Hop til indhold
Rooster

Falske anmeldelser

Recommended Posts

Hej EG

I ledelsen oplever vi for tiden en stigende tendens til falske anmeldelser (mange af jer har sikkert også bemærket det).

I skal dog vide at vi gør alt for at sikre at der er så høj troværdighed omkring anmeldelser herinde som muligt. Hvis vi har beviser nok, så får man en længerevarende karantæne for falsk anmeldelse. MEN, MEN det er også en balancegang, for der SKAL også være plads til at nye medlemmer har lyst til at dele deres oplevelser med os andre.

Jeg forstår godt hvis nogle piger bliver fristet til at lege med denne form for markedsføring. Men til jer piger der rent faktisk gerne vil være herinde, må jeg på det kraftigste fraråde dette! Finder vi en forbindelse mellem jer og en falsk anmeldelse, så vanker der en længere ferie herinde fra!

Til gengæld har der i min første tid herinde været relativt roligt i forum og det vil jeg gerne sige tak for (lidt ballade er der jo altid).

I skal også have tak for at anmelde ting og sager til ledelsen, selv om det ikke er altid at vi er enige. Det er ikke et krav, men hvis i giver et par ord med, er det en super hjælp. Hvis der er tale om mistanke om falsk anmeldelse, så fortvivl ikke for jeg lover vi arbejder seriøst med det, men denne efterforskning kan tit og ofte godt tage noget tid.

Da dette er en orientering og ikke et debatoplæg, låser jeg tråden.

Venligst Rooster 

  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...