifølge mine præferencer.

Kemi spiller en stor rolle, som vi alle ved, og der klikkede Barbara og jeg med det samme, hvilket er derfor jeg fortsat snakker så varmt om hende. Jeg synes, at man selv skal opleve hende for at bedømme hende, og ikke lytte til, hvad andre skriver. For mit billede af hende er tydeligvis det modsatte af funmands.

Jeg kan kun snakke for mit personlige synspunkt, og der er Barbara helt igennem fantastisk, både personligt og seksuelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mekkeren
KindKiddo skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes, at man selv skal opleve hende for at bedømme hende, og ikke lytte til, hvad andre skriver. For mit billede af hende er tydeligvis det modsatte af funmands.

Øh ja...der skal da netop være plads i et forum til både pos. og neg. oplevelser af samme,skal vel ikke være ensporet :rolleyes: men fedt at i lige klikker og det er rosenrødt ..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
funmand skrev, for 16 timer siden:

Dette beskriver jeg af min egen oplevelse samt andre venners vurderinger... 

"...andre venners vurderinger..."??? Der knækker filmen for mig. Du har under et år som bruger herinde skrevet en (1) anmeldelse, og den kunne du ikke klare uden at blande dine "venner" ind i den :cry:.  Hvilke venner? Hvor mange? Hvad oplevede de? Åbenbart har i alle i vennekredsen besøgt Barbara, men ikke snakket med hinanden førend efterpå. Der sad i altså over en bajer og indså at i allesammen havde været der, og haft densamme oplevelse. Og du indså at nu blev du altså nødt at redde brødrene herinde og i din eneste anmeldelse opfordre alle at holde sig langt væk - fra en pige som andre herinde åbenbart haft glæde af at møde.

Måske skulle du og dine "venner" skrive lidt anmeldelser af jeres positive oplevelser også - i kan jo skrive dem sammen hvis det føles svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Everybody should understand I'm not a robot. I can choose what I want and who I want.

And always I said if you are nice to I'll be nice to you.

I try to do the best with everyone, sometimes it's not easy I know we are different, I also do mistakes I'm not perfect.

I don't want to be perfect. Never.

I'm a normal girl ,who is thankful for my service and my personality there is a reason why.

That is all :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest funmand
Skrevet (edited)

To barbara 

You write hier for write.... you most understand the men....

Every thing is not money.... 

Your services do not differentiate for money or people there come... 

I'm talking about 15 min vs 30 or 60 min.. Your like the money and give only service for 30 or 60 not for 15 min...

Do not want to 15 min, and next your say i have friend... Your thinking about money and not for mens need... 

Redigeret af funmand

Del dette indlæg

Link til indlæg

I think it would serve everyone better if most of you kept to the Danish language..... I really really have challenges understanding and I think google translate from Danish would make it a little more clear.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest funmand

Hej Bananas 

Jeg har i tidligere tråd nævnt jeg ikke har anmeldt piger før nu til dags.... 

Men dette er ikke ensbetydende med det ikke skulle være utroværdigt....

Vi er et par venner (som et netværk) som overfor hinanden anbefaler...

Jeg har haft mange gode oplevelser med kvinder som også i dette forum beskriver det således....

Hvis du har behov for at vide dem kan jeg hurtigt nævne dem for dig... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil lige bidrage med min oplevelse. 

Jeg besøgte Barbara tilbage i maj måned, og det var altså en utrolig dejlig halv time. 

Hun var sød, charmerende og og dejlig. 

Jeg har selv haft svært ved at få fat på hende denne gang, og det er nok bare pga hendes popularitet... Det må vi leve med. Jeg synes vi skal huske det er mennesker vi besøger. Nogle matcher, andre gør ikke... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest funmand
Skrevet (edited)

Gutter 

Folk har forskellige ønsker og behov.... jeg har efter bedste evne beskrevet min oplevelse med hende... 

Andre kan have haft en god oplevelse, dem har jeg fuld respekt for... 

Syns bare vi lukker tråden her, og alle kan have deres favoritter osv.

Det er heller ikke min intention at skade den unge barbara.... og hendes aktiviteter her i dk. 

Har bare delt min oplevelse.. samt orienteret om hvorledes jeg blev behandlet.... 

Måske er ordet advarsel nok lidt versalt/stødende at anvende.... 

Redigeret af funmand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu