Hop til indhold
Gæst

Pattaya Juni

Recommended Posts

Gæst

Hej Alle.

Kom til at bestille en lidt spontan tur til Pattaya her i Juni måned. Direkte fly og 20 overnatninger på 2 forskellige hoteller.

Fly direkte CPH - BKK med Thai airways. 4200kr

http://www.thaiairways.com/  Første gang jeg rejser med Thai airways, og kan kun give mine varmeste anbefalinger. Fin plads i flyet og de holder det rent under turen. Flyet var 2 timer forsinket på hjemturen, men man fik en mad billet til at kunne bruge i lufthavnen. God stil.

Hotel page10 ****.  4100kr for 12 overnatninger

http://www.page10hotel.com/ Ligger på soi 10 imellem second road og beach road. 2 minutters gågang til Central festival. 5 minutter gågang til LK Metro og 10 minutters gågang til Walking street og soi 6. Altså den perfekte belligenhed. Dejlig ro om aftenen. Super WiFi og pæne værelser med super gode badeværelser. Hotellet er girlfriendly.

Hotel Areca lodge ***+ . 1500kr for 6 overnatninger

http://www.arecalodge.com/  Ligger lige overfor LK Metro på Soi 13, men kunne intet hører til larmen. Jeg var bosat i 2. bygning som ligger lidt væk fra gaden. WiFi er fint og værelset er super godt med et ældre badeværelse. 2 gode poole. Den ene skal dog renoveres. Hotellet er girlfriendly

Nam Taxi.  BKK - PTT 1200 baht

http://www.namstaxipattaya.com/ Super let kommunikation. Der står en og venter med dit navn i lufthavnen. En dejlig tempereret bil, hvor man bliver tilbudt en tiltrængt vand. Hun kører godt og sikkert.

 

Pattaya

Pattaya er verdens største red-light distrikt. Uden tvivl og sammenligning. Er man til thai-piger, så er dette sted paradis på jord. Der er alt hvad hjertet og lysten begærer. Der er en masse gode restauranter og spisesteder. Til billige penge. Man går ikke sulten i seng her. Derudover er der vel flere 300+ massage steder og øl barer og rigtig mange go go barer. Walking street er der det sner. LK Metro rykker også godt, og så er der alle BJ-barerne på soi 6. Derudover er der alle øl barene, som findes overalt.

Det negative ved Pattaya er at der er enormt beskidt og ulækkert. Gaderne vrimler med rotter, gadehunde og kakkelakker. Der lugter grimt og der er en masse affald overalt. Stranden er beskidt og fyldt med hjemløse, psykisk syge, narkohandlere og andre stabejser. Om aften er beach road fyldt med gadepiger så langt øjet rækker og mange af dem er ret lækre. Jeg var ikke sammen med nogle af dem, da der er en grund til at de trækker på gaden. Hvis du er fra vesten og bare i nogenlunde stand, så skal du regne med meget opmærksomhed fra pigerne og mange af dem kan være meget pågående. Man kan godt blive lidt træt i hovedet af at høre ordet Massaaaaaage hver gang man går forbi en massagebiks. Men mange steder kan du få en times massage + HJ til 500-600 baht (120kr) Det kan man ikke klage over. Min erfaring siger mig, at hvis man går efter en god omgang massage, så vælg en lidt ældre og passiv massagepige, de er bare de 10x bedre en de unge og pågående. Og de ved hvordan de får dig til at sprøjte.

Jeg brugte selv nogle dating apps, og mødte 3 thaipiger (mødte dem flere gange), som kom til mit værelse for 1000-1500 baht for 1 til 2 timers hygge hejsa. 2 af dem, ville overnatte gratis, men jeg er ikke på udkig efter en kæresteoplevelse i bogstavelig forstand. Derudover, mødte jeg 4 almindelige piger fra det tidligere sovjet, en gogo danser, som jeg var på starbucks med, en lækker russisk milf, som jeg var ude med et par gange og kysse lidt på , en 22 årig smuk pige som jeg var på bar og diskotek med på walking street og så en erotisk buttet nymfoman som jeg ikke kunne tale med (længe leve google translate) men som fik mig til at komme 4 gange på 1.5 time. Og så fik jeg nok massage en del gang med tilhørende HJ, så var godt brugt til sidst. Thai piger bliver aldrig mine favoritter, men der er en del søde i blandt. Mange af dem har ikke specielt gode engelsk kundskaber og så er de total jaloux. Det er normalt at de holder øje med hvor meget sperm du sprøjter ud, og hvis der ikke lige kommer en stor omgang, så spørger de hvor mange kærester du har og alt det pladder. (De er jo nemlig ikke sammen med andre høhø)

Hvis man er til fitness, så kan jeg anbefale fitness7 ved avenue. Da jeg brugte en del tid der. Alt i alt en super tur, hvor jeg også fik besøgt min kammerat, som bor hernede.

Vejret var utroligt godt, og mærkede kun småregn 3 gange på næsten 3 uger. Der var varmt 33+ og dagen og 28 om aftenen og så er luftfugtigheden høj hernede. Men man vænner sig til det efter et par dage.

Pigerne

Mit gæt er at 90% af pigerne kommer fra alle dele af Thailand. Så er der en del afrikanske piger og en lille håndfuld piger fra nogle af de tidligere sovjet republikker (Uzbekistan, Kazakhstan...) De afrikanske piger, kan ses på beach road og så holder de til på en udendørs bar på midten af walking street, du kan ikke undgå at se dem. Midt indtryk fra min sidste tur, var at de kræver flere penge en thai pigerne og deres service er helt i bund. Det er min egen erfaring og hvad jeg har hørt fra andre, så derfor holder jeg mig helt væk fra dem. Der er nogle lækre piger fra det tidligere sovjet i enden af beach road (tæt på indgangen af walking street) og har også hørt at de tager 3x så meget som en thai. Jeg er ikke fan af at være sammen med gadepiger. Men de er også på diskotekkerne after midnat. Jeg stødte på en pæn russisk pige i baren på diskotek mixx,  der tilbød mig 3500baht Short time og 5500baht for long time. Jeg smilte og stak af da hun kiggede væk. Jeg går ikke på diskotek for at samle GP`er op. Men hvis man gør lidt ud af sig selv og smiler, så får man rigtig mange tilbud af især thai pigerne på diskotekerne ( Lucifer, 888, Marine, Insomnia) Gerne efter kl 1, det er der alle "free-lancerne" kommer ud , dem som har andet arbejde. Men jeg tog ikke nogle med hjem fra diskotekkerne, men jeg fik 10+ tilbud de aftener jeg var ude.

 

Pattaya / Jomtien ?

Hvis du primært kommer for det sjove, så skal du bo i Pattaya, uden tvivl. Og du kan finde mange gode steder at bo.

Hvis du godt vil bo lidt mere stille og roligt, med pænere gader og strand, og ikke har noget imod 10 minutters transport til Pattaya, så vil jeg klart anbefale Jomtien. Fik et bedre indtryk af Jomtien som feriested

 

Sutte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en super tur... Jeg kan helt klart anbefale Aya Boutique Hotel, de tager ikke noget for en joiner og er super professionelle med gæster. De ringer når gæsten kommer, og igen når de går for at tjekke om alt er i orden, er det ikke, får pigen ikke sit ID retur og politiet kommer... Hotellet er super lækkert, dog en lille pool... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
OleV skrev, Lige nu:

Lyder som en super tur... Jeg kan helt klart anbefale Aya Boutique Hotel, de tager ikke noget for en joiner og er super professionelle med gæster. De ringer når gæsten kommer, og igen når de går for at tjekke om alt er i orden, er det ikke, får pigen ikke sit ID retur og politiet kommer... Hotellet er super lækkert, dog en lille pool... 

Ja, det var samme procedure på Page10, på Areca lodge havde jeg kun en gæst som jeg hentede i receptionen, men det foregik let og professionelt. Ingen joiner fee på  nogle af hotellerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

tak for masser af brugbar info, hvad løb hele turen op i ca?

Ved godt forbrug er individuelt, men bare et slag på tasken ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 33 minutter siden:

tak for masser af brugbar info, hvad løb hele turen op i ca?

Ved godt forbrug er individuelt, men bare et slag på tasken ? 

Cirka 18.000kr i alt. Fly, hotel, taxa (DK+PTT) og lommepenge

Det skal siges at jeg ikke køber lady drinks, eller betaler bar fines osv, og klarede det meste transport på gåben, minus 2 ture til Jomtien. Spiste en del på de små udendørs thai-restaurenter og gade køkkener og så på en mere almindelig restaurent a la hard rock café om aftenen. Jeg shoppede ikke dernede, da jeg lige havde købt alt hvad jeg skulle bruge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sige omkring budget jeg var afsted sidste år i November.

