Hop til indhold

Recommended Posts

Pigen: Jessica

EDIT: Ja billederne er af hende.

Efter at have læst sidste review og kigget billederne tænkte jeg det var tid til at prøve noget andet end det japanske/kinesiske og ungarske.
Så jeg skrev til hende for at høre hvordan og hvorledes og det viste sig hun holdte til utroligt tæt på hvor jeg bor, perfekt!.

Dagen derpå fik jeg skrevet igen og aftalt en tid så afsted det gik efter noget valuta og så ellers hen til Jessica. Da jeg ankom fik jeg instrukser og blev lukket ind næsten med det samme (Til dem for hvem det betyder noget, så er stedet ikke super diskret. Det ligger ud til en rimelig travl vej)

Vi fik klarlagt spille reglerne og afklaret betaling. Jeg besluttede mig for 45 minutter da jeg ikke ønskede at skynde mig. Samtidig så Jessica brand godt ud så det skal da nydes! :D

Vi fik vasket kalorius under lidt chit chat. Jessica er utrolig nem og snakke med. Super sød pige der ved hvad hun er med på og hvad hun ikke er med på. Hvilket hun også giver en forklaring på ved ankomst. Hun taler fremragende engelsk for øvrigt.

Nå! Den enøjede hævner var vasket og klar og vi fortsatte ind på sengen og gik i gang med nok et af de bedste blowjobs jeg længe har prøvet. Det fik mig helt til at tabe vejret og se sin bedste ven forsvinde ind i munden på en pige der kigger frækt på dig. Jeg måtte stoppe hende efter lidt deepthroat da jeg simpelthen var ved at kaste håndklædet i ringen allerede så hende om på ryggen får at gengælde, hvilket gik ganske fint iflg. hende selv.

Resten af akten skal ikke udpensles men for dælen mande... Jeg syntes hun er utrolig stram og den mund der sidder på hende kan andre ting end at omslutte hævneren. Dirtytalk kombinere med den halve nelson der blev udøvet forneden fik mig til at ringe med klokkerne forfærdeligt hurtigt.

 

Et par glas vand og tid til at få vejret igen kombineret med en god snak frem og tilbage fik mig til at forlade Jessica med et usandsynlig fjoget smil på læben.

Snyd ikke jer selv for hendes selskab. Hendes væsen og teknikker med munden både foroven og forneden er absolut røget ind på min top 3.

Redigeret af GoodFucker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Hun er bestemt "value for money" - var selv forbi forleden. Hendes blow er på Baleri niveau og dejlig stram, jeg forstod på hende at hun/de rejser indenfor kort tid men kommer tilbage i juli?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicegent skrev, den 22/6/2017 at 21:18:

Hon gör trekant med Cataleya.

Det gør hun nemlig. 

Jeg kan afsløre at det bliver det bestemt ikke ringere af ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...