Irony 81 Skrevet 10. Juli, 2017 Hej alle, ny bruger her! Er der nogen der har besøgt massagepigen (b2b og lingam) her? Jessica Paradis Glæder mig til at høre om jeres erfaringer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 1. September, 2017 Jeg tog en for holdet... spar dine penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 1. September, 2017 (edited) AdamKBH skrev, for 5 timer siden: Jeg tog en for holdet... spar dine penge Hvis man ligefrem vil advare mod en konkret glædespige, og det kan der være alt mulig berettiget grund til, men så må det være med en rimelig begrundelse (beskrivelse af oplevesen) - og ellers bør man ikke sige noget, blot min mening. Redigeret 1. September, 2017 af Finn1101 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Irony 81 Skrevet 1. September, 2017 AdamKBH skrev, for 5 timer siden: Jeg tog en for holdet... spar dine penge Jeg besøgte hende faktisk kort efter indlægget men meldte desværre aldrig tilbage. Jessica er en del ældre end de 31 år nævnte i annoncen. Stedet er rodet (efter min mening) og ikke videre indbydende. Jessica's massage er godt - hun kommer helt til bunds i musklerne. Der blev brugt dog forholdsvismæssigt meget tid på bagsiden af benene. So følge var der ikke meget tid tilbage til body2body. Den del beståede af at hun bøjede sig over min krop (og støttende med armene på madressen) og masserede overkroppen med hendes bryster. Ikke meget body2body kontakt, desværre. Afslutningen, når vi nåede til den del, gik hurtigt med fast hånd, fint nok, men kunne have brugt lidt tid til opbygning af stemning/ophidselselse /m.m. inden afleveringen For mig handler det om den kropslige nærkontakt. Der var der ikke ret meget af her, så ingen genbesøg. 5/10 stedet 5/10 b2b 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 8. September, 2017 Finn1101 skrev, den 9/1/2017 at 15:52: Hvis man ligefrem vil advare mod en konkret glædespige, og det kan der være alt mulig berettiget grund til, men så må det være med en rimelig begrundelse (beskrivelse af oplevesen) - og ellers bør man ikke sige noget, blot min mening. Hey Finn jeg havde desværre ikke tid men jeg men Ironi har givet jer et godt billede. Jeg kan tilføje, at den svenske afslutning skulle jeg klare selv. Ok standard massage, men det kan man få mange andre mere lækre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg