Gungner 2635 Skrevet 5. Juli, 2017 Gungner skrev, for 4 minutter siden: Jeg har da sagt til piger at de var flotte, selv om jeg ikke mente det; men jeg fik fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 5. Juli, 2017 Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden: Røvslikker Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moondog Skrevet 5. Juli, 2017 Citat Jeg kunne ikke lade være med at skrive det*GGG* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 5. Juli, 2017 Hør nu mest Er det godt var det. Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 5. Juli, 2017 Trinetease skrev, for 2 timer siden: Helt seriøst så tror jeg virkeligt at de færreste GP'ere siger det for at smigre. Jeg må være ærlig......;-)..... jeg har set en del pikke.....og når man ser en som er særligt dejlig er det sq på sin plads at rose den - det behøver ikke kun være størrelsen...de variere temmeligt meget i udseende, og man må da gerne sige hvis noget er lækkert. Haha - det er jeg ikke i tvivl om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 6. Juli, 2017 Jeg reflekterer ikke så meget over hvad Pigen siger, mere hvad hun gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 6. Juli, 2017 (edited) Det er sjovt... Jeg har faktisk yderst sjældent rost en pik. Og det er nu ikke fordi, jeg ikke har set en del nydelige eksemplarer Jeg har også sjældent taget afsked med et "Eeeeeiij, jeg gad bare SÅ gerne at se dig igen, for hvor var det bare en skøn tur, du lige gav mig dér!" Uagtet at det rent faktisk var det, jeg følte lige dér. Og det er alene af den årsag, at jeg netop frygtede, at manden ville tænke "Jaja, det skal hun jo sige...hun vil sgu nok bare gerne se min pengepung igen!" Egentlig langt ude, at jeg ikke bare komplimenterede, når det var ærligt fra min side, men kynikerne havde åbenbart fået påvirket mig i den retning... Redigeret 6. Juli, 2017 af Nikita Darling Tastaturet staver af H...til! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 6. Juli, 2017 Ja Det siger de alle sammen! Men man må bare nyde det mens man kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 6. Juli, 2017 jeg har haft mange store pikke forbi min lille hule mange meget større end jeg var modtagelig for men de har heldigvis taget hensyn ligesom @Nikita Darling har jeg heller ikke altid "rost" store pikke for det første så synes jeg at det er en underlig "ros" for det andet så ville jeg ligesom Nikita være nervøs for at de troede det var bullshit som jeg bare MÅTTE sige jeg har dog altid synes bedst om små pikke så jeg ikke bliver prikket på lungerne 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 6. Juli, 2017 Nikita Darling skrev, for 7 timer siden: Jeg har også sjældent taget afsked med et "Eeeeeiij, jeg gad bare SÅ gerne at se dig igen, for hvor var det bare en skøn tur, du lige gav mig dér!" Uagtet at det rent faktisk var det, jeg følte lige dér. Du kan da nå at sige det endnu, som man siger det er aldrig for sent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Juli, 2017 TheVoice skrev, for 10 timer siden: Du kan da nå at sige det endnu, som man siger det er aldrig for sent Fnis... Du sidder da ikke dér og fisker, vel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5569 Skrevet 7. Juli, 2017 Nikita Darling skrev, for 40 minutter siden: Fnis... Du sidder da ikke dér og fisker, vel Et kompliment ang størrelse er vel på sin plads hvis den er 7-9 fod lang som de fleste fiskestænger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juli, 2017 DETH skrev, for 3 minutter siden: Et kompliment ang størrelse er vel på sin plads hvis den er 7-9 fod lang som de fleste fiskestænger Sådan svaber må vel give problemer, når man skal købe bukser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 7. Juli, 2017 Nikita Darling skrev, for 45 minutter siden: Fnis... Du sidder da ikke dér og fisker, vel Tænkte at jeg måske kunne starte en bette flirt op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5569 Skrevet 7. Juli, 2017 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Sådan svaber må vel give problemer, når man skal købe bukser Det er ingen ting, forestil dig misundelsen ved put and take søen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 7. Juli, 2017 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Sådan svaber må vel give problemer, når man skal købe bukser Medmindre man er skotte og går med den famøse kilt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juli, 2017 DETH skrev, for 3 minutter siden: Det er ingen ting, forestil dig misundelsen ved put and take søen Du mener, at man helt kan undvære fiskestangen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5569 Skrevet 7. Juli, 2017 Borende X skrev, for 1 minut siden: Du mener, at man helt kan undvære fiskestangen? Måske, man skal nok ikke starte med det tungeste bly forfang man har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Juli, 2017 DETH skrev, for 9 minutter siden: Måske, man skal nok ikke starte med det tungeste bly forfang man har Kom lige til at erindre denne historie her. Oven på jeres fiske, svaber historie Man skal nu passe på da https://www.mx.dk/nyheder/global/story/16301655 God dag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 7. Juli, 2017 DETH skrev, for 4 timer siden: Et kompliment ang størrelse er vel på sin plads hvis den er 7-9 fod lang som de fleste fiskestænger Ææææh nej! Så ville det allerhøjst være en konstatering; OMG, din pik er stor - løb for livet! Al for meget længde kan altså hurtigt blive ubehageligt - i hvert fald hvis man gerne vil kneppe igennem, og det vil man vel gerne en gang imellem - men den må da gerne være lidt tyk Som Trine er inde på, så er det altså nødvendigvis ikke størrelsen, der får én til at tænke "Nææææeh, hvor er den dog pæn, lækker og indbydende!" Pæn kulør, symmetri og sådan har også noget at sige.... Hahahaha .....skrev jeg virkelig lige al det - gjorde jeg vist. Voice, du må uppe dit game lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. Juli, 2017 Nikita Darling skrev, for 4 timer siden: Ææææh nej! Så ville det allerhøjst være en konstatering; OMG, din pik er stor - løb for livet! Al for meget længde kan altså hurtigt blive ubehageligt - i hvert fald hvis man gerne vil kneppe igennem, og det vil man vel gerne en gang imellem - men den må da gerne være lidt tyk Som Trine er inde på, så er det altså nødvendigvis ikke størrelsen, der får én til at tænke "Nææææeh, hvor er den dog pæn, lækker og indbydende!" Pæn kulør, symmetri og sådan har også noget at sige.... Hahahaha .....skrev jeg virkelig lige al det - gjorde jeg vist. Voice, du må uppe dit game lidt dagens griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 7. Juli, 2017 aaisha skrev, den 6/7/2017 at 15:02: jeg har dog altid synes bedst om små pikke så jeg ikke bliver prikket på lungerne "Lille og vågen er bedre end stor og doven- Det er et gammelt ordsprog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 7. Juli, 2017 Når man kan se pigen tænke "hvordan klarer jeg mig igennem det her", så kan man da fundere over, om det er sjovt at ha en størrelse, der er noget over gennemsnittet. Bare lidt filosofi her, hvor ferien lige er startet. Never mind - Go sommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5569 Skrevet 7. Juli, 2017 kanonkongen skrev, for 12 timer siden: Kom lige til at erindre denne historie her. Oven på jeres fiske, svaber historie Man skal nu passe på da https://www.mx.dk/nyheder/global/story/16301655 God dag. KK Jeg fisker ikke, og slet ikke ud og svømme nøgen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg