Hop til indhold
Saxo

Billedsnyd hos Mon-Cherie

Recommended Posts

Gerrard skrev, for 4 minutter siden:

Kan ikke lige få øje på noget billedsnyd?

Billederne i det første link (Dina fra Mon-Cherie) går igen hos 2 forskellige piger hos Club Erotica. Eller det ser i hvert fald ud sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Ej come on......Kunne det ikke være samme pige, bare med 2 forskellige navne ?

Diverse Mutre ligger jo ikke og stjæler billeder fra hinanden og sætter dem på tilfældige pigers profiler. Men ofte har pigerne vagter flere steder og har ofte 2 forskellige navne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Ej come on......Kunne det ikke være samme pige, bare med 2 forskellige navne ?

Diverse Mutre ligger jo ikke og stjæler billeder fra hinanden og sætter dem på tilfældige pigers profiler. Men ofte har pigerne vagter flere steder og har ofte 2 forskellige navne.

Så arbejder hun under 2 navne på Erotica. 

Mon ikke bare at det er lidt rod i billedfilerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 timer siden:

Ej come on......Kunne det ikke være samme pige, bare med 2 forskellige navne ?

Diverse Mutre ligger jo ikke og stjæler billeder fra hinanden og sætter dem på tilfældige pigers profiler. Men ofte har pigerne vagter flere steder og har ofte 2 forskellige navne.

Ej come on Trinetease .....

Ingen tvivl om, at det er samme Dina hos ClubErotica og Mon-Cherie. Beskrivelsen er også den samme: "Lange lyse lokker og E.skål"

Diana hos ClubErotica er beskrevet som: Lange mørke lokker og C-skål"

Så Bear er nok nærmere sandheden: "Mon ikke bare at det er lidt rod i billedfilerne?"

Bliver spændende at se, hvornår Mon-Cherie fjerner Dianas billede fra Dina :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, for 17 timer siden:

Det har Saxo ret i. Godt set.

Mon Cheri (burde det ikke hedde Ma cherie ?) snyder eller har piger der snyder.

Mon Cheri = Hankøn
Ma Cherie = Hunkøn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære @Saxo Mon-Cherie kan jo ikke have en piges billeder hvis hun ikke selv har sendt dem! Pigen på billederne er på MC.... Helt seriøst skulle MC's Mutter være så uprofessionel at hun ikke ved hvem der er hvem......næppe.

og er det ikke romantica/erotica som i virkeligheden har den samme pige begge steder men med 2 forskellige navne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

og er det ikke romantica/erotica som i virkeligheden har den samme pige begge steder men med 2 forskellige navne ?

Kære Trine: Jeg ved ikke, hvorfor du bringer Romantica ind i billedet. Men det er da rigtigt, at Dina fra ClubErotica og Mon-Cherie også findes hos Romantica under navnet Katja. Et navn hun har brugt tidligere år tilbage.

Dina fra ClubErotica har 7 billeder, som går igen hos Katja fra Romantica. 3 af disse billeder bliver også brugt af Dina hos Mon-Cherie. Dinas fjerde billede hos Mon-Cherie, stammer fra Diana hos ClubErotica, og det er ikke samme pige. Hvis det skulle være tilfældet, så har Diana vagt hos ClubErotica lørdag den 22. juli 10-16, mens Katja har vagt hos Romantica lørdag den 22. juli 12-18, og det kan vist ikke lade sig gøre.

Så fakta er, at et af billederne fra Dina hos Mon-Cherie stammer fra Diana hos ClubErotica.

Kære Trine: Det er da prisværdigt, at du forsvarer din arbejdsplads med næb og klør. Men fakta er nu engang fakta. :oops: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 16 timer siden:

Mon Cheri = Hankøn
Ma Cherie = Hunkøn

Je sais ça.

Det var nu mere et retorisk spørgsmål til stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, for 1 time siden:

Je sais ça.

Det var nu mere et retorisk spørgsmål til stedet.

Hvis Mon Cheri mener, at det er kunderne, der er "min kære", er grammatikken rigtig. Hvis det er pigerne, der er "mine kære", skulle stedet hedde "Mes Cheries".

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 41 minutter siden:

Hvis Mon Cheri mener, at det er kunderne, der er "min kære", er grammatikken rigtig. Hvis det er pigerne, der er "mine kære", skulle stedet hedde "Mes Cheries".

