Hop til indhold
JenniferRomantica

Jeg er nok bare sippet...

Recommended Posts

Grækeren skrev, for 5 minutter siden:

ikke dig specielt ment....men overskrifter som "knep min lidelige fisse" osv som branchen er flittig bruger af, starter lige som en reaktion som nemt dømmer alle over en kam....er det ikke en af de så berygtede fordomme ??

Hvad andre gør må de selv om^_^..

Hvis i som mænd forventer at blive mødt af en kvinde der behandler jer som individuelle personer og ikke som en ny tissemand i en lang række af tissemænd må i jo også gøre det samme for os er lidt min tanke.. Hehe..

Jeg kunne aldrig selv drømme om at bruge ord som pik, kneppe, pule, fisse eller lignende medmindre jeg faktisk er i gang med at have sex uden at jeg fremstammer en nervøs katolsk skolepige fnisen.. Hahaha.. Derfor gør det mig faktisk ubehagelig til mode når andre bruger det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 36 minutter siden:

Den bog, der omhandler hvordan man behandler andre mennesker uanset erhverv, religion og hudfarve. Ganske enkelt gensidig respekt. 

Hvis du kommer i Bilka og står ved kassen omtaler du så også ekspedienten med: Dit fede kassedyr kan du så komme igang. Forhåbentlig ikke.

Goddag mand, økseskaft. Jennifer sælger sex, kunden taler om sex. Han skynder ikke på hende eller udtrykker mishag ved hendes udseende. Hun siger selv hun ikke har noget imod sprogbrugen som sådan, blot er situationen den forkerte. Der er ingen situation, hvor det er o.k. at sige "dit fede kassedyr ..." Der er ingen sammenligning med dit eksempel.

Hop nu ned fra den høje hest.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Goddag mand, økseskaft. Jennifer sælger sex, kunden taler om sex. Han skynder ikke på hende eller udtrykker mishag ved hendes udseende. Hun siger selv hun ikke har noget imod sprogbrugen som sådan, blot er situationen den forkerte. Der er ingen situation, hvor det er o.k. at sige "dit fede kassedyr ..." Der er ingen sammenligning med dit eksempel.

Hop nu ned fra den høje hest.

 

Det her tror jeg aldrig, at vi to kan blive enige om. Men også fred være med det.

Men min tilgang til andre mennesker, og specielt dem man ikke har mødt før og der ikke kender en, vil være, at man skal tænke over sit sprog. Alt andet er efter min mening dårlig stil. Derimod kan mennesker, der kender hinanden have en speciel jargon, men det er noget helt andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 1 minut siden:

Det her tror jeg aldrig, at vi to kan blive enige om.

Ikke så længe du misforstår. Jeg har jo forklaret, hvad jeg mener der går galt, men du tror åbenbart jeg selv synes det er fint, bare fordi jeg har et bud på, hvordan man kan forstå det uden at tilskrive det uhøflighed. Men det er selvfølgelig også bare lettere at fordømme end at prøve at forstå noget, der er fremmed for en selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Ikke så længe du misforstår. Jeg har jo forklaret, hvad jeg mener der går galt, men du tror åbenbart jeg selv synes det er fint, bare fordi jeg har et bud på, hvordan man kan forstå det uden at tilskrive det uhøflighed. Men det er selvfølgelig også bare lettere at fordømme end at prøve at forstå noget, der er fremmed for en selv.

Ja kommunikation kan være og er utroligtt svært. Så måske Jennifer skulle være hurtigere til, at vise kunden menukortet, hvis der ved hende findes et sådan, med de ord hun helst ville have at han brugte? Bare en tanke....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo sådan at når nogle herre har læst 500 annoncer med:

Kom og knep min liderlige fisse....

Lad mig se hvor meget sæd du kan fylde min fisse med...

Jeg vil bare gurle hals i din sæd...

Lad mig ælte din pik og sæd ind i min kusse

og des lige, så bestemmer han sig for at ligemeget hvem, han så går ud at besøger, så taler han sådan til pigen og så er der kun et svar:

Du går lige ud og ringer på igen og prøver om du kan omformulere dig!

