Hop til indhold
Guest GormDenGamle

Anmeldelse af sugardating

Recommended Posts

Guest GormDenGamle

Er ikke helt sikker det er det rigtige forum jeg har placeret tråden i, men nuvel. 

Er jeg den eneste, som synes at pigerne på sugardaters.dk er blevet utrolig kyniske? 

Er nok min sidste gang derinde. for personligt synes jeg ikke om den udvikling pigerne derinde har taget. 

Hvad synes i andre? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
GormDenGamle skrev, for 19 minutter siden:

Er ikke helt sikker det er det rigtige forum jeg har placeret tråden i, men nuvel. 

Er jeg den eneste, som synes at pigerne på sugardaters.dk er blevet utrolig kyniske? 

Er nok min sidste gang derinde. for personligt synes jeg ikke om den udvikling pigerne derinde har taget. 

Hvad synes i andre? :) 

Hvordan  oplever  du  at  pigerne  på  sd  er  kyniske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle

De er blevet meget prof, fx har jeg skrevet med 3 piger nu som har decideret standard timebetaling, som fx 1 time 1500, 30 min 1000 osv.   Derudover er der mange af som er fakes. Mange andre vil blot have store beløb for billeder og aldrig mødes. Mange andre vil have mange penge for blot at mødes til en kop kaffe. Og så er der dem, hvor det er tydeligt at de blot kigger på uret, og det kan ikke gå hurtigt nok før det er overstået og prisen så høj som muligt, helst lidt for højt. 

Synes der er mange som hende her - har linket tråden med anmeldelser af hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
GormDenGamle skrev, for 28 minutter siden:

De er blevet meget prof, fx har jeg skrevet med 3 piger nu som har decideret standard timebetaling, som fx 1 time 1500, 30 min 1000 osv.   Derudover er der mange af som er fakes. Mange andre vil blot have store beløb for billeder og aldrig mødes. Mange andre vil have mange penge for blot at mødes til en kop kaffe. Og så er der dem, hvor det er tydeligt at de blot kigger på uret, og det kan ikke gå hurtigt nok før det er overstået og prisen så høj som muligt, helst lidt for højt. 

Synes der er mange som hende her - har linket tråden med anmeldelser af hende. 

 

Jeg  tror  da  også  der  er  en  del  professionelle som  anvender  sd  og  selvfølgelig  forsøger  pigerne/kvinderne  at  tjene  mest  muligt.  

Det  er  min  mening at sd  også  kræver  lidt  investering  af  tid  og  interesse  for  den babe  i skriver  med. 

Har  desværre  selv  mødt  en  del  henvendelser hvor  mændene  som  det  første  spørger " hvad  koster  det?"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle

At investere tid i fakes, i piger som kun vil maksimere deres indtjening og ikke lader til at nyde det, og som blot er til billedebyt, giver ikke mening, i min optik :) 

Synd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GormDenGamle skrev, 1 time siden:

Er ikke helt sikker det er det rigtige forum jeg har placeret tråden i, men nuvel. 

Er jeg den eneste, som synes at pigerne på sugardaters.dk er blevet utrolig kyniske? 

Er nok min sidste gang derinde. for personligt synes jeg ikke om den udvikling pigerne derinde har taget. 

Hvad synes i andre? :) 

Må jeg prøve at spørge dig, hvad du plejer at skrive til pigerne derinde? Og hvad forventer du at finde? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle

Mødes til en middag med henblik på en længerevarende relation :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle

Siger ikke at alle derinde er kyniske, det er blot min egen personlige erfaring, at pigerne (de fleste) over det sidste års tid, har skiftet lidt karakter og er blevet mere mini proffer, efter min mening :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det tror jeg nu ikke er helt ved siden af, at der er flere af "dem" der vil mødes på "timebasis" - har været der on/off i små 4 år.