Fly og Hotel for 12 nætter 10.000 DKK

Lommepenge 15.000 (Inklusiv piger, lady drinks, barfines, mad og drikke, Rigtig Thai massage uden happy end (hver dag).)

Jeg var sammen med 2-3 piger per dag. 2 short times om dagen og altid long time om aftenen.

Husk at sige: Me Butterfly så slipper du for meget bøvle med pigerne.

Engelsk er største udfordring jeg anbefaler at gå på Soi 6 og besøge AJ hos Sexy in the City og lære nogen af de andre mongers at kende så har du altid nogen at snakke med.

Jeg oplevede ingen problemer med lugt gener i November.

Jeg kan kun anbefale Areca Logde boede der selv sidst og skal bo der igen i år.

Omkring hvor man skal gå hen osv. det er hver sin smag. Jeg er ikke så glad for gogo's men jeg kan rigtig godt lide Soi 6 og Beer Bars.

Walking street er dyr dyr så det skal man huske med.

Nam taxi kan jeg anbefale brugte hende selv og kommer til at bruge hende igen.

Flot report Sutteålen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din tilbagemeldning.

Jeg tager jo til Pattaya i næste uge, så jeg kommer helt bestemt til bruge dine tips. Jeg er nu ret overrasket over, du undveg ladydrinks og barfines. Du må udelukkende have været på disko eller haft fat i freelancers.

Mht budget har jeg ca. 25k til det hele. Jeg har 16 overnatninger i Pattaya og 2 overnatninger i Bangkok...så regner med 25k er mere end nok (hotel og fly er allerede betalt)

Din direkte Thai Airways billet blev sgu billigere end min. Den billigste jeg så den til med afgang d. 9-10 juli lå på omkring 6800, og jeg nåede først at slå til da den røg op på 7122 kr, og det var helt tilbage i slutningen af marts. Jeg er dog glad for det er en direkte billet. Men jeg har set man nu på de samme datoer kan komme derned til ca. 6200 med Emirates med en mellemlanding i Dubai.

Jeg håber også bestemt på at kunne møde andre fra DK dernede, da jeg også mange gange rammer en sproglig mur med Thai pigerne. 

Jeg vil gerne prøve at tage til Koh Samed øen med en af favorit pigerne, hvis der skulle komme en favorit....men jeg ved ikke om jeg skal booke hjemmefra eller booke to overnatninger, når jeg er dernede...

Endnu en gang mange tak for rapporten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, den 29/6/2017 at 19:21:

Derudover, mødte jeg 4 almindelige piger fra det tidligere sovjet, en gogo danser, som jeg var på starbucks med, en lækker russisk milf, som jeg var ude med et par gange og kysse lidt på...

Hmm lækker rusisk MILF, det kunne jeg godt bruge...har du et navn eller billede af hende? Måske hvor du mødte hende...jeg kunne godt tænke mig lidt variation mellem udvalget.... blev det blot til kysseri? Det lyder som om, der ikke var nogle baht involveret i det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, men jeg har mødt hende hende privat. Så vil ikke dele det. Mødte hende på en dating-app a la Tinder. :)

Ja, det blev ved kysseriet og lidt holden i hånd og nogle hyggelige aftener sammen uden baht involveret.

De 4 russiske kvinder jeg mødte, var i privat sammenhæng, så der var ingen baht som byttede hænder.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 2 timer siden:

Ja, men jeg har mødt hende hende privat. Så vil ikke dele det. Mødte hende på en dating-app a la Tinder.

Ja, det blev ved kysseriet og lidt holden i hånd og nogle hyggelige aftener sammen uden baht involveret.

De 4 russiske kvinder jeg mødte, var i privat sammenhæng, så der var ingen baht som byttede hænder.

Ahhh he he he...dvs. helt privat og med respekt....ingen problemer... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Apollo skrev, for 8 timer siden:

Tak for din tilbagemeldning.

Jeg tager jo til Pattaya i næste uge, så jeg kommer helt bestemt til bruge dine tips. Jeg er nu ret overrasket over, du undveg ladydrinks og barfines. Du må udelukkende have været på disko eller haft fat i freelancers.

