Hop til indhold
Gæst

Pattaya Juni

Recommended Posts

TboneDK skrev, den 2/9/2017 at 01:43:

Hvad er jeres erfaring, med at leje en Villa - er det Girlfriendly ? eller skal man igennem security eller sådan ??
Jeg ville jo tro, det var endnu mere "privat" end hotel i Pattaya ?

feks DETTE

Hvis du putter den adresse som står nederst i dit link som check in sted i fx google maps kan du via sattelitbilledet se om du kan se vagter i området.  Jeg kan ikke umiddelbart.  Adressen er:  415/6 Soi 6, Phratumnak Road. Pattaya, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Nogen der kender Asana Hotel & Residence

Har lige booket et Deluxe-værelse med kingsize-seng til 4.340.- for 12 dage

Men, ved ikke om det er Girl-friendly ?!

Nogen der kender til det hotel?!

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den 10/8/2017 at 03:34:

Nogen der kender Asana Hotel & Residence

Har lige booket et Deluxe-værelse med kingsize-seng til 4.340.- for 12 dage

Men, ved ikke om det er Girl-friendly ?!

Nogen der kender til det hotel?!

Min erfaring i Pattaya er at så lang tid at du booker 2 personer på værelset er der ingen problemer.

Hvilket også bekræftes med en google søgning på dit hotel:

http://www.pattaya-addicts.com/forum/topic/313375-asana-hotel-residence-new/?tab=comments#comment-4108331

Hotellet ser forøvrigt rigtigt nce ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
mcnasty skrev, den 9/10/2017 at 20:27:

Min erfaring i Pattaya er at så lang tid at du booker 2 personer på værelset er der ingen problemer.

Hvilket også bekræftes med en google søgning på dit hotel:

http://www.pattaya-addicts.com/forum/topic/313375-asana-hotel-residence-new/?tab=comments#comment-4108331

Hotellet ser forøvrigt rigtigt nce ud!

Tak for yderlig info ;)

Det var super (Y)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcnasty skrev, den 10/9/2017 at 20:27:

Min erfaring i Pattaya er at så lang tid at du booker 2 personer på værelset er der ingen problemer.

Hvilket også bekræftes med en google søgning på dit hotel:

http://www.pattaya-addicts.com/forum/topic/313375-asana-hotel-residence-new/?tab=comments#comment-4108331

Hotellet ser forøvrigt rigtigt nce ud!

Desuden, når et hotel, der på deres hjemmeside skriver at Walking Street er en attraktion, så, kan man godt formode at det ikker er et hotel, som primært henvender sig til børnefamilier...

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
mcnasty skrev, den 9/10/2017 at 20:27:

Min erfaring i Pattaya er at så lang tid at du booker 2 personer på værelset er der ingen problemer.

Hvilket også bekræftes med en google søgning på dit hotel:

http://www.pattaya-addicts.com/forum/topic/313375-asana-hotel-residence-new/?tab=comments#comment-4108331

Hotellet ser forøvrigt rigtigt nce ud!

Det kan jeg så ikk nik genkende til, jeg har lige boet på Hotel liggende som sidegade til Beachroad i 4  dage og ja, med den samme pige :rolleyes: 

Jeg havde book'et til 1 person og pigen boede der stort set på samme vilkår som jeg og uden nogen form for negativ tale fra Mutter ( ejer) 

til en dagspris på 600,  og som Mutter pænt afsluttet, you welcome :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvad skal man forvente ca. 

For ST og LT ??

Ved det måske svinger, men bare en ca. Angivelse, man ved at, man ikke bliver rippet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 17 timer siden:

Hvad skal man forvente ca. 

For ST og LT ??

Ved det måske svinger, men bare en ca. Angivelse, man ved at, man ikke bliver rippet ;) 

Det kommer helt an på hvor du er ...bar fee er forskelligt alt efter hvor du er.

Er du på beach road er lt 2000 bth...st det halve

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow All det er dyrt for LT på Beach Road.

LT på Beach Road og Beer bars er 1.500 pånær hvis hun er en 10'er så er det nok 2.000

ST er beach road 800-1000 og Beer bars 1.000

 

Soi 6:

2.000 LT og 1.000 ST

 

WS:

LT: 3.000 minimum de fleste steder std. 4-5.000 i dag.

ST: 2.500 ca.

 

Husk der er forskel på prisen de fleste steder på bar fine efter et hvis tidspunkt og dette tidspunkt kommer an på hvor du er i byen.

WS er meget meget dyrt fordi det er go go's det hele næsten, undtagen hvis du hopper ind på diverse free lance steder Insomnia/Ibar, Lucifer, 888 osv der slipper du for bar fine og du kan finde rimelig priser.

 

Hvis du bliver quotet en meget høj pris = Pigen vil ikke gå med dig så move on.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
newbee skrev, for 5 minutter siden:

Wow All det er dyrt for LT på Beach Road.

