Hop til indhold
KnaldeBriks

"Din pik er stor"

Recommended Posts

Jeg har en helt gennemsnitlig penis. Den ligger lige i midten, statistisk set.

Alligevel har jeg ofte, hos GPer, fået forskellige varianter af kommentaren "din pik er stor". Min første tanke er at de siger det for at gøre mig glad og give en god oplevelse. I deres erhverv må de jo have en ret god fornemmelse for hvilke størrelser penisser kommer i.

Er det bare mig der er for mistroisk, eller er det præcis derfor de siger det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
moondog skrev, for 2 minutter siden:

Send et billede af den.

Haha!

 

Men trådstarter, du ved jo allerede godt hvorfor de siger det. Det kan ikke være i ramme alvor, at du spørger herinde, kan det? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 5 minutter siden:

Men trådstarter, du ved jo allerede godt hvorfor de siger det. Det kan ikke være i ramme alvor, at du spørger herinde, kan det? :D

Som sagt, jeg har min mistanke, men har vi ikke netop dette broderskab, så vi kan få den slags ting bekræftet hos hinanden? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skulle jeg tilføje, at "rosen" er fuldstændig ramt ved siden af, på mig. Jeg er godt klar over at det ikke er sandt (men er i øvrigt fint tilfreds med størrelsen) - jeg bliver bare irriteret over sådan en gang fis, haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Helt seriøst så tror jeg virkeligt at de færreste GP'ere siger det for at smigre. Jeg må være ærlig......;-)..... jeg har set en del pikke.....og når man ser en som er særligt dejlig er det sq på sin plads at rose den - det behøver ikke kun være størrelsen...de variere temmeligt meget i udseende, og man må da gerne sige hvis noget er lækkert. :-):-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror der er forskel på os kvinder og hvad vi siger. Nogle bliver så begejstrede og kan bare ikke tie stille, når de ser en lækker pik. Jeg siger gerne noget, hvis den er velholdt og indbydende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næste spørgsmål er vel så "hvorfor siger de, at det var en fed orgasme de fik"  :) Der er jo ingen andre en den pågældende pige der kan svare på den slags, og....om man så tror hun taler sandt, tja..... det må vel være op til en selv at vurdere. 

Jeg vil foreslå at man altid medbringer en løgndetektor når man besøger pigerne. :D eller bare nyder diverse komplimenter uden at spekulere sig gul og grøn i hvorfor, og kan det nu passe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu også finde på at sige den er stor. Det kan både betyde størrelsen, men også bare at den allerede er dejlig stiv.. Men det er de jo altid når sådan en lille hottie som mig smider tøjet haha :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tenderness skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan er en pik "velholdt"? Smurt og rustbehandlet én gang om året? :shock:

- og uden synlige brugsspor...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Næste spørgsmål er vel så "hvorfor siger de, at det var en fed orgasme de fik"  :) Der er jo ingen andre en den pågældende pige der kan svare på den slags, og....om man så tror hun taler sandt, tja..... det må vel være op til en selv at vurdere. 

Jeg vil foreslå at man altid medbringer en løgndetektor når man besøger pigerne. :D eller bare nyder diverse komplimenter uden at spekulere sig gul og grøn i hvorfor, og kan det nu passe. 

Det ender med at det er gæsten som rejser rundt med en 20 kg kuffert, til diverse remedier til at teste om pigen nu er "ægte" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Det ender med at det er gæsten som rejser rundt med en 20 kg kuffert, til diverse remedier til at teste om pigen nu er "ægte" :D 

Ha ha...... fed kommentar.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Eller også har det noget med pigens alder at gøre ?

hvad man kan finde på at sige til gæsten...

Måske: Udtalelse fra en ret ung glædespige jeg har mødt:

A: du er den mest stilfulde, intellektuelle, pæneste mand jeg har mødt i dette miljø og ikke nok med det, du har også den største pik, jeg nogensinde har set in real life

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Måske: Udtalelse fra en ret ung glædespige jeg har mødt:

A: du er den mest stilfulde, intellektuelle, pæneste mand jeg har mødt i dette miljø og ikke nok med det, du har også den største pik, jeg nogensinde har set in real life

...Nå, du har da lidt humor kan jeg se :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville godt nok blive meget ked af sådan en kommentar. Jeg forventer altid, at få af vide at min pik er KÆMPE stor ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

...Nå, du har da lidt humor kan jeg se :D 

De ældre piger er endnu morsommere:

D på 49 år: du er lidt stor - for mig - første gang jeg så den - tænkte jeg: hvordan skal jeg nogensinde få den ind?

E på ca. 70 år: Den er faneme ulovlig og burde høre til på rideskolen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har dag sagt til piger at de var flotte, selv om jeg ikke mente det; men jeg fik fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, Lige nu:

Jeg har dag sagt til piger at de var flotte, selv om jeg ikke mente det; men jeg fik fisse.

Røvslikker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

De ældre piger er endnu morsommere:

D på 49 år: du er lidt stor - for mig - første gang jeg så den - tænkte jeg: hvordan skal jeg nogensinde få den ind?

E på ca. 70 år: Den er faneme ulovlig og burde høre til på rideskolen

Du forstod den vist ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...