Hop til indhold
Guest Runaldo

GP'ernes priser

Recommended Posts

Guest Runaldo

Pigerne skal selvf. selv bestemme deres priser, men det undrer mig at du kan besøge en pige ved fx Pussygalores for 2100kr/timen i KBH, men hvis du vil besøge samme pige i Odense koster hun 3kilo/timen..

Enten er man bare super grådig, kan ikke tiltrække nok mænd og må sætte prisen op eller også har man for høje tanker om sig selv...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Udbud og efterspørgsel ... det frie marked længe leve.

Runaldo skrev, for 14 minutter siden:

kan ikke tiltrække nok mænd og må sætte prisen op

I den virkelige verden virker det altså lige omvendt ;) 

Den højere pris kan jo tolkes som yderligere udgifter ved at tage fra Kbh og så til Odense. Hvis du er i Odense, så sparer du jo udgiften for at tage til Kbh.

Redigeret af Playful
Tilføjet yderkigere kommentar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også, at det er en mystisk logik: Kan en pige ikke tiltrække mænd, sætter hun da ikke prisen op, for så kommer der da slet ingen. Hun er derimod nødt til at sætte den ned. Navnlig hvis østeuropæere opererer i naboejendommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

3000 kr i timen ?

Hold da kæft :huh:

Nogen som har en paryk? 

Hej jeg hedder Havnebumsine. En lækker sag med lange lokker og nogle lange glatbarberede ben. Ballonerne øhhh brysterne er en stor dejlig str H. Tilbyder strap-on sex med en dildo som mærkes nøjagtig som en rigtig Pik til Odensianske klaphatte øhhh søde Gentlemens til en tilbudspris på 3000 kr for 60 min.

Ønskes ydeligere dominans evt at få gennemtæsket bollerne af nogle brændenæller eller blive fistet med et baseball bat er det + 500 kr

Ser frem til at høre fra dig. Useriøse henvendelser frabedes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 4 minutter siden:

3000 kr i timen ?

Hold da kæft :huh:

Nogen som har en paryk? 

Hej jeg hedder Havnebumsine. En lækker sag med lange lokker og nogle lange glatbarberede ben. Ballonerne øhhh brysterne er en stor dejlig str H. Tilbyder strap-on sex med en dildo som mærkes nøjagtig som en rigtig Pik til Odensianske klaphatte øhhh søde Gentlemens til en tilbudspris på 3000 kr for 60 min.

Ønskes ydeligere dominans evt at få gennemtæsket bollerne af nogle brændenæller eller blive fistet med et baseball bat er det + 500 kr

Ser frem til at høre fra dig. Useriøse henvendelser frabedes

:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 11 timer siden:

Pigerne skal selvf. selv bestemme deres priser, men det undrer mig at du kan besøge en pige ved fx Pussygalores for 2100kr/timen i KBH, men hvis du vil besøge samme pige i Odense koster hun 3kilo/timen..

Enten er man bare super grådig, kan ikke tiltrække nok mænd og må sætte prisen op eller også har man for høje tanker om sig selv...

 

Hvis jeg husker rigtigt har vi haft den undring været oppe før. Der er vist tale om en pige som tager 3.000 uanset hvor hun kan træffes. Jeg husker at jeg skrev at man hos pussy burde gøre tydeligt opmærksom på, at denne piges priser afviger fra deres standard prisliste.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Det står faktisk på pigens profil på Pussygalores.dk

Godt at se, at man nu har skrevet det på profilen. Det havde man ikke første gang hun blev omtalt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Havnebumsen skrev, den 2/7/2017 at 23:57:

3000 kr i timen ?

Hold da kæft :huh:

Nogen som har en paryk? 

Hej jeg hedder Havnebumsine. En lækker sag med lange lokker og nogle lange glatbarberede ben. Ballonerne øhhh brysterne er en stor dejlig str H. Tilbyder strap-on sex med en dildo som mærkes nøjagtig som en rigtig Pik til Odensianske klaphatte øhhh søde Gentlemens til en tilbudspris på 3000 kr for 60 min.

Ønskes ydeligere dominans evt at få gennemtæsket bollerne af nogle brændenæller eller blive fistet med et baseball bat er det + 500 kr

Ser frem til at høre fra dig. Useriøse henvendelser frabedes

strap - on dildo der mærkes som en rigtig pik?

Nice ! :D 

 

Stik mig en time , din frække tøs ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Runaldo skrev, den 2/7/2017 at 23:09:

Pigerne skal selvf. selv bestemme deres priser, men det undrer mig at du kan besøge en pige ved fx Pussygalores for 2100kr/timen i KBH, men hvis du vil besøge samme pige i Odense koster hun 3kilo/timen..

Enten er man bare super grådig, kan ikke tiltrække nok mænd og må sætte prisen op eller også har man for høje tanker om sig selv...

 

 

Det er vel okay at være "supergrådig" som GP ?  Hvis hun kan tjene kassen så er det da fint for hende. Vi kan jo bare lade være med at betale 3000 kr for en time, hvis vi synes det er for dyrt.

Hvis hun har for høje tanker om sig selv, rammer det jo bare hende selv.

Jeg er ikke enig i, at vejen frem er at sætte priserne op hvis man har for få kunder, og at det kan være en tænkelig årsag. Det er ulogisk. Nærmere må det skyldes at hun er så efterspurgt i "provinsen" at hun kan tillade sig det.

Det har hun selvfølgelig sin frie ret til at gøre, vi kunder (og nogle GPer) råber jo efter at pigerne selv skal kunne sætte deres priser og at de ikke skal dikteres af nogen, vi vil helst have fri prisdannelse på markedet. Jeg kan slet ikke forarges eller tale negativt om en pige pga hendes høje priser, det er hendes valg, hendes forretning, og kan hun få det til at køre fint for hende så er det da fint for hende. For min skyld må hun da også gerne mene hun er det værd og have høje tanker om sig selv, jeg er ikke tilhænger af den jantelov, men hun har da et problem hvis kunderne ikke er enige, det problem vil så ramme hende selv, men er kunderne enige om at hun er noget specielt og det værd, så er det da fint for både kunder og pige.

Det undrer så også mig at hendes priser er så forskellige fra by til by, det ser man meget sjældent, men fungerer det ikke for hende laver hun det nok om, og fungerer det, ja så er det hendes valg

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
TheVoice skrev, den 3/7/2017 at 10:59:

Hvis jeg husker rigtigt har vi haft den undring været oppe før. Der er vist tale om en pige som tager 3.000 uanset hvor hun kan træffes. Jeg husker at jeg skrev at man hos pussy burde gøre tydeligt opmærksom på, at denne piges priser afviger fra deres standard prisliste.

 

Hvis man er på en klinik, så betemmer man da ikke selv sine priser , selvom man kører med helt andre priser, når man er på sit eget sted ( privat/diskret)  ?

Det har jeg i hvert fald aldrig fået lov til .

 

jeg følte ofte, at jeg udsatte folk for røveri, når jeg var på klinik.

 

Ofte er der en årsag til at pigen er dyrere det ene sted , men ikke det andet sted. 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jo yngre og kønnere jo højere priser, nogle evner så bare ikke at sætte prisen ned med tiden, strækmærker og hængebarm trækker prisen ned, marked er sådan at det man max kan få for for vare eller tjeneste ydelse er prisen og hvis en vilhave 3000 kr og kan få det og tjene nok så er hendes pris den rigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Kamilla K skrev, for 3 minutter siden:

Hvis man er på en klinik, så betemmer man da ikke selv sine priser , selvom man kører med helt andre priser, når man er på sit eget sted ( privat/diskret)  ?

Det har jeg i hvert fald aldrig fået lov til .

 

jeg følte ofte, at jeg udsatte folk for røveri, når jeg var på klinik.

 

Ofte er der en årsag til at pigen er dyrere det ene sted , men ikke det andet sted. 

 

 

 

 

 

 

 

Iflg visse piger herinde er det mindstepriser på klinikkerne. Der var en debat for nylig om en ydelse der var meget dyr hos en pige, og varierede meget i pris på samme klinik alt afhængig af hvilken pige det var. Der var forklaringen at prisen angivet på klinikkens hjemmeside var mindstepris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbud og efterspørgsel. Sådan er kapitalismen jo.

De af os der ikke vil betale de priser går jo bare til thaipiger eller til østeuropæere for god service . Og er meget tilfredse.:):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Saucy skrev, for 21 minutter siden:

.... De af os der ikke vil betale de priser går jo bare til thaipiger eller til østeuropæere for god service . Og er meget tilfredse.:):)

For god service? Betyder det, at du ikke har fået god service hos f.eks danske piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 25 minutter siden:

For god service? Betyder det, at du ikke har fået god service hos f.eks danske piger?