Gruer lidt for hvordan det ser ud når jeg vender tilbage (skal lige fucke et forhold op først ;) )

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
GormDenGamle skrev, for 52 minutter siden:

Siger ikke at alle derinde er kyniske, det er blot min egen personlige erfaring, at pigerne (de fleste) over det sidste års tid, har skiftet lidt karakter og er blevet mere mini proffer, efter min mening :) 

Det er svært at sige, men jeg har lidt den samme fornemmelse. Men jeg tror også at de generelt er blevet mere professionelle. Fx. syntes jeg at jeg oplever flere der kræver betaling for et "kemi-møde"(endda ofte hvor de selv forlanger sådan et møde før noget andet kan ske.) Priserne lader også til at have taget et skridt i opadgående retning.

Det er også min fornemmelse at der er kommet flere til som blot vil sælge ligegyldige billeder(og det er mig stadig en gåde at nogen gider at betale for det). Og så er der dem som forlanger betaling/oplevelser for at have møder af non-seksuel karakter. Det må siges at være lidt naivt at tro at nogen mænd vil betale dem for blot at mødes til kaffedrikning uden nogen videre perspektiver. Men ok, jeg ville ikke blive overrasket hvis der findes et par mænd på sitet som har gået med til dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

SD er prostitution, og SD pigerne kan bare ikke lide ordet ludder, eller vil ikke stå ved at de er GP. De kigger på bordelpriserne og tænker, hvorfor skulle jeg ikke tage samme pris,  og tager penge for,  at de SD kan sexkunderne an, det hedder kemi møde. End of story...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gudskelov er jeg ikke til dette univers.

Når man læser om alt det bøvl, der er med sukkerpiger, får man en fornemmelse af, at mange må have en idé om, at ti fugle på taget er endre end én i hånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

SD er prostitution, og SD pigerne kan bare ikke lide ordet ludder, eller vil ikke stå ved at de er GP. De kigger på bordelpriserne og tænker, hvorfor skulle jeg ikke tage samme pris,  og tager penge for,  at de SD kan sexkunderne an, det hedder kemi møde. End of story...

Ja, men det er også ret frækt at tage penge for et kemimøde. Men ja, jeg gætter på at nogen gør det fordi at der findes mænd som er villige til at betale dem for et kemimøde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 13 minutter siden:

Ja, men det er også ret frækt at tage penge for et kemimøde. Men ja, jeg gætter på at nogen gør det fordi at der findes mænd som er villige til at betale dem for et kemimøde.

 

Villige og villige? Hvis det fremsættes som et krav allerede inden kemimødet, og manden er tilstrækkelig opsat på det, er der vel ingen vej udenom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

SD er prostitution, og SD pigerne kan bare ikke lide ordet ludder, eller vil ikke stå ved at de er GP. De kigger på bordelpriserne og tænker, hvorfor skulle jeg ikke tage samme pris,  og tager penge for,  at de SD kan sexkunderne an, det hedder kemi møde. End of story...

Når alkoholen går ind, går hjernen ud, lyder et gammelt ordsprog.... ;)

For hvordan kan du udtale dig om hvad pigerne kan lide og ikke lide ??? 

Til trådstarter: det er svært men ikke umuligt med din ambition. Så bevar tålmodigheden og læs imellem linierne, hvad de skriver på deres profil. Så kan det stadig lykkes at finde den slags du søger. Og som Sofiala skriver, har du den rigtige indgangsvinkel i dit skriveri ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
ommeren skrev, for 51 minutter siden:

Når alkoholen går ind, går hjernen ud, lyder et gammelt ordsprog.... ;)

For hvordan kan du udtale dig om hvad pigerne kan lide og ikke lide ??? 

Til trådstarter: det er svært men ikke umuligt med din ambition. Så bevar tålmodigheden og læs imellem linierne, hvad de skriver på deres profil. Så kan det stadig lykkes at finde den slags du søger. Og som Sofiala skriver, har du den rigtige indgangsvinkel i dit skriveri ?

