Hop til indhold
Irony

Jessica Paradis i København - nogle erfaringer?

Recommended Posts

AdamKBH skrev, for 5 timer siden:

Jeg tog en for holdet... spar dine penge

Hvis man ligefrem vil advare mod en konkret glædespige, og det kan der være alt mulig berettiget grund til, men så må det være med en rimelig begrundelse (beskrivelse af oplevesen) - og ellers bør man ikke sige noget, blot min mening. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 5 timer siden:

Jeg tog en for holdet... spar dine penge

Jeg besøgte hende faktisk kort efter indlægget men meldte desværre aldrig tilbage.

Jessica er en del ældre end de 31 år nævnte i annoncen.  Stedet er rodet (efter min mening) og ikke videre indbydende. Jessica's massage er godt - hun kommer helt til bunds i musklerne. Der blev brugt dog forholdsvismæssigt meget tid på bagsiden af benene.

So følge var der ikke meget tid tilbage til body2body. Den del beståede af at hun bøjede sig over min krop (og støttende med armene på madressen) og masserede overkroppen med hendes bryster.  Ikke meget body2body kontakt, desværre. Afslutningen, når vi nåede til den del, gik hurtigt med fast hånd, fint nok, men kunne have brugt lidt tid til opbygning af stemning/ophidselselse /m.m. inden afleveringen

For mig handler det om den kropslige nærkontakt. Der var der ikke ret meget af her, så ingen genbesøg.  

5/10 stedet

5/10 b2b

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 9/1/2017 at 15:52:

Hvis man ligefrem vil advare mod en konkret glædespige, og det kan der være alt mulig berettiget grund til, men så må det være med en rimelig begrundelse (beskrivelse af oplevesen) - og ellers bør man ikke sige noget, blot min mening. 

Hey Finn

jeg havde desværre ikke tid men jeg men Ironi har givet jer et godt billede. Jeg kan tilføje, at den svenske afslutning skulle jeg klare selv. Ok standard massage, men det kan man få mange andre mere lækre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...