Hop til indhold

Recommended Posts

 Vil gerne med det samme kunne sige at hendes billeder 100 % er af hende men under mit møde med hende var det sparsomt med lys i lokalet. Det billede med avisen er vel det der ligner bedst og var også baggrund for mit besøg som forløb vældig godt. Polina har dejlige kvindelige former og hendes bryster er helt naturlige og virkelig lækre at røre. Hun er også temmelig behagelig at være sammen med og hun tunge kysser dejligt. Superfransk er i top og afslutningsvis var hun helt perfekt til cof/cif.

Pigen er meget imødekommende, pæn og dejlig 8,0 , gfe 8, superfransk 10, cof/cif 10 Gentagelses fare 99 %. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Cumonface :)
 

Svært at se hvordan hun ser ud på billedet med avisen, men bedre indtryk fik du måske ikke grundet lyset? Hvad med de sidste tre billeder...? Der ser hun møjfræk ud :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle Mind skrev, den 4.11.2020 at 23:40:

Mig gad hun åbenbart ikke svare...  suk.,.

Hendes annonce er ældgammel, denne tråd er et år gammel! 

Desværre har Eroguide åbenbart en elendig annoncepolitik, som betyder at uaktuelle annoncer bliver stående, fordi pigen/bagmanden har valgt vagter i kalenderen i en uendelig fremtid.

Så vidt jeg husker er det over et halvt år siden jeg selv prøvede uden at få svar.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...