Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude, enlig ny bruger men en gammel følger.

Synes selv det på tide at jeg begynder dele lidt ud af mine erfaringer. 

Var på besøg hos hende igår https://annoncelight.dk/showad/229125 hun er der åbenbart sammen med 3 andre piger hvor de deler en lejlighed. Hun bliver her i cirka 2 uger mere vidst. Jeg så ikke de andre, men mødte en blondine som var på vej ud af hoveddøren og hun så slet ikke værst ud, så lur mig ikke det var hende der gik en tur. 

Det sådan set min første anmeldelse fordi jeg har prøvet et par stykker, men det enlig første gang jeg virkeligt følt at hun gjorde det fordi hun virkeligt kunne lide det. 

Det har været lidt hurtigt ind, og hurtig ud igen, og gik vel udfra at det var sådan set standard i branchen indtil igår. Dog skal det siges jeg booker meget sjældent en time fordi jeg aldrig føler jeg får valuta for penge. 

Det var lidt et sidespring, men nok om det. Jeg mødte op, og dørtelefonen virker åbenbart ikke men hun kom hurtig ud og åbnede døren. Vi gik ind og aftale og det blev til en halv time for 700 med hele pivtøjet, faktisk endda med anal, hvilket jeg ikke har prøvet før så mange gange så var lidt nysgerrig og prisen var jo et eller andet sted virkelig skarp. 

Hun var virkelig afslappet og smilede under hele turen for at få en til at slappe mere af, og var yderst snakkesalig.

Hendes franske var med øjekontakt og fangende, hun nød virkelig at ligge og lege med ens nosser og lege med ens pikhoved, hvilket er jo helt faktisk, specielt når de ikke bare går igang med hive den af med 5000 omdrejninger med hånden, fordi man skal hurtigt ud igen. 

Det skal siges at billederne er hendes, men nok 5-10 for gamle. Hun ligner en på cirka 35-40 år vil jeg mene. Hun har fået mere på sidebenet efter billederne er blevet taget.

Analen var et eller andet sted slap i forhold til hvad jeg havde prøvet derhjemme. Den kom hurtigt ind og det var stadig lækkert men...

Stedet: 8 Ganske udmærket, forholdvis stille og roligt kvarter. Pæne lokaler og fin bad mulighed. 

Pigen: 6 Fordi hun gjorde enlig en fantastisk styk arbejde, til en helt fair pris. Men billederne stemmer ikke helt overens med den babe man får. 

Gentagelse: 3 Fordi billeder ikke passer, så kommer jeg sjældent overhoved igen, men der er ikke så meget pis med hende, hun har en fast cocktail til den tid du vælger, så det ligemeget om det er en halv eller hel. 

 

Hvis folk er tvivl om det en falsk anmeldelse, da det hyppigt er sådan med nye bruger, er i velkommen til skrive en pb. 

 

Redigeret af Danielffs
rettede i teksten for fejl
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver billederne er 5-10 år gamle (jeg tror i hvert fald det er det ,du ville have skrevet ;-))

Men på det sidste billede holder hun en avis fra den 9. juli?

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg besøgte hende her til formiddag.

Jeg bad om 15 minutter med det hele til 600,00 - også anal sex.

Det er rigtigt at billederne ikke er helt nye - men jeg vil nu kun skyde billederne få år gamle :-).. hun er pæn og slank..men rigtigt - jeg mangler også lige det dejlige kick at se at billederne ligner den person fra nettet - men det er jo meget sjældent det sker...

Vi havde lækker 69, superfransk og jeg gav den 7 - 8 minutter i numsen - og ja - rigtigt - jeg var også forbavset over at det kørte så let i numsehullet da jeg umiddelbart kke har en lille tissemand...

Vi sluttede af med at jeg kom i munden på hende.

Jeg synes jeg fik meget for pengene :-)

Grunden til at jeg altid nøjes med 15 minutter er at jeg synes man godt kan nå dejligt intensiv sex og at beløbet jo så altid ligger mellem 400 - 600 kr pr gang. Så har jeg råd til denne fornøjelse med en ny kvinde hver uge - men farligt - for synes man bliver afhængig af at prøve nye kvinder og mærke det kick at møde en ny person.