Farvel! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis han ikke er så erfaren og er lidt nervøs, kan man nemt komme med sådan et svar. Troede faktisk man havde oplevet så meget som GP at der skulle mere til før man blev fornærmet. 

Fik engang samme spørgsmål og svarede, for at prøve at være morsom, at jeg ville læse et Anders And blad, og det fandt hun absolut ikke morsomt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja skønne Jennifer, det var sprogligt set et uheldigt svar, måske du skulle have spurgt ind til om det er dansk Frank eller all incusice i en time, og hvis nu manden havde sagt at du kunne hjælpe ham med et glas mælk,så var du nok også blevet forbløffet, flere i branchen sættet altså også en noget vulgær sproglig dagsorden.

jeg glæder mig til snart igen at besøge dig, for at vi kan have en del rar tid sammen

knuz

Alko...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske du bare skulle lære at acceptere at nogle folk har et andet ordvalg end dit. Manden svarer jo bare, det er noget sippet at reagere som du gør.....manden kan jo ikke vide hvilket type svar du ønsker vel? Rummelighed kunne måske være vejen frem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg ved ikke om du oplever det tit, men jeg tror ikke du skal tænke for meget over det :)

JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

For mig er det ikke anderledes end hvis jeg mødte en mand i byen og vi stod og snakkede.

Det er det da for ham – han er på bordel og svarer bare på dit spørgsmål :D

@ Nikita Darling er i øvrig inde på noget som måske burde gi’ stof til eftertanke. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 59 minutter siden:

Ja kommunikation kan være og er utroligtt svært. Så måske Jennifer skulle være hurtigere til, at vise kunden menukortet, hvis der ved hende findes et sådan, med de ord hun helst ville have at han brugte? Bare en tanke....

Kommunikation er da på ingen måde svær, det at acceptere andre og deres måde og snakke/værw på er svær for man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg vil gerne give både Jennifer og Vendelbo773 ret: det er både vulgært og respektløs opførsel.

Og nej det er ikke fordi, at jeg har besøgt den søde Jennifer et par gange, men som udgangs punkt bør man da vise en smule respekt, når man møder et vildfremmed menneske, og det uanset om der er penge imellem eller ej.

Når man ligesom 'kender' hinanden, kan man sagtens være lidt frisk i munden, og jeg er sikker på at Jennifer sagtens kan tåle det ogsvare for sig.

Men at betragte en GP'er som noget kød man lejer er da plat, det samme gælder forøvrigt de GP'er der bare betragter gæsterne som omvandrende penge automater og sex'en som noget der bare skal overstås hurtigts muligt.

Nu ved jeg ikke om han en plat og respektløs person eller bare blev overvældet af  mødet med den skønne lille  Jennifer, jeg blev det i den grad første jeg besøgte hende.

Men han kunne sagtens have svaret pænt og ærligt, f.eks : Jeg vil bare have dejlig blid sex/samleje eller lign.

Men Jeg synes det bare du skal grine af det Jennifer og lade det passere, jeg er sikker på, at vi er mange der betragter dig som en skøn Classy Lady.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 17 minutter siden:

Måske du bare skulle lære at acceptere at nogle folk har et andet ordvalg end dit. Manden svarer jo bare, det er noget sippet at reagere som du gør.....manden kan jo ikke vide hvilket type svar du ønsker vel? Rummelighed kunne måske være vejen frem

At reagerer som jeg gør.? Du ved slet ikke hvordan jeg reagerede.. Faktisk sagde eller gjorde jeg ikke noget andet end at sige "jamen det må vi så finde ud af.. Men faktisk tænkte jeg mere på hvor lang tid du skulle tilbringe her".. Og så modtog jeg hans penge og tilbragte en halv time i hans selskab..

Hvor han egentlig viste at min første antagelse af ham var helt rigtigt og jeg gik derfra og følte lidt jeg lige så godt kunne have været hans gokkesok.. Hvilket er fair nok..

Men derfor kan man jo stadig godt behandle hinanden med bare et minimum af respekt.. Hvilket egentlig bare var det jeg ville frem til med den her tråd.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 24 minutter siden:

Jeg ved ikke om du oplever det tit, men jeg tror ikke du skal tænke for meget over det :)

Det er det da for ham – han er på bordel og svarer bare på dit spørgsmål :D

@ Nikita Darling er i øvrig inde på noget som måske burde gi’ stof til eftertanke. ;)

Det kan godt være han ser anderledes på det end jeg gør.. 

