Hop til indhold

Recommended Posts

Trine havde fået en tanke!

I julen åbnede hun en tråd (https://www.eroguide.dk/forum/topic/67580-nurugel/), hvor hun spurgte, om nogen kendte noget til nuru-gel, da det havde fanget hendes interesse og givet hende stor lyst til at prøve. Og måske var der endda et marked her?

Selv syntes jeg, at det lød strålende! Jeg havde et par gange helt tilbage i foråret 2012 besøgt Susanne Legelyst, der tilbød dette, og dengang blev jeg mildest talt begejstret. Det var en helt fantastisk oplevelse, hvor man nærmest følte tyngdekraften ophævet grundet den totale non-friktion, men jeg kom aldrig rigtigt videre med det, da jeg på det tidspunkt så småt var begyndt at interessere mig for tantra.

Først da jeg hørte, at Susanne havde stillet stiletterne, fik jeg en klar fornemmelse af, at hun utvivlsomt (også) her ville efterlade sig et stort tomrum – evigt ejes jo, som bekendt, kun det tabte.

At min fornemmelse ikke var helt forkert, bekræftedes af den overvældende respons, Trine fik på sin forespørgsel. Mit indtryk var nærmest, at folk var villige til at begå mord og méned for at være den første, der kom til at prøve, og Trine blev således overbevist om, at der her måtte være en niche, hvor der kunne produktudvikles, og følgelig gik hun videre med tanken.

Selvom hun på dette tidspunkt kun havde kendt mig i nogle få uger (https://www.eroguide.dk/forum/topic/66296-den-sorte-diamant/), spurgte hun alligevel mig, om jeg – med tidens fylde – kunne tænke mig at være prøvekanin. Om jeg kunne!

Trine gik da i gang med at anskaffe de nødvendige ting. Hun fik ret hurtigt klisterstadset i hus, men en madras til formålet lod imidlertid vente urimeligt længe på sig, da den var i restordre. Faktisk er den i skrivende stund stadig ikke kommet.

I mellemtiden meldte nogle rent praktiske spørgsmål sig:

Et af dem var, hvor seancen i det hele taget kunne foregå! En nuru-session stiller jo visse krav til omgivelserne, ikke mindst nem adgang til vand. Et pænt stort badeværelse, som det Susanne havde haft, ville være oplagt, men selv i et glædeshus med et differentieret udbud er der som regel kun ét af slagsen, og det kan man jo af indlysende årsager ikke blokere i timevis. I Rødovre, hvor Trine er fast, var mutter noget betænkelig ved tanken om, at klisterstadset måske blev slæbt rundt i hele huset.

Et andet spørgsmål var selve madrassen. Den vejede jo sit, så Trine kunne vanskeligt slæbe den med fra sted til sted. Så måske skulle den bare udstationeres permanent i et af glædeshusene? Men i givet fald hvor? I Rødovre? I Støvring? I Fjenneslev? Eller i ....?

Der var, kort sagt, en hel del, der skulle overvejes og tages stilling til.

Jeg spurgte jævnligt til projektet, da jeg selv var meget opsat på at prøve, men Trine kom desværre ikke så forfærdeligt meget videre i foråret.

Da jeg imidlertid besøgte hende her for et par uger siden, mente hun at have fundet en løsning:

I Club Mon-Cherie inde ved siden af havde man en stor velegnet gummimadras. Problemet hér var bare, at den befandt sig i et torturkammer med en indretning, som selv Storinkvisitionen ville have nikket anerkendende til, men, som Trine lokkede, hvis jeg kunne abstrahere fra dét, ville hun gerne prøve allerede næste gang, jeg kom.

Det mente jeg nu nok, at jeg kunne. Dels havde jeg jo fået lovning på den første glidetur, og den skulle jo nødigt glippe, og dels var jeg, som allerede nævnt, selv ret ivrig efter at genopfriske bekendtskabet med nuru – og endelig kunne tanken om at mærke Trines store babser glide friktionsfrit hen over min krop feje enhver torturkammerbetænkelighed til side.

