Hop til indhold
JenniferRomantica

Jeg er nok bare sippet...

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

så tænkte jeg at den situation han stod i måske nok er mere akavet for ham end den er for mig så selvfølgelig fik han hvad han kom efter.. 

netop

og han blev måske også overrumplet af spørgsmålet så han ikke vidste hvad han skulle svare

måske munden kørte hurtigere end hjernen

og så det faktum at du står foran ham i undertøj eller whatever er medvirkende til at gøre ham rundtosset ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

Hehe.. Nu jeg jo sønnejyje så "treesk" og kedeldragt er ganske acceptabel påklædning.. Hahaha..

Var heller ikke helt ærlig.. Er faktisk en fynbo forklædt som jyde... Men så er der jo ingen undskyldning for ikke at komme på besøg i det jyske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

At reagerer som jeg gør.? Du ved slet ikke hvordan jeg reagerede.. Faktisk sagde eller gjorde jeg ikke noget andet end at sige "jamen det må vi så finde ud af.. Men faktisk tænkte jeg mere på hvor lang tid du skulle tilbringe her".. Og så modtog jeg hans penge og tilbragte en halv time i hans selskab..

Hvor han egentlig viste at min første antagelse af ham var helt rigtigt og jeg gik derfra og følte lidt jeg lige så godt kunne have været hans gokkesok.. Hvilket er fair nok..

Men derfor kan man jo stadig godt behandle hinanden med bare et minimum af respekt.. Hvilket egentlig bare var det jeg ville frem til med den her tråd.. 

Måske det har Været hans måde at være på? Ikke sikker han lært respekt på den måde du har lært det? I dit fag må han jo se dig som han vil.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Spøg til side så tænker jeg at hvis bare en mand tænker sig om en ekstra gang inden de gå ind af døren og skal fremsige deres ønske så det fint for mig.. 

Præcist sagt...

Alle mænd vil stort set alle have det der udtryk, du næsten ikke kan lade være at fnise og rødme  over - men nogle udtrykker det bare mere elegant end andre...

Det er en af forskellene på en mand og en gentleman - efter min opfatttelse.

Og en classy lady, som du JR, har vel altid fortjent sidstnævnte...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 48 minutter siden:

Måske det har Været hans måde at være på? Ikke sikker han lært respekt på den måde du har lært det? I dit fag må han jo se dig som han vil.....

Selvfølgelig må han da ikke ser mig som han vil.! Jeg vil da til enhver tid sige nej tak til en mand der ser mig som værende mindre end hvad jeg er..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

 

Jeg må indrømme at jeg er af den overbevisning at alle fortjener en chance til (selvfølgelig til en hvis udstrækning) 

I en generel sammen leder det mine tanker ind på nedenstående

Nøjagtig i denne branche  kan det være et meget følelsesmæssigt "farligt" princip at have. Hvis man har et helt franskbrød der har ligget nogle dag, ved vi jo godt at der skal skæres noget af, før man kommer ind til nogen der ikke er ubrugeligt. Det kan være svært at se det, for umiddelbart kan man jo ikke se det.  Nu kommer så pointen med eksemplet: Skær så meget væk at du er på den sikre side (underforstået at man ikke har behov for at spise hele brødet)  

Det samme bør man gøre i sin udvælgelse at gæster, ja man kommer nok også til at sige nej til enkelte, som hvis man brugte u fornødent meget tid på at fordybe sig i disse fremmede mennesker, så havde det set i bagspejlet ikke været nødvendigt at afvise dem.  Den tid og den luksus har man bare ikke, og princippet holder også i mange andre situationer i livet. Det lyder kynisk, men gevinsten er at man spare sig selv for en pokkers masse nederlag, skuffelser og hvad man ellers kan finde i den skuffe. 

Det var nok lidt off-topic, men sikkert ikke irrelevant omkring denne branche, hvor mange piger har et stort  "pleaser-gen", og en sårbarhed de måske ikke altid er gode til at værne om. Respekt er et meget brugt ord i denne branche, og lidt hårdt sagt, man skaber ikke nødvendigvis stor respekt omkring sin person, ved at være den søde, der altid tænker det bedste om fremmede mennesker.  Tvært imod er der en tilbøjelighed til, at man føler at man giver utroligt meget af sig selv, samt at omgivelserne ikke altid indfries ens forventninger. Sker det lidt for ofte kan det hurtig føre sig at man føler sig udnyttet, ikke værdsat, samt den virkelige kedelige følelse "Folk lytter faktisk ikke til hvad jeg på en nænsom måde siger eller signalere"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke i orden at tale så vulgært og direkte, som trådstarter nævner at have oplevet, når trådstarters annonce ikke lægger op til dette. Længere er den ikke! Det afgørende må være annoncens sprogbrug, og ikke at det er en GP'er, manden besøger, og at GP'en jo dybest set sælger det, som han italesætter så vulgært.