Og jeg er måske bare af den underlige støbning der byder mig at se tingene fra andres vinkel.. Også selvom (måske især hvis) jeg ikke kender personen indgående.. I sådan nogle situationer synes jeg det er utrolig vigtigt at udvise en passende mængde respekt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville det have ændret på noget hvis ham gutten havde svaret: "jeg vil gerne have samleje med dig"? 

 

Hvis det gør en forskel, syntes jeg du et sippet, når man tænker på branchen du er i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Hvor han egentlig viste at min første antagelse af ham var helt rigtigt og jeg gik derfra og følte lidt jeg lige så godt kunne have været hans gokkesok.. Hvilket er fair nok..

Det er da ikke fair, hvis det ikke er noget, som du finder dig tilpas med? Ingen af os andre var til stede, så vi kan kun sidde og gætte og komme med teorier, og hvis du havde en knap så god mavefornemmelse forinden, så skal du stole på den og lytte til den. Oplevelser hvor du ikke føler sig respekteret, skal du ikke samle på. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Det handler netop om at jeg har fundet hans ordvalg vulgært og på ingen måder tiltalende..

Der sker så det at jeg få et klart billed af at mig og den gæst på ingen måder vil have en særlig god kemi sammen.. Fordi jeg føler at denne gæst egentlig er rimelig meget ligeglad med hvilket stykke "kød" det ligger foran ham.. Og det er ikke særlig fedt..

For mig drejer det sig vel egentlig om at netop sådan nogle udtalelser påpeger det "upersonlige" element i denne branche jeg begår mig i.. Og det er måske den ting jeg selv kæmper hårdest med at fjerne når mine gæster tilbringer tid med mig ved at være personlig og snakke meget om min hverdag og mit liv ude fra branchen.. 

Synes sgu den er svær, at tackle denne her...

Sikkert ikke mindst for dig JR...med din overskrift om din "sippethed" har du vel allerede næsten selv været klar over, at det her er op ad bakke i en stigning, der er ganske uden for kategori.

Du må erkende, at du finder gode, søde, høflige og rare kunder, men garanteret også det modsatte.

Vender vi den 180 grader, ja så kan du også finde eksempler på mænd der har besøgt GP´er, som efterfølgende blot har følt sig hensat til et stykke "kød" - fordi pigen har været for direkte, for kold og ligeglad, for upersonlig o.s.v.

Jeg sætter stor pris på at du tager debatten herinde - for det viser mig at du ikke er ligeglad med medmennesket.:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

Ville det have ændret på noget hvis ham gutten havde svaret: "jeg vil gerne have samleje med dig"? 

 

Hvis det gør en forskel, syntes jeg du et sippet, når man tænker på branchen du er i. 

Ja det havde ændret noget.. Som sagt så kan jeg ikke ytre ordet pik eller lignende uden en genert fnisen Der ville være en katolsk skolepige værdig hvis det altså er uden for en seksuel akt vel og mærke.. Hahaha.. 

Branchen jeg er i ændre da vel ikke på hvilken person jeg er.. Og at jeg gerne vil behandles med respekt og med et respektabelt ordvalg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

 

For mig drejer det sig vel egentlig om at netop sådan nogle udtalelser påpeger det "upersonlige" element i denne branche jeg begår mig i.. Og det er måske den ting jeg selv kæmper hårdest med at fjerne når mine gæster tilbringer tid med mig ved at være personlig og snakke meget om min hverdag og mit liv ude fra branchen.. 

Lidt hård sagt, så handler engangsbesøg vel i bedste fald om en stærk seksuelt tiltrækning (90% +), sikkert skabt på baggrund af nogle rimelige lækre billeder. Det stiller sig sikkert anderledes ved stamkunder. 