Den ”næste gang” og ”med tidens fylde” blev så her i dag kl. 12.30 efter et par forsøg på kalenderafstemning.

Grundet uregelmæssigheder i den offentlige trafik tog jeg tidligt afsted for at være sikker på at nå frem. Jeg steg på S-toget med min cykel – og hvem sad dér? Såmænd Trine, der var på vej til vor aftale. Jeg satte mig ved siden af hende, men hun opdagede mig ikke. Hun havde travlt med at sende en sms – som indløb hos mig et par sekunder senere! Først da min telefon reagerede, opdagede hun mig. Stor gensynsglæde. Vi fik ordnet verdenssituationen undervejs, men den er jo ret kompliceret, så vi var lige ved at glemme at stå af på destinationen.

Fremme ved Club Mon-Cherie låste vi os ind, og jeg kiggede på lokaliteterne. Rummet, vi skulle lege i, svarede ganske rigtigt til et sombert miljø fra Umberto Ecos roman ”I rosens navn”, omend jeg ikke så noget til Sean Connery. Men vigtigere end Connery var nu også gummimadrassen under himmelsengen, som jeg fik øje på midt i rummet. Jeg inspicerede den og besvarede Trines spørgende blik med et ”helt godkendt”.

Vi satte ud i den røde sofa og hyggesludrede lidt. Trine havde grundet mit tidlige fremmøde ikke nået at blande og opvarme klisterstadset. Det gav hun sig nu i kast med, mens jeg gjorde mig klar til at bad.

Da jeg passerede køkkenet standsede jeg lidt op for at beundre Trines ihærdighed med at piske og opvarme klisterstadset. Hun kløede på med piskeriset, som om det galt Den store Æggekagedyst. Omvendt nåede Trine at beundre min spirende forventningserektion, inden jeg forsvandt ud under bruseren. Da jeg kom ud fra badet var klisterstadset ved at være klart til brug.

Jeg var vældig spændt på forløbet af dette førsteforsøg. Jeg havde tidligere sendt Trine nogle links til nogle særligt sanselige nuru-videoer, som hun kunne lade sig inspirere af, men grundlæggende var det et rent eksperiment for os begge: For Trine var det jo allerførste gang, og for mig lå oplevelsen så Susannelangt tilbage, at der nu lå en lettere erindringståge hen over detaljerne.

Jeg havde dog på forhånd en klar fornemmelse af, at underholdningsværdien af ”eksperimentet” godt kunne gå hen og blive ret stor, og det kom da også til at holde stik.

På Trines opfordring lagde jeg mig ned på gummimadrassen og fik krabbet mig om på maven. Det er nemlig altid sådan, de begynder på videoerne!

Trine begyndte nu at gnide min ryg samt bagfjerding ind. Og lidt drillende – som et lovende varsel om noget kommende godt – nåede hun helt ned i lyske og klokkeværk, inden det gik videre ned ad bagbenene.

Under indgnidningen udtrykte Trine sin overraskelse over, hvor glat klisteret egentlig var. Så smurte hun sig selv ind – ganske som set på filmene – og lod sig glide hen over mig. Det føltes naturligt nok lidt prøvende, og da hun ikke rigtigt kunne holde fast, skød hun sine arme ind under mine armhuler.

Hun må imidlertid have glemt, at jeg uden sammenligning er den mest kildne person i Norden, så jeg gav et spjæt, og trine trillede af. Men typisk for Trine begyndte hun bare at klukgrine ad det hele. Faktisk havde vi flere af disse grineflip undervejs i vore baskende ”pingvinøvelser”.

Trine kom dog hurtigt op igen, og en erfaring rigere kløede hun atter på. Nu begyndte det i alle ordets betydninger at glide for hende, idet hun efterhånden fandt ud af teknikken – og hendes store babser er unægteligt et stort aktiv i denne disciplin.