Kære ommeren, hvad pigerne kan lide eller ej, ved jeg naturligvis intet om, det var blot mit gæt, intet andet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden har ændret sig. Der er mange flere fakers og semi-pro'er end tidligere og derfor færre af de nysgerrige piger der er inde for at prøve sig selv og konceptet af eller som har en fantasi som ligger et eller andet sted inden for konceptet. Generelt så er der dog markant færre aktive derinde i forhold til for 2-3 år siden. Jeg tror mediernes (og denne sides) opmærksomhed kan tage en del af æren for at skræmme dem væk. 

Jeg har valgt ikke at forny næste gang, men det har jeg sagt før ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt så ville jeg heller ikke gide at tage ud og spise middag med en fremmed mand fra nettet uden at få noget for det. En cola eller en øl måske som hurtigt kemimøde, hvor man kan snakke om, om begge parter kunne tænke sig et slags forhold og aftale sukker, forventninger osv. Det kan I jo prøve at foreslå?

Nu hvor det endelig er slået fast, at sugardating er prostitution, så kan det vel ikke komme bag på nogen, at der skal penge på bordet? Det er da en del af det. Om pigen så hygger sig sammen med jer, kommer da helt an på kemien og jeres opførsel overfor hende. 

Tror desværre at mange mænd derinde bruger siden til at få fat i unge danske piger til en billigere pris (eller slet ingen pris bare for at skrive), hvilket jeg mistænker at være den største grund til pigernes kynisme.. 

De kommer der for penge. Let's face it. :) 

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 4 timer siden:

Helt ærligt så ville jeg heller ikke gide at tage ud og spise middag med en fremmed mand fra nettet uden at få noget for det. En cola eller en øl måske som hurtigt kemimøde, hvor man kan snakke om, om begge parter kunne tænke sig et slags forhold og aftale sukker, forventninger osv. Det kan I jo prøve at foreslå? ....

Nu hvor det endelig er slået fast, at sugardating er prostitution, så kan det vel ikke komme bag på nogen, at der skal penge på bordet? Det er da en del af det. Om pigen så hygger sig sammen med jer, kommer da helt an på kemien og jeres opførsel overfor hende.

Næ, det kan vel ikke komme bag på nogen.

Men på et kemimøde er der jo endnu ikke indgået nogen aftale om noget som helst, og det kan jo ende helt resultatløst. Så hvorfor burde pigen ikke hellere – når vi nu taler penge – betragte det som en investering i en mulighed for et eventuelt fremtidigt afkast?

Jeg forstår heller ikke, at det er manden, der i en sådan situation skal betale for forplejning. Især ikke, hvis mødet ender i ingenting. Pigen har vel lige så stor interesse i at få afklaret, om der er kemi til mere?

Du skulle vel ikke på dette punkt lide af en gammeldags kønstænkning, hvor manden (som i min barndom) forventedes at betale det hele, når han var ude med en pige? :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 33 minutter siden:

Næ, det kan vel ikke komme bag på nogen.

Men på et kemimøde er der jo endnu ikke indgået nogen aftale om noget som helst, og det kan jo ende helt resultatløst. Så hvorfor burde pigen ikke hellere – når vi nu taler penge – betragte det som en investering i en mulighed for et eventuelt fremtidigt afkast?

Jeg forstår heller ikke, at det er manden, der i en sådan situation skal betale for forplejning. Især ikke, hvis mødet ender i ingenting. Pigen har vel lige så stor interesse i at få afklaret, om der er kemi til mere?

Du skulle vel ikke på dette punkt lide af en gammeldags kønstænkning, hvor manden (som i min barndom) forventedes at betale det hele, når han var ude med en pige? :)

Er enig  med  dig  - ville  synes  jeg  skylder  manden noget  hvis  han  betaler  ved  et  kemi  møde... bruger  derfor  ikke  selv  kemi møder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Er enig  med  dig  - ville  synes  jeg  skylder  manden noget  hvis  han  betaler  ved  et  kemi  møde... bruger  derfor  ikke  selv  kemi møder 

Ja, tænk hvis kunderne fremover skulle til kemimøder med gp på bordellerne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Næ, det kan vel ikke komme bag på nogen.

