Hop til indhold

Recommended Posts

De gamle knogler knagede i det skiftende vejrlig, og det er et sikkert tegn på at der skal en god thai massage til. Når det drejer sig om rigtig massage har jeg ofte frekventeret Surin i Smallegade, men i dag besluttede jeg at prøve noget andet.Her er masser af gode anmeldelser at vælge imellem, men mit øje dvælede især ved en anmeldelse fra marts måned, af Dokbor i Valby.

Afsted fra Nordsjælland til det gode gamle arbejderkvarter omkring Vigerslevvej, hvor Dokbor driver sin gerning i en nedlagt forretning. Der er ikke parkering foran, men rundt om hjørnet på sidegaden var der plads. Lokalerne er praktisk indrettet, uprætentiøst, rent og pænt. Briksen er ikke en decideret massagebriks, men virker til formålet, og der var rent linned og rene håndklæder.

Dokbor selv er en nydelig og attraktiv kvinde, hvis fotos ikke gør hende tilstrækkelig ære. Hun er meget pænere i virkeligheden. Der lå en prisliste fremme med de sædvanlige massageformer, men jeg havde bestemt mig for noget andet. Jeg trængte til massage af mine ben (fysioterapeuten har ferie) -jeg har dårligt blodomløb i benene- samt nakke- og skuldermassage.

 Her er en massøse, der kan sine ting. 

Hun gav sig god tid til at behandlingen, og brugte stort set de samme teknikker som min aut. fysioterapeut men med større kærlighed og mindre brutalitet - og resultatet var virkelig vellykket. Det samme kan siges om hoved og nakkemassagen. God, langsom, dybdegående, og ikke noget sjusk. Resten af rygpartiet og ballerne fik også en tur, og små berøringer omkring den enøjede lagde op til næste afdeling.  Under massagen anvendte hun beskedne mål af aromatiske olier, ikke noget oliesjask her.

Vi havde aftalt en afslutning med HJ og hende nøgen. Hun viste sig at have en krop som en gudinde, smuk gylden, fast og blød de rigtige steder. På brystkassen var monteret de flotteste forlygter jeg længe har set. Naturligvis implantater, men bløde og berøringsvenlige. I det hele taget var hun berøringsvenlig overalt; indledningsvis smurte hun olie på mine fingre, som lettede adgangen til det allerhelligste.  Hendes HJ var til UG med kryds og slange, og blot synet og berøringen af hendes underskønne bryster og hendes veltrimmede mis var nok til den eneøjede alt for hurtigt fældede sine tårer.

Hun siger at hun gerne giver BJ, men kun med kondom.  Hun afviser på det bestemteste at give FP. Og det tror jeg på (indtil videre).

Dokbor er nem at kommunikere med på en blanding af dansk og engelsk, og hun kan tale med om det meste. Ingen overdreven snak, og hun har slukket for sin mobilos under hele seancen. Der var ikke andre massøser i butikken.

Prisen var 400.- for massage, 200.- for HJ, og 200.- for nøgen.  Nøgentillægget er ikke en krone for meget, når man betænker hendes imødekommende indstilling og hende smukke krop. Jeg føler at de kr. 800.- for en times luxus var givet godt ud.  Iøvrigt prutter jeg aldrig om prisen.

En virkelig dejlig og positiv oplevelse, og jeg kommer helt sikkert igen.

:):):):):)

 

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dokbor Thaimassage er altid god, full time og go massage, køn pige i slut 30.

Flot og berøringsvenlig , men FP aahh,  det er nok ikke muligt :(

Mvh Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er klart en af mine favoriter når jeg skal have fornyet kroppen.

Hun er ikke til sex men nyder helt sikker at se ens pik komme når hun giver lingram massage som jeg bestiller hver gang med Mega stor nydelse..de sidste par gange har hun smidt tøjet og kraver hen over mig..pirre mig nok og tag så godt omkrig flagstangen og nosserne og massager til jeg sprøjtede op på hendes bryster og maveskind. Helt sikker en dejlig kvinde jeg nyder at blive massaget af og uden andre kunder i butikken.

Lidt sprog fnidder i dansk og engelsk men vil ikke være foruden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor meget B2B du får , er måske et spørgsmål om kemi, da damen ikke ønsker sex,  men som Kim Madsen skriver,  nåede han B2B light :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lovegun

Da jeg var på besøg hos hende roste jeg hendes flotte nøgne krop, og så sagde hun at jeg skulle bestille B2B næste gang. Var bare nysgerrig efter om det er noget hun er god til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovegun skrev, den 8/4/2017 at 10:55:

Nogen der har prøvet b2b med hende?

Hun har jo en lækker krop..

Jo da...men hun er ikke helt med på dette hvorefter hun griner og smiler højlyt da hun siger det kilder for meget. Jeg spurgte hende om en omgang spanske og hun ville gerne prøve og da jeg stak flagstangen mellem dem og pik pirre hendes brystvorter med toppen af pikken knækkede hun helt sammen i grine/kilde fnidder.

Det tog lidt af min liderlighed og kampånd lyst af. 

Jeg nøjes med lingram massagen ...det er hun go til.

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 8/9/2017 at 22:38:

Ja, brus, men badeværelset er ikke meget større end en telefonkiosk.

Jeg har prøvet at pirre hende efter hun klaskede mig i min peitti røv som hun er helt vild med. Kaldte på hende da hun stod udenfor døren og vaskede mig fræk foran hende..det faldt i go jord og hun satte sig på sofaen overfor og nød at jeg spille pik for hende.