Selv lå jeg på madrassen og nød hvert et næstenvægtløst glid. Hold da op en dejlig og varm følelse! Tættere kropskontakt har jeg, ved nærmere eftertanke, ikke oplevet, siden jeg for nu en del år siden fik Nancys berømte b2b på 505’eren.

Så skulle jeg prøve at ligge oven på Trine. Ganske vist havde jeg ikke hendes fordele at arbejde med, men jeg havde noget andet, der kunne bruges til at drille hende lidt med undervejs, og efter reaktionen at dømme, ramte jeg plet.

Det kunne jo, som man uden tvivl allerede har gættet, ikke i længden undgås, at vi fik varmet hinanden gevaldigt op. Uden at gå for meget i detaljer kan jeg godt afsløre, at det efterhånden gled over i noget af det mest sanselige og saftige, jeg længe har oplevet, og da vi var nået igennem var der totalt udsolgt på alle mine hylder.

Trine og jeg gik nu i bad sammen for at vaske klisterstadset af. Jeg husker fra mit Legelystbesøg, at man bare skyllede det af under bruseren, da det var vandopløseligt, men det må bero på en erindringsforskydning, for helt så nemt var det ikke. Vi måtte gnide lidt – ikke fordi jeg havde noget imod det. Slet ikke.

Jeg hjalp derefter Trine med at rengøre madrassen. Det var heldigvis ikke noget større projekt, og da jeg kiggede på uret, så jeg, at vi havde været ”på glatis” i over en time. Tænk, tiden var bare fløjet af sted.

Jeg havde egentlig tænkt at invitere Trine på en efterfølgende frokost inde i byen, men hun skulle desværre hen og afregne hos mutter og formentlig også afrapportere.

Men således fik Trine altså sin kanindåb med en villig prøvekanin og kan nu fjerne betegnelsen ”nuru-jomfru” fra sit CV.

Det er klart, at Trine på nuværende tidspunkt mangler nogen øvelse i at give en professionel og hel ”gnidningsfri” nuru-massage, men jeg skønner, at hun allerede er godt på vej, og jeg ved positivt, at hun har noteret sig nogle ting, der skal gøres anderledes til næste gang – bl.a. temperaturen på klisterstadset. Og måske skal hun også have en styrthjelm på.

Men jeg er – ikke mindst på baggrund af responsen i juletråden – ret sikker på, at der nok skal være andre herinde, der meget gerne vil yde deres bidrag til, at hun hurtigt får lidt mere rutine.

I hvert fald er Trines nuru-projekt godkendt til UG med kryds og slange herfra. Og jeg tror, at hun har mod på at fortsætte!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

kære BX:)

- det er sådan en levende anmeldelse, at jeg føler mig som fluen på væggen der har set, hørt og næsten også "smagt" det hele selv :P

Mange hilsner

Nyder livet.

-- -  kom med nogle flere - Trine er vel ikke den eneste elskerinde:wub: du har!?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det var Så spændene - glidende, erotisk og en helt ny og anderledes oplevelse :-). Og også lidt sjovt - for man skal altså øve sig lidt på ikke at glide af :D

Tak for dit altid dejlige besøg - nu med et glidende tvist :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg havde kunnet finde ud af at oploade billedet korrekt, ville det have kunnet udtrykke den respekt, jeg synes din anmeldelse fortjener, i stedet må jeg nøjes med at sige: Kudos, den anmeldelse er uovertruffen.

 

Morten

 

IMG_0235.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 3 timer siden:

kære BX:)

- det er sådan en levende anmeldelse, at jeg føler mig som fluen på væggen der har set, hørt og næsten også "smagt" det hele selv :P

Mange hilsner

Nyder livet.

-- -  kom med nogle flere - Trine er vel ikke den eneste elskerinde:wub: du har!?!?

Mange tak.

Det med fluen på væggen har vakt min mistanke – jeg synes nemlig, at jeg så et kamera bevæge sig oppe bag bødlens sværd. Var det dig? :P

Og nej. Som jeg tidligere har skrevet, er jeg ret monogam. I hvert fald uden for hjemmet. Så hverken Trine eller jeg kender til andre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Det var Så spændene - glidende, erotisk og en helt ny og anderledes oplevelse :-). Og også lidt sjovt - for man skal altså øve sig lidt på ikke at glide af :D

Tak for dit altid dejlige besøg - nu med et glidende tvist :)

Tusind tak Trine.

Det var himmelsk. Jeg kommer meget gerne tilbage for at forsvinde helt ind i "Klisterkanalen" sammen med dig. :wub:<3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden denne anmeldelse ryger ud af en forkert glidebane, vil jeg bare sige at jeg glæder mig som et lille barn til det kommer på menyen .....

Skal klart prøves... 

Bare det snart blev Jul...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bestemt også glæde mig som et lille barn <3, til det komme på menuen :wub:, nu må det snart blive jul.. eller sommer først :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære BX.. Jeg nyder at læse dine anmeldelser.. Det er nemlig som at man har stået og set på.. :)

Jeg har aldrig selv prøvet Nuru.. Men Tantra har jeg prøvet.. Og det er en nydelse.. 

Det gav mig et smil på munden at læse at i faktisk mødtes i S-toget.. Det gør det hele lidt mere intimt når man også kan snakke når man mødes udenfor lagnet.. Så tommel op til Trine og dig.. ;)

Og tak igen for en super anmeldelse.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Dang ser ud til at jeg skal droppe hende den polske madam og besøge Trine Tease i stedet !

Hvad koster en Nuru Gel massage Trine ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 3/7/2017 at 17:22:

Skøn anmeldelse 

Mange tak for de fine ord. Det var altså også en skøn oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
nicegent2 skrev, for 9 timer siden:

Dang ser ud til at jeg skal droppe hende den polske madam og besøge Trine Tease i stedet !

Hvad koster en Nuru Gel massage Trine ?

Hejsa

Jeg tænker at det handler om tiden man bruger hos mig - og jeg er jo ikke den store fan af ekstra tillæg. Så det koster det som min alm pris er..... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

Hejsa

Jeg tænker at det handler om tiden man bruger hos mig - og jeg er jo ikke den store fan af ekstra tillæg. Så det koster det som min alm pris er..... :-)

Så vil jeg ønske dig al mulig held og lykke med dit nye tiltag :). Jeg er sikker på, at det bliver til glæde for mange ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu en måned siden, at jeg som den første blev lukket ind i Trines nyetablerede nuruverden.

Det var selvfølgelig en famlende begyndelse. Jeg har dog ad omveje forstået, at flere har haft glæde af konceptet og derfor havde jeg med spænding imødeset nogle oplevelsesberetninger herinde, men de er desværre udeblevet.

Jeg var selv ret spændt på at se, hvordan tingene havde udviklet sig hen over ferien og besluttede at drage på en "nuru-inspektion". Jeg forsøgte med kort varsel at få en aftale i stand, og det lykkedes at lande en til her i dag.

Jeg blev modtaget af Trine i baghusets kælder.

Det havde været en brydsom tur til Bjerringbrovej, for selvom jeg tog hjemmefra 1,5 time før, betød sporarbejde, et signalnedbrud på Dybbølsbro samt et aflyst S-tog til Frederikssund, at jeg alligevel kom syv minutter for sent. Det er første gang i min otteårige "grissebassekarriere", at jeg er kommer for sent til en aftale. Jeg har aldrig selv aflyst nogen.

Det viste sig imidlertid yderligere, at der havde været nogle kommunikationsproblemer et eller andet sted – jeg skal ikke kunne sige, hvor – men én på Mon-Cherie havde havde booket torturkammeret samtidigt med Trine. Da førstnævnte jo ikke rigtigt kunne bruge guillotinen og vandbrættet i et helt andet rum, havde Trine arrangeret vort nu nuruløse møde i et andet.