Betragt analogien med en VVS'er: Dit toilet er stoppet og du ringer derfor til en VVS'er, for at få renset toilettet. Når du ringer, siger du så:

a) Goddag, mit navn er X. Jeg har råskidt i lokum, så det nu er totalt stoppet med mit lort, og der stinker nu i hele hytten, så jeg er ved at kaste op! Kan du ikke komme og suge al lortet ud med din klamme lortestøvsuger?

Eller siger du:

b) Goddag, mit navn er X. Mit toilet er tilsyneladende stoppet. Kan du ikke komme og fikse det?

(a) er ganske vist det, som VVS'eren gør, men de fleste vælger utvivlsomt at italesætte som (b)!

 

 

 

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
John41 skrev, den 17/7/2017 at 19:39:

Kære Jennifer.

 

Du burde komme over og besøge fastlandet, så skal du møde en rigtig gentleman. (smiley med glorie) :D  Jeg lover at tage traskostøvlerne og kedeldragten af inden du kommer ;) 

Beklager John, vi på hovedlandet, vil ikke undvære Jennifer et eneste minut....så du må klare dig med alle de andre lækre og søde dejlige GP, der er på Tysklands tange...:D:D:D:-P

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at lyde som et røvhul, og med in mente at jeg aldrig selv har indledt en samtale således, så er du altså i selvvalgt omfang en glædespige - og hvis du bliver stødt af, at en mand vil "kneppe din fisse", så bør du sgu kigge lidt indad.

 

Vi kender ikke mandens forhistorie eller forudsætninger, vi ved bare, ligesom både du og han, at han er kommet for at give dig penge for, at have sex med ham.  Måske det var hans første gang ved en GP. Måske han lige var gået fra konen. Måske han bare er en afstumpet nød. Hvis du vil være selektiv o.lign. er det jo fair nok, men hver mand kan ikke være Don Juan eller Casanova. Hver mand har desuden slet ikke den slags for øje.

 

Hvis du skriver i dine opslag/annoncer, at du forventer intelligente indspark og veloplagte humoristiske indslag, så vil du nok se en nedgang på de sorte tal, men dit klientel vil måske passe bedre? :-)

I øvrigt, så er det da slet ikke tilnærmelsesvist sammenligneligt med, at du går op og er vulgær med en mand (eller omvendt) på en bar. Hele retfærdiggørelsen, og dermed forskellen, beror jo netop på situationens kontekst. Konteksten som netop er, at du er GP og han er kommet for at give dig penge for seksuelle ydelser.

Redigeret af hambosatiaalborg
I øvrigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 15 timer siden:

Beklager John, vi på hovedlandet, vil ikke undvære Jennifer et eneste minut....så du må klare dig med alle de andre lækre og søde dejlige GP, der er på Tysklands tange...:D:D:D:-P

Du skøjter godt nok let og elefant hen over det faktum, at Jennifer er sønderjyde og venligt udlånt til Mågeøen. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linje med Jennifer her; jeg forventer også at folk taler pænt til mig, og lægger heller ikke op til andet i mine annoncer. Det er ikke svært, at bede om en halv time med de blide former, et samleje eller et blow, uden at blive vulgær ;-) Det kan min gæster heldigvis godt finde ud af :-) Dem der sender en SMS med "Skal jeg komme og kneppe din fisse?" kommer ikke på besøg her, oftest får de bare et "Nej tak" retur, eller bliver bedt om at ændre sprog, hvis vi skal lege ;-) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 13 timer siden:

Med fare for at lyde som et røvhul, og med in mente at jeg aldrig selv har indledt en samtale således, så er du altså i selvvalgt omfang en glædespige - og hvis du bliver stødt af, at en mand vil "kneppe din fisse", så bør du sgu kigge lidt indad.

 

Vi kender ikke mandens forhistorie eller forudsætninger, vi ved bare, ligesom både du og han, at han er kommet for at give dig penge for, at have sex med ham.  Måske det var hans første gang ved en GP. Måske han lige var gået fra konen. Måske han bare er en afstumpet nød. Hvis du vil være selektiv o.lign. er det jo fair nok, men hver mand kan ikke være Don Juan eller Casanova. Hver mand har desuden slet ikke den slags for øje.

