Hop til indhold
GoodFucker

Cataleya + Jessica - Sydhavnen

Recommended Posts

Pigerne: Jessica + Cataleya

Jeg anmeldte for nyligt Jessica i anden tråd.
Jeg blev derigennem gjort opmærksom på muligheden for at tilbringe en stund i selskab med hende og andetstedsanmeldte Cataleya.

Da jeg allerede har anmeldt Jessic vil jeg fokusere denne omgang på Cataleya og runde af med lidt info omkring duoen.

Cataleya er en slank pige på omtrent samme højde som Jessica. Hun har en fin håndfuld fortil der absolut sidder som de skal.
Hun er glat forneden (Jessica lige så) og har den, efter min mening, lækreste lille fisse med små kønslæber der bare inviterer til en slikketur.
De akkompagneres af den sødeste popo bagtil, der er et sandt syn for guder i en doggy.
Som sagt, som gjort fik hun det alt imens hun gik til angreb på den enøjede hævner sammen med Jessica. 
Modsat Jessica så kan Cataleya IKKE deepthroate men det stopper hende ikke fra at give en fortrinligt BJ med god øjenkontakt og et par lækre læber.

Se de 2 skønheder tage sig godt af sin bedste ven er noget der nemt kan få kanon saluten til at brage før tid.

Vi fik rodet godt rundt på lagenerne og det blev skiftevis slikken af den ene pige og sex med den anden i et væld af forskellige stillinger (Sågar nogle jeg ikke forstår hvordan jeg fik mig placeret i).

Mht. Cataleyas manglende deepthroat evner så fik en grundig instruktion af Jessica og der blev øvet en DEL og jeg skal naturligvis ikke beklage jeg var forsøgskanin. En sand gentleman er altid klar på at hjælpe en kvinde i nød.

Så alt i alt en utrolig fed oplevelse med dem begge hvor papa var i centrum. Der er ingen lesbian play ud over lidt kærtegnen med hænder så de der ønsker de skal nok søge andetsteds.
Jeg begræder at finanserne ikke er til et besøg lige forløbig da det (på trods af ståkåndethed og ømme halsmuskler) er noget jeg helt sikkert ønsker at gentage,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 4 timer siden:

Låter fedt!

Ingår det superfransk i de 2200? 

Nej.
Jeg tog også kun 45 minutter til 1800,-
Jeg er ikke ung nok længere til at kunne håndtere disse 2 piger i mere end 45 minutter. ;)


Men som jeg har svaret i tråden omkring Jessica så er superfransk helt op til pigernes diskretion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...