Så det var en ulykkelig Trine, jeg mødte i kælderdøren, da hun måtte krybe til bekendelse og sige, at der desværre ikke blev nogen glidebane i dag. Af samme årsag ville hun så kun tage en times pris grundet de bristede forudsætninger.

Jeg mente dog nok, at vi kunne finde på andre hundekunster i den afsatte tid, så det skulle hun ikke spekulere på. Dem fandt vi så også ud af i rigt mål.

Det er i parantes bemærket første gang i min "grissebassekarriere" på otte år, at jeg er stødt på en glædespige, der har tilbudt reduktion og faktisk insisteret på den i en situation, hvor det aftalte ikke har kunnet opfyldes.. Ellers har eventuelle defekter og mangler ved aftalen fra sælgers side alligevel altid været mit problem!

Vi arrangerede os så som før nurutiden. Trine er jo en rigtig hyggelig og intelligent sludregøj, så vi lå først længe og pjattede, inden vi for alvor gik over til dagens hundekunster. De adskilte sig ikke fra dem, vi lavede før nurutiden.

Lidt sjovt var det imidlertid, at der kom lyde inde fra torturkammeret. Der lød en serie af høje klask, og jeg var glad for, at Trine og jeg ikke på dette tidspunkt var i en rytmisk fase, som var i sonans med denne.

Jeg kom nemlig til at tænke på en gammel novelle af Finn Søborg, hvor en gammel støder (netop sådan en som mig!) taktfast lå og pumpede løs i en vistnok yngre model. Så havde han desværre den malice, at ambulancen rykkede ud og kørte forbi hans lejlighed. Han døde af hjertestop.

Så vidt gik det dog ikke mig ved klaskelydene fra torturkammeret. Jeg fik både vanlig korporlig og åndelig pleje af Trine. Jeg drog derfor hjem som en yderst tilfreds mand.

Nu har Trine jo praktiseret nuru i nogen tid, og jeg er overbevist om, at hun har fundet et vacuum efter Susanne Legelyst. Der var jo en del interesse for hendes juletråd desangående, og jeg håber, at hendes rutine er blevet større. Men indtil videre har jeg ikke set et kvæk fra andre.

Er der virkelig ikke andre, der vil byde ind her?

 

 

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Jag behöver lite mer tid, sen ska jag nog budet in :)

Har provat Nuru ett par gånger. Fantastisk känsla, men också frustrerande då det var ren massage utan sexuella inslag.  :wacko:

Läste ditt första inlägg med stort intresse, och det ligger på min "must do" lista. Har en full kalender fram till September, men sen lovar jag att återkomma.... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 8 minutter siden:

Jag behöver lite mer tid, sen ska jag nog budet in :)

Har provat Nuru ett par gånger. Fantastisk känsla, men också frustrerande då det var ren massage utan sexuella inslag.  :wacko: ...

Trine går skam hele vejen. Det kan jeg garantere dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herligt med piger der går nye veje, som forsøger nyt :)

Må dette koncept blive både en succes for Trine, og til gensidig fornøjelse for hende og alle gæster der kommer for at få oplevelsen.

Borende X var en godt valg som test person, for næppe andre kunne have formidlet oplevelsen så velskrevet som han.

Men in mente X's tysk kundskaber, er det nu alligevel godt at han ikke i sin begejstring valgte at udfolde sig på tysk i denne tråd ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

... Men in mente X's tysk kundskaber, er det nu alligevel godt at han ikke i sin begejstring valgte at udfolde sig på tysk i denne tråd ;)

:):D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ved at være et stykke tid siden.

Jeg havde jo i begyndelsen af juli hjulpet Trine i gang med hendes nuruprojekt, og som det vil erindres, havde jeg for en lille måned siden planlagt et ”inspektionsbesøg” for at se, hvordan konceptet havde udviklet sig i den mellemliggende tid. Desværre måtte vi jo finde på noget andet, da torturkammeret var optaget grundet en uheldig dobbeltbooking. Men det gik også endda.

