Hop til indhold
Guest Runaldo

GP'ernes priser

Recommended Posts

Romantikeren skrev, for 8 timer siden:

Er det kun mig der undrer mig over at der ikke er rabat på klinikkerne.

1000 kroner for sex og 1000 kroner for en hyggelig sludder eller det er nu stigeret med 100 kroner, det er godt nok en dyr hyggesludder eller pillowtalk.

hvor man kan komme 2 gange inden for en time jeg kan ikke...

mit forslag til en mere lad mig sige menneskelig priser på en klinik

1000 for en halv

1400 for 45 minutter

1700 for en time

her menes med alt blidt. og 1700 for en time er altså dyrt mega dyrt, ekstra ydelser er også en underlig ting for er det ikke noget der kommer impulsivt.

Ved sgu ikke... Jeg er håndværker, og har ikke en vild god indtægt, selvom jeg laver lidt ved siden af.  Nu er jeg godt nok single og bruger ikke mange penge, men synes at priserne hos pigerne er fair.

De synes sikker at nogle gange er det nemt tjente penge når de har besøg af en lækker steg, og andre gang hårdt tjente penge, når de møder en gammel beskidt gris.

Deres krop, deres priser....

 

tjaa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Haha Jeg har det lidt omvendt - Jeg er vild med voksne mænd.....de har en helt anden respekt for mig og min krop, og jeg er vild med at de er SÅ meget bedre til at give noget af sig selv. Unge mænd kan derimod have svært ved at læse profil tekster og tror derfor at nu skal vi 'satme have knaldet hende Trine Tease i gulvet'.... mpske man skulle lave priserne efter hvad en gæst er ude efter......udveksling af sex og energi....eller dræning af min energi ;-)

Når det så det så er sagt - så er 3000kr virkeligt mange penge, det er mere end end enlig mand/kvinde bruger på mad om måneden. Og man skal passe på ikke at skyde sig selv i foden....for det er super fint at have de samme 5 gæster som vil betale dig den pris....men hvad så når 1 eller 3 af dem stopper med at besøge dig? Så kan det altså blive mere end svært at få nye faste gæster ind, hvis prisen er for høj.

De fleste klinikker har en minimums pris...div tillæg er altid op til pigen ( er min erfaring). Nogle piger går så 'amok' i tillæg...de har nærmest tillæg for alt. Andre er mere 'prisen er incl det meste' agtige. 

Men ALLE piger må sætte den pris de finder rigtig på deres tid/krop/ydelser.

Jeg havde engang vagter på en jysk klinik. Huslejen var vanvittigt høj, og Teledamen ligeså. Før man begyndte at tjene penge skulle man faktisk tjene 4800kr ind som var rene udgifter....husleje, Teledame, transport og annonce kostede altså 4800kr. Mutter's logik var 'at hustes priser for ydelserne var højere hos dem'..... klinikken er lukket i dag.....Wonder Why ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, den 2/7/2017 at 23:09:

Enten er man bare super grådig, kan ikke tiltrække nok mænd og må sætte prisen op eller også har man for høje tanker om sig selv..

Ja, du har nok ret. Måske skulle du have lidt mindre høje tanker om dig selv? Fx er din økonomiske forståelse tilsyneladende ikke-eksisterende: Ingen handlende sætter prisen op for at få flere kunder (med få undtagelser).

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 4/7/2017 at 20:24:

Må man overhovedet bestemme priserne ? sådan ifølge rufferi loven ?

Nej. Det har bare ikke noget med rufferiloven at gøre. Det handler om karteldannelse, som er reguleret i konkurrenceloven, hvor det kan give fængsel. Der er dog næppe retspraksis på prostitutionsområdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 19 timer siden:

Er det kun mig der undrer mig over at der ikke er rabat på klinikkerne.

Sikkert ikke. Men jeg undrer mig over hvorfor folk undrer sig over at handlende prøver at optimere deres indtjening/indsats.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

Nej. Det har bare ikke noget med rufferiloven at gøre. Det handler om karteldannelse, som er reguleret i konkurrenceloven, hvor det kan give fængsel. Der er dog næppe retspraksis på prostitutionsområdet?