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Bor de i kælderen? For

jeg var forbi den anden dag , havde en aftale med de tog

ikke telefonen og kunne ikke huske hvilken etage de boede på nogen der ved det:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

De bor i kælderen - så der er kun en vej - og det er nedad :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, den 7/22/2017 at 13:57:

Det skal siges at billederne er hendes, men nok 5-10 for gamle

Du skriver billederne er 5-10 år gamle (jeg tror i hvert fald det er det ,du ville have skrevet ;-))

Men på det sidste billede holder hun en avis fra den 9. juli?

Formuleringen giver såmænd god mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 14 timer siden:

Formuleringen giver såmænd god mening. 

Ok, nok bare mig, der er sløv i optrækket så :-)

Er der en der gider forklare mig det, for jeg forstår det ikke :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 13 minutter siden:

Ok, nok bare mig, der er sløv i optrækket så :-)

Er der en der gider forklare mig det, for jeg forstår det ikke :?:

Der er to muligheder. 

Enten er billederne 5-10 år gamle. 

Eller også er billederne for 5-10 kilo siden. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 1 minut siden:

Der er to muligheder. 

Enten er billederne 5-10 år gamle. 

Eller også er billederne for 5-10 kilo siden. ;-)

Joh, jeg forstod det jo også som at de var 5-10 år gamle (5-10 kg. ville også give god mening), men Joey mener jo at den oprindelige sætning gav god mening - og det forstår jeg ikke.

Det sidste billede er jo da i hvert fald nyt jf. datoen på avisen, men derfor kan de første billeder jo godt være gamle. Og det var egentlig det jeg godt kunne tænke mig en forklaring på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, den 22/7/2017 at 13:57:

Du skriver billederne er 5-10 år gamle (jeg tror i hvert fald det er det ,du ville have skrevet ;-))

Men på det sidste billede holder hun en avis fra den 9. juli?

Billedet med avisen, kan godt være photoshoppet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danielffs wrote, on 22/07/2017 at 10:33:

Hi out there, single new user but an old one.

I think it's time for me to start sharing a bit of my experience. 

Have been visiting her yesterday  https://annoncelight.dk/showad/229125  She is obviously along with 3 other girls where they share an apartment. She stays here for about 2 weeks more known. I did not see the others but with a blonde who was on my way out of the front door and she did not mind at all, so do not fool her if there was a trip. 

Det er min første anmeldelse fordi jeg har prøvd et par, men det er den eneste gangen jeg virkelig følte hun gjorde fordi hun virkelig likte det. 

Det har vært en rask og fast igen, og antatt at det var standard i bransjen til i går. However, I have to say I book very rarely an hour because I never feel I get currency for money. 

It was a bit of a leap, but enough about it. I met en de doorphone scheen duidelijk niet te werken, maar ze kwam snel uit en opende de deur. We went in and agreed and it was half an hour for 700 with the whole pivot, actually even with anal, which I have not tried before so many times so was a little curious and the price was somewhere really sharp. 

She was really relaxed and smiled for the whole trip to make one more relax and was extremely talkative.

Her French was eye catching and catching, she really enjoyed lying and playing with one's noses and playing with one's dickhead, which is, in fact, especially when they do not just get started with the 5000 rpm by hand because you have to fast out again. 

It has to be said that the pictures are here, but probably 5-10 too old. She looks like a 35-40 year old I would like to think. She has got more on the sidebar after the pictures have been taken.

The anal was somewhere sluggish compared to what I had tried at home. It came in quickly and it was still delicious but ...

The place: 8 Quite good, relatively quiet and quiet. Nice rooms and nice bath option. 

The girl: 6 Because she did a great job at a very fair price. Men de billederne matcher ikke akkurat den babe du får. 

Repeat: 3 Because pictures do not fit, I rarely get back at all, but there is not so much piss with her, she has a fast cocktail for the time you choose, no matter if it's half or full. 

 

Hvis folk tvivlar på at det er en fake anmeldelse, så er det ofte tilfellet med nye brukere, følg gratis å skrive en pb. 

 

Hello dear :)

Happy to see the review but dissapointed about a fact, how can you say i look like 35 40 years old? :)))))

I do not even have professional photos because then it will be a difference 

All my are real! 

PS : 4 girls ????? from where did you get that honey?? :))

Thanks for visiting me and have a good week!

Redigeret af Alessia23
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 2 timer siden:

There are two options. 

Either the pictures are 5-10 years old. 