 

Hvis du skriver i dine opslag/annoncer, at du forventer intelligente indspark og veloplagte humoristiske indslag, så vil du nok se en nedgang på de sorte tal, men dit klientel vil måske passe bedre? :-)

I øvrigt, så er det da slet ikke tilnærmelsesvist sammenligneligt med, at du går op og er vulgær med en mand (eller omvendt) på en bar. Hele retfærdiggørelsen, og dermed forskellen, beror jo netop på situationens kontekst. Konteksten som netop er, at du er GP og han er kommet for at give dig penge for seksuelle ydelser.

Han var skam bestemt ikke ny i gamet.. Det tror jeg vi piger er rigtig gode til at fornemme.. En ting er så hans måde at snakke på og en anden ting er at han opførte sig på en måde der tilsvarede hans vulgære sprogbrug.. 

Og det er ganske nemt at bede om en ydelse eller sex eller hvad man nu ellers kunne finde på.. Der er ingen grund til at være vulgær.. Uanset hvad min profession så end er..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

En ting er så hans måde at snakke på og en anden ting er at han opførte sig på en måde der tilsvarede hans vulgære sprogbrug.. 

Og det er ganske nemt at bede om en ydelse eller sex eller hvad man nu ellers kunne finde på.. Der er ingen grund til at være vulgær.. Uanset hvad min profession så end er..

Nu er der jo åbenbart den sammenhæng, at manden faktisk objektgør og ikke bare formulerer sig kejtet pga liderlighed og/eller akavet situation. Derfor har du selvfølgelig helt ret.

Mine tidligere bemærkninger skal ses i lyset af ordene alene, som ikke behøver at skyldes den karakter. Men det er jo svært at bedømme mandens udtryk ud fra ordene, når man ikke har mimik, tonefald, situationens stemning osv.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 37 minutter siden:

Nu er der jo åbenbart den sammenhæng, at manden faktisk objektgør og ikke bare formulerer sig kejtet pga liderlighed og/eller akavet situation. Derfor har du selvfølgelig helt ret.

Mine tidligere bemærkninger skal ses i lyset af ordene alene, som ikke behøver at skyldes den karakter. Men det er jo svært at bedømme mandens udtryk ud fra ordene, når man ikke har mimik, tonefald, situationens stemning osv.

Den vogn sidder jeg også i. Beretningen har udviklet sig fra at virke som en uheldig formulering, til at manden faktisk var lidt halvubehagelig sådan som person. Det kunne man ikke læse ud fra første indlæg.

Jeg gik selv ud fra formuleringen "Øhh jamen jeg vil gerne kneppe din fisse", som umiddelbart lød lidt usikkert og famlende.

Ellers er jeg totalt tilhænger af respektfuld opførsel. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lige præcis objektgørelsen som er så nedvurderende, og de fleste af os har ikke i købesexkontraktet at det indgår at nedvurdere og objektifiere. Jennifer har det aldeles åbenlyst ikke, og kun det faktum at hun sælger sex indebærer ikke at kontraktet allerede er skrevet.  Vi ved jo at mange små mænd desværre har behov for at nedvurdere kvinder, og selvfølgelig rammes GP'er også af dem. Hvorfor så mange i denne tråd nødvendigvis skal prøve at finde på forskellige forklaringer på den slags opførsel, er altså mærkeligt.

Det sørgelige i din historie Jennifer, er at du ikke sparkede ham ud, men faktiskt accepterede hans sprogbrug og hvad jeg forstår, en efterfølgende kedelig oplevelse.  Jeg kender piger der havde givet ham en overhaling, smidt ham ud og været glade for at slippe fra hans penge og opførsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Det er lige præcis objektgørelsen som er så nedvurderende, og de fleste af os har ikke i købesexkontraktet at det indgår at nedvurdere og objektifiere. Jennifer har det aldeles åbenlyst ikke, og kun det faktum at hun sælger sex indebærer ikke at kontraktet allerede er skrevet.  Vi ved jo at mange små mænd desværre har behov for at nedvurdere kvinder, og selvfølgelig rammes GP'er også af dem. Hvorfor så mange i denne tråd nødvendigvis skal prøve at finde på forskellige forklaringer på den slags opførsel, er altså mærkeligt.

Det sørgelige i din historie Jennifer, er at du ikke sparkede ham ud, men faktiskt accepterede hans sprogbrug og hvad jeg forstår, en efterfølgende kedelig oplevelse.  Jeg kender piger der havde givet ham en overhaling, smidt ham ud og været glade for at slippe fra hans penge og opførsel.

Vi er enige om, at Jennifer skulle have afvist ham. Jeg selv kunne godt være skyldig i at prøve at "finde på forskellige forklaringer", og det havde da også været meget nemmere at skrive "ja, sikke en idiot, at han ikke kunne finde at af formulere sig ordentligt med de "korrekte" betegnelser af penetrations-agten". Men nu kunne der faktisk være tvivl om, hvilken situation der var tale om i Jennifers indledende indlæg - det må du da også selv kunne se? Ellers er jeg enig med dig i, at det ikke er alle svar i denne tråd, der ligefrem kan betegnes som respektfulde. 

Redigeret af Nikita Darling
Komma-opkast

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad for tvivl? En kvinde lader en mand ind i butikken, hilser pænt på ham og han siger "jeg vil gerne kneppe din fisse". Ikke en gang, jeg vil gerne kneppe med DIG , men med din FISSE. Sippet eller ikke sippet, langt fra alle mennesker - GP'er eller ikke - har det ok med det sprogbrug og det kvindesyn det repræsenter: Dv.s. "Jeg kan sige det jeg vil til dig fordi du er kun en simpel luder". Jeg er ikke tvivl om at manden, og mange med ham, får et kick af at snakke på den måden til en kvinde han aldrig før har mødt. Og eftersom hun er en GP så tør han, tilmed inden han har betalet.  Men han kan jo ikke udgå fra at kvinden han siger det til, får samme kick.  Hvilket ikke heller er relevant for ham. Eftersom hun er en GP så skal hun tåle det skal hun. Hvilket flere herinde også skriver under på.

Men nu spørger jo Jennifer ikke mig, men jer piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Hvad for tvivl? En kvinde lader en mand ind i butikken, hilser pænt på ham og han siger "jeg vil gerne kneppe din fisse". Ikke en gang, jeg vil gerne kneppe med DIG , men med din FISSE. Sippet eller ikke sippet, langt fra alle mennesker - GP'er eller ikke - har det ok med det sprogbrug og det kvindesyn det repræsenter: Dv.s. "Jeg kan sige det jeg vil til dig fordi du er kun en simpel luder". Jeg er ikke tvivl om at manden, og mange med ham, får et kick af at snakke på den måden til en kvinde han aldrig før har mødt. Og eftersom hun er en GP så tør han, tilmed inden han har betalet.  Men han kan jo ikke udgå fra at kvinden han siger det til, får samme kick.  Hvilket ikke heller er relevant for ham. Eftersom hun er en GP så skal hun tåle det skal hun. Hvilket flere herinde også skriver under på.

Men nu spørger jo Jennifer ikke mig, men jer piger.

Som Bebop skriver, så mangler vi ligesom at være tilstede... Jeg havde kun Jennifers første indlæg at gå ud fra.

Hvis jeg fik en mail, hvori der stod, at manden ville kneppe min fisse, så ville jeg også dømme ham ude med det samme. Nu spurgte Jennifer manden om, hvad han havde lyst til, og ud fra hendes genfortælling af hans svar, kunne jeg i hvert fald godt være i tvivl, om det bare var en usikker eller uerfaren mand, der svarede. 

Jeg er ellers en rimelig hård og kontant dame, når det kommer til at kræve min velfortjente respekt, og der skal ikke meget til, før jeg bliver knastør, hvis det ikke lige føles rigtigt, så det er jo ikke dér, at hunden ligger begravet.

Men pyt... Jennifer har senere hen fortalt, at han var en idiot, som hun skulle have afvist (såfremt hun ikke følte sig respekteret), så nu kan jeg ikke koge suppe på mit argument mere. 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Onslow skrev, for 7 timer siden:

Du skøjter godt nok let og elefant hen over det faktum, at Jennifer er sønderjyde og venligt udlånt til Mågeøen. :P 

Jwg er helt klar over at søde Jennifer er en chármerende sød sønderjyde, men fakta er at hun vælger at arbejde i København, i stedet for i Jylland, hvor alle er nærige og krejlere :D:D:D:-P:-P<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 timer siden:

Jeg er helt på linje med Jennifer her; jeg forventer også at folk taler pænt til mig, og lægger heller ikke op til andet i mine annoncer. Det er ikke svært, at bede om en halv time med de blide former, et samleje eller et blow, uden at blive vulgær ;-) Det kan min gæster heldigvis godt finde ud af :-) Dem der sender en SMS med "Skal jeg komme og kneppe din fisse?" kommer ikke på besøg her, oftest får de bare et "Nej tak" retur, eller bliver bedt om at ændre sprog, hvis vi skal lege ;-) 

 

 

Kan man virkelig godt aftale et besøg, hvis man startede med at komme skævt ind på hinanden?