Noget af de fede ved købesex er vel også hvis vi skal være ærlige, at det både er ok at markedsfører  sig som sexobjekt, og ok som gæst at betragte piger som skønne sexobjekter. Enig i, at man sagtens kan spille charmende, sjov, dannet og endda er særlige tilfælde lyde en smule klog, men igen med undtagelse at ganske få, så er man kommet for at dyrke sex og ikke for at small-talke.   

Man skal nok heller ikke glemme, at kroppen er personlig. Nå men smed du ham så ud, eller begik du den klasiske "Aaah der går  nok " :) En helt anden ting er jo, at nogen kan sige hvad som helst, og slippe fint afsted med det. Andre skal bare åbne munden, så skaber det dårlig stemning. 

Jeg skal ikke sige, at jeg nødvendig kunne slippe afsted med et sådant svar, men svarede engang "Jeg er kommet for at se, om det kan passe at din røv virkelig er en af de flotteste jeg har set på annoncebilleder" til spørgsmålet "Dig har jeg ikke før set, hvad bringer dig her til ". Den sad vist lige i skabet med hende, for før vi overhovedet havde aftalt noget, eller pengene havde skiftet hænder, så blev den fremvist i nogle rimelig gode positioner, efter fulgt af et tungekys,,,, og "Hvad synes du så nu". :D  

Så var jargonen ligesom på plads, og det er vel unødvendigt at sige, at jeg tilbage en del gange. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Lidt hård sagt, så handler engangsbesøg vel i bedste fald om en stærk seksuelt tiltrækning (90% +), sikkert skabt på baggrund af nogle rimelige lækre billeder. Det stiller sig sikkert anderledes ved stamkunder. 

Noget af de fede ved købesex er vel også hvis vi skal være ærlige, at det både er ok at markedsfører  sig som sexobjekt, og ok som gæst at betragte piger som skønne sexobjekter. Enig i, at man sagtens kan spille charmende, sjov, dannet og endda er særlige tilfælde lyde en smule klog, men igen med undtagelse at ganske få, så er man kommet for at dyrke sex og ikke for at small-talke.   

Man skal nok heller ikke glemme, at kroppen er personlig. Nå men smed du ham så ud, eller begik du den klasiske "Aaah der går  nok " :) En helt anden ting er jo, at nogen kan sige hvad som helst, og slippe fint afsted med det. Andre skal bare åbne munden, så skaber det dårlig stemning. 

Jeg skal ikke sige, at jeg nødvendig kunne slippe afsted med et sådant svar, men svarede engang "Jeg er kommet for at se, om det kan passe at din røv virkelig er en af de flotteste jeg har set på annoncebilleder" til spørgsmålet "Dig har jeg ikke før set, hvad bringer dig her til ". Den sad vist lige i skabet med hende, for før vi overhovedet havde aftalt noget, eller pengene havde skiftet hænder, så blev den fremvist i nogle rimelig gode positioner, efter fulgt af et tungekys,,,, og "Hvad synes du så nu". :D  

Så var jargonen ligesom på plads, og det er vel unødvendigt at sige, at jeg tilbage en del gange. 

 

 

 

Der er også stor forskel på måden man siger tingene.. Humor osv gør alting lettere at sluge.. Hvis han jokene havde sagt f.eks "Arghmen altså jeg kunne godt tænke mig en lang dybsindig samtale og hvis du ikke tilbyder det så bare noget lækkert tissekone eller ved nærmere eftertanke så måske bare det sidste" eller lignende så havde jeg grint og tænkt fedt nok.. Han er ærlig på den fede måde.. 

Jeg må indrømme at jeg er af den overbevisning at alle fortjener en chance til (selvfølgelig til en hvis udstrækning) og så tænkte jeg at den situation han stod i måske nok er mere akavet for ham end den er for mig så selvfølgelig fik han hvad han kom efter.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Det er da ikke fair, hvis det ikke er noget, som du finder dig tilpas med? Ingen af os andre var til stede, så vi kan kun sidde og gætte og komme med teorier, og hvis du havde en knap så god mavefornemmelse forinden, så skal du stole på den og lytte til den. Oplevelser hvor du ikke føler sig respekteret, skal du ikke samle på. :) 

Jeg har for lang tid siden indset at jeg er for god til at give chancer og finde på undskyldninger for dårlig opførsel udsprunget fra andre.. Hehe.. Men til gengæld er jeg også rigtig god til ikke at tage tingene til mig..