Man må da ikke tjene uforholdsvis meget på glædes piger, så vidt jeg husker. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Man må da ikke tjene uforholdsvis meget på glædes piger, så vidt jeg husker. 

Du husker forkert. Man må intet tjene på glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Bebop Dem som blev dømt pga rufferi loven fik blandt smidt i hovedet som bevis at ejeren bestemte priserne. Så der er vist ingen mutre som ønsker at bestemme priserne længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

@Bebop Dem som blev dømt pga rufferi loven fik blandt smidt i hovedet som bevis at ejeren bestemte priserne. Så der er vist ingen mutre som ønsker at bestemme priserne længere. 

Ja, men det er ikke den ensartede prissætning i sig selv. Det er fordi det er bagmand/udlejer der bestemmer prisen. Hvis bagmanden sagde at Sonja skulle tage 1000 og Grethe skulle tage 1500 så var det også indicium på rufferi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Ja, du har nok ret. Måske skulle du have lidt mindre høje tanker om dig selv? Fx er din økonomiske forståelse tilsyneladende ikke-eksisterende: Ingen handlende sætter prisen op for at få flere kunder (med få undtagelser).

Er du retarderet? Jeg skriver netop ikke at hun sætter priserne op forat få flere kunder men mangel deraf. .... hop ned fra din høje hest mongol menneske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 11 minutter siden:

Er du retarderet? Jeg skriver netop ikke at hun sætter priserne op forat få flere kunder men mangel deraf. .... hop ned fra din høje hest mongol menneske 

Åh, ja. Undskyld jeg fik fremstillet din teori forkert. Det skyldes nok at den er så meningsløs, at jeg blev helt forvirret. Måske vil du, som jeg formoder sidder på en pony, forklare hvordan det hjælper at sætte priserne op når man ikke kan skabe nok omsætning med lavere priser?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes jeg har læst en ret interessant tråd, men i bund og grund handler det vel om udbud og efterspørgsel, og hvad vi som kunder er villige til at betale. Selv om nogen vil benægte det skal vi som besøgende hos glædespiger altid huske på, at vi køber deres tid og den fornøjelse de kan give os, og nogle få gange får vi også et lille stykke af deres sjæl med i prisen. At priserne varierer fra sted til sted, kan som det ses have mange årsager, og som kunder må vi være villige til at betale prisen for det vi vil have, er vi ikke det, må vi ganske simpelt søge andre steder hen. Kvalitet koster, sådan har det altid været, og man kan som en anden tilbudsjæger naturligvis tæske annonce efter annonce igennem for at få det man vil have billigst muligt. Selv er jeg ikke så eventyrlysten mere, jeg holder mig oftest til det jeg har prøvet og fundet godt, selv om der selvfølgeligt er nogle stykker på min bucket liste jeg endnu ikke har fået krydset af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom jeg får tiden får så rigeligt gratis sex, og derfor er ude af markedet pt. - så vil jeg dog sige - at I de perioder hvor jeg benytter mig af GP'ere, holder jeg mig til 2-4 faste. Vi kender efterhånden hinanden så godt, at sammenhæng mellem pris og kvalitet hele tiden synes at være i balance set fra min stol. Her er timeprisen blot et tal - hellere kvalitet end en flad fornemmelse bagefter.

I øvrigt - udenlandske piger leverer såmænd ligeså god kvalitet som danske, når først vi lærer hinanden bedre at kende. Det er kun ved de konstant "gennemrejsende", jeg har fundet fleste ringe oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Kamilla K skrev, den 5/7/2017 at 12:47:

Måske har pigen flere udgifter til huset og telefonpige det ene sted , i forhold til det andet sted ?

Man er jo påkrævet at skulle betale den pris for leje og telepige som stedet kræver. Det har man som pige ikke noget at bestemme over.

Jeg er tit gået hjem uden løn, selvom der har været indtægter. Fordi udgifterne ofte er sygt høje på nogle klinikker...

 

Det vel defor der er mange GP'er der vælger privat netop da mange ik vil betale ublu leje til mutter og tvungen tlf.pige... så der jo tale om rufferi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...