Men på et kemimøde er der jo endnu ikke indgået nogen aftale om noget som helst, og det kan jo ende helt resultatløst. Så hvorfor burde pigen ikke hellere – når vi nu taler penge – betragte det som en investering i en mulighed for et eventuelt fremtidigt afkast?

Jeg forstår heller ikke, at det er manden, der i en sådan situation skal betale for forplejning. Især ikke, hvis mødet ender i ingenting. Pigen har vel lige så stor interesse i at få afklaret, om der er kemi til mere?

Du skulle vel ikke på dette punkt lide af en gammeldags kønstænkning, hvor manden (som i min barndom) forventedes at betale det hele, når han var ude med en pige? :)

Hvornår har jeg skrevet noget som helst om, hvem der skal betale for kemimødet? Det finder I vel selv ud af.

Jeg skriver bare, at det måske ville være lettere at lokke pigerne med til en drink end en hel middag. Det er sgu bare for at prøve at give jer et råd - det ser ikke ud til det rigtig kører for jer? 

Hvis jeg søgte et forhold (sugardaddy eller kæreste), ville jeg nok gerne nøjes med at starte med kun en drink, for hvis man nu bare sidder og tænker "nej, nej, nej", behøver det ikke at blive akavet. Det er lettere at sige: "jeg tror gerne jeg vil lære dig lidt bedre at kende. Har du lyst til at spise med mig i aften?" eller efter den ene drink "det var hyggeligt, men jeg synes ikke rigtig, kemien er der".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 4 timer siden:

Hvornår har jeg skrevet noget som helst om, hvem der skal betale for kemimødet? Det finder I vel selv ud af.

Jeg skriver bare, at det måske ville være lettere at lokke pigerne med til en drink end en hel middag. Det er sgu bare for at prøve at give jer et råd - det ser ikke ud til det rigtig kører for jer? 

Hvis jeg søgte et forhold (sugardaddy eller kæreste), ville jeg nok gerne nøjes med at starte med kun en drink, for hvis man nu bare sidder og tænker "nej, nej, nej", behøver det ikke at blive akavet. Det er lettere at sige: "jeg tror gerne jeg vil lære dig lidt bedre at kende. Har du lyst til at spise med mig i aften?" eller efter den ene drink "det var hyggeligt, men jeg synes ikke rigtig, kemien er der".

Jeg ved ikke om det "kører for mig" eller ej, men der er ingen tvivl om at det var lettere at få en god aftale i hus for et par år siden. Men det er jo hvad der sker med mange steder over tid, tingene bliver sat mere i system, markedet stabiliserer sig, og det går mod øget professionalisme. 

Du skrev sådan set selv at du ikke ville gide at tage ud at spise med en fremmed mand fra nettet uden at få penge for det. Det er vel som læser ikke urimeligt at antage at du heller ikke vil drikke en kop kaffe med ham uden at modtage betaling for det?

Ideen med et kemimøde er, som jeg ser det, helt i tråd med SDs ånd. Man mødes for at se hinanden an kort, for at se om der er basis for en længerevarende relation. Ideen med SD var aldrig at det skulle bestå af en serie af engangsknald. Så ender det med at blive ret lig med almindelig prostitution, blot en mindre pro version. Og så kan man spørge sig selv om hvilke formål det tjener, når grænsen mellem SD og GP møder er nærmest totalt udvisket?

Redigeret af Kindhesten80

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle
Capitan skrev, for 13 timer siden:

Siden har ændret sig. Der er mange flere fakers og semi-pro'er end tidligere og derfor færre af de nysgerrige piger der er inde for at prøve sig selv og konceptet af eller som har en fantasi som ligger et eller andet sted inden for konceptet. Generelt så er der dog markant færre aktive derinde i forhold til for 2-3 år siden. Jeg tror mediernes (og denne sides) opmærksomhed kan tage en del af æren for at skræmme dem væk. 

Jeg har valgt ikke at forny næste gang, men det har jeg sagt før ;)

Lige netop min pointe :) Og samme her haha :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Helt enig...Var der inde for et par år siden..Der var det nemt..og en 500-600..Der kunne jeg vælge og vrage :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...