Den her tråd skal nok ses som et forsøg på uddanne de kære sexkøbere der måske læser med så de måske kan se hvor kæden hopper af hvis de oplever en mindre god oplevelse med os på den anden side i stedet for som et brok opslag hvilken den måske godt kan puttes ind under hvis man ikke ved bedre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Den her tråd skal nok ses som et forsøg på uddanne de kære sexkøbere der måske læser med så de måske kan se hvor kæden hopper af hvis de oplever en mindre god oplevelse med os på den anden side i stedet for som et brok opslag hvilken den måske godt kan puttes ind under hvis man ikke ved bedre.. 

Hæ! En opdragelses-mission er et meget...æhm...udfordrende projekt! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Jeg tænker snart jeg fremstår som en total asexuel sippe med den her tråd og min Lad dog være tråd og hvad ved jeg.. Hahaha.. Og det er måske bare mig der er underlig.. 

Men jeg anser mig selv som værende en classy-lady.. Her den anden dag da jeg var på vagt, kommer en middel aldrende ganske pæn mand, og jeg giver hånd som altid ved nye gæster, og spørger så hvad han godt kunne tænke sig.. Han svarer (som der ganske ofte faktisk bliver svaret) "Øhh jamen jeg vil gerne kneppe din fisse".. Jeg gå her i står i et par sekunder, fordi når jeg spørger mine gæster hvad de ønsker sig eller godt kunne tænke sig, så mener jeg ydelses mæssigt medmindre de ønsker sig noget specielt.. Alt andet få mig faktisk, tro det eller ej, til at føle mig som et stykke kød.. Hahaha.. 

Og så finder jeg det utrolig vulgært at komme med sådan nogle udtalelser til fremmede mennesker.. Når først jeg er tændt, og vi er i gang så det helt acceptabelt, og faktisk lækkert, men lige når jeg står der og slet ikke tænker på sex, men på at være høflig og tiltrækkende, der synes jeg det er utrolig vulgært, og nedværdigende at skulle hører på perverse tilnærmelser..

For mig er det ikke anderledes end hvis jeg mødte en mand i byen og vi stod og snakkede.. Der ville man jo nok heller ikke komme med udtalelser som "jeg vil gerne have du sutter min stive pik" eller "Jeg vil gerne kneppe din stramme fisse" medmindre samtalen ligesom var taget derhen.. 

Når men mit spørgsmål er så nu her.. Jer der indleder en samtale med os piger der starter den på sådan en måde hvad tænker i på.? Altså sådan ren af nysgerrighed.. Slet ikke bebrejdende på nogen måde.. 

Og så kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide om jeg er den eneste pige der har det sådan.?? Hahaha.. Det ville ikke være første gang det skete.. 

Og så lige for at pointerer det så er der selvfølgelig forskel på om det er en gæst jeg kender i forvejen eller en ny gæst.. Og selvfølgelig er det også noget andet når jeg ligesom selv er tændt og "musikken spiller".. 

Kære Jennifer.

 

Du burde komme over og besøge fastlandet, så skal du møde en rigtig gentleman. (smiley med glorie) :D  Jeg lover at tage traskostøvlerne og kedeldragten af inden du kommer ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 9 minutter siden:

Hæ! En opdragelses-mission er et meget...æhm...udfordrende projekt! :D 

Hahaha.. Et eller andet sted skal man starte.. Og jeg har normalt svært ved at finde ud af hvornår man skal stoppe.. Ellers havde jeg nok ikke fået så mange unger.. Hahaha.. 

Spøg til side så tænker jeg at hvis bare en mand tænker sig om en ekstra gang inden de gå ind af døren og skal fremsige deres ønske så det fint for mig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 13 minutter siden:

Kære Jennifer.

 

Du burde komme over og besøge fastlandet, så skal du møde en rigtig gentleman. (smiley med glorie) :D  Jeg lover at tage traskostøvlerne og kedeldragten af inden du kommer ;) 

Hehe.. Nu jeg jo sønnejyje så "treesk" og kedeldragt er ganske acceptabel påklædning.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...