Hop til indhold

Recommended Posts

Det glæder mig at du deler min opfattelse, måske bortset fra brysterne, som jeg fandt flotte på trods af implantaterne. De virkede helt naturlige. 

Hun er dejlig. Pas godt på hende i hanhunde derude :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg snuppede en tur mere hos Dokbor i denne uge, da ryggen og skuldrene knagede lidt igen. Desværre havde jeg kun tid til en halv time denne gang. Det prøver jeg ellers at undgå, men hellere lidt end ingenting denne gang. :)

Jeg behøver ikke at uddybe det så meget, for det er beskrevet så fint ovenfor, og jeg har selv anmeldt hende før. 

Hun er super sød, smuk og dygtig til sit job. Hun er lige præcis som jeg godt kan lide dem. Hun sælger selfølgelig tillægsydelser som beskrevet ovenfor, men ikke på bekostning af tiden. Den beholder hun. Og hun tager tøjet af, og man må pille lidt, uden at hun vender det hvide ud af øjnene. Jeg selv holder det på et meget lavt niveau, da jeg ikke tror hun synes det er fedt at man piller hende for meget i dåsen. ;)

Hun er nem og præcis at kommunikere med, og har fuld fokus på dig når du er der. Aftaler man massage om en time, er hun klar om en time. 

Alt i alt en klar anbefaling af hende, men lad være med at forvente FP, og gør dig selv og hende den tjeneste, at lade være med at spørge om det. Hun bliver hele tiden spurgt om det på SMS, og bryder sig ikke om det. Hvis du har bevist det modsatte, så hold det for dig selv. ;)

Godt adventssøndag. 

Tf. 72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
butterfly skrev, den 23/7/2017 at 12:08:

Dokbor Thaimassage er altid god, full time og go massage, køn pige i slut 30.

Flot og berøringsvenlig , men FP aahh,  det er nok ikke muligt :(

Mvh Butterfly 

FP er muligt. Har købt den flere gange. Ok husmorsex. Ikke prangende men rimeligt. 

Dog ikke pengene værd. 

Kontant

Del dette indlæg


Link til indlæg
kontant skrev, for 5 timer siden:

FP er muligt. Har købt den flere gange. Ok husmorsex. Ikke prangende men rimeligt. 

Dog ikke pengene værd. 

Kontant

 

Tror ikke det var hende selv (hun hedder ikke Dokbor, det er navnet på butikken.  Hendes navn er Nin). Hun har af og til en yngre medhjælper der giver FP. Mon ikke det var hende? Hvad gav du for fornøjelsen?

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
Default User skrev, for 18 timer siden:

 

Tror ikke det var hende selv (hun hedder ikke Dokbor, det er navnet på butikken.  Hendes navn er Nin). Hun har af og til en yngre medhjælper der giver FP. Mon ikke det var hende? Hvad gav du for fornøjelsen?

Det var ejeren af biksen der gav FP. Hende der er på billederne. Har fået FP 3 gange. 

Spørg pænt, og fremstå pæn og ren, så er hun nok med på den.

Prisen bliver mellem hende og mig. 

Kontant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman
kontant skrev, for 5 timer siden:

Det var ejeren af biksen der gav FP. Hende der er på billederne. Har fået FP 3 gange. 

Spørg pænt, og fremstå pæn og ren, så er hun nok med på den.

Prisen bliver mellem hende og mig. 

Kontant

Ærligt talt, jeg synes ikke du skal dele dens slags informationer her. Jeg er ret overbevist om, at hun ikke synes om det - uanset om din historie passer eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hr. Kontant. Sådan noget videregiver man ikke når der ikke reklameres med det på hjemmesiden. Jeg siger det samme som hr. handyman. Hold det for dig selv fremover hvis du virkelig har fået mere end der reklameres med.  Godt NYTÅR til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt så luk bare siden

Vi sidder gang på gang og drøfter om det var god massage, godt hj. eller god fuldpakke og det eneste der bliver reklameret med på hjemmesiden er massage.

så Handyman og Livsnyder kik nu ind af i stedet for at være efter kontant for at gøre hvad vi alle gør, fortæller hvad vi får på de forskellige thaisteder.  og om det er godt eller ej.

Det er ganske få thaisteder der reklamerer med sex hvad i udemærket ved. Prøv at se alle de indlæg der er her i forum og kik så om hvor mange af de steder der reklamerer med sex, det er stort set lig med nul. Så luk bare EG hvis her kun må skrives om massagedelen.

Hyklere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
handyman skrev, for 2 timer siden:

Ærligt talt, jeg synes ikke du skal dele dens slags informationer her. Jeg er ret overbevist om, at hun ikke synes om det - uanset om din historie passer eller ej.

Ærlig talt, det kan du mene som du vil. Rager mig en skid!!!

Hun lider ingen skade overhovedet. Hun kan bare sige nej når hun ikke vil yde den service. 

Og du blander dig i noget, der på ingen måde vedkommer dig. 

Lad være med det.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
The Rider skrev, for 3 minutter siden:

Helt ærligt så luk bare siden

Vi sidder gang på gang og drøfter om det var god massage, godt hj. eller god fuldpakke og det eneste der bliver reklameret med på hjemmesiden er massage.

så Handyman og Livsnyder kik nu ind af i stedet for at være efter kontant for at gøre hvad vi alle gør, fortæller hvad vi får på de forskellige thaisteder.  og om det er godt eller ej.

Det er ganske få thaisteder der reklamerer med sex hvad i udemærket ved. Prøv at se alle de indlæg der er her i forum og kik så om hvor mange af de steder der reklamerer med sex, det er stort set lig med nul. Så luk bare EG hvis her kun må skrives om massagedelen.

Hyklere

Så sandt som sagt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
Livsnyderen 75 skrev, for 1 time siden:

Hr. Kontant. Sådan noget videregiver man ikke når der ikke reklameres med det på hjemmesiden. Jeg siger det samme som hr. handyman. Hold det for dig selv fremover hvis du virkelig har fået mere end der reklameres med.  Godt NYTÅR til jer alle

Det bestemmer jeg heldigvis selv. 

Pas din egen biks hr. betjent......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest My Ryder

Jeg vil da lige give mit besyv med. Jeg har  flere gange besøgt stedet og fået både bj, fuldpakke og slikket hende længe og frækt til hun kom. 

Efter sigende er hendes mand næsten 70 og de har ikke haft sex i årevis. Jeg er selv lidt over 50 og har haft nogle dejlige timer med Dokbor flere gange, men det er korrekt at hun meget sjældent giver fp, der skal være meget god kemi og efter rigtig mange besøg, før hun kan overtales. Så kontant du har nok bare været heldig ligesom jeg. Vær god ved hende, det er måske 1 ud af 500 som får lov at slippe ind i nåleøjet, hehe undskyld udtrykket. 

Så regn kun med rimelig god massage i hyggeligt selskab og en håndtrold, resten er kun for de udvalgte. 

Godt nytår :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er i ikke efter Defalt User han fortæller jo han gav 200 for HJ og 200 for nøgen.

Hvor på hendes hjemmeside står der noget om disse to ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 29/12/2017 at 19:42:

 

Tror ikke det var hende selv (hun hedder ikke Dokbor, det er navnet på butikken.  Hendes navn er Nin). Hun har af og til en yngre medhjælper der giver FP. Mon ikke det var hende? Hvad gav du for fornøjelsen?

Kan  sige ja til dette. Har FP med assistenten flere gang når mutter ikke er til stedet i butikken. Hun er ret fræk og man kan gå langt hvis kemien er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde i dag en rigtig hyggelig time med Nin, hun er utrolig behagelig og være sammen med, fik en blanding af olie og tantra massage samt lidt og gå hjem på.

Tror vi havde en god kemi for vi snakkede og snakkede og selvfølgelig massagen.

Jeg vil ikke gå ind på selve ydelsen men kan sige jeg var godt tilfreds.

Hun siger at hendes veninde ikke er der mere, hun kunne ikke holde til det.

Nin tager på ferie i Thailand først i april så ved i det hvis telefonen ikke bliver taget.

Jeg mener det er fra 4/4 - 14/4 men er ikke helt sikkerpå datoerne

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...