LT på Beach Road og Beer bars er 1.500 pånær hvis hun er en 10'er så er det nok 2.000

ST er beach road 800-1000 og Beer bars 1.000

 

Soi 6:

2.000 LT og 1.000 ST

 

WS:

LT: 3.000 minimum de fleste steder std. 4-5.000 i dag.

ST: 2.500 ca.

 

Husk der er forskel på prisen de fleste steder på bar fine efter et hvis tidspunkt og dette tidspunkt kommer an på hvor du er i byen.

WS er meget meget dyrt fordi det er go go's det hele næsten, undtagen hvis du hopper ind på diverse free lance steder Insomnia/Ibar, Lucifer, 888 osv der slipper du for bar fine og du kan finde rimelig priser.

 

Hvis du bliver quotet en meget høj pris = Pigen vil ikke gå med dig så move on.

Takker, hvad er det du beskriver med "WS" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 2 timer siden:

Wow All det er dyrt for LT på Beach Road.

LT på Beach Road og Beer bars er 1.500 pånær hvis hun er en 10'er så er det nok 2.000

ST er beach road 800-1000 og Beer bars 1.000

 

Soi 6:

2.000 LT og 1.000 ST

 

WS:

LT: 3.000 minimum de fleste steder std. 4-5.000 i dag.

ST: 2.500 ca.

 

Husk der er forskel på prisen de fleste steder på bar fine efter et hvis tidspunkt og dette tidspunkt kommer an på hvor du er i byen.

WS er meget meget dyrt fordi det er go go's det hele næsten, undtagen hvis du hopper ind på diverse free lance steder Insomnia/Ibar, Lucifer, 888 osv der slipper du for bar fine og du kan finde rimelig priser.

 

Hvis du bliver quotet en meget høj pris = Pigen vil ikke gå med dig så move on.

Tja, det er jo smag og behag :)  Du kan også tage en pige med hjem for 500....Jeg lægger 2000 og får den pige jeg synes er lækker - og hun leverer præcis hvad jeg ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
all skrev, 1 time siden:

Tja, det er jo smag og behag :)  Du kan også tage en pige med hjem for 500....Jeg lægger 2000 og får den pige jeg synes er lækker - og hun leverer præcis hvad jeg ønsker.

Hej alle sammen. Det må efter mit kendskab til området være; WALKING STREET...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 22 minutter siden:

Hej alle sammen. Det må efter mit kendskab til området være; WALKING STREET...

nej :)  I walking street finder du ikke mange free lancerer. går du på gogo bar vil  prisen være omkring 3000 til pigen + 1000 i bar fee

du kan finde free lancere på diskotekerne....men en tur langs vandet er en hel del lettere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

en god mulighed for freelancere er også at bruge tinder appen....

så det også muligt lige skrive lidt sammen først...

her anbefales "line" appen

Del dette indlæg


Link til indlæg

WS = Walking Street.

Det jeg mener i forhold til resten af Pattaya er WS meget dyr fordi det hele er go go's og de er bare dyre.

ALL jeg er enig så længe du er glad er jeg glad på dine vegne. Vi betaler alle sammen det vi mener at pigen er værd.

Jeg betaler selv gerne lidt mere hvis pigen er den rigtige, vi skal bare lade være med at drive priserne op som Japanerne har gjort på WS i go go.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 5 timer siden:

Nogen der har prøvet en BlowJob Bar ??

Og noget der kan anbefales ?! 

 

Blow job bar skal da prøves, de piger ved hvad de laver, med tungen. Det er for fedt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Ralphwiggumdk skrev, for 20 timer siden:

Luckey carousel på ws kan anbefales. Sidegade soi diamond.  https://pattaya-bars.com/carousel-bar-pattaya/ her har jeg hver gang betalt 2000 for LT. Det samme ved de forskellige beer bar komplex på ws. 

Et det en BJ bar?! ligner ikke helt hvad jeg havde forestille mig, mht. til en BJ bar ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 4 timer siden:

Et det en BJ bar?! ligner ikke helt hvad jeg havde forestille mig, mht. til en BJ bar ;)

Sorry... 

Det var mere mht. Priser på WS:)

Findes der overhovedet BJ bars i Pattaya??? 

Det må undersøges :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den 6/11/2017 at 21:22:

Nogen der har prøvet en BlowJob Bar ??

Og noget der kan anbefales ?! 

 

Ja jeg vil anbefale Bliss Lounge og Pirates. 

Bliss Lounge har pigerne den vildeste teknisk, de bliver alle trænet i den teknisk når de starter. Har oplevet at en pige spurgte om hun måtte tage en anden pige med så hun kunne lære hvordan man gør. Nogle kan Deep Throate, men ikke alle. Det er et godt varieret BJ med nogle små finesser som skal opleves.

Pirates har på Soi Bong Koch / Soi Full Love in. Du skal tage en Motorcykle taxi dertil. De kan også deres kram. Der er det sjovt at tage mere end en pige. Du kan læse mere om Pirates her: http://www.singlemanstravel.com/pirates-pattaya-thailand/  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...