Jeg har altid opfattet det således, at det er mændene, altså de besøgende, der er de kære. Så her er der intet grammatisk problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg har altid opfattet det således, at det er mændene, altså de besøgende, der er de kære. Så her er der intet grammatisk problem. Jeg vil dog snarere oversætte det med "min skat"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hej,

M.h.t. grammatikken, så er der ingen på Mon-Cherie, der kan forklare, hvorfor man har valgt grammatikken (navnet), som det er, da klinikken har heddet det samme i maaaaange år, min. 15 år, og dem der fandt på navnet er ikke i branchen mere, det er ikke vigtig. :P.

M.h.t.  billederne af Dina, så aner vi intet om, hvorfor der er to piger hos en anden klinik, der har "billedebytteri", men som Trine siger, så findes der piger, der arbejder samme sted under flere navne. Ingen påstår, at det er tilfældet her, vi ved det ikke. Det eneste vi ved er, at det er de billeder Dina har sagt, vi skal bruge.  ;)

Med venlig hilsen

Mon Cherie

Redigeret af Mon Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 8 timer siden:

Hvis Mon Cheri mener, at det er kunderne, der er "min kære", er grammatikken rigtig. Hvis det er pigerne, der er "mine kære", skulle stedet hedde "Mes Cheries".

Tjahhh . Uanset hvad så giver navnet en illusion af hengivenhed og kærlighed en bordel ikke har.  Havde det været mig der skulle have navngivet stedet ville det have været "Les Belles" eller  måske "Belles de jour". Stadig "fransk elegant" og de rette personer ved hvad det drejer sig om.

Det var så min frankofileri for denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

@Saxo Jeg havde sørme styr på mine fakta:D

Har du?

Ja Trine det har jeg :D

Mon-Cherie præsenterer en ny pige med billeder fra 2 andre piger hos ClubErotica. :D:D:D Hold da op, hvor er det troværdigt. :oops:

Du og Mon-Cherie prøver at insinuere, at Dina og Diana hos ClubErotica er samme pige. Dina har i flere år haft et helt fast vagtmønster, som går igen hos ClubErotica og Romantica..

Dina hos ClubErotica og Mon-Cherie er 26 år, og samme pige Katja hos Romantica er 30 år. Hvis der tillægges lidt moms er Romantica sikkert nærmest.

Jeg vender tilbage med flere fakta, ikke kommende men næste weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon Cherie skrev, den ‎12‎-‎07‎-‎2017 at 16:29:

Hej,

M.h.t.  billederne af Dina, så aner vi intet om, hvorfor der er to piger hos en anden klinik, der har "billedebytteri", men som Trine siger, så findes der piger, der arbejder samme sted under flere navne. Ingen påstår, at det er tilfældet her, vi ved det ikke. Det eneste vi ved er, at det er de billeder Dina har sagt, vi skal bruge.  ;)

Med venlig hilsen

Mon Cherie

Mon Cherie må tilhøre én af de få brancher, hvor man ikke holder øje med konkurrenterne. :D Men da Mon Cherie holder på den lille hemmelighed om Dinas dobbeltarbejde hos ClubErotica, vil jeg heller ikke afsløre den.:D

Fakta 1: Dinas billede nr. 2 hos Mon Cherie stammer altså fra Diana hos ClubErotica., og det billede har Diana brugt lige siden hun begyndte hos ClubErotica for 1½ år siden.

Fakta 2: Dina og Diana hos ClubErotica er ikke samme pige, for så ville de have dagvagt lørdag samtidig hos ClubErotica og hos Romantica. Desuden har Diana jævnlige vagter hver uge hos ClubErotica, mens Dina siden 2012 kun har weekend vagter hver anden uge.

Fakta 3: Mig bekendt har Dina kun brugt navnene Dina eller Katja i sin karriere, og sådan er det også hos ClubErotica, Mon Cherie og Romantica.

Fakta 4: Dina/Katja har gennem årene haft nogle særdeles flotte billeder af høj kvalitet, som har vist alt undtagen ansigtet. Hvilket også er tilfældet med de 7 billeder hos ClubErotica og Romantica.

Det er derfor uforståeligt, at hun har bedt om at få det intetsigende billede 2 på, blandt de 4 billeder hos Mon Cherie, sådan som Mon Cherie påstår. :oops:

Jeg tror stadig på, at billede 2 hos Mon Cherie må være en fejl, uanset hvem der er årsagen. Men Mon Cherie har åbenbart ingen interesse i at få det opklaret, idet der har været masser af muligheder, da Dina/Katja har arbejdet nærmest i døgndrift hos ClubErotica og Romantica i denne weekend. :oops:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...