Hvis en glædes pige på en eller anden måde, ikke brød sig om den måde som jeg kontaktede hende på, så tror jeg ikke at jeg ville synes at det var en god idé at mødes. Kemien / atmosfæren ville da starte ud i minus? 

Mit udgangspunkt er selvfølgelig at jeg synes, at jeg henvender mig på en høflig måde. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 21/7/2017 at 00:01:

Kan man virkelig godt aftale et besøg, hvis man startede med at komme skævt ind på hinanden?

Hvis en glædes pige på en eller anden måde, ikke brød sig om den måde som jeg kontaktede hende på, så tror jeg ikke at jeg ville synes at det var en god idé at mødes. Kemien / atmosfæren ville da starte ud i minus? 

Mit udgangspunkt er selvfølgelig at jeg synes, at jeg henvender mig på en høflig måde. 

Som alt andet i denne branche, er det et spørgsmål om mavefornemmelse og kemi. Nogle af dem, der ringer og taler mindre pænt, kan godt selv se det, når det bliver påtalt, og siger "Undskyld, det tænkte jeg ikke lige på", så er der jo ingen skade sket. Men, hvis man ikke formår at bestille en tid uden at bruge ord som pik, kneppe og fisse, så bliver det bare ikke hos mig ;) 

Jeg fik engang en bestilling på urin, det var første gang han skulle besøge mig, og jeg var faktisk lidt i tvivl om det var en afbrænder-type, så da han ikke var kommet fem over tid, tissede jeg af. Ti min efter ringede han og meddelte, at han var forsinket, "Jeps, for sent makker", han ville gerne komme alligevel, men min tålmodighed var brugt op. På en eller anden måde fik han efter et par uger charmet sig til telefonsex, og senere en massage. Nu er han fast gæst og klart en af topfavoritterne, så ja, det kan godt blive godt, selvom det gik skævt til at begynde med ;) 

Omvendt har jeg også haft gæster, hvor det har været fint i starten, men er blevet træls efter nogle besøg, så må det stoppe....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 17/7/2017 at 14:06:

Når jeg spørger hvad jeg kan hjælpe med forventer jeg et svar som "jeg kunne godt tænke mig noget frækt sex" eller "jeg kunne godt tænke mig en halv time med det hele" eller noget lignende.. Det er svært at komme en sammenligning med noget andet fag så det undgå jeg at prøve på.. Hahaha.. Men man må gerne have (eller lades som man har) en smule respekt for mit fag og accepterer at jeg ikke vil tiltales på sådan en vulgær måde.. For mig er det en selvfølge.. 

Ja det er da vildt frækt at lirre op, og så stå af i Roskilde efter en halv time.. 

Så huskede du forhåbentlig at fakturere ekstra for tabt arbejdsfortjeneste?? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Nikita Darling skrev, den 17/7/2017 at 19:37:

Hæ! En opdragelses-mission er et meget...æhm...udfordrende projekt! :D 

Det er det måske nok....

Jeg synes nu tråde som disse er meget lærerige. Og vækker nogle tanker

Dette univers er en meget forunderlig verden. At man bare kan udvælge sig en pige og ringe på hos hende med ønsket om sex, skal man da lige vænne sig til... Jeg synes det er glædeligt nogle Piger vælger den levevej og det ønsker jeg da at gengælde med så respekfuld opførsel som muligt til vores begges bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 25 minutter siden:

Det er det måske nok....

Jeg synes nu tråde som disse er meget lærerige. Og vækker nogle tanker

Dette univers er en meget forunderlig verden. At man bare kan udvælge sig en pige og ringe på hos hende med ønsket om sex, skal man da lige vænne sig til... Jeg synes det er glædeligt nogle Piger vælger den levevej og det ønsker jeg da at gengælde med så respekfuld opførsel som muligt til vores begges bedste.

Jeg tror bare ikke, at de "sande båtnakker" som er dem, vi alle prøver at undgå, ændrer adfærd pga forskellige opråb. Men som pige kan det være rigtig rart lige at lukke eventuel damp og frustrationer ud alligevel. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...