Det skrev jeg ikke.  Jeg er blot meget tilfreds med den service  udenlandske prostituerede yder. Min oplevelse er at kvaliteten hos piger i f.eks. Tyskland er væsentlig højere end hos modsvare de danske, uanset hvor de så er fra. Ikke altid, selvfølgelig, men ofte. Dermed ikke sagt at danske pigers kvalitet er lav, blot er den generelt lavere. 

Kvalitet er dog et subjektiv begreb så det kan vi jo skændes længe om. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 3 timer siden:

Hvis man er på en klinik, så betemmer man da ikke selv sine priser , selvom man kører med helt andre priser, når man er på sit eget sted ( privat/diskret)  ?

Det har jeg i hvert fald aldrig fået lov til .

 

jeg følte ofte, at jeg udsatte folk for røveri, når jeg var på klinik.

 

Ofte er der en årsag til at pigen er dyrere det ene sted , men ikke det andet sted. 

 

 

Sådan har jeg egentligt også opfattet klinikker, men det er så ikke tilfældet for den pågældende pige. I forhold til første gang pigen blev omtalt, har klinikken nu valgt at  angive hendes højere priser (på pigens profil). Det kan selvfølgelig stadig skabe en del undring, at Pussy Galores prisliste ikke gælder alle piger, men det er ihvertfald bedre nu, hvor man på pigens profil gør opmærksom på hendes priser, end før hvor man ikke kunne læse sig frem til det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Må man overhovedet bestemme priserne ? sådan ifølge rufferi loven ?

Det mener jeg bestemt ikke man må.

Men hvad man må er nok noget man tager lidt let på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
RimligRar skrev, for 11 timer siden:

Det mener jeg bestemt ikke man må.

Men hvad man må er nok noget man tager lidt let på ?

ejh..må man vist ikke ...??

 jeg kender ikke rufferi loven. 

Men der sker vist mange ting på de forskellige klinikker som ikke stemmer helt overens med den lov. 

 

Jeg har det lidt sådan, at hvis man som pige ikke vil affinde sig med de ufærdige ting der ofte foregår ( det altså ikke alle klinikker jeg mener ) så  er der jo ingen der tvinger en pige til at blive der.

Jeg brokker mig tit når jeg er på klinik , fordi jeg er vant til at være selvstændig og jeg er ikke så god til regler ...

Men jeg der af og til alligevel , fordi jeg nogle gange synes det er lidt trist at være alene hele tiden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Runaldo skrev, den 2/7/2017 at 23:09:

Pigerne skal selvf. selv bestemme deres priser, men det undrer mig at du kan besøge en pige ved fx Pussygalores for 2100kr/timen i KBH, men hvis du vil besøge samme pige i Odense koster hun 3kilo/timen..

Enten er man bare super grådig, kan ikke tiltrække nok mænd og må sætte prisen op eller også har man for høje tanker om sig selv...

 

Måske har pigen flere udgifter til huset og telefonpige det ene sted , i forhold til det andet sted ?

Man er jo påkrævet at skulle betale den pris for leje og telepige som stedet kræver. Det har man som pige ikke noget at bestemme over.

Jeg er tit gået hjem uden løn, selvom der har været indtægter. Fordi udgifterne ofte er sygt høje på nogle klinikker...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig der undrer mig over at der ikke er rabat på klinikkerne.

1000 kroner for sex og 1000 kroner for en hyggelig sludder eller det er nu stigeret med 100 kroner, det er godt nok en dyr hyggesludder eller pillowtalk.

hvor man kan komme 2 gange inden for en time jeg kan ikke...

mit forslag til en mere lad mig sige menneskelig priser på en klinik

1000 for en halv

1400 for 45 minutter

1700 for en time

her menes med alt blidt. og 1700 for en time er altså dyrt mega dyrt, ekstra ydelser er også en underlig ting for er det ikke noget der kommer impulsivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 7 timer siden:

Er det kun mig der undrer mig over at der ikke er rabat på klinikkerne.

 

Har man gæster nok, er der ingen grund til at give rabat. Der er ej heller nogen grund til at sætte prisen så lavt, at der kommer flere kunder end man kan betjene, så...... priserne er nok som de skal være.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 22 minutter siden:

Har man gæster nok, er der ingen grund til at give rabat. Der er ej heller nogen grund til at sætte prisen så lavt, at der kommer flere kunder end man kan betjene, så...... priserne er nok som de skal være.

Ellers kan man jo vælge at spare sammen og så tage på en sexferie til Tyskland, Polen, Thailand mm. og give den gas i en uge, en måned eller mere, for de samme penge, som man ellers ville have brugt på sine sædvanlige glædespigebesøg i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...