I dag lykkedes det mig så at få det tidsmæssige puslespil til at falde på plads, så jeg kunne få indpasset et 90 minutters besøg, og jeg indfandt mig ved middagstid i den efterhånden kendte baghuskælder, hvor jeg fandt en veloplagt Trine.

Hun havde en overraskelse til mig, idet Club Mon-Cherie var blevet opgraderet! Mutter havde nemlig spenderet et sort, gummiagtigt betræk til sengen, således at problemerne med at finde tid i selve torturkammeret med dets Medicinsk Museion-agtige indretning skulle være løst. I hvert fald ville det fremover ikke komme til at berøre Trine.

Da jeg kom ind i Trines rum pegede hun begejstret på betrækket og sagde, at når jeg nu havde været den første til at teste selve konceptet, så skulle jeg også være den første til at teste nyanskaffelsen.

Jeg kiggede nærmere på den og fandt derved, at den føltes varmere end gummimadrassen i torturkammeret – det havde måske været en del af torturen derinde, at den var så kold? Det var imidlertid også Trines fornemmelse, at den var varmere. Den så meget fristende ud dér i halvmørket, og min eneste bekymring var, om klisterstadset skulle skvulpe ud over kanten. Lad mig allerede nu skynde mig at notere, at den fungerer helt efter hensigten og dermed også er godkendt!

Dog havde det været hensigtsmæssigt, om der havde været stropper i hjørnerne, for da vi var færdige med nærkampen, så jeg, at betrækket var gledet op i den ene ende. Men det må jo kunne løses. Trine var imidlertid vældig glad for min bedømmelse, idet hun havde planer om at anskaffe et magen til over til ”hovedbygningen” og fremover nuru-operere herfra.

Jeg blev inden sessionen spurgt, om jeg ville have en skyller sammen med hende. Om jeg ville! Indsæbning og afskylning blev da således også en perfekt optakt til det følgende.

Da vi kom ind i Trines rum igen, sad vi og hyggesludrede lidt og udvekslede lidt ”nyttigt nyt” fra siden sidst, og hyggen gled efterhånden over i ønsket om en lidt mere fysisk form for hygge.

Allerede ved min ankomst havde Trine forkyndt, at jeg blev nødt til at give hende massage, for hun havde fået så ukristeligt ondt i skulderpartiet. Så vi indledte med en dybdemassage af hendes ryg, og efter lydene at dømme, var det noget, der gjorde godt.

En seng i Mon-Cherie er imidlertid ikke ergonomisk set det bedste sted for en massør at give massage, og efter små ti minutter begyndte det da også at værke i min egen lænd. Men heldigvis var Trine ved at være afhjulpet.

Så klappede Trine på gummibetrækket for at angive, at jeg nu skulle jeg lægge mig ned på madrassen. Og denne gang skulle det være på ryggen. Trine havde åbenbart ændret strategi siden sidst, hvor vi helt i overensstemmelse med de japanske nurufilm begyndte med mig liggende på maven.

Trine begyndte nu at øse klisterstadset ud over min forside. Jeg bemærkede straks en forandring til det bedre i forhold til sidst: Det havde fået en behageligere temperatur, og en behagelig bivirkning heraf var, at friktionen blev mindre. Åbenbart er det sådan, at jo varmere klisterstadset er, jo nemmere og mere lindt glider det.

Da Trine havde øst så megen klisterstads ud over mig – og ikke havde forsømt egne legemsdele – at hun var tilfreds, begyndte hun at glide hen over min forside. Det var en utrolig lækket følelse – især da babserne kom helt op i kysseafstand.

Så ville Trine lege "vinkelsliber": Hun lagde sig nu på tværs af mig og begyndte at glide i denne retning hen over Lille X, der slet ikke forblev så upåvirket endda af den megen opmærksomhed. Meget belejligt kunne min venstre hånd netop nå Trines ædlere dele, og når hun gled tilbage, blev hun nærmest spiddet på min finger. Efter reaktionen at dømme, var det heller ikke noget, jeg burde have undladt.

