Hop til indhold
kenntucky

Bedste pige til Cof/cif i Kbh. området

Recommended Posts

cumonface skrev, den 16.7.2019 at 08:36:

Anita er endnu en pige som yder cof/cif helt i top og samtidig er hendes superfransk også helt i top. Læs mere om hende her

Pæn pige 8,5 , gfe 5, superfransk 10, cof/cif 10 Gentagelses fare 100 %

Anita er tilbage men i hendes nye annonce står der ikke noget om cof så husk at spørge grundig ind til hendes service før et evt. besøg. Men kan man lide hendes billeder så tøv ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nikol skrev i sin annonce at man kunne for 300, - kr ekstra komme udover hendes unge ansigt, det kunne jeg ikke stå for og det blev til en rigtig god oplevelse.

Pigen 8,5 , gfe 95, superfransk 10, cof/cif 9,5 Gentagelses fare 99 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, den 18/8/2019 at 09:11:

 Nikol skrev i sin annonce at man kunne for 300, - kr ekstra komme udover hendes unge ansigt, det kunne jeg ikke stå for og det blev til en rigtig god oplevelse.

Pigen 8,5 , gfe 95, superfransk 10, cof/cif 9,5 Gentagelses fare 99 %

Really like this thread for my planning of who to meet in Cph :) Of curiosity @cumonface, why 9,5 for her cof and not a 10 or 9? Almost perfect I guess but something were not 

Redigeret af Thomas88

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er andre tips til andre gode cof oplevelser i Kbh for tiden modtages de med kyshånd. Jeg skal have krydset det af bucket-listen og det ville være skønt finde en sød/fræk gp til formålet.

På forhånd tak!

V.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas88 skrev, den 19.8.2019 at 19:45:

Really like this thread for my planning of who to meet in Cph :) Of curiosity @cumonface, why 9,5 for her cof and not a 10 or 9? Almost perfect I guess but something were not 

Hard to explain. She was game and a trooper so it just an over all feeling I have about it all.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexy Emilly er endnu en som ved hvad cof betyder og hvis man som jeg elsker dejlige dybe tungekys så er hun også til det.

Sød sexet kvinde 8,5 , gfe 10, superfransk 10, cof/cif 10  Gentagelses fare 99 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

Roxy - red Storm er super kær og lækker men selvom hun tilbyder cof er der nogle få restriktioner så ikke helt top karakter.

Pigen er meget lækker 9,5 men ingen indlevelse så gfe 0,0, superfransk 2, cof/cif 7,5 Gentagelses fare 0 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

Monika er et super godt valg hvis man har lyst til at kysse, ok superfransk og helt perfekt til cof/cif

Sød pige 8,0 , gfe 7 men med ok tungekys, superfransk 8, cof/cif 10  Gentagelses fare 50 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Omkring Monika er der det at sige at hun havde ingen indvendiger omkring hvordan der skulle afsluttes og hun flyttede ikke sit hoved på noget tidspunkt før jeg var færdig. Hun tog det som en champ og derfor et 10 tal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Modtaget ..... så er vi på samme side. Hvis der oveni er øjenkontakt og hun lader ladningen glide stille ud af munden, IKKE har travlt med at tørre det af, så er det helt perfekt. Toppen af poppen er hvis jeg kan se hendes glæden i hendes øjne af at have gjort mig 100 % tilfredsstillet og tømt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Kelly kommer ikke i top 10 for hendes cof/cif service men til gengæld i top 10 for gfe service.. For en sjældent gang skyld så er annonce billederne ikke til pigens fordel. Kelly er virkelig en rigtig pæn pige med et dejligt ansigt, flot krop og lækre bryster. Hun er fyldt med varme og hendes service er bare helt i orden.

Køn lækker pige 9,0 , gfe 10 , superfransk 10, cof/cif 9 Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 21 timer siden:

 Kelly kommer ikke i top 10 for hendes cof/cif service men til gengæld i top 10 for gfe service.. For en sjældent gang skyld så er annonce billederne ikke til pigens fordel. Kelly er virkelig en rigtig pæn pige med et dejligt ansigt, flot krop og lækre bryster. Hun er fyldt med varme og hendes service er bare helt i orden.

Køn lækker pige 9,0 , gfe 10 , superfransk 10, cof/cif 9 Gentagelses fare 100 %

Enig, har lige været forbi og hun tager godt imod CIF, fik totalt oversprøjtet hendes ansigt:) uden nogen indvendinger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Emily er endnu en pige jeg vil indlemme i top 10 for bedste gp til cof/cif. Du kan læse min anmeldelse af Emily her . Ægte billeder i hendes annonce.

Pigen køn og lækker 10 , gfe 9, superfransk 9,5, cof/cif 10 Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Young Veronica kan bestemt bruges til cof/cif. Lidt høj slank køn pige som selvom hun manglede lidt varme og indlevelse yde fin service. Så har man lyst til denne service cof/cif og kan lide pæne langbenet runway modeller er Young Veronica et besøg værd.

Pigen køn og pæn 9  , gfe 7, superfransk 10, cof/cif 9,5 Gentagelses fare 99 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Anna kan man sagtes besøge hvis man kan lide hendes billeder, som er 100 % hende og man ønsker cof/cif service.

Pigen sød og behagelig 8,5 , gfe 7, superfransk 10, cof/cif 10 Gentagelses fare 99 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, den 10.11.2019 at 11:37:

 Adele er klart i toppen af de gp som tilbyder cof/cif. Kan helt klart anbefales.

Pigen slank og fuld af liv 8,0 , gfe 7, superfransk 10, cof/cif 10 Gentagelses fare 99 %

Hej Cumonface! 
Denne fantastiske tråd er blevet temmelig lang. Kan du gøre en doven broder en tjeneste og liste din all-time top-10 udi cif/cof?

mvh Dokteren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokteren skrev, den 11.11.2019 at 14:46:

Hej Cumonface! 
Denne fantastiske tråd er blevet temmelig lang. Kan du gøre en doven broder en tjeneste og liste din all-time top-10 udi cif/cof?

mvh Dokteren

Hej Det vil jeg gøre en af dagene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Må først sige at min top 10 nu er mere top 20 for jeg har været fligtig og heldig med god hjælp fra medlemmer af dette gode forum at opleve mange gode timer med forskellige gp er.

Vidunderlige Cecilia og Bambi er helt i top på denne liste sammen med fantastiske Sweet Alexandra. Dejlige Megan og hot Jessica Serano er to must besøge mens tid er. Ava kender de fleste af jer og til jer der endnu ikke har besøgt denne engel har snydt sig selv. Er man til lidt moden kvinder er Sexy Emilly perfekt. Anita fra de kendte bolle fabrikker er endnu et perfekt valg.  Lovely student Lisa er en lille stunner og klart i min top 10. Ønsker man også stil hos gp en så besøg Inkagoddes.  Matylda and Katryna burde jeg ikke engang nævne da det giver sig selv. Hvilke piger. En gave til os danske mænd. En som fortjener meget mere omtale er Sweet Sarah. Hun er virkelig en sexet pige og er også i top 10. Er man til sexet latinaer så er Agnes pigen at besøge. Sjov dejlig pige og er i top 20. Hot Nicole ( superwoman ) er også i top 20.

 Ikke i top 20 men gode til cof/cif er Sweet Anna , Adele og Lovely Kate. Der er flere jeg ikke har nævnt men mest fordi jeg ikke tror de kommer tilbage igen

Sidste skud på stammen i top 20 er den lille tiger unge Amazing Jessica, Holy crap hvor den pige er fuld af liv.

Pigen sexet og fuld af liv 8,0 , gfe 8, superfransk 10, cof/cif 10 Gentagelses fare 99 %.  Ps. Hun gav mig 2 x helt i bund deepthroat. Bare fantastisk

 

 Min all time top 11. Alle fantastisk dejlige piger med en vidundelig indstilling til det hele.

Bambi , Cecelia, Sweet Alexandra, Megan, , Lisa lovely student, Sweet Sarah,  Allesia ,  Selena,  Ava , Jessica Serano.

 Vil lige fortælle en historie om Jessyca, som jeg kun fik besøgt ved et tilfælde da en anden gp brændte mig af. Sindsyg køn , lækker pige som gav mig en af de bedste udløsninger nogen sinde. Læs mere her

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Ikke mange reaktioner på mit sidste indlæg i denne tråd, men her er alligevel endnu en mulighed for at møde en pæn gp  som yder den service denne tråd handler om. Havde et dejlig møde med Polina Læs mere om det her

Pigen er meget imødekommende, pæn og dejlig 8,0 , gfe 8, superfransk 10, cof/cif perfekt 10 Gentagelses fare 99 %. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, den 16.11.2019 at 22:40:

 Må først sige at min top 10 nu er mere top 20 for jeg har været fligtig og heldig med god hjælp fra medlemmer af dette gode forum at opleve mange gode timer med forskellige gp er.

Jeg havde overset din top 20 :)

Fantastisk læsning. Jeg har besøgt nogle af pigerne på din liste, men der er stadigvæk en del piger, som jeg endnu ikke har besøgt :)

Jeg har i meget lang tid læst dine anmeldelser og skylder dig stor tak :)

Jeg har haft mange dejlige timer med søde og glade piger, som du har anbefalet :)

Jeg er så glad og lykkelig :)

Redigeret af den lykkelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange gange undskyld!! Cumonface har jo faktisk leveret hvad jeg efterspurgte ifa top 10/ top 20. Tusind tak for den opdatering og generelt for dine indlæg. 

Mvh Dokteren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...