Mht budget har jeg ca. 25k til det hele. Jeg har 16 overnatninger i Pattaya og 2 overnatninger i Bangkok...så regner med 25k er mere end nok (hotel og fly er allerede betalt)

Din direkte Thai Airways billet blev sgu billigere end min. Den billigste jeg så den til med afgang d. 9-10 juli lå på omkring 6800, og jeg nåede først at slå til da den røg op på 7122 kr, og det var helt tilbage i slutningen af marts. Jeg er dog glad for det er en direkte billet. Men jeg har set man nu på de samme datoer kan komme derned til ca. 6200 med Emirates med en mellemlanding i Dubai.

Jeg håber også bestemt på at kunne møde andre fra DK dernede, da jeg også mange gange rammer en sproglig mur med Thai pigerne. 

Jeg vil gerne prøve at tage til Koh Samed øen med en af favorit pigerne, hvis der skulle komme en favorit....men jeg ved ikke om jeg skal booke hjemmefra eller booke to overnatninger, når jeg er dernede...

Endnu en gang mange tak for rapporten.

Ja, det tiltaler mig ikke så meget med barfines og lady drinks osv.. De fleste jeg mødte, var over dating apps, og så mødte jeg lidt på diskotekerne. Tror bestemt at dine 25k er nok.

Og ja, jeg er stor tilhænger af direkte fly, og betaler gerne lidt mere for det. Det med at skulle vente i en anden lufthavn, og det stress der nogle gange kan være med flyskift, den vil jeg gerne være foruden, Heldigvis, kender jeg en, som kender salgsdirektøren fra Thai Airways i Danmark, så fik lige en rabat-kode jeg kunne bruge.

Der ligger en del dansker steder på den sydlige del af Soi buakhao, du kan se det på navnene og dannebrogsflagene. 

 

God tur, når du kommer så langt. .:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5
Sutteålen skrev, for 2 timer siden:

Der ligger en del dansker steder på den sydlige del af Soi buakhao, du kan se det på navnene og dannebrogsflagene. 

Kan det være gaden, jeg engang har set omtalt som Danskergaden......?

Iøvrigt en god oplysning til os der ikke er så stedkendte.......så tak for det........:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klør5 skrev, for 7 timer siden:

Kan det være gaden, jeg engang har set omtalt som Danskergaden......?

Iøvrigt en god oplysning til os der ikke er så stedkendte.......så tak for det........:)

Danskergaden Ligger i Jomtien

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apollo Kunne du gøre mig en lille tjeneste,  hvis tiden tillader det. Har læst at soi 6 først må åbne kl 18:00. Kunne du tjekke det ud.

Smutter til Pattaya til oktober

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 5 timer siden:

Apollo Kunne du gøre mig en lille tjeneste,  hvis tiden tillader det. Har læst at soi 6 først må åbne kl 18:00. Kunne du tjekke det ud.

Smutter til Pattaya til oktober

Ingen problemer...det skal jeg nok undersøge nærmere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du tilmelder dig thaifriendly, kan du allerede hjemmefra chatte nogle super lækre piger op... Når jeg skriver chatte op, er det bare at skrive.. Hi you look nice, og når de skriver tilbage, spørger du bare hvad de tager... Typisk er det 1000-1500 bath pr. gang.. Super nemt... Jeg knaldede en pige fra Doll House igennem der, hvis jeg skulle tage hende med hjem fra Doll House skulle jeg betale diverse gebyr, samt overpris og sikkert et par lady drinks... Igennem thaifriendly gav jeg 1500 bath (short time) også kom hun den enegang efter arbejde, og de 2 andre gange før..

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det skal lige nævnes at om aften, kan du sagtens finde nogle helt i orden piger på Beach Road, der tager 600 bath kun... De står typisk på samme side hvor stranden er, og ned imod walking street...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin beretning. 

glæder mig at høre fra Apollo, ifg pattayaonenews er der en del igang dernede.. Razzia på på gentlemans club - påbud på Soi 6 og Walking street..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se på youtube at beer barerne har fået forbud at åbne før kl 1800 pga vej arbejde i gaden.{ det er også tiltrængt:D}

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvad er jeres erfaring, med at leje en Villa - er det Girlfriendly ? eller skal man igennem security eller sådan ??
Jeg ville jo tro, det var endnu mere "privat" end hotel i Pattaya ?

feks DETTE

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 2/7/2017 at 22:38:

Til storslem

Soi White House ( in Jomtien )

Ca Soi 6 ell 7 det er danskergaden 

Masser af dansker barer :) 

det er soi´en lige efter soi7...den hedder soi white house

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...