Or, the pictures are 5-10 kilos ago. ;-)

no honey, the pictures are mine  and not old( few months only)

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 2 timer siden:

There are two options. 

Either the pictures are 5-10 years old. 

Or, the pictures are 5-10 kilos ago. ;-)

no honey, the pictures are mine  and not old( few months only)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi - faktisk i går.

Jeg er da helt sikker på, at det er hende på billederne, og det er også billeder af nyere dato. Figuren passer da helt til billederne, og jeg ved ikke hvor de 10-15 kilo skulle være på hende. Derimod synes jeg hun virkede træt og uoplagt, hvilkede hun også bekræftede da vi snakkede bagefter. Jeg havde en af de dage hvor jeg havde svært ved at holde fanen højt. Jeg havde købt en time først på dagen for at udgå træthed m.v. Måske var vores kemi ikke den bedste, for hun virkede ikke som om at jeg var verdens centrum, og hendes blik var ofte fjern. Hun virkede til tider som om hun var lidt træt af at jeg var der. Stort turn off er at hun er ryger. 

Sød pige trods alt...

1200 op i luften.....

Redigeret af Helot
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

hello :)

Honey it's true i'm tired because i'm really busy :-P, but i'm never distant with my customers, that's for sure:)

As I remember you left with a smile :)

Thanks for the review anyway!

 

Redigeret af Alessia23
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

sidder med et stort smil på efter et besøg.

dejlig og indlevende kvinde som jeg giver min bedste anbefaling - hvis du er til små østeuropæiske piger. Alessia er bestemt en af den man skal få besøgt

Hun er i byen en uge endnu, siger hun.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Voksen mand skrev, den 28/07/2017 at 13:41:

Hi

Sitting with a big smile after a visit.

Lovely and inviting woman as I give my best recommendation - if you are to small eastern girls. Alessia is definitely one of the visitors to visit

She's in town for a week yet, she says.

thank you, sweet kisses

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes i har så travlt med at kritiserer hennes bilder og vægt hvem har ikke en drøm om en kæreste/kone

gik rundt derhjemme med hendes figur hund skriver at billeder 5 måneder gammel

efter at den selv tage billede det er lige fra den uskylde pige til den voksen pige man godt vil har med i byen

jeg har selv besøgt hende 2 gange begge gange blev det kun til halv rejsning

hund gjort sit arbejde til 100 %

jeg kan kun sige jeg gik derfra med en godt tilfredsstilles hver gang

og jeg håber jeg får mulighed for at besøge henne når hund  komme tilbage

ps jeg er ikke den bedste til engelsk men hun gjor sit beset for at forstår hvad man mener

 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
kimm skrev, for 2 timer siden:

jeg synes i har så travlt med at kritiserer hennes bilder og vægt hvem har ikke en drøm om en kæreste/kone

gik rundt derhjemme med hendes figur hund skriver at billeder 5 måneder gammel

efter at den selv tage billede det er lige fra den uskylde pige til den voksen pige man godt vil har med i byen

jeg har selv besøgt hende 2 gange begge gange blev det kun til halv rejsning

hund gjort sit arbejde til 100 %

jeg kan kun sige jeg gik derfra med en godt tilfredsstilles hver gang

og jeg håber jeg får mulighed for at besøge henne når hund  komme tilbage

ps jeg er ikke den bedste til engelsk men hun gjor sit beset for at forstår hvad man mener

 

Ok ;) jeg håber da du er bedre til engelsk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kimm skrev, den 8/21/2017 at 20:36:

I think you are so busy criticizing her pictures and weight who does not have a dream about a boyfriend / wife

walked around at home with her figure dog writes that pictures 5 months old

after it even takes a picture it's just from the uncooled girl to the grown-up girl you want to take in town

I have visited her twice 2 times both times, it was only half a rise

dog made his job 100%

I can only say I went from there with a good satisfaction every time

and I hope I have the opportunity to visit her when the dog returns

ps I'm not the best in English but she makes her effort to understand what you mean

 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, den ‎21‎-‎08‎-‎2017 at 22:45:

Ok ;) jeg håber da du er bedre til engelsk :P

 

Alessia23 skrev, for 3 timer siden:

<3

just keep on alessia a girl like you is a rarity

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
kimm skrev, den 07/10/2017 at 15:53:

 

just keep on alessia a girl like you is a rarity

thank you honey, sweet kisses  :-* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...