Nu skulle den ansigstrettede position igen prøves. Trines begyndte at glide, og hendes babser kom også denne gang helt op i læbehøjde – meget tæt på hinanden, og ja, man fristedes jo af Fanden .... Lille X var også begejstret over glidningen frem og tilbage, og det undgik ikke Trines opmærksomhed.

Hun imødekom nu hans begejstring ved i forbifarten yderst behændigt at montere et kondom, og så begyndte hun ellers at glide frem og tilbage på en sådan måde, at hun spiddede sig selv.

Jeg har nu kendt Trine i ni måneder, og jeg har hos hende aldrig oplevet en så stærk fysisk reaktion, som den, der nu kom ud af selvspidningen. Donnerwetter! Mindst ni på den åbne Richterskala.

Men vi var ikke helt færdige endnu, for Trine har en yndlingsstilling og ville grumme gerne fortsætte i den. Jeg måtte altså på den igen, og slutresultater blev også, at hun bævrede i et nyt jordskælv.

Min pacemaker begyndte nu at blinke faretruende rødt, så Trine tog sig af det videre fysiske. Det resulterede i en fontæne, der faktisk nåede helt over i gardinet.

Så var der også udsolgt. Vi lå nu vældigt tilfredse og nussede hinanden i et ret klisterstadsfedtet miljø, hvor jeg nærmest var ved at falde i søvn. På et tidspunkt midt i velværet trak Trine mig op, for nu skulle vi altså i bad.

Det gode ved en nurubehandling er, at begge parter skal afvaskes, og hvorfor skulle de ikke gøre det sammen? Det er efter min erfaring ret sjældent, at det sker. Den første tid, jeg kendte Trine, badede vi heller ikke sammen, og egentlig kender jeg kun fænomenet fra 505 i Hvidovre, hvor Nancy gik med ud og hjalp til med indsæbningen (og det blev gjort grundigt!) samt afvaskningen. Jeg har tidligere berettet om dette og skal ikke her gentage mig selv.

Jeg hjalp Trine med at gøre gummibetrækket rent og opdagede her det ønskværdige i et par hjørnestropper. Friske og dejligt afslappede efter badet sad vi nu og sludrede hyggeligt på sengekanten.

Den ydre verden kaldte imidlertid igen. Lige bag hoveddøren blev afskeden lidt længere, end den plejer at være, og Trine sagde med et svedent fjogetforfjamsket udtryk i ansigtet, at hun nu havde fået, så hun nok ”kunne klare sig weekenden over”.

Jeg begav mig nu veltilfreds ud i den smilende sensomersol i bevidstheden om, at jeg havde lyksaliggjort Trine – i hvert fald for weekenden – og i min lille sorte bog kunne jeg notere, at Trines koncept, som hermed anbefales til andre, er undergået en kraftig progression siden mit første testbesøg.

Tak til Trine for en udtømmende oplevelse.

 

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Tak til Dig @Borende X :wub:

Det var en sjov og ganske fornøjelig 'våd' oplevelse :rolleyes:.

Og tak for den dejlige massage - du kan noget med de hænder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Tak til Dig @Borende X :wub:

Det var en sjov og ganske fornøjelig 'våd' oplevelse :rolleyes:.

Og tak for den dejlige massage - du kan noget med de hænder ;)

Tak for de søde og pæne ord. :wub: Skulle det være nødvendigt med massage fremover, står jeg skam gerne til rådighed :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig sjovt og underholdende at læse fra  jer - Borende X og Trine T.

Jeg så godt konceptet i sin tid hos Suzanne Legelysten, men nåede aldrig at få besøgt hende.

Jeg kan også nogle ting med hemmelige olier , det kan være at Trine kan lege forsøgskanin her - :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver greven ret, det er underholdende læsning og lyder som en rigtig fed oplevelse. 

@Trinetease er det noget du stadig tilbyder? Må indrømme at jo mere man læser om dig jo mere fristende bliver du ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...