Hop til indhold
locosueco

Angelina Angel SG - Fantastisk upplevelse

Recommended Posts

Hej Alla

Många positiva anmälningar av Angelina Angel har skrivits och här kommer en till. 

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/angelina/

Efter att under en längre tid spanat in Angelina och läst alla positiva inlägg här på forumet fick jag äntligen tid att besöka henne. Jag beställde tid redan på fredagen för att vara säker på att jag skulle få tillfälle att träffa henne i lördags på Seduction Girls. Redan vid bokningstillfället fick jag en positiv vibe av den trevliga telefondamen, vi kom överens om att jag skulle bekräfta på lördagen vilket jag gjorde. Jag tog bilen över sundet och stannade till på vägen vid Nordea Tårnby Torv för att ta ut pengar. Därefter gick färden vidare till Rødovre och kliniken som är lätt att hitta med generösa parkeringsmöjligheter utanför. Jag blev snabbt insläppt och väl mottagen av den trevliga telefondamen och rakt in i verkstaden. In i rummet kommer så Angelina som bara är skitsnygg, porrig och väldigt väldigt trevlig, bättre start kan man inte få. Vi kommer överrens om 30 min 1100:-, jag ber henne ha high heels på vilket är pissefräckt, Hon går ut några få minuter och återvänder och är allt det jag söker -höj, smilende, positiv och rakt fram. Vi börjar med en intensiv kyss och därefter blev det bara intensivare och hetare, vi är igenom ett gäng positioner och Angelina är hela tiden mycket närvarande, intens och får mig att känna att det är the real deal och i centrum. Hennes fysiska attribut är rakt igenom perfekta, stora härliga bröst och kvinnliga kurvor på de rätta ställena. Efter akten var det några minuter kvar och vi låg då och småpratade i sängen vilket kändes väldigt naturlig jag fick full value for money 30 min är 30 min på SG och inget annat. 

Mina positivaste rekommendationer, hennes annonstext stämmer till 100%.

Det enda minus är att det kommer att bli en dyr erfarenhet då hon är väldigt beroendeframkallande:-)

Angelina 10/10

Seduction Girls 10/10 (rent, fräscht, lätt att hitta och goda parkeringsmöjligheter)

Telefondamerna 10/10

Gentagelse 10/10

//Locosueco

Och nej jag har inga aktier i verksamheten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 1 time siden:

Jeg kan se på Angelinas nye billeder, at hun har en kæmpe røv. Er vild med kvinder som er bredrøvet. Men er Angelinas numse så stor i virkeligheden :D?

Billederne snyder ikke. - Bryster og røv-baller er lige store og lige runde. - Hele hendes krop er så harmonisk smuk at betragte, før du påbegynder bestigningen af hende.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kinky67

Angelina har en dejlig bred røv lige til at ta fat i når hun får den bagfra :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej på er!

Angelina var med på sitt förste party på Seduction denne afton. Angelina er en egte stjerne redan på sitt förste party!

Jeg kende ju att Angelina kunde vare en pige som passade på party. Det er bare visse piger som er party piger. Angelina var top notch! All in och in it to win it!

Alle piger denne aften var game men vi vet redan att Anna, Tiffany, Carolina och Vanessa er gode till party. Men som Angelina levererade som debutant! Wow!! Då jeg treffet Angelina förr vet jeg hon er en meget sjov pige att både snacke med och vare med och med dejlig action i sängen och några av de mest fantastiske ögon jeg sett. Det var för lang tid sedan jeg treffede denne Angel kende jeg denne aften.

Tack för en superdejlig tid!!:D

Blown away by an Angel;):wub:

Ha det fint alle!!

/A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 12 timer siden:

Hej på er!

Angelina var med på sitt förste party på Seduction denne afton. Angelina er en egte stjerne redan på sitt förste party!

Jeg kende ju att Angelina kunde vare en pige som passade på party. Det er bare visse piger som er party piger. Angelina var top notch! All in och in it to win it!

Alle piger denne aften var game men vi vet redan att Anna, Tiffany, Carolina och Vanessa er gode till party. Men som Angelina levererade som debutant! Wow!! Då jeg treffet Angelina förr vet jeg hon er en meget sjov pige att både snacke med och vare med och med dejlig action i sängen och några av de mest fantastiske ögon jeg sett. Det var för lang tid sedan jeg treffede denne Angel kende jeg denne aften.

Tack för en superdejlig tid!!:D

Blown away by an Angel;):wub:

Ha det fint alle!!

/A

Selv tak A ;) det var super frækt og sjovt at prøve! Vi ses ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, den 7/3/2017 at 23:24:

Jeg kan se på Angelinas nye billeder, at hun har en kæmpe røv. Er vild med kvinder som er bredrøvet. Men er Angelinas numse så stor i virkeligheden :D?

Angelina er slet ikke min type men en dag i det nordsjællandske hvor der ikke er mange muligheder var hun hos city girls og store babelutter er jo altid godt :D, så jeg begav mig ud i det og fortrød ikke.

Jeg er ikke til hverken tatoveringer, kunstige bryster eller for meget til gården eller gaden og Angelina har det hele på den gode måde, jeg kan lide små spirrevipper men Angelina er i min top 5 all time, super fantastisk personlighed og de største, bedste silikone babelutter jeg nogensinde har leget med.

Hvis jeg havde vidst der var party hos seduction girls var jeg kommet alene for hende :o og taget de andre som bonus ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...