Da jeg var færdig med at komme kikkede hun ind i badet og sagde..dig kan jeg godt lide..slemme mand. Kom snart igen ikk..og jo jeg bestilte flux ny tid og håber på længere sigt om at nyde hende uden tøj på med håb om sex på massagebriksen hvis hun giver ind..men tror det ikke. Men hun var vild liderlig efter det jeg gjore. 

Kommer der 2 x mdr så ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det hende på billederne der hedder DOKBOR, og er der kun hende selv? Grunden til mit spørgsmål er, at på annoncen står der massører i flertal.

"Slap af med massage af høj kvalitet hos veluddannede massører. Forkæl dig selv med en god gang "MASSAGE FOR KROP & SJÆL""

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ting kan jeg tilslutte mig med hensyn til Dokbor. Hendes massage er i WeltClasse enden.

Var forbi i sidste uge og alt var bare perfekt god massage, HJ og hendes nøgne krop i samspil med lidt B2B var mums.....

Jeg finder hende ikke køn og med flot krop, kun god krop. Men hvad gør det, når hendes måde at være på og hendes service var absolut Weltclass.....

Klar anbefaling herfra....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt med konge massage ! jeg har ligget forkert i nat, sidder her og hænger i min kontorstol, med en hel lam højreside, og tænker hvor jeg går hen for at få trykket det rigtigt ud af kroppen... ser om hun har tid her tidlig eftermiddag.

Jeg er fan af god massage fra thai'er, specielt når jeg rammer dem der rigtig kan. Om der er yderligere ydelser med betyder ikke rigtigt noget, thai'er har bare bedre humør end de danske massører der typisk har den lidt stille og tilbagetrukkede facon.

som jeg har erfaret gennem tiden, så er det oliepjask og leg hos de lidt yngre, mens der er meget bedre og mere seriøs massage hos de lidt ældre. Når man nu alligevel ligger der med røven bar, så betyder en håndtrold ikke den store forskel hvis bare stemningen er i orden.

Skal der mere udvidede gymnastiske øvelser til, så foretrækker jeg de syd europæiske piger fremfor alle andre da de typisk har et virkelig højt niveau.

Glæder mig til at se om Dokbor kan "helbrede" mig og få mig normal igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Er ved at planlægge et besøg hos Dokbor. Hvis jeg tager 1000kr med, hvor langt vil I mene jeg kan komme?

 

/Franz

Del dette indlæg


Link til indlæg
johannes skrev, for 17 timer siden:

Hvad så har du fået rettet ryggen

nej desværre, tlf blev ikke taget og forsøgte adskillige gange... fik min sædvanlige alm sportsmassage og døjer stadig i dag, så overvejer en tur i dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Jamen så er det min tur til at melde sig under fanerne som tilfreds kunde hos Dokbor.

Ringede til hende, og fik let og ubesværet aftalt en tid, mødte til det aftalte tidspunkt, der stod dog optaget på døren, men sendte hende en SMS hvor jeg fik svar at hun var klar med det samme.

Mig ind i rummet, og den anden kunde ud. Fin fin diskretion fra Dokbor's side her. Det betyder nu ikke så meget for mig om jeg møder en broder i vælten, da vi jo er der i samme ærinde, men fint nok for dem der helt ikke vil møde deres chef eller bror sådan et sted :)

Efter at have studeret menukortet, bestilte jeg 1 time tantra massage, men Dokbor foreslog selv at vi skulle have 1 time med blandet massage/tantra/b2b og færdig med hånd.

Min seance ligner meget det som er beskrevet her tidligere, men kort ridset op, god gedign dybdegående massage, uden at være for hårdt, som stille og roligt gled over i tantra/b2b. Jeg vil lige indskyde, at jeg har fået væsentligt mere indlevelse i b2b delen andre steder, men hendes tilgang til b2b delen er jo også beskrevet her, så det lod jeg mig ikke påvirke af. 

"Vende dig om skat", og der var allerede godt med flagstang på,og det kunne man se hun kunne lide synet af. Her starter et laaangsomt pirrende hj, hvor min stolthed var i centrum, og resultatet udeblev ikke, desværre efter alt for kort tid.

Vi havde aftalt bad efter massagen, så der var kun nødtørftig aftørring af de gråmelerede dråber, og så ud i det minimale badeværelse. 

55 min efter jeg ankom stod jeg glad og tilfreds udenfor igen, med en snurrende fornemmelse i kroppen. 55 min eller 1 time gør ikke den store forskel for mig når oplevelsen har været helt i top.

Klinikken fremstod lys, ren og indbydende. Der var frisk håndklæde på sengen og puden, og selve badeværelset selvom det småt og måske en smule slidt, virkede det også pænt og rent.

Dokbor's billeder på EG yder hende ikke meget retfætdighed. Hun er meget mere tiltrækkende/pænere i min optik i virkeligheden.

Det eneste der kunne trække ned hvis vi endelig skal finde noget på den konto, er hendes silikone bryster. Jeg er /ikke/ til silikone bryster, whatsoever, og uanset hvordan eller hvor godt de er lavet, men det ændrer ikke på det faktum at Dokbor var meget smilende, sød, og havde nogle bemærkelseværdigt dejligt varme hænder.

1000 kr måtte jeg slippe, hvilket jeg egentlig syns var ok. Jeg gik ikke efter sex med hende, hj er fint for mig, så jeg spurgte ikke om det var muligt.

Gentagelses faktor: Helt sikkert.

 

/Franz

 

Redigeret af FranzJäger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...