Hop til indhold
Finn1101

Længere redigeringsperiode, tak

Mulighed for at redigere indlæg  

23 medlemmer har stemt

  1. 1. Ville det være en god idé med en lidt længere redigeringsperiode

    • Ja
      14
    • Nej
      9


Recommended Posts

Når man har skrevet et indlæg, så kan man rette i kort tid (nogle få minutter), herefter kan man ikke rette sit indlæg.

Jeg kan grundæggende godt forstå princippet med at indlæg ikke bør kunne rettes i tide eller utide, men det burde være muligt. 

Jeg har i hvert fald oplevet at have skrevet indlæg, som jeg efterfølgende ville have skrevet lidt anderledes eller bare rettet en skrivefejl, og jeg tror at det generelt set ville højne kvaliteten, hvis man som minimum gjorde tidsbegrænsningen på at kunne redigere egne indlæg lidt længere. 

Jeg ved fra en ven, der er journalist, at de hos dem har den regel, at de redigerer/opdaterer det samme indlæg indenfor to timer, i sjældne tilfælde indenfor fire timer, og ellers er det en ny artikel.

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg huskede fik vi i sin tid 24 timer til at redigere i.

Det blev så som jeg husker det misbrugt til at redigere egne anlæg til ukendelig, i dyb strid med ånden i denne mulighed.

Hvis vi kunne indrømmes 4, 6 eller 8 timer ville det være en kæmpe hjælp til at finpudse ens korrektur.

Slåfejl, og dårlig opsætning ved copypastning fra kladde til forum.

Særligt til lange rejseberetninger og anmeldelser, vil det være en hjælp at få mere end 1 time til at læse korrektur og foretage rettelser.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes at en time allerede er meget generøst

efter en time må det være sandsynligt at debatten er gået videre og så nytter det ikke at man kan redigere sit indlæg efter hvordan vinden blæser

når vi ligeledes har en like-funktion vil det ikke være rart at have liket én ting for så at se at noget helt andet står i indlægget

slåfejl, stavefejl osv er i mine øjne en biting der ikke ødelægger en debat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at vi er en del, der godt kunne tænke os en lidt længere tidsramme for redigering. Var det ikke en idé at følge standarden på fire timer? (Om ikke andet som et forsøg). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...